Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal Enfield Manual στα ελληνικά

Δημοσιεύτηκε

Από  ε δ ώ   μπορείτε να κατεβάσετε το manual στα ελληνικά
Αν και μας είναι (δυστυχώς) άγνωστος ο μεταφραστής τον ευχαριστούμε  :shake2: για το εγχείρημα του.

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Παράθεση

...έχουμε  καμιά  ελπίδα ?


Ναι να πάρετε το lower.
Τι να το κάνεις βρε το manual με τα δικά σας "αδιάφορα" μηχανάκια;
Που δεν σπάνε, δεν χαλάνε;  :embarrassed:
Η ζωή θέλει σασπένς.. :w00t:

Δημοσιεύτηκε
Παράθεση

Ναι να πάρετε το lower.
Τι να το κάνεις βρε το manual με τα δικά σας "αδιάφορα" μηχανάκια;
Που δεν σπάνε, δεν χαλάνε;  :embarrassed:
Η ζωή θέλει σασπένς..



Συμφωνώ  απόλυτα  γι αυτό  άλλωστε  ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ,    ROYAL  HONDA, ωχ  συγγνώμη  λάθος  ROYAL  ENFIELD  εννοούσα :roll:    :roll: :secret:

Δημοσιεύτηκε
Φίλε Σταύρο απ'ότι εχω δει οι διαφορές είναι στα τεχνικά χαρακτηριστικά
που έχει η 350 σε σχέση με την 500,αν και πολλά είναι ίδια.
Εξάλου  μας ενδιαφέρει η διαδικασία(το πως λύνεις-δένεις) απο το ενχειρίδιο επισκεύης.
που έχεις κολήσει; :embarrassed:
Δημοσιεύτηκε

Manual στα Ελληνικά, παρείτσα με ομοιοπαθή Enfieldοιδιοκτήτη, μπύρες ή καφέδες (αναλόγως την ώρα), μία φωτογραφική μηχανή (για να φωτογραφίζουμε τα κατορθώματά μας…..και για να ξέρουμε από πού βγάλαμε τι), υπομονή και επιμονή, και την Enfield την κάνεις και Γιαπωνέζα αν θες…….. :cheesy:

ααααα και από σασπένς χόρτασα…….θέλω σταθερότητα και όχι απιστίες……
ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙ……..Η ΑΤΙΜΗ ΔΕΝ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ, ΟΛΟ ΝΑΖΙΑ ΚΑΝΕΙ…..ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ……
Ουφ…τα είπα και ξαλάφρωσα…… :grin:

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Εξαρτάτε τι πρόβλημα έχεις.
Πάνε σε αυτό το link και δες αν σου ταιριάζει κάτι……..
http://royalenfieldclub.gr/index.php/topic,16.0.html
Αν μπορείς γίνε λίγο ποιο αναλυτικός σε σχέση με το τι αντιμετωπίζεις.

Δημοσιεύτηκε

Ναι έτσι είναι και είναι πολύ εύκολο να τo αλλάξεις. Μπορείς να δεις στο σχέδιο είναι το νούμερο 11

2003sixty5pg108.gif

……………..αυτό είναι το καπάκι από το πεντάρι σασμάν.
Όταν θα το βγάλεις θα προσέξεις την ντίζα του συμπλέκτη.
Νομίζω μάλιστα, έτσι πως το βλέπω, πως θα ήταν προτιμότερο να την αποσυνδέσεις από το λεβγεδάκι Νο 21 και μετά να βγάλεις το καπάκι, αφού βγάλεις την μανιβέλα.
Σου στάζει λίγο/ελάχιστα ή έχεις καλή απώλεια από βαλβωλίνες.
Εμένα μου στάζει ελάχιστα και δεν το αλλάζω επειδή βαριέμαι….δεν είναι δα και η συντέλεια του κόσμου.
Αρκεί φυσικά να μην μείνει από βαλβωλίνη και πάθει ζημιά το κιβώτιο.


Αυτό είναι το πρόβλημα που έχεις?

Ποια Electra έχεις?
Βάλε και μία φωτογραφία το μηχανάκι για να δούμε ποιο μοντέλο είναι, τι κινητήρα φοράει.
Κάποιες Electra έχουν ίδια δομή με τις κλασσικές παλιοEnfield, με τρία διαφορετικά μέρη/χώρους ή όπως θες πες το.
Δηλαδή……ο κινητήρας με το μπλοκ……την πρωτεύουσα μετάδοση με τον συμπλέκτη και την γεννήτρια……..και τέλος το κιβώτιο ταχυτήτων.
Αν έχεις αυτή τότε αν δεν κάνω λάθος, στο κιβώτιο και την πρωτεύουσα είναι ίδιες οπότε το manual θα σε βοηθήσει.
Για τα άλλα νομίζω πως θα πρέπει να αγοράσεις, μιας και δεν υπάρχει στο δίκτυο free.

Δημοσιεύτηκε
bbk η μηχανη μου ειναι αυτη που λεσ bullet electra με τρια μερη κινητηρα.σιγουρα η επισκευη που αναφερεις θελει και φλαντζα για το καπακι...δεν χανει πολυ αλλα καποια στιγμη πρεπει να γινει..ευτυχως ολες οι μηχανες που ειχα πλην μιας ηταν ευρωπαικες οποτε ειμαι μαθημενος..το manual το αγγλικο το εχω .. αν το χρειαστει καποιος στελνει μυνημα...λαδια  κινητηρα. κιβωτιου τι βαζεις  ?      καλο βραδυ....
Δημοσιεύτηκε
Μπορείς να βάλεις την παλιά φλάντζα εφόσον δεν την σκίσεις και αφού τη καθαρίσεις πολύ καλά.
Καλό είναι να χρησιμοποιήσεις, επίσης, σιλικόνη 5900. Είναι μαύρη και πολύ καλή για αυτή την χρήση.
Λάδι στο κινητήρα βάζω SAE 20/50
Βαλβωλίνη στο κιβώτιο SAE 85 ή SAE 90
Πρωτεύουσα μετάδοση 10 λάδι ή ATF(με το 10άρακι μου άρεσε περισσότερο η λειτουργία του συμπλέκτη)
:cool44:
Δημοσιεύτηκε
ποτε να κερασω καφε (το τσιπουρο μετα την επισκευη)να τισ κανουμε και τις δυο.. η καστορια ενα τσιγαρο (πουρο) δρομος ειναι.....??????
Δημοσιεύτηκε
Μεσα και για καφε και για τσίπουρα.......και όποτε έρθεις κατα δω στείλε πμ να τα πούμε/πιούμε απο κοντά. :drink

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.