Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28, 201115 χρόνια comment_1360 Από ε δ ώ μπορείτε να κατεβάσετε το manual στα ελληνικά Αν και μας είναι (δυστυχώς) άγνωστος ο μεταφραστής τον ευχαριστούμε :shake2: για το εγχείρημα του. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29, 201115 χρόνια comment_1361 Τώρα θα την κάνω βίδες... και όποιος αντέξει... :ill: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29, 201115 χρόνια comment_1362 Μπράβο ,στον ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗ, εμείς τα καημένα με τις EFI, έχουμε καμιά ελπίδα ? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29, 201115 χρόνια comment_1363 Παράθεση ...έχουμε καμιά ελπίδα ? Ναι να πάρετε το lower. Τι να το κάνεις βρε το manual με τα δικά σας "αδιάφορα" μηχανάκια; Που δεν σπάνε, δεν χαλάνε; :embarrassed: Η ζωή θέλει σασπένς.. :w00t: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29, 201115 χρόνια comment_1365 Παράθεση Ναι να πάρετε το lower. Τι να το κάνεις βρε το manual με τα δικά σας "αδιάφορα" μηχανάκια; Που δεν σπάνε, δεν χαλάνε; :embarrassed: Η ζωή θέλει σασπένς.. Συμφωνώ απόλυτα γι αυτό άλλωστε ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ, ROYAL HONDA, ωχ συγγνώμη λάθος ROYAL ENFIELD εννοούσα :roll: :roll: :secret: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29, 201115 χρόνια comment_1367 για το 350 οι διαφορες ειναι μεγαλες για το manual. μπορει καποιος να βοηθησει? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29, 201115 χρόνια comment_1369 Φίλε Σταύρο απ'ότι εχω δει οι διαφορές είναι στα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχει η 350 σε σχέση με την 500,αν και πολλά είναι ίδια. Εξάλου μας ενδιαφέρει η διαδικασία(το πως λύνεις-δένεις) απο το ενχειρίδιο επισκεύης. που έχεις κολήσει; :embarrassed: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29, 201115 χρόνια comment_1371 Manual στα Ελληνικά, παρείτσα με ομοιοπαθή Enfieldοιδιοκτήτη, μπύρες ή καφέδες (αναλόγως την ώρα), μία φωτογραφική μηχανή (για να φωτογραφίζουμε τα κατορθώματά μας…..και για να ξέρουμε από πού βγάλαμε τι), υπομονή και επιμονή, και την Enfield την κάνεις και Γιαπωνέζα αν θες…….. :cheesy: ααααα και από σασπένς χόρτασα…….θέλω σταθερότητα και όχι απιστίες…… ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙ……..Η ΑΤΙΜΗ ΔΕΝ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ, ΟΛΟ ΝΑΖΙΑ ΚΑΝΕΙ…..ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ…… Ουφ…τα είπα και ξαλάφρωσα…… :grin: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4, 201115 χρόνια comment_2072 στην electra 500 ταιριαζει ... βοηθεια......... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5, 201115 χρόνια comment_2078 Εξαρτάτε τι πρόβλημα έχεις. Πάνε σε αυτό το link και δες αν σου ταιριάζει κάτι……..http://royalenfieldclub.gr/index.php/topic,16.0.html Αν μπορείς γίνε λίγο ποιο αναλυτικός σε σχέση με το τι αντιμετωπίζεις. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5, 201115 χρόνια comment_2086 bbk σταζει λαδια(σιγα το νεο???)απο την μανιβελα..νομιζω οτι εχει o-ring και οχι τσιμουχα ... ειναι ετσι ? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5, 201115 χρόνια comment_2089 Ναι έτσι είναι και είναι πολύ εύκολο να τo αλλάξεις. Μπορείς να δεις στο σχέδιο είναι το νούμερο 11 ……………..αυτό είναι το καπάκι από το πεντάρι σασμάν. Όταν θα το βγάλεις θα προσέξεις την ντίζα του συμπλέκτη. Νομίζω μάλιστα, έτσι πως το βλέπω, πως θα ήταν προτιμότερο να την αποσυνδέσεις από το λεβγεδάκι Νο 21 και μετά να βγάλεις το καπάκι, αφού βγάλεις την μανιβέλα. Σου στάζει λίγο/ελάχιστα ή έχεις καλή απώλεια από βαλβωλίνες. Εμένα μου στάζει ελάχιστα και δεν το αλλάζω επειδή βαριέμαι….δεν είναι δα και η συντέλεια του κόσμου. Αρκεί φυσικά να μην μείνει από βαλβωλίνη και πάθει ζημιά το κιβώτιο. Αυτό είναι το πρόβλημα που έχεις? Ποια Electra έχεις? Βάλε και μία φωτογραφία το μηχανάκι για να δούμε ποιο μοντέλο είναι, τι κινητήρα φοράει. Κάποιες Electra έχουν ίδια δομή με τις κλασσικές παλιοEnfield, με τρία διαφορετικά μέρη/χώρους ή όπως θες πες το. Δηλαδή……ο κινητήρας με το μπλοκ……την πρωτεύουσα μετάδοση με τον συμπλέκτη και την γεννήτρια……..και τέλος το κιβώτιο ταχυτήτων. Αν έχεις αυτή τότε αν δεν κάνω λάθος, στο κιβώτιο και την πρωτεύουσα είναι ίδιες οπότε το manual θα σε βοηθήσει. Για τα άλλα νομίζω πως θα πρέπει να αγοράσεις, μιας και δεν υπάρχει στο δίκτυο free. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5, 201115 χρόνια comment_2094 bbk η μηχανη μου ειναι αυτη που λεσ bullet electra με τρια μερη κινητηρα.σιγουρα η επισκευη που αναφερεις θελει και φλαντζα για το καπακι...δεν χανει πολυ αλλα καποια στιγμη πρεπει να γινει..ευτυχως ολες οι μηχανες που ειχα πλην μιας ηταν ευρωπαικες οποτε ειμαι μαθημενος..το manual το αγγλικο το εχω .. αν το χρειαστει καποιος στελνει μυνημα...λαδια κινητηρα. κιβωτιου τι βαζεις ? καλο βραδυ.... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6, 201115 χρόνια comment_2108 Μπορείς να βάλεις την παλιά φλάντζα εφόσον δεν την σκίσεις και αφού τη καθαρίσεις πολύ καλά. Καλό είναι να χρησιμοποιήσεις, επίσης, σιλικόνη 5900. Είναι μαύρη και πολύ καλή για αυτή την χρήση. Λάδι στο κινητήρα βάζω SAE 20/50 Βαλβωλίνη στο κιβώτιο SAE 85 ή SAE 90 Πρωτεύουσα μετάδοση 10 λάδι ή ATF(με το 10άρακι μου άρεσε περισσότερο η λειτουργία του συμπλέκτη) :cool44: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6, 201115 χρόνια comment_2111 ποτε να κερασω καφε (το τσιπουρο μετα την επισκευη)να τισ κανουμε και τις δυο.. η καστορια ενα τσιγαρο (πουρο) δρομος ειναι.....?????? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6, 201115 χρόνια comment_2112 Μεσα και για καφε και για τσίπουρα.......και όποτε έρθεις κατα δω στείλε πμ να τα πούμε/πιούμε απο κοντά. :drink Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6, 201115 χρόνια comment_2121 κατεβαινω συχνα θεσ/νικη για σεμιναρια οποτε θα τα πουμε σιγουρα.. Αναφορά
Από ε δ ώ μπορείτε να κατεβάσετε το manual στα ελληνικά
Αν και μας είναι (δυστυχώς) άγνωστος ο μεταφραστής τον ευχαριστούμε :shake2: για το εγχείρημα του.