Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Royal Enfield Himalayan


Brancaleone

Recommended Posts

Πηγή: Mototriti.gr

 

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Royal-Enfield-Himalayan_108005.asp

 

Royal Enfield Himalayan

 

H πρώτη απόπειρα της Roayal Enfield σε ένα μοντέλο που ξεφεύγει από τα κλασσικά πρότυπα, είναι γεγονός. Το Himalayan είναι μια δωρική προσέγγιση της on-off / adventure τύπου μοτοσικλέτας, φέρει έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα και έχει εξελιχθεί με την συνδρομή του βελτιωτικού οίκου, Harris Perfomance.
Το Himalayan δεν ήταν αυτό που λέμε "καλά φυλαγμένο μυστικό", εδώ και μήνες είχαμε ένα πλήρες φωτορεπορτάζ απ΄όλα τα στάδια της εξέλιξης του, καθότι ο όρος βιομηχανική κατασκοπία μάλλον δεν μεταφράζεται στα Σανσκριτικά και δεν γνωρίζουν τι σημαίνει εκεί στην Ινδία.

Όπως και να έχει, η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα δεν φαίνεται έτσι και αλλιώς ότι πρόκειται να απειλήσει το κατεστημένο της κατηγορίας και ούτε έχει άμεσο ανταγωνισμό. Όχι γιατί δεν έχει τις ικανότητες ή γιατί έχουμε προδιαγράψει την αποτυχία της - κάθε άλλο!- αλλά γιατί πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο θέμα "περιπετειώδης μοτοσικλέτα".

Απλό και λιτό το Himalayan, είναι μια μοτοσικλέτα που αφήνει στην άκρη το λούσο και τον εντυπωσιασμό, εστιάζοντας στην ουσία, που θέλει μια μοτοσικλέτα αυτού του είδους να είναι λειτουργική σε δύσκολες συνθήκες, ελαφριά, εύκολα επισκευάσιμη και ανθεκτική.

Ο μονοκύλινδρος αεροελαιόψυκτος κινητήρας με τον κωδικό LS400 είναι καινούργιος, έχει χωρητικότητα 410 κ.εκ. και για πρώτη φορά σε μηχανικό σύνολο της Royal Enfield, εκκεντροφόρο στην κεφαλή. Το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί από την Harris Performance, η οποία ανέλαβε και αυτό που ονομάζουμε "στήσιμο" της μηχανής.

Σε ότι αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά... δεν γνωρίζουμε. Η Royal Enfield, συνεχίζοντας την ανορθόδοξη οδό σε ότι αφορά στο λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου, το παρουσίασε επίσημα στην ιστοσελίδα της, μαζί με αρκετό φωτογραφικό υλικό και video αλλά δεν αναγράφει πουθενά τις τεχνικές πληροφορίες για αυτό.

Ξέρουμε ότι η απόδοση του Himalayan θα είναι κατ΄ελάχιστο 25 και μέγιστο 28 ίπποι βάση των πληροφοριών, ότι τα διαστήματα service θα απέχουν μεταξύ τους 10.000 χλμ. και ότι - βλέποντας τις φωτογραφίες- η μοτοσικλέτα θα φέρει μονούς δίσκους μπροστά και πίσω, καθώς και συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ με μοχλικό στον τομέα των αναρτήσεων.

Ο πίνακας οργάνων, συμπλέοντας με το λιτό της όλης κατασκευής, είναι κατά βάση αναλογικός με μοναδική εξαίρεση μια μικρή ψηφιακή οθόνη στη βάση του ταχύμετρου.

Εν αναμονή λοιπόν της ανακοίνωσης των τεχνικών χαρακτηριστικών, παραθέτουμε το υλικό με τις φωτογραφίες και τo video με το Ινδό off road αναβάτη (με συμμετοχή στο Dakar παρακαλώ) CS Santosh.

 

Πηγή: mototriti.gr

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Της πρώτης παρουσίασης του Himalayan της Royal Enfield, ακολούθησε μια δεύτερη, στην οποία ανακοινώθηκαν επιτέλους και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας.

 

Το Himalayn είναι η πρώτη μοτοσικλέτας της ινδικής Royal Enfield που ξεφεύγει από τα κλασικά - ρετρό πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η εταιρεία, προβάλλοντας έναν off - road και heavy duty χαρακτήρα.  
 
Πλέον έχουμε στην διάθεση μας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας, που μπορεί να μην αλλάζει το τοπίο στην κατηγορία αλλά έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον πολλών αναβατών που ψάχνουν μια σκληροτράχηλη και απλή μοτοσικλέτα on-off για… ζόρικες εκτός δρόμου περιπλανήσεις. 
 
Ο κινητήρας λοιπόν είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με μονό εκκεντροφόρος στην κεφαλή του, ενώ τροφοδοτείται μέσω καρμπιρατέρ με αισθητήρα ανοίγματος του γκαζιού. 
 
Με χωρητικότητα 411 κ.εκ., αποδίδει 24,5 ίππους στις 6.500 στρφές και ροπή 3,2 kg-m στις 4000-4.500 στροφές. Τώρα τι ακριβώς σημαίνει αυτό το 4.000-4.500 σ.α.λ. που ανακοινώνει η Enfield, δεν το γνωρίζουμε, ας ελπίσουμε ότι η ροπή παραμένει σταθερή σε αυτό το φάσμα των στροφών και όχι ότι απλά είναι μια μέτρηση στο περίπου. 
 
Ο κινητήρας είναι σαφώς υποτετράγωνος, με το πιστόνι να έχει διάμετρο 78χλστ.  και την διαδρομή του να ανέρχεται στα 86χλστ., κάτι που σε συνδυασμό με την χαμηλή συμπίεση 9,5:1 και την τροφοδοσία με καρμπιρατέρ, σημαίνει ότι το Himalayan θα μπορεί να καίει χαμηλής ποιότητας καύσιμο. Καλό αυτό, γιατί στα υψίπεδα των Ιμαλάιων, δεν έχει και πολλές επιλογές σε πρατήρια… 
 
Το πλαίσιο του Himalayan είναι ατσάλινο σωληνωτό και στηρίζεται πάνω σε τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm και διαδρομής 200χλστ. και μονό αμορτισέρ εδραζόμενο σε μοχλικό σύστημα με διαδρομή 180χλστ.
 
Χωρίς εκπλήξεις οι αναρτήσεις λοιπόν, όπως άλλωστε και τα φρένα, που αποτελούνται από μονό δίσκο διαμέτρου 300χλστ. μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και μονό δίσκο διαμέτρου 240χλστ., με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.  
 
Τέλος, το ύψος της σέλα βρίσκεται στα 800χλστ., το βάρος στα 182 "στεγνά" κιλά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 15 λίτρα. 
 
Από mototriti.gr
 
Μου αρέσει πολύ το κοντέρ της!
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Τελικά δεν είναι σκέτη ασχήμια. Καλό φαίνεται και τίμιο! Αλλά με καρμπυρατέρ πώς θα έρθει Ευρώπη; Ή θα έχει ψεκασμό :bash:πάλι εδώ;...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 month later...
1 λεπτό πριν, Nikoss Rocket είπε:

Πιστεύω ότι ειναι το ίδιο χωρίς το κοντέρ και το τζαμί μπροστά 

 

Μα αυτό λέω! Πήγαν και του φόρτωσαν χίλια δυο μπλιμπλίκια πάνω! Κλασσικοί Ινδοί! Ειδικά τα φτερά μπροστά είναι αίσχος!:bash:

Αν το είχα εγώ, θα το έκανα σούπερ λιτό scramblerάκι! :hell_boy:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος elifain
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

15 λεπτά πριν, elifain είπε:

 

Μα αυτό λέω! Πήγαν και του φόρτωσαν χίλια δυο μπλιμπλίκια πάνω! Κλασσικοί Ινδοί! Ειδικά τα φτερά μπροστά είναι αίσχος!:bash:

Αν το είχα εγώ, θα το έκανα σούπερ λιτό scramblerάκι! :hell_boy:

να σου πω αυτη την ιδεα ειχα, απο αντιπροσωπεια κατευθειαν σπιτι για ξεγυμνωμα......με την καλη εννοια......... παντως ενω δεν μου αρεσει καθολου σαν εμφανιση οταν το ειδα μεσα στα χωματα μου εκανε ενα κλικ, αν ειναι και σε λογικη τιμη και αν το φερει η αντιπροσωπεια και αν αν αν.......

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Κι εγώ έτσι. Στην αρχή το έκραζα αλλά τώρα το συμπάθησα λιγάκι! :wink:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος elifain
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

2 ώρες πριν, elifain είπε:

Στο 3:25, το μοντέλο δοκιμών είναι πολύ πιο ωραίο από το τελικό αποτέλεσμα! :bash:

 

 

κατι τετοιο θελεις? ναι !!! ειναι το himallayan !!!!

 

royal-enfield-fb-size_story_647_02021601

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 4 εβδομάδες πριν...
  • 1 year later...
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...οχι ειναι flat track και να κανεις μπουμ...!!!:lol3:

 

...αν ηταν σκραμπλερ θα επρεπε την εξατμηση να την εχει ψηλα...

...Μη πιανσσσσσσσ...???

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search