Maik Kilo Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14, 2011 Ωωωωω και γω για καθημερινές είμαι μέσα!!! Τα ΣΚ είναι λίγο δύσκολα... δυστυχώς όμως την Τρίτη φεύγω από ΑΘήνα, οπότε δε θα προλάβω... :cry: Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Brancaleone Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19, 2011 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19, 2011 Επιτέλους! Μετά απο αναμονή μιας εβδομάδας κατέφτασε και το πρότελευταίο πακετάκι από το CLASSICBIKESHOP. Ορίστε και τα περιεχόμενα: Διακόπτης κόρνα (DUCON DIP/HORN SWITCH S3857 FOR BSA CI5 B40 A10 B33), για να αντικατασταθεί ο μαύρος διακόπτης και να ταιριάζει με τη κλασσική "γκαζιέρα". Κόστος £12.99 [img width=300 height=261]http://028.img98.net/out.php/i257969_photo2.jpg Πίσω φανάρι (CLASSIC REAR BRAKE LIGHT TO SUIT BSA VINCENT MOTORCYCLE,DUCON) Κόστος £23.95 [img width=300 height=276]http://028.img98.net/out.php/i257970_photo3.jpg Κόστος μαζί με τα μεταφορικά £46.94, ποιότητα Αγγλική, δηλαδή λυπάσαι να τα βάλεις πάνω μήπως γρατσουνιστούν... Παρόλα αυτά θα κάνω τη καρδιά μου πέτρα και θα περάσω απο το Γρηγόρη το μεσημέρι να του τα αφήσω... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
George Farmer Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19, 2011 άντε με το καλο και να αδελφοποιηθούμε φιλε μου μια και εμείς οι δυο είμαστε οι μοναδικοί του είδους μας....έλα στην πανελληνια να γνωριστούμε... εγώ αν δεν προκύψει θέμα υγείας θα έρθω οπωσδήποτε Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
andrew Δημοσιεύτηκε Μάιος 6, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 6, 2011 Φίλε brancaleone έχεις καιρό να μας αναφέρεις νέα από την πρόδο του project σου....Δώσε μας ενημέρωση!!! Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Brancaleone Δημοσιεύτηκε Μάιος 6, 2011 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 6, 2011 Το ντεπόζιτο πήγε στο βαφέα. Δεν μπόρεσα να πάω απο την αντιπροσωπεία να δω που βρισκόμαστε αλλα πιστεύω ότι θα τελειώσει σύντομα. Περιμένω και ένα διακόπτη φλας απο Αγγλία και δεν έχει έλθει ακόμα... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Brancaleone Δημοσιεύτηκε Μάιος 12, 2011 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 12, 2011 Επιτέλους μετά απο αναμονή 16 ημερών ήλθε και το τελευταίο ανταλλακτικό που περίμενα. Πρόκειται για διακόπτη φλάς και η παραγγελία έγινε από το Classicbikeshop. Το κόστος ήταν 12,95£ και 1,95£ τα μεταφορικά και το σύνολο 14,9£ ή 17,15€. [img width=300 height=225]http://031.img98.net/out.php/i314422_flasher2.JPG Το ντεπόζιτο το πήρα απο το βαφέα, έχει γίνει καλή δουλειά και περιμένω να το δώ πάνω για να έχω καλύτερη άποψη για το πως φαίνεται, δυστυχώς δεν έβγαλα φωτό... Το πρότζεκτ συνεχίζεται... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Loumex Δημοσιεύτηκε Μάιος 12, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 12, 2011 Ωραιος! Μου εβαλες ιδεες για τη θηκη μπαταριας οποτε πρεπει να ρωτησω: ποιο κουτι πηρες τελικα? Ξερεις τι μπαταρια φοραμε γιατι φοβηθηκα οτι ειναι διαφορετικα τα μεγεθη κ δε παραγγειλα. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Brancaleone Δημοσιεύτηκε Μάιος 12, 2011 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 12, 2011 Οι διαθέσιμες μπαταρίες μαζί με τις διαστάσεις όπως τις έχει ο Hitchcock είναι οι ακόλουθες ανά μοντέλο: BATTERY 6v DRY 120 x 90 x 160mm Blk Exide type Redditch mods BATTERY 6v (DRY) 121 x 61 x 131mm Redditch models after 1958 BATTERY, 6v (DRY) 115 x 80 x 160mm Indian mods up to c. 1987 BATTERY (DRY) 12v 103 x 90 x 114mm Indian models to c. 1998 BATTERY (DRY) 12v 121 x 61 x 131mm After approx 1998 BATTERY(DRY) 12v 132 x 90 x 168mm Electric start Indian mods BATTERY (DRY), 12V 132 X 90 X 168MM ELECTRA (X) BATTERY, GEL (SEALED) 12V 121 X 61 X 131MM AFTER 1998 BATTERY, GEL (SEALED), 12V 132 X 90 X 168MM E/START BATTERY, GEL (SEALED) 12V 132 X 90 X 168MM ELECTRA (X) Εγώ αρχικά είχα τη μικρή μπαταρία 103 x 90 x 114mm και η βάση είχε σαπίσει, την άλλαξα λοιπόν με τη μπαταρία των μιζάτων παίρνοντας την βάση και αυτό το κάλυμα σε μαύρο πλαστικό: Suitable for Indian built 500cc Electric Start Bullets and the Bullet Sixty 5. But as there are some differences between models please check the photograph and that your battery size is 132 x 90 x 168mm. Τώρα πήρα αυτό σε χρώμιο μαζί με τη βάση του: Suitable for Indian built 350 & 500cc Bullets (2002 onwards), but as there are some differences in models please check the picture and that your battery size is approximately 121 x 61 x 131mm. [img width=300 height=200]http://www.hitchcocksmotorcycles.com/http://assets.hitchcocksmotorcycles.com/pictures/category4491/large/YY1Y5820.jpg Οι διαστάσεις είναι διαφορετικές αλλά θα αλλάξω πιθανότατα και μπαταρία γιατί την έχω χρόνια... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Loumex Δημοσιεύτηκε Μάιος 12, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 12, 2011 μου πουλας το παλιο σου? Αν ταιριαζει δηλαδη. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Brancaleone Δημοσιεύτηκε Μάιος 12, 2011 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 12, 2011 Θέλω να μιλήσω με το Γρηγόρη για να δω αφενός αν η μπαταρία 121 x 61 x 131mm έχει την ίδια απόδοση με την 132 x 90 x 168mm και σε τι κατάσταση είναι αυτή που έχω πάνω. Απο αυτό θα εξαρτηθεί αν θα κρατήσω τη μεγάλη βάση και θα παραγγείλω αργότερα ενα χρωμιομένο κάλυμα ή αν θα περάσω πάνω αυτό που πήρα (το μεσαίο) με καινούρια μπαταρία. Σε κάθε περίπτωση αυτό που θα μείνει είναι διαθέσιμο. Θα σου απαντήσω σχετικά όταν θα τελειώσει το πρότεκτ πιστεύω σε καμιά 10αριά μέρες. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
andrew Δημοσιεύτηκε Μάιος 29, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 29, 2011 Tι γίνεται με το project??Προχωράει?? Αναμένω να δω την ολοκλήρωση της μετατροπής σου γιατί σκέφτομαι να αντικαταστήσω τον Minda διακόπτη που έχω και να βάλω 'κλασσικούς' διακόπτες ...Απλά φοβάμαι μην 'μπουκώσει' πολύ το τιμόνι με τόσους διακόπτες... Γιατί χρειάζεται: 1)διακόπτης φλας 2)διακόπτης κόρνας & φωτών 3)μανέτα αποσυμπιεστή και βέβαια αλλαγή γκαζιέρας (τύπου doherty) Και αυτό που κυρίως με προβληματίζει είναι ο διακόπτης των φλας (που λογικά και αναγκαστικά θα πρέπει να μπει από την δεξιά μεριά του τιμονιού)αν θα είναι εργονομικός μαζί με την νέα γκαζιέρα και την μανέτα του φρένου... Και αυτό γιατί το 1950 δεν είχαν φλας οι μηχανές!!!'Αρα μείον ένας διακόπτης!!! Μακάρι να ζούσαμε τότε και να μην είχαμε την έννοια των φλας...!!!! Ποια η γνώση σου φίλε brancaleone για τον προβληματισμό μου σχετικά με 'μπούκωμα' του τιμονιού...??? Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Brancaleone Δημοσιεύτηκε Μάιος 30, 2011 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 30, 2011 Φιλτατε, Καταρχάς για να απαντήσω στο ερώτημα που βρισκόμαστε με το προτζεκτ, θα σου απαντήσω δεν ξέρω, πριν καμία βδομάδα που είχα περάσει ήταν ακόμη στη γωνία του όπως το ξέραμε πάντα... Σχετικά με το τιμόνι και τους διακόπτες είχα και εγώ τον ίδιο προβληματισμό αλλα πιστεύω ότι θα χωρέσουν καθώς, ο διακοπτης φώτα-Κορνα έχει το σχήμα της γκαζιερας δηλαδή είναι κυλινδρικος και στενός και δίπλα του θα μπουν λογικά τα φλας. Ο άποσυμπιεστης θα παει απο την άλλη. Αν δω ότι δεν χωράνε καλά θα πάρω τις κλασικές μανάδες χωρίς τις βάσεις για τους καθρεπτες για να γλιτωσω χώρο και θα βάλω καθρεπτες στις άκρες του τιμονιου... Αυτά όμως θέλω να τα δω στη πράξη... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
andrew Δημοσιεύτηκε Μάιος 30, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 30, 2011 Γι αυτό και εγώ περιμένω να δω πως θα χωρέσουν στην δικιά σου μηχανή ωστέ και εγώ μετά να προχωρήσω!!! Εμένα ευτυχώς είναι κ πιο μακρύ το τιμόνι στα 730 mm αντί των 670 mm του εργοστασιακού... Πάντως υπάρχει και η ενναλλακτική πρόταση του χίτσκοκ με τον κλασσικό διακόπτη που φορούσαν οι triumph T140 ή T160 των 70's βέβαια... [url=http://postimage.org/image/1z3tcyw04/][img]http://s3.postimage.org/1z3tcyw04/92080.jpg[/img][/url] Τιμή?? 54 λίρες Αγγλίας (χωρίς ΦΠΑ 20% και χωρίς μεταφορικά!!!! ) Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Brancaleone Δημοσιεύτηκε Μάιος 31, 2011 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 31, 2011 Τον έχω δει τον διακόπτη, στην ουσία είναι αυτός που φοράει σε χρώμιο.. προτιμώ να ρισκαρω με τους ξεχωριστους, ασε που είναι πανακριβος... Θα πάω λογικά τη Παρασκευή να δω αν ξεκίνησε... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
George Farmer Δημοσιεύτηκε Μάιος 31, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 31, 2011 εγώ παιδιά έβαλα ξεχωριστούς ομως δεν ειναι και πολυ εργονομικό βεβαια ο καθενας ξερει την μηχανή του και την συνηθίζει ...ευχομαι να έχεις Brancaleone το καλύτερο αποτέλεσμα.. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
andrew Δημοσιεύτηκε Μάιος 31, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 31, 2011 [quote author=andrew link=topic=197.msg3489#msg3489 date=1306788398] Γι αυτό και εγώ περιμένω να δω πως θα χωρέσουν στην δικιά σου μηχανή ωστέ και εγώ μετά να προχωρήσω!!! Εμένα ευτυχώς είναι κ πιο μακρύ το τιμόνι στα 730 mm αντί των 670 mm του εργοστασιακού... Πάντως υπάρχει και η ενναλλακτική πρόταση του χίτσκοκ με τον κλασσικό διακόπτη που φορούσαν οι triumph T140 ή T160 των 70's βέβαια... [url=http://postimage.org/image/1z3tcyw04/][img]http://s3.postimage.org/1z3tcyw04/92080.jpg[/img][/url] Τιμή?? 54 λίρες Αγγλίας (χωρίς ΦΠΑ 20% και χωρίς μεταφορικά!!!! ) [/quote] Toν βρήκα και αλλού με 47 λίρες +12 λίρες τα μεταφορικά=[b]59 λίρες[/b] Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
andrew Δημοσιεύτηκε Μάιος 31, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 31, 2011 Ggeos μπορείς να ποστάρεις μία φότο αν έχεις με το τιμόνι σου να δούμε τους διακόπτες??? Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
George Farmer Δημοσιεύτηκε Μάιος 31, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Μάιος 31, 2011 andrew ετσι εχω το τιμονι και το κλειδι εκκινησης μαζι με το διακόπτη run το εχω βαλειι στην αριστερη εργαλιοθήκη [url=http://postimage.org/image/1if93c7dw/][img]http://s4.postimage.org/1if93c7dw/P5310001.jpg[/img][/url] [url=http://postimage.org/image/1ifceewdg/][img]http://s4.postimage.org/1ifceewdg/P5310002.jpg[/img][/url] [url=http://postimage.org/image/1ife1y8v8/][img]http://s4.postimage.org/1ife1y8v8/P5310003.jpg[/img][/url] [url=http://postimage.org/image/1iffphld0/][img]http://s4.postimage.org/1iffphld0/P5310004.jpg[/img][/url] [url=http://postimage.org/image/1ifj0kack/][img]http://s4.postimage.org/1ifj0kack/P5310005.jpg[/img][/url] Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
andrew Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9, 2011 Κανένα νέο από την 50's μετατροπή??!!! Προχωράμε?? Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Brancaleone Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9, 2011 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9, 2011 Έπεσε πολύ δουλειά και έχει μείνει στη γωνία του... Απο βδομάδα μου είπε ο Αλέκος θα το ξεκινήσουν. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Brancaleone Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15, 2011 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15, 2011 Λοιπόν, ξεκινήσαμε! και εμφανίστηκαν οι πρώτες ελλείψεις... Η τιμονόπλακα και οι βάσεις του φαναριού χρειάζονται καποια τροποποιημένα εξαρτήματα για να τοποθετηθούν. Έγινε η σχετική επικοινωνία με Χίτσκοκ και Ινδό και ο Χίτσκοκ ήδη απαντησε (σε 2ώρες!). Το κόστος απο Χίτσκοκ γύρω στα 65€ με τα μεταφορικά... θα περιμένω και τον Ινδό μέχρι αύριο και θα παραγγείλω. Η αλήθεια είναι ότι 65€ για βίδες λαστιχακια και αποστάτες είναι πολλά αλλά αν τα χρειάζεσαι... Για να δούμε τι άλλο θα προκύψει... το project συνεχίζεται... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Brancaleone Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16, 2011 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16, 2011 Νέα επικοινωνία με το Χίτσκοκ σήμερα, για να είμαι σίγουρος του εξηγώ ακριβώς τι έχω και ότι χρειάζομαι τα υπόλοιπα για να τα περάσω πάνω. Σε σχέση με τη χθεσινή μας επικοινωνία τα απαιτούμενα εξαρτήματα διπλασιάσθηκαν, και συνολικό κόστος σε βίδες, ροδέλες και αποστάτες.... 120€!!! Ντάμ ιτ... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Brancaleone Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17, 2011 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17, 2011 Τη βγάλαμε την άκρη τελικά. Η αλήθεια ήταν κάπου στη μέση, και δώσαμε 80€ για βίδες και λοιπά κοκοψώνια... Σέμι ντάμ ιτ... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Brancaleone Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17, 2011 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17, 2011 Και μια φωτογραφία για το πως ειναι τώρα: [img]http://img189.imageshack.us/img189/6044/photo22bw.jpg[/img] Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
andrew Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21, 2011 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21, 2011 O ινδος σου απάντησε για τα διάφορα εξαρτήματα που χρειάζεσαι??? Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.