Jump to content
Δημιουργία Νέου...

1950's Project


Brancaleone

Recommended Posts

Ωωωωω και γω για καθημερινές είμαι μέσα!!! Τα ΣΚ είναι λίγο δύσκολα... δυστυχώς όμως την Τρίτη φεύγω από ΑΘήνα, οπότε δε θα προλάβω... :cry:
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • Απαντήσεις 229
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Επιτέλους!
Μετά απο αναμονή μιας εβδομάδας κατέφτασε και το πρότελευταίο πακετάκι από το CLASSICBIKESHOP.



Ορίστε και τα περιεχόμενα:

Διακόπτης κόρνα (DUCON DIP/HORN SWITCH S3857 FOR BSA CI5 B40 A10 B33),
για να αντικατασταθεί ο μαύρος διακόπτης και να ταιριάζει με τη κλασσική "γκαζιέρα".
Κόστος £12.99

[img width=300 height=261]http://028.img98.net/out.php/i257969_photo2.jpg

Πίσω φανάρι (CLASSIC REAR BRAKE LIGHT TO SUIT BSA VINCENT MOTORCYCLE,DUCON)
Κόστος £23.95

[img width=300 height=276]http://028.img98.net/out.php/i257970_photo3.jpg

Κόστος μαζί με τα μεταφορικά £46.94, ποιότητα Αγγλική, δηλαδή λυπάσαι να τα βάλεις πάνω μήπως γρατσουνιστούν...
Παρόλα αυτά θα κάνω τη καρδιά μου πέτρα και θα περάσω απο το Γρηγόρη το μεσημέρι να του τα αφήσω...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

άντε με το καλο και να αδελφοποιηθούμε φιλε μου μια και εμείς οι δυο είμαστε οι μοναδικοί του είδους μας....έλα στην πανελληνια να γνωριστούμε... εγώ αν δεν προκύψει θέμα υγείας θα έρθω οπωσδήποτε
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 3 εβδομάδες πριν...
Το ντεπόζιτο πήγε στο βαφέα.
Δεν μπόρεσα να πάω απο την αντιπροσωπεία να δω που βρισκόμαστε αλλα πιστεύω ότι θα τελειώσει σύντομα.
Περιμένω και ένα διακόπτη φλας απο Αγγλία και δεν έχει έλθει ακόμα...
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Επιτέλους μετά απο αναμονή 16 ημερών ήλθε και το τελευταίο ανταλλακτικό που περίμενα.

Πρόκειται για διακόπτη φλάς και η παραγγελία έγινε από το Classicbikeshop.

Το κόστος ήταν 12,95£ και 1,95£ τα μεταφορικά και το σύνολο 14,9£ ή 17,15€.



[img width=300 height=225]http://031.img98.net/out.php/i314422_flasher2.JPG

Το ντεπόζιτο το πήρα απο το βαφέα, έχει γίνει καλή δουλειά και περιμένω να το δώ πάνω για να έχω καλύτερη άποψη για το πως φαίνεται, δυστυχώς δεν έβγαλα φωτό...

Το πρότζεκτ συνεχίζεται...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ωραιος! Μου εβαλες ιδεες για τη θηκη μπαταριας οποτε πρεπει να ρωτησω: ποιο κουτι πηρες τελικα? Ξερεις τι μπαταρια φοραμε γιατι φοβηθηκα οτι ειναι διαφορετικα τα μεγεθη κ δε παραγγειλα.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Οι διαθέσιμες μπαταρίες μαζί με τις διαστάσεις όπως τις έχει ο Hitchcock είναι οι ακόλουθες ανά μοντέλο:

BATTERY 6v DRY 120 x 90 x 160mm Blk Exide type Redditch mods
BATTERY 6v (DRY) 121 x 61 x 131mm Redditch models after 1958
BATTERY, 6v (DRY) 115 x 80 x 160mm Indian mods up to c. 1987
BATTERY (DRY) 12v 103 x 90 x 114mm Indian models to c. 1998
BATTERY (DRY) 12v 121 x 61 x 131mm After approx 1998
BATTERY(DRY) 12v 132 x 90 x 168mm Electric start Indian mods
BATTERY (DRY), 12V 132 X 90 X 168MM ELECTRA (X)
BATTERY, GEL (SEALED) 12V 121 X 61 X 131MM AFTER 1998
BATTERY, GEL (SEALED), 12V 132 X 90 X 168MM E/START
BATTERY, GEL (SEALED) 12V 132 X 90 X 168MM ELECTRA (X)

Εγώ αρχικά είχα τη μικρή μπαταρία 103 x 90 x 114mm και η βάση είχε σαπίσει, την άλλαξα λοιπόν με τη μπαταρία των μιζάτων παίρνοντας την βάση και αυτό το κάλυμα σε μαύρο πλαστικό:
Suitable for Indian built 500cc Electric Start Bullets and the Bullet Sixty 5. But as there are some differences between models please check the photograph and that your battery size is 132 x 90 x 168mm.



Τώρα πήρα αυτό σε χρώμιο μαζί με τη βάση του:
Suitable for Indian built 350 & 500cc Bullets (2002 onwards), but as there are some differences in models please check the picture and that your battery size is approximately 121 x 61 x 131mm.

[img width=300 height=200]http://www.hitchcocksmotorcycles.com/http://assets.hitchcocksmotorcycles.com/pictures/category4491/large/YY1Y5820.jpg

Οι διαστάσεις είναι διαφορετικές αλλά θα αλλάξω πιθανότατα και μπαταρία γιατί την έχω χρόνια...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Θέλω να μιλήσω με το Γρηγόρη για να δω αφενός αν η μπαταρία 121 x 61 x 131mm έχει την ίδια απόδοση με την 132 x 90 x 168mm και σε τι κατάσταση είναι αυτή που έχω πάνω.

Απο αυτό θα εξαρτηθεί αν θα κρατήσω τη μεγάλη βάση και θα παραγγείλω αργότερα ενα χρωμιομένο κάλυμα ή αν θα περάσω πάνω αυτό που πήρα (το μεσαίο) με καινούρια μπαταρία.

Σε κάθε περίπτωση αυτό που θα μείνει είναι διαθέσιμο.
Θα σου απαντήσω σχετικά όταν θα τελειώσει το πρότεκτ πιστεύω σε καμιά 10αριά μέρες.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 3 εβδομάδες πριν...
Tι γίνεται με το project??Προχωράει??
Αναμένω να δω την ολοκλήρωση της μετατροπής σου γιατί σκέφτομαι να αντικαταστήσω τον Minda διακόπτη που έχω και να βάλω 'κλασσικούς' διακόπτες ...Απλά φοβάμαι μην 'μπουκώσει' πολύ το τιμόνι με τόσους διακόπτες...
Γιατί χρειάζεται:
1)διακόπτης φλας
2)διακόπτης κόρνας & φωτών
3)μανέτα αποσυμπιεστή
και βέβαια αλλαγή γκαζιέρας (τύπου doherty)

Και αυτό που κυρίως με προβληματίζει είναι ο διακόπτης των φλας (που λογικά και αναγκαστικά θα πρέπει να μπει από την δεξιά μεριά του τιμονιού)αν θα είναι εργονομικός μαζί με την νέα γκαζιέρα και την μανέτα του φρένου...
Και αυτό γιατί το 1950 δεν είχαν φλας οι μηχανές!!!'Αρα μείον ένας διακόπτης!!!
Μακάρι να ζούσαμε τότε και να μην είχαμε την έννοια των φλας...!!!!
Ποια η γνώση σου φίλε brancaleone για τον προβληματισμό μου σχετικά με 'μπούκωμα' του τιμονιού...???
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Φιλτατε,
Καταρχάς για να απαντήσω στο ερώτημα που βρισκόμαστε με το προτζεκτ, θα σου απαντήσω δεν ξέρω, πριν καμία βδομάδα που είχα περάσει ήταν ακόμη στη γωνία του όπως το ξέραμε πάντα...

Σχετικά με το τιμόνι και τους διακόπτες είχα και εγώ τον ίδιο προβληματισμό αλλα πιστεύω ότι θα χωρέσουν καθώς, ο διακοπτης φώτα-Κορνα έχει το σχήμα της γκαζιερας δηλαδή είναι κυλινδρικος και στενός και δίπλα του θα μπουν λογικά τα φλας.
Ο άποσυμπιεστης θα παει απο την άλλη.
Αν δω ότι δεν χωράνε καλά θα πάρω τις κλασικές μανάδες χωρίς τις βάσεις για τους καθρεπτες για να γλιτωσω χώρο και θα βάλω καθρεπτες στις άκρες του τιμονιου... Αυτά όμως θέλω να τα δω στη πράξη...
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Γι αυτό και εγώ περιμένω να δω πως θα χωρέσουν στην δικιά σου μηχανή ωστέ και εγώ μετά να προχωρήσω!!!
Εμένα ευτυχώς είναι κ  πιο μακρύ το τιμόνι στα 730 mm αντί των 670 mm του εργοστασιακού...
Πάντως υπάρχει και η ενναλλακτική πρόταση του χίτσκοκ με τον κλασσικό διακόπτη που φορούσαν οι triumph T140 ή T160  των 70's βέβαια...
[url=http://postimage.org/image/1z3tcyw04/][img]http://s3.postimage.org/1z3tcyw04/92080.jpg[/img][/url]

Τιμή?? 54 λίρες Αγγλίας (χωρίς ΦΠΑ 20% και χωρίς μεταφορικά!!!! )
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Τον έχω δει τον διακόπτη, στην ουσία είναι αυτός που φοράει σε χρώμιο.. προτιμώ να ρισκαρω με τους ξεχωριστους, ασε που είναι πανακριβος...
Θα πάω λογικά τη Παρασκευή να δω αν ξεκίνησε...
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

εγώ παιδιά έβαλα ξεχωριστούς ομως δεν ειναι και πολυ εργονομικό βεβαια ο καθενας ξερει την μηχανή του και την συνηθίζει ...ευχομαι να έχεις Brancaleone το καλύτερο αποτέλεσμα..
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

[quote author=andrew link=topic=197.msg3489#msg3489 date=1306788398]
Γι αυτό και εγώ περιμένω να δω πως θα χωρέσουν στην δικιά σου μηχανή ωστέ και εγώ μετά να προχωρήσω!!!
Εμένα ευτυχώς είναι κ  πιο μακρύ το τιμόνι στα 730 mm αντί των 670 mm του εργοστασιακού...
Πάντως υπάρχει και η ενναλλακτική πρόταση του χίτσκοκ με τον κλασσικό διακόπτη που φορούσαν οι triumph T140 ή T160  των 70's βέβαια...
[url=http://postimage.org/image/1z3tcyw04/][img]http://s3.postimage.org/1z3tcyw04/92080.jpg[/img][/url]

Τιμή?? 54 λίρες Αγγλίας (χωρίς ΦΠΑ 20% και χωρίς μεταφορικά!!!! )
[/quote]

Toν βρήκα και αλλού με 47 λίρες +12 λίρες τα μεταφορικά=[b]59 λίρες[/b]
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

andrew ετσι εχω το τιμονι και το κλειδι εκκινησης μαζι με το διακόπτη run το εχω βαλειι στην αριστερη εργαλιοθήκη

[url=http://postimage.org/image/1if93c7dw/][img]http://s4.postimage.org/1if93c7dw/P5310001.jpg[/img][/url]

[url=http://postimage.org/image/1ifceewdg/][img]http://s4.postimage.org/1ifceewdg/P5310002.jpg[/img][/url]

[url=http://postimage.org/image/1ife1y8v8/][img]http://s4.postimage.org/1ife1y8v8/P5310003.jpg[/img][/url]

[url=http://postimage.org/image/1iffphld0/][img]http://s4.postimage.org/1iffphld0/P5310004.jpg[/img][/url]

[url=http://postimage.org/image/1ifj0kack/][img]http://s4.postimage.org/1ifj0kack/P5310005.jpg[/img][/url]
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 εβδομάδες πριν...
Λοιπόν, ξεκινήσαμε!
και εμφανίστηκαν οι πρώτες ελλείψεις...
Η τιμονόπλακα και οι βάσεις του φαναριού χρειάζονται καποια τροποποιημένα εξαρτήματα για να τοποθετηθούν.
Έγινε η σχετική επικοινωνία με Χίτσκοκ και Ινδό και ο Χίτσκοκ ήδη απαντησε (σε 2ώρες!).
Το κόστος απο Χίτσκοκ γύρω στα 65€ με τα μεταφορικά... θα περιμένω και τον Ινδό μέχρι αύριο και θα παραγγείλω.
Η αλήθεια είναι ότι 65€ για βίδες λαστιχακια και αποστάτες είναι πολλά αλλά αν τα χρειάζεσαι...

Για να δούμε τι άλλο θα προκύψει...


το project συνεχίζεται...
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Νέα επικοινωνία με το Χίτσκοκ σήμερα, για να είμαι σίγουρος του εξηγώ ακριβώς τι έχω και ότι χρειάζομαι τα υπόλοιπα για να τα περάσω πάνω.

Σε σχέση με τη χθεσινή μας επικοινωνία τα απαιτούμενα εξαρτήματα διπλασιάσθηκαν, και συνολικό κόστος σε βίδες, ροδέλες και αποστάτες.... 120€!!!

Ντάμ ιτ...
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Τη βγάλαμε την άκρη τελικά.

Η αλήθεια ήταν κάπου στη μέση, και δώσαμε 80€ για βίδες και λοιπά κοκοψώνια...

Σέμι ντάμ ιτ...
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search