Λοιπον ανοιγω το θεμα γιατι μολις παρελαβα το ρολογακι για να βρισκω ακριβως το ΑΝΣ για να ρυθμιζω σωστα και τις βαλβιδες και το αβανς.Οσον αφορα το αβανς με το ρολογακι θα βρω το σημειο 0,08mm πριν το ΑΝΣ και μετα θα ρυθμισω πλατινες.Αυτο που θελω να μαθω ειναι επακριβως την σειρα των πραγματων και συγχρωνος πως θα ενωσω λαμπακι στο ντρισιμπιτερ.Νομιζω το ενα καλωδιο παει στον θετικο πολο της μπαταριας και το αλλο στο καλοδιο των πλατινων.Για ανοιξτε μου τα ματια...Τα λεω σωστα?
Featured Replies
Παρακολουθείται από 0
- Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.