Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ρυθμιση Αβανς

Δημοσιεύτηκε
Λοιπον ανοιγω το θεμα γιατι μολις παρελαβα το ρολογακι για να βρισκω ακριβως το ΑΝΣ για να ρυθμιζω σωστα και τις βαλβιδες και το αβανς.Οσον αφορα το αβανς με το ρολογακι θα βρω το σημειο 0,08mm πριν το ΑΝΣ και μετα θα ρυθμισω πλατινες.Αυτο που θελω να μαθω ειναι επακριβως την σειρα των πραγματων και συγχρωνος πως θα ενωσω λαμπακι στο ντρισιμπιτερ.Νομιζω το ενα καλωδιο παει στον θετικο πολο της μπαταριας και το αλλο στο καλοδιο των πλατινων.Για ανοιξτε μου τα ματια...Τα λεω σωστα?

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Κατι αλλο που θελω να ρωτησω.Το πιστονι πρεπει να βρισκετε 0,08mm ή 0.8mm πριν το ΑΝΣ γιατι το ρολογακι στη μεγαλη βελονα μετραει ανα mm.Οποτε αν ειναι 0,08 το σωστο,θα πρεπει να το μετρησω με τη μικρη βελονα που εχει το ρολογακι που μετραει δεκατα
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Να υποθεσω πως οταν αναψει το λαμπακι  στις πλατινες το ρολοι θα πρεπει να βρισκεται σε αυτο το σημειο,δεδομενου οτι στο μηδεν ειναι στο ΑΝΣ ετσι...?Αρα 0,08mm πριν ξαναπαει στο μηδεν.

o22w00.jpg

Δημοσιεύτηκε

Το πιστονι θα το γυρισεις πισω 0,8 ωστε η μεγαλη βελονα θα δειξει 20.

το λαμπακι το συνδεεις το ενα ακρο στο + της μπαταριας και το αλλο στο καμπυλωτο ελασμα της πλατινας.

Με αυτη τη συνδεμολοσγια μολις το λαμπακι σβηνει οι πλατινες ανοιγουν. Τοτε ειναι το ακριβες αβανς 0,8 πριν το ΑΝΣ.

(μη διανοηθεις να λυσεις πρωτευουσα για να γυρισεις τον στροφαλο με κλειδι, 4η ταχυτητα αρκει)

Δημοσιεύτηκε
. .την ωρα που το πιστονι ανεβαινει κ φτανει στο 0.8mm (10 μοιρες γωνια στροφαλου πριν ΑΝΣ)
την ωρα εκεινη αποδεσμευονται οι πλατινες της επαφης τους . . ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΑ ΤΣΙΚ !!

. .αυτο το τσικ σημαινει οτι εκεινη ακριβως την ωρα σπινθηριζει το μπουζι

Αρα: . .. Τα δυο αδερφακια που πανε μαζι ειναι : . .ΤΟ ΤΣΙΚ ΚΑΙ ΤΟ 0.8mm
Δημοσιεύτηκε

...και αν είναι λάθος ρυθμησμένο το τσικ πότε πάει...???

 

...οπότε κοιτας το ΑΝΣ το 0,80mm και μετα ελέγχεις να έχεις "τσικ"...

 

...άσε που του λαμπακκκκ θα σε το πει βλέποντας το φως το αλήθεινο το μέγα ελέοοοοοςςςς τουυυυυ!!!

 

αυγα...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

Δημοσιεύτηκε
Ειτε τσικ ειτε λαμπακι . .. σημασια εχει το 0,8mm.


. . . . Αααα!!! Και ακομη σημαντικο:
Το 0.8mm αφορα το σωστο αβανς ΜΟΝΟ στο ρελαντι κ στις χαμηλες στροφες του κινητηρα.

. . Για να βεβαιωθοημε πως εχουμε σωστο αβανς κ στις υψηλες στροφες
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΣΤΡΟΒΟΣΚΟΠΙΚΗ ΛΥΧΝΙΑ !!
. .ετσι μονο θα ειμαστε σιγουροι πως ανοιγουν σωστα τα ελατηρια του φυγοκεντρικου.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Παιδια ευχαριστω,αν και να σας πω την αληθεια με επιασε κρυος υδροτας μεχρι να το κανω αλλα τα καταφερα!Μαλιστα παρατηρησα πως ο προηγουμενος ειχε κανει και ενα σημαδι στην πλακα των πλατινων το οποιο απο οσο καταλαβα ηταν και σωστα ρυθμισμενο αρα ολα καλα.Ρυθμισα και τα ωστηρια στο Ανς κι ολα τελεια.Ελπιζω να μην τα εκανα θαλασσα...
Δημοσιεύτηκε

Στροβοσκοπικη λυχνεια Αντωνη..

. .πρεπει να την αγορασεις ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ

Μην τον ακούς δαύτον, θα μπουργανέψεις όλα τα πάσα σου και θα πάρεις και όλα τα νούμερα χελικόιλ να τα σιάξεις. (πλάκα κάνω καλά τα λέει ο Στέφανος, αλλά ποιος κάθετε να το κάνει).

Απλά ελέγχεις το φυγοκεντρικό αν είναι καθαρό και ανοιγοκλείνουν ομαλά τα ελατηριάκια. Επίσης ελέγχεις τον πλατηνοφόρο στην πίσω μεριά μήπως και τυχόν έχει σημάδια (γδέρνεται) από το φυγοκεντρικό.

 

Αλλά δεν μας είπες, τις πλατίνες τις έλεγξες να είναι 0,37 ανοιχτές?

Δημοσιεύτηκε

Παιδια ευχαριστω,αν και να σας πω την αληθεια με επιασε κρυος υδροτας μεχρι να το κανω αλλα τα καταφερα!Μαλιστα παρατηρησα πως ο προηγουμενος ειχε κανει και ενα σημαδι στην πλακα των πλατινων το οποιο απο οσο καταλαβα ηταν και σωστα ρυθμισμενο αρα ολα καλα.Ρυθμισα και τα ωστηρια στο Ανς κι ολα τελεια.Ελπιζω να μην τα εκανα θαλασσα...


Ο προηγούμενος μήπως λεγόταν Πέτρος και ηταν Χανιωτης ? ή καμία σχέση!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Οχι ηταν Γιωργος απο το Ρεθυμνο.Πολυ καλο παιδι.Μονο που δεν εκλεγε οταν την επερνα.Λες να με κοροιδευε...?Μπα οχι παιδια ηξερα τι παιζει πριν την παρω.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ναι πιο ευκολα οταν βρεις το ανς,γυριζεις στο ρολοι τα mm στο σημειο που η βελωνα δειχνει το μηδεν και τοτε με 4ρτη ή 5μτη ταχυτητα γυρνας πισο την ροδα ή γυριζεις το στροφαλο στο σημειο που η βελωνα θα δειχνει το 20.Να γυρισει πισο 8 δεκαδες δηλαδη.Σε αυτο το σημειο χαλαρωνεις τα δυο βιδακια απο τον δισκο στις πλατινες και ενωνεις το φωτακι.Γυρνοντας τον δισκο αριστερα δεξια το λαμπακι καπου θα αναψει...και μολις σβησει ηρθε η ωρα να ξαναβιδωσεις τον δισκο.Μετα τσεκαρεις και το διακενο των πλατινων κι αν ειναι καθαρες οι επαφες,βαζεις και λιγο γρασσο στον αξονα που γυριζει και πρεπει να εισαι κομπλε.Καλο ειναι μετα το αβανς μιας κι εχουμε και το ρολογακι συνδεμενο να το ξαναπαμε στο μηδεν και να ρυθμισουμε τις βαλβιδουλες μας αν χρειαζεται.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Θυμήσου πως δεν κάνεις την διαδικασία μία μόνο φορά, γιατί μόλις σφίξεις τον πλατινοφόρο κάτι μπορεί να σου ξεφύγει ή το ΑΒΑΝΣ ή το άνοιγμα των πλατίνων.

Αν είσαι τυχερός θα πετύχεις ακρίβεια στις 2-3 προσπάθειες (ειδικά για εμάς που είμαστε άπειροι).

Δημοσιεύτηκε
1 φερνεις ΑΝΣ

2 ΔΙΑΚΕΝΟ ΠΛΑΤΙΝΑΣ : 0.35-0.40

3 ΟΡΙΖΕΙΣ 0.8mm πριν ΑΝΣ

4 Στο σημειο 0.8mm ΠΑΝΣ . .οπου Π=πριν

5 . .να σπινθηριζει το μπουζι

6 Ελεγχεις σε φουλ αβανς στροφες με ΣΤΡΟΒΟΣΚΟΠΙΚΗ ΛΥΧΝΕΙΑ
ΝΑ ΣΠΙΝΘΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ 32 μοιρες γωνια αναφλεξης

. .αυτο λεγεται Enfield ρυθμιση αβανς.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Και μιας και ανοιξαμε το θεμα σημερα το ξαναεκανα γιατι ειδα βγαζοντας το καπακι των πλατινων οτι μου ειχε κλοτσισει δυστηχως η μια βιδα,ευτυχως η πανω,του δισκου.Οποτε σημερα εκανα και χελικοιλ.Μου το ειπες Νοε αλλα...Στεφανε μετα που θα τα αλλαξω ολα,δεν πα να γραφεις οτι γουσταρεις,εγω δεν της ξανασφιγγω κανενα παξιμαδι.Εκειειει κι οπου παει...
  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε
On 24/6/2015 at 1:40 AM, stekouros είπε:

6 Ελεγχεις σε φουλ αβανς στροφες με ΣΤΡΟΒΟΣΚΟΠΙΚΗ ΛΥΧΝΕΙΑ
ΝΑ ΣΠΙΝΘΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ 32 μοιρες γωνια αναφλεξης

. .αυτο λεγεται Enfield ρυθμιση αβανς.

Και που βλέπεις ότι βρίσκεται αυτή η γωνία 32 μοιρών όταν δεν έχεις σημάδια πουθενά..?

Προφανώς τα φτιάχνεις μόνος με ρολόι πάνω στον ρότορα της γεννήτριας.

Είναι το ίδιο ακριβώς όπως οι συμβουλές του Χιτσκοκ για να  ρυθμίσουμε την ηλεκτρονική.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ναι για το λογο οτι δεν ξερυθμιζει ωστε να χανεις το ΑΝΣ.Στις πλατινες ο κατασκευαστης σου λεει περιπου καθε 10.000χλμ. να τις ρυθμιζεις για τσεκ γιατι ξερυθμιζει.Αυτο το γλυτωνεις.Και για να μην σου πω δυστηχως πως καλο ειναι να τσεκαρεις καθε 5.000χλμ.

Δημοσιεύτηκε
5 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

.Και για να μην σου πω δυστηχως πως καλο ειναι να τσεκαρεις καθε 5.000χλμ.

Στο Ελληνικό μεταφρασμένο manual λέει έλεγχος κάθε 10.000 χλμ.

Ο Σαββαΐδης μου είχε πει κάθε 5.000 χλμ.

Του Snidal το manual λέει κάθε 3.000 μίλια, αλλά καλά είναι να τσεκάρουμε κάθε 1000 μίλια

ignition_time_2.jpg

και το Ινδικό manual λέει ρύθμιση κάθε 3.000 χλμ. και αντικατάσταση πλατίνες κάθε 12.000 χλμ.

 

ignition_time.jpg

 

Τουτέστιν βάζεις σωστά  μία ηλεκτρονική και ξεχνάς το άγχος του λάθος αβάνς.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

και το Ινδικό manual λέει ρύθμιση κάθε 3.000 χλμ. και αντικατάσταση κάθε 15.000 χλμ.

 

Νικο καθε 3.000μιλια - 4.800χλμ.λεει το Ινδικο.Απλα να το τσεκαρεις καθε 1.000μιλια.

Μα ειναι δυνατον να το τσεκαρεις καθε 1.000μιλια??

Οφου...μπελας!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σορυ λαθος...

Καλα το λες απλα κοιτουσα του Snidal και νομιζα πως ηταν το Ινδικο.Αρα οπως τα πες!

Δημοσιεύτηκε

Αντώνη είμαι σίγουρος πως κανένας ιδιοκτήτης (για να μην πω και μάστορας) δεν ελέγχει τόσο συχνά το αβάνς.

Οι περισσότεροι δεν ελέγχουν καθόλου πλατίνες, ενώ τις υπερθεματίζουν για την αξιοπιστία τους και κλασικότητα.

Παραδέχομαι ότι η διαδικασία της ρύθμισης πλατινών και αβάνς έχει τη χάρη της και σε κάνει να αισθάνεσαι κάπως.

Η ρύθμιση αβάνς είναι απλή, αλλά σπασαρχίδικη, μπορεί να το πετύχεις αμέσως, μπορεί να σου φάει και ώρα.

Όμως επειδή εγώ βαριέμαι και διαπίστωσα πως δεν μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρος ότι ρύθμισες σωστά επέλεξα την ηλεκτρονική.

 

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.