Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Super Meteor 650 - H πρώτη μου (και μοναδική?) αγάπη

Δημοσιεύτηκε

IMG_20240227_205308-compressed.jpg.de1dd4ae29b0a91c10be12ea6a175026.jpg

 

 

Χαιρετισμούς από εμένα και την Green Witch (γνωστή στον κόσμο ως Royal Enfield Super Meteor 650)!

 

Από μικρός ενθουσιαζόμουν με cruiser μηχανές, με τυπάδες που ανέβαιναν σε μια chopper και ίππευαν σε ανοιχτούς δρόμους με ροκ μουσική να παίζει από πίσω. Για χρόνια ανέβαλα το δίπλωμα μηχανής επειδή είχα το δίπλωμα του αυτοκινήτου και έτσι το όνειρο να με δω να κάνω βόλτες στο ηλιοβασίλεμα πάνω σε ένα άτι κάλπαζε μακριά.

 

Λοιπόν η απόφαση πάρθηκε πριν από έναν χρόνο και ξεκίνησα να αποταμιεύω και να ετοιμάζομαι για το δίπλωμα, το οποίο ήταν και το εύκολο κομμάτι. Μετά ήταν το καλό/δύσκολο κομμάτι. Η επιλογή της μηχανής...

 

Μετά από ατελείωτες ώρες έρευνας και αξιολόγησης διαφόρων μοντέλων, αυτό που βρήκα να με ενθουσιάζει με τον ίδιο τρόπο, να είναι μέσα στο budget μου και να είναι καλή για έναν αρχάριο οδηγό ήταν τα cruiser μοντέλα της Royal Enfield. Το meteor 350 μου φάνηκε κάπως ελλιπές αν θέλετε για την όρεξη μου να κάνω άνετες βόλτες πέρα από την καθημερινή μου μετακίνηση, οπότε το Super Meteor ήρθε και έδεσε!

 

Τι να πω για αυτό το εργαλείο πρώτα? 

 

Το design? Φοβερό! Μια κλασσική νότα σε ένα σύγχρονο περιβάλλον. Με επιλογές σε χρώματα για όλα τα γούστα (εδώ θα ήθελα να πω πως τσιγκουνεύτηκα τα λεφτά και πήρα το astral green έναντι του interstellar)

 

H μηχανή? Ότι πρέπει για πρώτη επαφή! Δεν προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις σίγουρα, αλλά μπορεί να ανταπεξέλθει μια χαρά σε μεγάλους δρόμους χωρίς να φοβάσαι να προσπεράσεις. Η επιτάχυνση της είναι περισσότερο από τίμια και τα 100-120 τα έχει άνετα. Ότι πρέπει δηλαδή για αυτούς που θέλουν να πάνε μια απολαυστική εκδρομή χωρίς τον φόβο να μείνουν πίσω αν είναι σε γκρουπάκι ή να ζορίζονται σε μια ανηφόρα. Επίσης το γουργούρισμα της είναι μουσική στα αυτιά.

 

Η οδηγική συμπεριφορά? Απόλαυση, απλά απόλαυση. Το σχετικά χαμηλό κάθισμα προσφέρει καλό έλεγχο. Τα μαρσπιέ μπορεί να είναι πιο μπροστά από τις συμβατικές μηχανές, στην αρχή ένιωθαν περίεργα αλλά μετά από 2-3 βόλτες μέσα στην πόλη όλα φαινόταν πολύ οργανικά. Σε μεγάλες διαδρομές η θέση των ποδιών είναι εξαιρετικά βολική, τουλάχιστον για εμένα που είμαι λίγο πιο πάνω από 1,90. 

 

After market διαθεσιμότητα? Ατελείωτη. Πέρα από τον επίσημο εξοπλισμό και πρόσθετα της ίδιας της εταιρείας, υπάρχουν πάρα πολλές customιες, όλα σε πολύ καλές τιμές.

 

Τώρα πέρα από τον αρχικό ενθουσιασμό, έχοντας κάνει 56Κ χιλιόμετρα ανακαλύπτω πως μερικά πράγματα θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα για να συμβάλουν στην τελειότητα μιας πάνω από καλής μηχανής. 

 

Πρώτα απ΄ όλα το τιμόνι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει λίγο έξτρα χώρο για να κόβει. Πολλές βορές με βρίσκω στην κίνηση να θέλω λίγα εκατοστά παραπάνω ελευθερία.

 

Μετά είναι η σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη. Δεν είναι ότι ζορίζεται ή υστερεί, όπως προ είπα τα 100 είναι πολύ εύκολα , απλά σε σχέση με άλλες μηχανές της κατηγορίας θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ανεβασμένη ώστε να μπορείς να ανοιχτείς λίγο παραπάνω τις μέρες που ξύπνησες πιο αργά. 

 

Οι αναρτήσεις θέλουν λίγο πείραγμα, ειδικά για τις φορές που έχεις παρέα, αλλά αυτό φτιάχνεται πολύ εύκολα, χρειάζεται μόνο ένα εργαλείο που παίρνεις με 5 ευρω και ρυθμίζεις μόνος σου ανάλογα με τις ανάγκες.  

 

Το κάθισμα εν τέλη δεν είναι και τόσο αναπαυτικό, βρίσκω τον εαυτό μου να ανακάθεται για να βρει καλύτερη θέση.

 

Το tripper navigation το θεωρώ άχρηστο, τσάμπα υπάρχει. Θα μπορούσαν να αφιερώσουν περισσότερη ενέργεια σε κάτι πιο ουσιαστικό πάνω στη μηχανή. 

 

Μετά υπάρχουν κάποιες αστοχίες σε φάση μου πετάει το εικονίδιο του κλειδιού χωρίς να υπάρχει θέμα ή ανάγκη για σέρβις και οι ώρες στο tripper και το κοντέρ δεν συγχρονίζονται (αν δεν συνδέσω το κινητό υπάρχει και διαφορά 10 λεπτών).

 

 

Ένα μικρό παράπονο που δεν φταίει η μηχανή, ίσως ήταν εργοστασιακή αστοχία, μετά από 4 μήνες και έχοντας κάνει μικρό σέρβις και ένα μεγάλο ταξίδι, κόπηκε ο συμπλέκτης. Το θεώρησα απαράδεκτο σε μηχανή με μόλις 40κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα. Αλλά ευτυχώς βρίσκεις αυθεντικούς συμπλέκτες στο ίντερνετ με 8-20 ευρώ και η αλλαγή τους είναι πολύ εύκολη. Ακόμα κι εγώ που δεν είμαι μηχανικός, κατάφερα και τον άλλαξα με τη καθοδήγηση από βίντεο στο youtube. Έχει βίντεο για την συντήρηση της Super Meteor από κανάλι της Royal Enfield αλλά τα βίντεο από χρήστες είναι πιο καθοδηγητικά.


Εν κατακλείδι η Super Meteor 650 είναι πολύ τίμια μηχανή για τα λεφτά που ζητάει αλλά έχει και συγκεκριμένο κοινό. Αν δεν είσαι φαν του retro στυλ και θέλεις να χάνεσαι με μια γκαζιά, τότε σίγουρα η μηχανή αυτή δεν είναι για εσένα. Αν από την άλλη ψάχνεις μια μηχανή για cruising και να τραβάει τα βλέμματα με τον κομψό σχεδιασμό της τότε μην ψάχνεις παραπέρα

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Πολύ ωραία η περιγραφή σου, να τονίσω δε ότι  είναι μια μηχανή value for money γιατί και αυτό παίζει το ρόλο του.

Δημοσιεύτηκε
21 ώρες πριν, Ο/Η Jolia έγραψε:

IMG_20240227_205308-compressed.jpg.de1dd4ae29b0a91c10be12ea6a175026.jpg

 

 

Χαιρετισμούς από εμένα και την Green Witch (γνωστή στον κόσμο ως Royal Enfield Super Meteor 650)!

 

Από μικρός ενθουσιαζόμουν με cruiser μηχανές, με τυπάδες που ανέβαιναν σε μια chopper και ίππευαν σε ανοιχτούς δρόμους με ροκ μουσική να παίζει από πίσω. Για χρόνια ανέβαλα το δίπλωμα μηχανής επειδή είχα το δίπλωμα του αυτοκινήτου και έτσι το όνειρο να με δω να κάνω βόλτες στο ηλιοβασίλεμα πάνω σε ένα άτι κάλπαζε μακριά.

 

Λοιπόν η απόφαση πάρθηκε πριν από έναν χρόνο και ξεκίνησα να αποταμιεύω και να ετοιμάζομαι για το δίπλωμα, το οποίο ήταν και το εύκολο κομμάτι. Μετά ήταν το καλό/δύσκολο κομμάτι. Η επιλογή της μηχανής...

 

Μετά από ατελείωτες ώρες έρευνας και αξιολόγησης διαφόρων μοντέλων, αυτό που βρήκα να με ενθουσιάζει με τον ίδιο τρόπο, να είναι μέσα στο budget μου και να είναι καλή για έναν αρχάριο οδηγό ήταν τα cruiser μοντέλα της Royal Enfield. Το meteor 350 μου φάνηκε κάπως ελλιπές αν θέλετε για την όρεξη μου να κάνω άνετες βόλτες πέρα από την καθημερινή μου μετακίνηση, οπότε το Super Meteor ήρθε και έδεσε!

 

Τι να πω για αυτό το εργαλείο πρώτα? 

 

Το design? Φοβερό! Μια κλασσική νότα σε ένα σύγχρονο περιβάλλον. Με επιλογές σε χρώματα για όλα τα γούστα (εδώ θα ήθελα να πω πως τσιγκουνεύτηκα τα λεφτά και πήρα το astral green έναντι του interstellar)

 

H μηχανή? Ότι πρέπει για πρώτη επαφή! Δεν προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις σίγουρα, αλλά μπορεί να ανταπεξέλθει μια χαρά σε μεγάλους δρόμους χωρίς να φοβάσαι να προσπεράσεις. Η επιτάχυνση της είναι περισσότερο από τίμια και τα 100-120 τα έχει άνετα. Ότι πρέπει δηλαδή για αυτούς που θέλουν να πάνε μια απολαυστική εκδρομή χωρίς τον φόβο να μείνουν πίσω αν είναι σε γκρουπάκι ή να ζορίζονται σε μια ανηφόρα. Επίσης το γουργούρισμα της είναι μουσική στα αυτιά.

 

Η οδηγική συμπεριφορά? Απόλαυση, απλά απόλαυση. Το σχετικά χαμηλό κάθισμα προσφέρει καλό έλεγχο. Τα μαρσπιέ μπορεί να είναι πιο μπροστά από τις συμβατικές μηχανές, στην αρχή ένιωθαν περίεργα αλλά μετά από 2-3 βόλτες μέσα στην πόλη όλα φαινόταν πολύ οργανικά. Σε μεγάλες διαδρομές η θέση των ποδιών είναι εξαιρετικά βολική, τουλάχιστον για εμένα που είμαι λίγο πιο πάνω από 1,90. 

 

After market διαθεσιμότητα? Ατελείωτη. Πέρα από τον επίσημο εξοπλισμό και πρόσθετα της ίδιας της εταιρείας, υπάρχουν πάρα πολλές customιες, όλα σε πολύ καλές τιμές.

 

Τώρα πέρα από τον αρχικό ενθουσιασμό, έχοντας κάνει 56Κ χιλιόμετρα ανακαλύπτω πως μερικά πράγματα θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα για να συμβάλουν στην τελειότητα μιας πάνω από καλής μηχανής. 

 

Πρώτα απ΄ όλα το τιμόνι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει λίγο έξτρα χώρο για να κόβει. Πολλές βορές με βρίσκω στην κίνηση να θέλω λίγα εκατοστά παραπάνω ελευθερία.

 

Μετά είναι η σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη. Δεν είναι ότι ζορίζεται ή υστερεί, όπως προ είπα τα 100 είναι πολύ εύκολα , απλά σε σχέση με άλλες μηχανές της κατηγορίας θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ανεβασμένη ώστε να μπορείς να ανοιχτείς λίγο παραπάνω τις μέρες που ξύπνησες πιο αργά. 

 

Οι αναρτήσεις θέλουν λίγο πείραγμα, ειδικά για τις φορές που έχεις παρέα, αλλά αυτό φτιάχνεται πολύ εύκολα, χρειάζεται μόνο ένα εργαλείο που παίρνεις με 5 ευρω και ρυθμίζεις μόνος σου ανάλογα με τις ανάγκες.  

 

Το κάθισμα εν τέλη δεν είναι και τόσο αναπαυτικό, βρίσκω τον εαυτό μου να ανακάθεται για να βρει καλύτερη θέση.

 

Το tripper navigation το θεωρώ άχρηστο, τσάμπα υπάρχει. Θα μπορούσαν να αφιερώσουν περισσότερη ενέργεια σε κάτι πιο ουσιαστικό πάνω στη μηχανή. 

 

Μετά υπάρχουν κάποιες αστοχίες σε φάση μου πετάει το εικονίδιο του κλειδιού χωρίς να υπάρχει θέμα ή ανάγκη για σέρβις και οι ώρες στο tripper και το κοντέρ δεν συγχρονίζονται (αν δεν συνδέσω το κινητό υπάρχει και διαφορά 10 λεπτών).

 

 

Ένα μικρό παράπονο που δεν φταίει η μηχανή, ίσως ήταν εργοστασιακή αστοχία, μετά από 4 μήνες και έχοντας κάνει μικρό σέρβις και ένα μεγάλο ταξίδι, κόπηκε ο συμπλέκτης. Το θεώρησα απαράδεκτο σε μηχανή με μόλις 40κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα. Αλλά ευτυχώς βρίσκεις αυθεντικούς συμπλέκτες στο ίντερνετ με 8-20 ευρώ και η αλλαγή τους είναι πολύ εύκολη. Ακόμα κι εγώ που δεν είμαι μηχανικός, κατάφερα και τον άλλαξα με τη καθοδήγηση από βίντεο στο youtube. Έχει βίντεο για την συντήρηση της Super Meteor από κανάλι της Royal Enfield αλλά τα βίντεο από χρήστες είναι πιο καθοδηγητικά.


Εν κατακλείδι η Super Meteor 650 είναι πολύ τίμια μηχανή για τα λεφτά που ζητάει αλλά έχει και συγκεκριμένο κοινό. Αν δεν είσαι φαν του retro στυλ και θέλεις να χάνεσαι με μια γκαζιά, τότε σίγουρα η μηχανή αυτή δεν είναι για εσένα. Αν από την άλλη ψάχνεις μια μηχανή για cruising και να τραβάει τα βλέμματα με τον κομψό σχεδιασμό της τότε μην ψάχνεις παραπέρα

@Jolia πολύ ενδιαφέρουσα περιγραφή.Σε ευχαριστούμε!

Περίεργο που κόπηκε η ντίζα....Και μπράβο έχεις κάνεις 40.000 χιλιόμετρα!Από κατανάλωση πως είναι?

Θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε από κοντά στις συναντήσεις μας!Και μην ξεχνάς οτι έχουμε και τη Πανελλήνια συνάντηση κατόχων Royal Enfield στο Πήλιο,31 Μαίου-2 Ιουνίου.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
21 ώρες πριν, Ο/Η Jolia έγραψε:

IMG_20240227_205308-compressed.jpg.de1dd4ae29b0a91c10be12ea6a175026.jpg

 

 

Χαιρετισμούς από εμένα και την Green Witch (γνωστή στον κόσμο ως Royal Enfield Super Meteor 650)!

 

Από μικρός ενθουσιαζόμουν με cruiser μηχανές, με τυπάδες που ανέβαιναν σε μια chopper και ίππευαν σε ανοιχτούς δρόμους με ροκ μουσική να παίζει από πίσω. Για χρόνια ανέβαλα το δίπλωμα μηχανής επειδή είχα το δίπλωμα του αυτοκινήτου και έτσι το όνειρο να με δω να κάνω βόλτες στο ηλιοβασίλεμα πάνω σε ένα άτι κάλπαζε μακριά.

 

Λοιπόν η απόφαση πάρθηκε πριν από έναν χρόνο και ξεκίνησα να αποταμιεύω και να ετοιμάζομαι για το δίπλωμα, το οποίο ήταν και το εύκολο κομμάτι. Μετά ήταν το καλό/δύσκολο κομμάτι. Η επιλογή της μηχανής...

 

Μετά από ατελείωτες ώρες έρευνας και αξιολόγησης διαφόρων μοντέλων, αυτό που βρήκα να με ενθουσιάζει με τον ίδιο τρόπο, να είναι μέσα στο budget μου και να είναι καλή για έναν αρχάριο οδηγό ήταν τα cruiser μοντέλα της Royal Enfield. Το meteor 350 μου φάνηκε κάπως ελλιπές αν θέλετε για την όρεξη μου να κάνω άνετες βόλτες πέρα από την καθημερινή μου μετακίνηση, οπότε το Super Meteor ήρθε και έδεσε!

 

Τι να πω για αυτό το εργαλείο πρώτα? 

 

Το design? Φοβερό! Μια κλασσική νότα σε ένα σύγχρονο περιβάλλον. Με επιλογές σε χρώματα για όλα τα γούστα (εδώ θα ήθελα να πω πως τσιγκουνεύτηκα τα λεφτά και πήρα το astral green έναντι του interstellar)

 

H μηχανή? Ότι πρέπει για πρώτη επαφή! Δεν προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις σίγουρα, αλλά μπορεί να ανταπεξέλθει μια χαρά σε μεγάλους δρόμους χωρίς να φοβάσαι να προσπεράσεις. Η επιτάχυνση της είναι περισσότερο από τίμια και τα 100-120 τα έχει άνετα. Ότι πρέπει δηλαδή για αυτούς που θέλουν να πάνε μια απολαυστική εκδρομή χωρίς τον φόβο να μείνουν πίσω αν είναι σε γκρουπάκι ή να ζορίζονται σε μια ανηφόρα. Επίσης το γουργούρισμα της είναι μουσική στα αυτιά.

 

Η οδηγική συμπεριφορά? Απόλαυση, απλά απόλαυση. Το σχετικά χαμηλό κάθισμα προσφέρει καλό έλεγχο. Τα μαρσπιέ μπορεί να είναι πιο μπροστά από τις συμβατικές μηχανές, στην αρχή ένιωθαν περίεργα αλλά μετά από 2-3 βόλτες μέσα στην πόλη όλα φαινόταν πολύ οργανικά. Σε μεγάλες διαδρομές η θέση των ποδιών είναι εξαιρετικά βολική, τουλάχιστον για εμένα που είμαι λίγο πιο πάνω από 1,90. 

 

After market διαθεσιμότητα? Ατελείωτη. Πέρα από τον επίσημο εξοπλισμό και πρόσθετα της ίδιας της εταιρείας, υπάρχουν πάρα πολλές customιες, όλα σε πολύ καλές τιμές.

 

Τώρα πέρα από τον αρχικό ενθουσιασμό, έχοντας κάνει 56Κ χιλιόμετρα ανακαλύπτω πως μερικά πράγματα θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα για να συμβάλουν στην τελειότητα μιας πάνω από καλής μηχανής. 

 

Πρώτα απ΄ όλα το τιμόνι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει λίγο έξτρα χώρο για να κόβει. Πολλές βορές με βρίσκω στην κίνηση να θέλω λίγα εκατοστά παραπάνω ελευθερία.

 

Μετά είναι η σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη. Δεν είναι ότι ζορίζεται ή υστερεί, όπως προ είπα τα 100 είναι πολύ εύκολα , απλά σε σχέση με άλλες μηχανές της κατηγορίας θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ανεβασμένη ώστε να μπορείς να ανοιχτείς λίγο παραπάνω τις μέρες που ξύπνησες πιο αργά. 

 

Οι αναρτήσεις θέλουν λίγο πείραγμα, ειδικά για τις φορές που έχεις παρέα, αλλά αυτό φτιάχνεται πολύ εύκολα, χρειάζεται μόνο ένα εργαλείο που παίρνεις με 5 ευρω και ρυθμίζεις μόνος σου ανάλογα με τις ανάγκες.  

 

Το κάθισμα εν τέλη δεν είναι και τόσο αναπαυτικό, βρίσκω τον εαυτό μου να ανακάθεται για να βρει καλύτερη θέση.

 

Το tripper navigation το θεωρώ άχρηστο, τσάμπα υπάρχει. Θα μπορούσαν να αφιερώσουν περισσότερη ενέργεια σε κάτι πιο ουσιαστικό πάνω στη μηχανή. 

 

Μετά υπάρχουν κάποιες αστοχίες σε φάση μου πετάει το εικονίδιο του κλειδιού χωρίς να υπάρχει θέμα ή ανάγκη για σέρβις και οι ώρες στο tripper και το κοντέρ δεν συγχρονίζονται (αν δεν συνδέσω το κινητό υπάρχει και διαφορά 10 λεπτών).

 

 

Ένα μικρό παράπονο που δεν φταίει η μηχανή, ίσως ήταν εργοστασιακή αστοχία, μετά από 4 μήνες και έχοντας κάνει μικρό σέρβις και ένα μεγάλο ταξίδι, κόπηκε ο συμπλέκτης. Το θεώρησα απαράδεκτο σε μηχανή με μόλις 40κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα. Αλλά ευτυχώς βρίσκεις αυθεντικούς συμπλέκτες στο ίντερνετ με 8-20 ευρώ και η αλλαγή τους είναι πολύ εύκολη. Ακόμα κι εγώ που δεν είμαι μηχανικός, κατάφερα και τον άλλαξα με τη καθοδήγηση από βίντεο στο youtube. Έχει βίντεο για την συντήρηση της Super Meteor από κανάλι της Royal Enfield αλλά τα βίντεο από χρήστες είναι πιο καθοδηγητικά.


Εν κατακλείδι η Super Meteor 650 είναι πολύ τίμια μηχανή για τα λεφτά που ζητάει αλλά έχει και συγκεκριμένο κοινό. Αν δεν είσαι φαν του retro στυλ και θέλεις να χάνεσαι με μια γκαζιά, τότε σίγουρα η μηχανή αυτή δεν είναι για εσένα. Αν από την άλλη ψάχνεις μια μηχανή για cruising και να τραβάει τα βλέμματα με τον κομψό σχεδιασμό της τότε μην ψάχνεις παραπέρα

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Jolia

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
16 λεπτά πριν, Ο/Η andrew έγραψε:

@Jolia πολύ ενδιαφέρουσα περιγραφή.Σε ευχαριστούμε!

Περίεργο που κόπηκε η ντίζα....Και μπράβο έχεις κάνεις 40.000 χιλιόμετρα!Από κατανάλωση πως είναι?

Θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε από κοντά στις συναντήσεις μας!Και μην ξεχνάς οτι έχουμε και τη Πανελλήνια συνάντηση κατόχων Royal Enfield στο Πήλιο,31 Μαίου-2 Ιουνίου.

Την έχω καταευχαριστηθεί είναι η αλήθεια. Κάθε μέρα κάνω 50 χιλιόμετρα και τα σκ προσπαθώ για ταξίδια. Η κατανάλωση είναι οκ, σίγουρα όχι η πιο οικονομική μηχανή αλλά και πάλι καλύτερα από αυτοκίνητο. Μια μέση εβδομάδα με περίπου 300 χιλιόμετρα κίνησης, την βγάζω με 25 ευρώ. Mε λίγα μπακάλικα μαθηματικά βγαίνει χονδρικά στα ~22 χιλιόμετρα το λίτρο. 

 


Θα χαρώ κι εγώ να σας γνωρίσω σιγά σιγά και σίγουρα θα προσπαθήσω να κανονίσω τις άδειες μου για την συνάντηση!

Δημοσιεύτηκε
Την 28/2/2024 at 11:03 ΠΜ, Ο/Η Jolia έγραψε:

 

 

Μετά είναι η σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη. Δεν είναι ότι ζορίζεται ή υστερεί, όπως προ είπα τα 100 είναι πολύ εύκολα , απλά σε σχέση με άλλες μηχανές της κατηγορίας θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ανεβασμένη ώστε να μπορείς να ανοιχτείς λίγο παραπάνω τις μέρες που ξύπνησες πιο αργά. 

 

Οι αναρτήσεις θέλουν λίγο πείραγμα, ειδικά για τις φορές που έχεις παρέα, αλλά αυτό φτιάχνεται πολύ εύκολα, χρειάζεται μόνο ένα εργαλείο που παίρνεις με 5 ευρω και ρυθμίζεις μόνος σου ανάλογα με τις ανάγκες.  

 

 

 

Το tripper navigation το θεωρώ άχρηστο, τσάμπα υπάρχει. Θα μπορούσαν να αφιερώσουν περισσότερη ενέργεια σε κάτι πιο ουσιαστικό πάνω στη μηχανή. 

 

Ένα μικρό παράπονο που δεν φταίει η μηχανή, ίσως ήταν εργοστασιακή αστοχία, μετά από 4 μήνες και έχοντας κάνει μικρό σέρβις και ένα μεγάλο ταξίδι, κόπηκε ο συμπλέκτης. Το θεώρησα απαράδεκτο σε μηχανή με μόλις 40κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα. Αλλά ευτυχώς βρίσκεις αυθεντικούς συμπλέκτες στο ίντερνετ με 8-20 ευρώ και η αλλαγή τους είναι πολύ εύκολη. Ακόμα κι εγώ που δεν είμαι μηχανικός, κατάφερα και τον άλλαξα με τη καθοδήγηση από βίντεο στο youtube. Έχει βίντεο για την συντήρηση της Super Meteor από κανάλι της Royal Enfield αλλά τα βίντεο από χρήστες είναι πιο καθοδηγητικά.

 

 

Πρώτα από όλα καλωσήρθες και να χαίρεσε την κούκλα σου!

 

Αν κατάλαβα καλά 56000 χιλιόμετρα σε έναν χρόνο;!!! Πως τα κατάφερες πες μας! Λες όμως για το μικρό σερβις και 40κάτι χιλιάδες, οπότε μήπως ενούσες 4 χιλιάδες, και 5600 αντίστοιχα;

 

Τωρα για τα άλογα, δεν είναι το πρωτεύων ζητούμενο σε ένα τέτοιο μηχανάκι και δεν θεωρώ πως τα λίγα άλογα παραπάνω που σου δίνουν τα υγρόψυκτα της κατηγορίας θα τα εκμεταλευτείς και θα τα αιστανθείς τόσο σπάνια που είναι ανάξιο αναφοράς. Εκτός και στην "κατηγορία" βάζεις και μηχανάκια με τον διπλάσιο κυλινδρισμό, που εκει πια πάει αλλού το πράγμα από όλες τι απόψεις.

Με άλλο λόγια, θεωρώ πως η ιπποδύναμη και η ροπή για το συγκεκριμένο μηχανάκι έχουν βρει μια πολύ καλή τομή η οποία εξυπηρετεί τις περισσότερες των καταστάσεων, κάνει για καινούργιους αναβάτες αλλά καλύπτει και εμπειρούς, και εφόσων ξέρεις οτί θέλεις κάτι τέτοιο αλλα δεν θέλεις το βάρος, το κόστος και την δυσχαίρια που έχουν τα μεγάλα της κατηγορίας, το αν θα πας στο Super Meteor, ή στο rebel η στο vulcan εξαρτάτε από το γούστο και την τσέπη σου μόνο. 

 

Για την ανάρτηση τώρα, να ξέρεις πως ούτε το εργαλείο μετα 5 ευρό δεν χρειάζετε, το αλεν από τα εργαλεία της μηχανής κάνει για την δουλειά, όπως και κάθε άλλο αλεν ή και κατσαβίδι. 

 

Για το Triper θα διαφωνίσω, το έχω βρει πολύ χρήσιμο και το προτιμώ κατα πολύ από το να έχω βάση για κινιτό για να έχω gps με χάρτες. Η απλοποίηση της προσφερόμενης πληροφορίας μου αρέσει, όπως και το γεγονός πως δεν θέλω έξτρα πράγματα, δεν ρισκάρω το κινιτό μου κλπ.  Πάντως αν εσένα σε χαλάει φαντάζομαι πως μια επεμβασούλα γι ανα βγει θα είχε ενδιαφέρων!

 


 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 λεπτό πριν, Ο/Η RoadKing έγραψε:

 

Πρώτα από όλα καλωσήρθες και να χαίρεσε την κούκλα σου!

 

Αν κατάλαβα καλά 56000 χιλιόμετρα σε έναν χρόνο;!!! Πως τα κατάφερες πες μας! Λες όμως για το μικρό σερβις και 40κάτι χιλιάδες, οπότε μήπως ενούσες 4 χιλιάδες, και 5600 αντίστοιχα;

 

Τωρα για τα άλογα, δεν είναι το πρωτεύων ζητούμενο σε ένα τέτοιο μηχανάκι και δεν θεωρώ πως τα λίγα άλογα παραπάνω που σου δίνουν τα υγρόψυκτα της κατηγορίας θα τα εκμεταλευτείς και θα τα αιστανθείς τόσο σπάνια που είναι ανάξιο αναφοράς. Εκτός και στην "κατηγορία" βάζεις και μηχανάκια με τον διπλάσιο κυλινδρισμό, που εκει πια πάει αλλού το πράγμα από όλες τι απόψεις.

Με άλλο λόγια, θεωρώ πως η ιπποδύναμη και η ροπή για το συγκεκριμένο μηχανάκι έχουν βρει μια πολύ καλή τομή η οποία εξυπηρετεί τις περισσότερες των καταστάσεων, κάνει για καινούργιους αναβάτες αλλά καλύπτει και εμπειρούς, και εφόσων ξέρεις οτί θέλεις κάτι τέτοιο αλλα δεν θέλεις το βάρος, το κόστος και την δυσχαίρια που έχουν τα μεγάλα της κατηγορίας, το αν θα πας στο Super Meteor, ή στο rebel η στο vulcan εξαρτάτε από το γούστο και την τσέπη σου μόνο. 

 

Για την ανάρτηση τώρα, να ξέρεις πως ούτε το εργαλείο μετα 5 ευρό δεν χρειάζετε, το αλεν από τα εργαλεία της μηχανής κάνει για την δουλειά, όπως και κάθε άλλο αλεν ή και κατσαβίδι. 

 

Για το Triper θα διαφωνίσω, το έχω βρει πολύ χρήσιμο και το προτιμώ κατα πολύ από το να έχω βάση για κινιτό για να έχω gps με χάρτες. Η απλοποίηση της προσφερόμενης πληροφορίας μου αρέσει, όπως και το γεγονός πως δεν θέλω έξτρα πράγματα, δεν ρισκάρω το κινιτό μου κλπ.  Πάντως αν εσένα σε χαλάει φαντάζομαι πως μια επεμβασούλα γι ανα βγει θα είχε ενδιαφέρων!

 


 

 

Πιο πολύ ήταν μικρός έλεγχος παρά πραγματικό σέρβις, λάθος διατύπωση.

 

Έχω κάνει 2 μεγάλα ταξίδια μέχρι κάτω και αυτά είναι που έγραψαν τα πιο πολλά χιλιόμετρα. 

 

Οκ, το ακούω για το tripper. Δεν είναι ότι με χαλάει, απλά σπάνια το χρησιμοποιώ. Σίγουρα είναι καλύτερο από το να έχεις ένα σκασμό αντικείμενα κουμπωμένα στο τιμόνι. Επίσης τις 2-3 φορές που προσπάθησα να το δοκιμάσω, ο χάρτης επέλεγε μόνος του διαδρομή ακόμα και αν την είχα αλλάξει από την εφαρμογή στο κινητό.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.