Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Jolia

Μέλος
  • Καταμέτρηση περιεχομένου

    13
  • Εγγραφή

  • Συνδεμένος

  • Βραβείο Ημέρας

    1

ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΙ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ

Η τελευταίοι επισκέπτες είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

Jolia's Επιτεύγματα

Ο Μανιβελάτος

Ο Μανιβελάτος (2/14)

  • Συμμετοχή
  • Θετικής Απήχησης
  • Έναρξη Θέματος
  • Συμμετοχής Πρώτης Εβδομάδας
  • Συμμετοχής Ενός Μήνα

Πρόσφατα Διακριτικά

5

Δημοφιλής στην Κοινότητα

  1. Καλώς ήρθες στην ομάδα και καλοτάξιδος ο μετεωρίτης σου! Όντας κι εγώ στις ίδιες διαστάσεις με εσένα, μπορώ να πω πως θα βρεις την οδήγηση αρκετά άνετη! Πάντα χωρίς παρεξήγηση, δεν θα κρύψω μια μικρή απογοήτευση που δεν θα είναι Interstellar Green καθώς το αγαπάω σαν χρώμα
  2. Πιο πολύ ήταν μικρός έλεγχος παρά πραγματικό σέρβις, λάθος διατύπωση. Έχω κάνει 2 μεγάλα ταξίδια μέχρι κάτω και αυτά είναι που έγραψαν τα πιο πολλά χιλιόμετρα. Οκ, το ακούω για το tripper. Δεν είναι ότι με χαλάει, απλά σπάνια το χρησιμοποιώ. Σίγουρα είναι καλύτερο από το να έχεις ένα σκασμό αντικείμενα κουμπωμένα στο τιμόνι. Επίσης τις 2-3 φορές που προσπάθησα να το δοκιμάσω, ο χάρτης επέλεγε μόνος του διαδρομή ακόμα και αν την είχα αλλάξει από την εφαρμογή στο κινητό.
  3. Jolia

    Backrest για Super Meteor 650

    Καλημέρα σας! Ψάχνω να βρω backrest/sissy bar για την σέλα της Super Meteor και σίγουρα δεν θα ήθελα να πάω στο touring seat της royal enfield γιατί νιώθω πως σκοτώνει το στυλ. Γενικά έχω βρει αρκετά σε sites και αντικείμενα στο ebay αλλά με ανησυχεί λίγο το κόστος μεταφοράς και εκτελωνισμού. Είπα λοιπόν να ρωτήσω μήπως ξέρει κανείς κάποιο μαγαζί που να κάνει custom για μηχανές σε Θεσσαλονίκη. Το στυλ θέλω να είναι κάπως έτσι αλλά θέλω να είναι κομμένο και ραμμένο όσο γίνεται στις ανάγκες μου
  4. Την έχω καταευχαριστηθεί είναι η αλήθεια. Κάθε μέρα κάνω 50 χιλιόμετρα και τα σκ προσπαθώ για ταξίδια. Η κατανάλωση είναι οκ, σίγουρα όχι η πιο οικονομική μηχανή αλλά και πάλι καλύτερα από αυτοκίνητο. Μια μέση εβδομάδα με περίπου 300 χιλιόμετρα κίνησης, την βγάζω με 25 ευρώ. Mε λίγα μπακάλικα μαθηματικά βγαίνει χονδρικά στα ~22 χιλιόμετρα το λίτρο. Θα χαρώ κι εγώ να σας γνωρίσω σιγά σιγά και σίγουρα θα προσπαθήσω να κανονίσω τις άδειες μου για την συνάντηση!
  5. Χαιρετισμούς από εμένα και την Green Witch (γνωστή στον κόσμο ως Royal Enfield Super Meteor 650)! Από μικρός ενθουσιαζόμουν με cruiser μηχανές, με τυπάδες που ανέβαιναν σε μια chopper και ίππευαν σε ανοιχτούς δρόμους με ροκ μουσική να παίζει από πίσω. Για χρόνια ανέβαλα το δίπλωμα μηχανής επειδή είχα το δίπλωμα του αυτοκινήτου και έτσι το όνειρο να με δω να κάνω βόλτες στο ηλιοβασίλεμα πάνω σε ένα άτι κάλπαζε μακριά. Λοιπόν η απόφαση πάρθηκε πριν από έναν χρόνο και ξεκίνησα να αποταμιεύω και να ετοιμάζομαι για το δίπλωμα, το οποίο ήταν και το εύκολο κομμάτι. Μετά ήταν το καλό/δύσκολο κομμάτι. Η επιλογή της μηχανής... Μετά από ατελείωτες ώρες έρευνας και αξιολόγησης διαφόρων μοντέλων, αυτό που βρήκα να με ενθουσιάζει με τον ίδιο τρόπο, να είναι μέσα στο budget μου και να είναι καλή για έναν αρχάριο οδηγό ήταν τα cruiser μοντέλα της Royal Enfield. Το meteor 350 μου φάνηκε κάπως ελλιπές αν θέλετε για την όρεξη μου να κάνω άνετες βόλτες πέρα από την καθημερινή μου μετακίνηση, οπότε το Super Meteor ήρθε και έδεσε! Τι να πω για αυτό το εργαλείο πρώτα? Το design? Φοβερό! Μια κλασσική νότα σε ένα σύγχρονο περιβάλλον. Με επιλογές σε χρώματα για όλα τα γούστα (εδώ θα ήθελα να πω πως τσιγκουνεύτηκα τα λεφτά και πήρα το astral green έναντι του interstellar) H μηχανή? Ότι πρέπει για πρώτη επαφή! Δεν προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις σίγουρα, αλλά μπορεί να ανταπεξέλθει μια χαρά σε μεγάλους δρόμους χωρίς να φοβάσαι να προσπεράσεις. Η επιτάχυνση της είναι περισσότερο από τίμια και τα 100-120 τα έχει άνετα. Ότι πρέπει δηλαδή για αυτούς που θέλουν να πάνε μια απολαυστική εκδρομή χωρίς τον φόβο να μείνουν πίσω αν είναι σε γκρουπάκι ή να ζορίζονται σε μια ανηφόρα. Επίσης το γουργούρισμα της είναι μουσική στα αυτιά. Η οδηγική συμπεριφορά? Απόλαυση, απλά απόλαυση. Το σχετικά χαμηλό κάθισμα προσφέρει καλό έλεγχο. Τα μαρσπιέ μπορεί να είναι πιο μπροστά από τις συμβατικές μηχανές, στην αρχή ένιωθαν περίεργα αλλά μετά από 2-3 βόλτες μέσα στην πόλη όλα φαινόταν πολύ οργανικά. Σε μεγάλες διαδρομές η θέση των ποδιών είναι εξαιρετικά βολική, τουλάχιστον για εμένα που είμαι λίγο πιο πάνω από 1,90. After market διαθεσιμότητα? Ατελείωτη. Πέρα από τον επίσημο εξοπλισμό και πρόσθετα της ίδιας της εταιρείας, υπάρχουν πάρα πολλές customιες, όλα σε πολύ καλές τιμές. Τώρα πέρα από τον αρχικό ενθουσιασμό, έχοντας κάνει 56Κ χιλιόμετρα ανακαλύπτω πως μερικά πράγματα θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα για να συμβάλουν στην τελειότητα μιας πάνω από καλής μηχανής. Πρώτα απ΄ όλα το τιμόνι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει λίγο έξτρα χώρο για να κόβει. Πολλές βορές με βρίσκω στην κίνηση να θέλω λίγα εκατοστά παραπάνω ελευθερία. Μετά είναι η σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη. Δεν είναι ότι ζορίζεται ή υστερεί, όπως προ είπα τα 100 είναι πολύ εύκολα , απλά σε σχέση με άλλες μηχανές της κατηγορίας θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ανεβασμένη ώστε να μπορείς να ανοιχτείς λίγο παραπάνω τις μέρες που ξύπνησες πιο αργά. Οι αναρτήσεις θέλουν λίγο πείραγμα, ειδικά για τις φορές που έχεις παρέα, αλλά αυτό φτιάχνεται πολύ εύκολα, χρειάζεται μόνο ένα εργαλείο που παίρνεις με 5 ευρω και ρυθμίζεις μόνος σου ανάλογα με τις ανάγκες. Το κάθισμα εν τέλη δεν είναι και τόσο αναπαυτικό, βρίσκω τον εαυτό μου να ανακάθεται για να βρει καλύτερη θέση. Το tripper navigation το θεωρώ άχρηστο, τσάμπα υπάρχει. Θα μπορούσαν να αφιερώσουν περισσότερη ενέργεια σε κάτι πιο ουσιαστικό πάνω στη μηχανή. Μετά υπάρχουν κάποιες αστοχίες σε φάση μου πετάει το εικονίδιο του κλειδιού χωρίς να υπάρχει θέμα ή ανάγκη για σέρβις και οι ώρες στο tripper και το κοντέρ δεν συγχρονίζονται (αν δεν συνδέσω το κινητό υπάρχει και διαφορά 10 λεπτών). Ένα μικρό παράπονο που δεν φταίει η μηχανή, ίσως ήταν εργοστασιακή αστοχία, μετά από 4 μήνες και έχοντας κάνει μικρό σέρβις και ένα μεγάλο ταξίδι, κόπηκε ο συμπλέκτης. Το θεώρησα απαράδεκτο σε μηχανή με μόλις 40κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα. Αλλά ευτυχώς βρίσκεις αυθεντικούς συμπλέκτες στο ίντερνετ με 8-20 ευρώ και η αλλαγή τους είναι πολύ εύκολη. Ακόμα κι εγώ που δεν είμαι μηχανικός, κατάφερα και τον άλλαξα με τη καθοδήγηση από βίντεο στο youtube. Έχει βίντεο για την συντήρηση της Super Meteor από κανάλι της Royal Enfield αλλά τα βίντεο από χρήστες είναι πιο καθοδηγητικά. Εν κατακλείδι η Super Meteor 650 είναι πολύ τίμια μηχανή για τα λεφτά που ζητάει αλλά έχει και συγκεκριμένο κοινό. Αν δεν είσαι φαν του retro στυλ και θέλεις να χάνεσαι με μια γκαζιά, τότε σίγουρα η μηχανή αυτή δεν είναι για εσένα. Αν από την άλλη ψάχνεις μια μηχανή για cruising και να τραβάει τα βλέμματα με τον κομψό σχεδιασμό της τότε μην ψάχνεις παραπέρα
  6. Είμαι κάτοικος Θεσσαλονίκης. Θα περιηγηθώ στα θέματα και θα αναρτήσω σύντομα εντυπώσεις και φυσικά φωτο!
  7. Καλημέρα σας! Είμαι ο Γιάννης και εδώ και μισό χρόνο πραγματοποίησα το όνειρο μου, να απολαμβάνω βόλτες πάνω σε μηχανή με εμένα στο τιμόνι. Πιο συγκεκριμένα, όντας λάτρης της ροκ μουσικής και του "ροκ αέρα" περασμένων δεκαετιών, επέλεξα να ξεκινήσω με μία μηχανή που θα εξέφραζε το στυλ μου αλλά και θα κάλυπτε τις ανάγκες μου για μικρές εκδρομές. Η μηχανή που με κέρδισε είναι η Royal Enfield Super Meteor 650. Έμαθα από γνωστούς για το club και ανυπομονώ να οδηγήσω μαζί σας καθώς και να ακούσω γνώμες και εμπειρίες από πιο έμπειρους
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search