Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Το νέο Royal Enfield Shotgun 650 έρχεται στην Ελλάδα!

Δημοσιεύτηκε

Χθες ενημερωθήκαμε ότι το νέο μοντέλο Shotgun 650 έρχεται στην Ελλάδα το Φεβρουάριο!

Δείχνει πολύ ενδιαφέρον και όμορφο. Πιο μαζεμένο από το Super Meteor 650 σε διαστάσεις αλλά με τον ίδιο κινητήρα που σίγουρα θα έχει άλλη χαρτογράφηση.

Οι κλασικοί 46,3HP στο  δικύλινδρο κινητήρα της Royal Enfield που φοράνε και στα υπόλοιπα Twins.

Ανεστραμμένο πηρούνι Showa εμπρός,διπλά αμορτισέρ πίσω.Εμπρός τροχός 18'' και πίσω 17΄΄.

Θα υπάρχει στον έξτρα εξοπλισμό πίσω σχάρα που θα παίρνει σελάκι συνεπιβάτη που σε 1" θα μπορείς να τα βάλεις ή βγάλεις κρατώντας έτσι την custom οψη του.

Φώτα led και φρένα επίσης από το Super Meteor.

Η τιμή του θα είναι 7490€ και 7590€ αναλόγως χρωματισμών.

Το Royal Enfield Shotgun 650 είναι προπομπός του Royal Enfield Classic 650 που έρχεται τέλος του χρόνου.Συνεπώς όταν το οδηγήσουμε θα καταλάβουμε πολλά και για το επόμενο μοντέλλο που το περιμένουν πολλοί.

Ανυπομονούμε να το οδηγήσουμε και να σας μεταφέρουμε εντυπώσεις!

Αλήθεια πως σας φαίνεται το νέο Shotgun 650?

 

 

B7ZT76ERKBGAXLFHDQEPJVOEUQ.jpg

20240115102705_S1.jpg

Royal_Enfield_Shotgun_650_unveiled_06e1a24fe7.webp

images.jpg

unnamed.jpg

BIKES-REPUBLIC-BIKES-REPUBLIC-ROYAL-ENFIELD-SHOTGUN-650-ENFIELD-SHOTGUN-650-2023-11-28-at-7.26.29-AM-Large.jpeg

Royal-Enfield-Shotgun-650-Motoverse-Edition-7.jpg.webp

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Ειναι και αυτή μια πολή όμορφη προσθήκη στην γκάμα της εταιρίας. Ωστόσο, για εμένα δεν έχει πολύ νόημα σε αυτο το μοντελο. Είναι πολύ όμοιο με το Super Meteor και ευκολά θα μπορούσαν κάποια πραγματα απλά να είναι επιλογές του αγοραστή, πχ χρώμα εξάτμησης ή/και λεπτομεριών, φανάρι με ή χωρίς καβούκα κλπ. Βέβαια αντίστοιχη είναι και η κατάσταση με τα Interceptor/Continental,  είναι λίγες η διαφορές και ευκόλα κάποιος θα έπερνε το ένα και θα το μετέτρεπε στο άλλο αν ήθελε. Βεβαια, αυτή είναι η δική μου οπτική που μου αρέσει το customizing, δεν είναι η μόνη εταιρία που βγάζει μοντέλα με μικρες διαφορές πάνω στην ίδια πλατφόρμα, όποτε μάλλον τα νούμερα απεικονίζουν κάτι διαφορετικό από αυτό που αντιλαμβάνομαι εγω.

Δημοσιεύτηκε
12 λεπτά πριν, Ο/Η RoadKing έγραψε:

Ειναι και αυτή μια πολή όμορφη προσθήκη στην γκάμα της εταιρίας. Ωστόσο, για εμένα δεν έχει πολύ νόημα σε αυτο το μοντελο. Είναι πολύ όμοιο με το Super Meteor και ευκολά θα μπορούσαν κάποια πραγματα απλά να είναι επιλογές του αγοραστή, πχ χρώμα εξάτμησης ή/και λεπτομεριών, φανάρι με ή χωρίς καβούκα κλπ. Βέβαια αντίστοιχη είναι και η κατάσταση με τα Interceptor/Continental,  είναι λίγες η διαφορές και ευκόλα κάποιος θα έπερνε το ένα και θα το μετέτρεπε στο άλλο αν ήθελε. Βεβαια, αυτή είναι η δική μου οπτική που μου αρέσει το customizing, δεν είναι η μόνη εταιρία που βγάζει μοντέλα με μικρες διαφορές πάνω στην ίδια πλατφόρμα, όποτε μάλλον τα νούμερα απεικονίζουν κάτι διαφορετικό από αυτό που αντιλαμβάνομαι εγω.


Σίγουρα πετάει πάνω στο meteor όμως οι διάφορες είναι πολλές και σίγουρα δεν μπορεί να γίνει εύκολα (όχι ότι δεν γίνεται βεβαίως), αλλάζουν ακόμη και θέση στα πατάκια , άλλο μπροστινό και δεν είναι τόσο μάκρη που σημάνει ποιο κοντό ψαλίδι πίσω .απο εκεί και πέρα τα περιφερει που είναι αισθητά . 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που ξέχασα να αναφέρω προηγουμένως  είναι η όρθια θέση οδήγησης που αρκετούς βολεύει καλύτερα αντί του Super Meteor που είναι πιο touring.

 

Δημοσιεύτηκε

Πολύ ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα συνέχεια των Interseptor Super Meteor καί περιμένουμε με ανυπομονησία  το Classic 650 που αν είναι αυτό που φαντάζομαι θα ήταν πρώτη επιλογή μου👌

Δημοσιεύτηκε
16 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:


Σίγουρα πετάει πάνω στο meteor όμως οι διάφορες είναι πολλές και σίγουρα δεν μπορεί να γίνει εύκολα (όχι ότι δεν γίνεται βεβαίως), αλλάζουν ακόμη και θέση στα πατάκια , άλλο μπροστινό και δεν είναι τόσο μάκρη που σημάνει ποιο κοντό ψαλίδι πίσω .απο εκεί και πέρα τα περιφερει που είναι αισθητά . 

Ενοώ πως αν η RE ήθελε θα μπορούσε να γίνει ευκόλα η διαφορά με επιλογή συγκεκριμένων αξεσουάρ η με "ειδικ'ες εκδόσεις" του μοντέλου. Τώρα που δεν προσφέρει τις "κατάλληλες" επιλογές σε αξεσουάρ, προφάνως και είναι πιο δύσκολο και κόστοβορο να κάνεις κάτι τετοιο, επομενός διαλέγεις όποιο από τα δύο είναι πιο κοντά σε αυτό που θες. 
Δες πχ πόσο διαφορετικά είναι μεταξύ τους πολλά adventure μηχανάκια της αγοράς που έχουν μικρό και μεγάλο τεπόζιτο, 19'' και 21'' τροχό κλπ. Οι εταιρίες κρατάνε το "brand" του μοντέλου, και προσθετούν επιλογές και εκδόσεις, πχ Africa Twin Adventure, Tenere -> Tenere Rally Raid -> Tenere World Raid, κλπ. Αντίστοιχα θα μπορούσε η RE να έχει 3 μοντέλα στην πλατφόρμα του 650, το Interceptor με "ειδική έκδοση" Continental, το Super Meteor με ειδική εκδοση shotgun (η το shotgun με ειδικη εκδοση touring), και το classic. Βεβαια όλα αυτά ειναι καθαρά marketing και τόσα ξέρω τόσα λέω... :lol:
Σημασία έχει πως η RE συνεχίζει να ανοίγετε και να προσφέρει ποιοτικα μηχανάκια, το οποίο από κάθε άποψη είναι καλό.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
3 ώρες πριν, Ο/Η RoadKing έγραψε:

Ενοώ πως αν η RE ήθελε θα μπορούσε να γίνει ευκόλα η διαφορά με επιλογή συγκεκριμένων αξεσουάρ η με "ειδικ'ες εκδόσεις" του μοντέλου. Τώρα που δεν προσφέρει τις "κατάλληλες" επιλογές σε αξεσουάρ, προφάνως και είναι πιο δύσκολο και κόστοβορο να κάνεις κάτι τετοιο, επομενός διαλέγεις όποιο από τα δύο είναι πιο κοντά σε αυτό που θες. 
Δες πχ πόσο διαφορετικά είναι μεταξύ τους πολλά adventure μηχανάκια της αγοράς που έχουν μικρό και μεγάλο τεπόζιτο, 19'' και 21'' τροχό κλπ. Οι εταιρίες κρατάνε το "brand" του μοντέλου, και προσθετούν επιλογές και εκδόσεις, πχ Africa Twin Adventure, Tenere -> Tenere Rally Raid -> Tenere World Raid, κλπ. Αντίστοιχα θα μπορούσε η RE να έχει 3 μοντέλα στην πλατφόρμα του 650, το Interceptor με "ειδική έκδοση" Continental, το Super Meteor με ειδική εκδοση shotgun (η το shotgun με ειδικη εκδοση touring), και το classic. Βεβαια όλα αυτά ειναι καθαρά marketing και τόσα ξέρω τόσα λέω... :lol:
Σημασία έχει πως η RE συνεχίζει να ανοίγετε και να προσφέρει ποιοτικα μηχανάκια, το οποίο από κάθε άποψη είναι καλό.

Σωστή παρατήρηση!

Δημοσιεύτηκε

Αυτή την στιγμή το meteor 650 έχει 7500€ +. Το Shotgun θα παίζει στην ίδια τιμή (έτοιμο custom) , πιστεύω ότι εάν πήγαινε με την λογική που αναφέρεις ποιο πάνω θα έβγαινε πολύ ποιο ακριβή από την ήδη υπάρχων τιμή. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.