Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal Enfield classic 500 efi Battery

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα,

Έχω αγοράσει μια stealth black 500 από τον Οκτώβριο 2018 έχω μόνο 350 χλμ παρατήρησα ότι η μπαταριά έχει αδειάσει και έβαλα καινούργια αλλά και η καινούργια άδειασε. Με ένα test που έκανα παρατήρησα ότι η μπαταρία δεν φορτώνει όταν η μηχανή είναι σε λειτουργία. Παρακαλώ αν γνωρίζεται το πρόβλημα και έχετε κάποια λύση με ενημερώνετε.

Ευχαριστώ   

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
38 λεπτά πριν, Ο/Η superpan74 έγραψε:

Καλημέρα,

Έχω αγοράσει μια stealth black 500 από τον Οκτώβριο 2018 έχω μόνο 350 χλμ παρατήρησα ότι η μπαταριά έχει αδειάσει και έβαλα καινούργια αλλά και η καινούργια άδειασε. Με ένα test που έκανα παρατήρησα ότι η μπαταρία δεν φορτώνει όταν η μηχανή είναι σε λειτουργία. Παρακαλώ αν γνωρίζεται το πρόβλημα και έχετε κάποια λύση με ενημερώνετε.

Ευχαριστώ   

Αρχικά τσέκαρε γιατί δεν στέλνει τάση το δυναμο σου και μετά κοιτάς τα ηλεκτρικά σου για διαρροές. Και στα δύο να κάνεις έλεγχο. Αυτά είναι κατά εμέ τα αίτια μίας αποφορτισης σε μπαταρία.

Δημοσιεύτηκε

Να προσθέσω ότι το  πρώτο που κοιτάμε είναι ο ανορθωτης και φυσικά ακόμα πιο μπροστά την εγγύηση αντιπροσωπείας μιας και μιλάμε για καινούργια Enfield.

Δημοσιεύτηκε

Από την ώρα που την πήρες καινούργια το ‘18 , πήγαινε στην αντιπροσωπεία που την πήρες για έλεγχο καθώς όπως είπε ο @noe είσαι στην εγγύηση . Άρα μην κάθεσαι να ψάχνεις μόνος σου. 

 

Αν θες ενημέρωση για την εξέλιξη ώστε να γνωρίζουμε και εμείς τι έφταιγε (για γνώση).

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Να προσθέσω ότι το  πρώτο που κοιτάμε είναι ο ανορθωτης και φυσικά ακόμα πιο μπροστά την εγγύηση αντιπροσωπείας μιας και μιλάμε για καινούργια Enfield.

Σωστα!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και μου είπαν το πιθανότερο είναι ο ανορθωτής αλλά επειδή ζω στην ΧΙΟ θα μου τον στείλουν να τον αλλάξω εγώ.

Δημοσιεύτηκε
Μόλις τώρα, Ο/Η superpan74 έγραψε:

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και μου είπαν το πιθανότερο είναι ο ανορθωτής αλλά επειδή ζω στην ΧΙΟ θα μου τον στείλουν να τον αλλάξω εγώ.

Να φανταστώ χωρίς δικά σου έξοδα 

Δημοσιεύτηκε
8 λεπτά πριν, Ο/Η superpan74 έγραψε:

Ναι με δικά τους έξοδα θα πάρει καμιά δεκαριά μέρες...

Γιατί τόσο πολύ ; Να φανταστώ δεν το έχουν ετοιμοπαράδοτο ;

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ναι δεν το έχουν η νέα αντιπροσωπεία έχω την εντύπωση ότι δεν  ασχολείται και πολύ με τα royal enfield.

Δημοσιεύτηκε
6 λεπτά πριν, Ο/Η superpan74 έγραψε:

ναι δεν το έχουν η νέα αντιπροσωπεία έχω την εντύπωση ότι δεν  ασχολείται και πολύ με τα royal enfield.

Από την νέα η την παλιά είχες πάρει την μηχανή ; 

Αν και έχω την εντύπωση είναι ένα ανταλακτικο που δεν το έχουν πολύ σε στοκ .

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω εάν είναι η εντύπωση μου όμως,  από την ώρα που δεν υπαρχει κομπλέ μονάδα services σε όλοι την Ελλάδα (και ποτέ δεν υπήρχε) θα υπάρχουν ανταλλακτικά που θα έρχονται μόνο κατά παραγγελία.

και εξηγούμε : η παλιά είχε services όχι όμως πλήρες (έλειπε ο εγκέφαλος πολύ βασικό). Για να δεις καινούργιο μοντέλο έκανες τάμα . Βέβαια στο έφερνε κατόπιν παραγγελίας χωρίς όμως να το έχεις δει από κοντά. Αν ήθελες όμως ένα ανταλλακτικό μπορεί και να περίμενες μήνα. Ασχολιόταν μόνο με Royal Enfield 

Για την καινούργια δεν ξέρω εάν έχει services (θα μάθουμε σε λίγες μέρες) όμως σίγουρα έχει τις καινούργιες και αναμένουμε να δούμε συνεργασίες που θα κάνει για πουλήσεις και services. Δεν υπαρχει μαγαζί (τις καινούργιας αντιπροσωπείας  προς το παρών; )που να ασχολείται μόνο με Royal Enfield .

 

Δημοσιεύτηκε

Νίκο στην Κερατέα κάνουν σέρβις στις ψεκαστές σίγουρα. Μάλιστα προς διευκόλυνση του Παναγιώτη RE που πήγε Κερατέα το Himalayan για τακτικό σέρβις κλπ μπιμπλίκια, του παραχώρησαν μια Bullet για να κινείται.

Εγώ αν είχα EFI θα ζητούσα την 650 για εξυπηREτηση ?

Όμως ξεφύγαμε από το θέμα.

@superpan74  υπομονή.

Δημοσιεύτηκε

Πριν τον αλλαξεις δες στον ανωρθοτη αν ειναι κουμπομενος/συνδεμενος. Αν τα καλωδια ειναι κομενα(απιθανο εχεις παρα πολυ λιγα χιλιομετρα).

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.