Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10, 20197 χρόνια comment_59043 Πώς βλέπουμε παιδιά αν δουλεύει σωστά η αντλία λαδιού? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10, 20197 χρόνια comment_59046 16 λεπτά πριν, Ο/Η Alex έγραψε: Πώς βλέπουμε παιδιά αν δουλεύει σωστά η αντλία λαδιού? Αν δεν κάνω λάθος , ξεβιδωνοντας επάνω τον χάλκινο σωλήνα (σχήμα v) που πάει στην κεφαλή , εάν σου έρθει λάδι πάει να πει ότι στέλνει η αντλία , αρκεί να έρχεται συνεχόμενα Στο video βλέπεις πως στέλνει η αντλία το λαδακι στην κεφάλι. Original video απο επισκευή Royal Enfield Electra ? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10, 20197 χρόνια comment_59050 Άλεξ μην πάθεις συγκοπη αν δεν δεις την ίδια ποσότητα.. λαδιού! Αυτό είναι electra και έχει άλλη αντλία.. εσένα ίσα που θα τσουραει. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10, 20197 χρόνια comment_59052 Δες στις παλιές (στο 1:45) πως το λάδι ανεβαίνει πάνω: Φυσικά ο μόνος τρόπος να ελέγξεις τις αντλίες σωστά είναι να τις λύσεις για να τσεκάρεις τα πιστονάκια της, τους καθρέπτες και την φωλιά που μπαλαντζάρουν, μα το πιο σημαντικό τη φθορά στα δόντια του άξονα. Εμπειρικά περίπου στα 30.000 χλμ. καλού κακού αλλάζουμε τον άξονα + σκουλήκι και ελέγχουμε τις αντλίες. Πρόχειρος έλεγχος είναι να δούμε αν το λαστιχάκι (τσιμουχάκι) στο σκουλήκι είναι ακόμα σφιχτό και όχι μπουργάνα και να δούμε αν στην κεφαλή έρχεται λάδι αφαιρώντας τα ψευτοκάπακα, δεν συστήνω ξεβίδωμα τα ρακόρ γιατί το σπείρωμα κλωτσάει πανεύκολα. Μία μόνιμη λύση ελέγχου κυρίως στην εκκίνηση με παγωμένα λάδια είναι ένα πιεσόμετρο τοποθετημένο με πατέντα. Για αυτό έχουμε μιλήσει σε άλλο θέμα. Αναφορά
Πώς βλέπουμε παιδιά αν δουλεύει σωστά η αντλία λαδιού?