Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Μετατροπη RE BULLET 500 model 2004 σε 535

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν καλήμερα παιδιά και καλό μήνα .

Ξεκινάω αυτό το θέμα για να ενημερώσω όλους τους κατόχους RE STANDARD BULLET 500  μοντέλο 2004 ίσως και νεότερα που την μετέτρεψαν σε 535.

Εμένα η ιστορία μου ξεκινάει όταν προ 10ετιας έσπασαν τα ελατηρια της μηχανής μου μετά από νοθευμένη βενζίνη που έβαλα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης από τον πρατήριο κάποιου ΚΑΝΑΚΗ. .λοιπόν μετά από αυτό και ανεβαίνοντας την ανηφόρα της Καρδίας το μηχανάκι γονάτισε και σταμάτησα δεξιά του δρόμου, προσπάθησα να το ξαναβάλω μπροστά και ΝΑΙ πήρε με την μια όμως πλέον με ακολουθούσε ο γνωστός μεταλλικός θόρυβος.

Χωρίς να έχω άλλη επιλογή πήρα τηλέφωνο την αντιπροσωπεία στην Καλλιροης να τους ενημερώσω για το πρόβλημα μου  θέλοντας να μετατρέψω την μηχανή μου σε 610 αγοράζοντας απο τον Χιτσκοκ όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά. ΟΜΩΣ ο Θωμάς (μηχανικός που δούλευε στην αντιπροσωπεία)  με παρότρυνε με λογικά επιχειρήματα να το μετατρέψω το μηχανάκι σε 535  γιατί όπως μου είπε η μετατροπη σε 535 και λιγότερο κόστος θα είχε και το μηχανάκι θα πήγαινε πολύ καλά μια και το έχει δοκιμάσει αυτό και σε άλλους και έχει << πάει καλά>> όπως μου είπε. Συμφώνησα λοιπόν και έστειλα τη μηχανή στην Αθήνα με μεταφορική όπου και έγιναν οι απαραίτητες εργασίες.

Πέρασαν τα χρόνια και το μηχανάκι έγραφε χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα εκτός από μια περίοδο από το 2014 μέχρι το 2018 που δεν το χρησιμοποιουσα  λόγω ακινησίας.

Τα χιλιόμετρα δε που έκανε ήταν χιλιόμετρα σε εθνικές οδούς χωρίς ποτέ να το ταλαιπωρώ μέσα στην πόλη και στην κίνηση ακολουθώντας τις οδηγίες του Θωμά ότι δλδ.<< αυτό το μηχανάκι θα το πηγαίνεις πάντα πολύ προσεκτικά γιατί είναι μηχανή μιας άλλης εποχής με λίγα χιλιομετρα και στροφιλικια πολλά>>, και όντως πάντα ακολουθούσα την συμβουλή του πηγαίνοντας με χαμηλές ταχύτητες και κλείνοντας το γκάζι ανά τακτά διαστήματα για να αποφεύγω υπερθερμανση του κινητήρα.

Όμως επειδή η αλήθεια είναι διαμάντι και αργά ή γρήγορα όλα βγαίνουν στην επιφάνεια αποδείχτηκε μετά από πολλά χρονιά ότι ΔΕΝ είχαν κάνει τη δουλειά που είχαμε συμφωνήσει και ότι με <<δούλεψαν>> κανονικά βάζοντας μου ένα +20mm πιστόνι αποφεύγοντας όλη τη δουλειά για μετατροπή σε 535cc .

Αυτό αποδείχθηκε όταν μετά από 10 χρονιά  πούλησα την μηχανή μου σε φίλο το Θανάση τον ΑΛΠΙΚΟ ο οποίος μετά από 1700 περιπου χιλιόμετρα του κόλλησε το μηχανάκι λόγω μπιέλας και ανοίγοντάς το ανακαλύφθηκε η όλη κακή δουλειά που είχε γίνει στο ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Αυτό το μήνυμα το γράφω για να γνωρίζουν όσοι έχουν κάνει στην αντιπροσωπεία εκείνη την περίοδο μετατροπές ότι ΔΕΝ είναι σίγουρο αν έχουν μετατρέψει σωστά το μηχανάκι τους με αποτέλεσμα κάποιοι να υπερεκτιμούν τις δυνάμεις του κινητήρα με απρόβλεπτα αποτελέσματα.

Όπως και να χει όλα αυτά βέβαια φτιάχνονται μιας και μιλάμε για σίδερα και μέταλλα όμως είναι λυπηρό κάποιοι να πληρώνουν το κόστος της κακής επισκευής -συντήρησεις που έγινε από  άλλους και το χειρότερο χωρίς ενημέρωση . 

Αυτά είχα να πω για να ενημερώσω τους φίλους -κατόχους RE STANDARD BULLET 500 

Σας ευχαριστώ.

Με εκτίμηση Farmer.

 

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν πάνω λάθος ο Θανάσης την φτιάχνει στην αντιπροσωπεία(;) , γιατί δεν διαμαρτύρεται (δίκαιος) μαζί με εσένα για αυτήν την δήθεν μετατροπή που δεν έγινε ποτέ.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νικόλα καλήμερα ..δεν την φτιάχνει στην αντιπροσωπεια.. όμως και αν την έφτιαχνε είναι  γνωστο ότι οι έμποροι της αντιπροσωπειας θα πουν ότι αυτά όλα συνέβαιναν παλεα..

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
3 λεπτά πριν, Ο/Η George Farmer έγραψε:

Νικόλα καλήμερα ..δεν την φτιάχνει στην αντιπροσωπεια.. όμως και αν την έφτιαχνε είναι  γνωστο ότι οι έμποροι της αντιπροσωπειας θα πουν ότι αυτά όλα συνέβαιναν παλεα..

Επεισης Νικόλα πρέπει να πω ότι τόσο  εγώ όσο κι ο Θανάσης κάναμε σέρβις στο μοτέρ σε άλλα συνεργεία οπότε δε μπορούμε να επικαλεστουμε τη βοήθεια της αντιπροσωπειας και τις αμαρτίες που έκαναν στο μοτέρ για ευνοήτους λόγους.

Δημοσιεύτηκε
31 λεπτά πριν, Ο/Η George Farmer έγραψε:

Επεισης Νικόλα πρέπει να πω ότι τόσο  εγώ όσο κι ο Θανάσης κάναμε σέρβις στο μοτέρ σε άλλα συνεργεία οπότε δε μπορούμε να επικαλεστουμε τη βοήθεια της αντιπροσωπειας και τις αμαρτίες που έκαναν στο μοτέρ για ευνοήτους λόγους.

Το ότι έκανες σέρβις άλλου αυτό δεν έχει σχέση με την μετατροπή, δλδ εάν έκανες σέρβις  στην αντιπροσωπεία η μηχανή θα ήταν 535?

αυτο είναι καθαρή απάτη από μέρος του, άλλωστε μηχανικούς μπορεί να άλλαξε χέρια (ιδιοκτητών) δεν άλλαξε όμως. τλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.