Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1, 20178 χρόνια comment_53725 Παιδιά από βδομάδα έχω βάλει στο πρόγραμμα μια μικρή μετατροπή για 21" ζάντες.... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 20178 χρόνια comment_53790 Λοιπον..στην μπροστα μερια..απο στεφανι εως στην κατω μερια που αρχιζει να γυριζει ειναι 18cm. Ομως μετρησα στο περιπου το μπροστα κεντρο σε σχεση με το πισο.Το μπροστα ηταν περιπου 20cm απο κεφαλη ακτινας εως το απεναντη κεφαλη της αλλης ενω στην πισο ροδα 18cm.Ααααρα το πισο κεντρο ειναι περιπου 2cm μικροτερο...αρα 1cm μεγαλυτερη η καθε ακτινα.Ολα αυτα στο περιπου,μην σε παρω στον λαιμο μου.Εμενα στην πισο ζαντα ειναι και πιο χοντρες οι ακτινες.(αλλο αυτο βεβαια) Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 20178 χρόνια comment_53791 Αλεξ αν μαθεις τιμη για inox ακτινες πες μου.Εγω οταν ειχα ρωτησει αν θυμαμαι καλα μου ειχαν πει 1.50ευρω η μια.Αρα 40 η καθε ζαντα συνολο 80.Αρα 80×1.60+ακτινολογηση=Ειναι πολλα τα λεφτα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 20178 χρόνια comment_53792 Εμείς που έχουμε 19" ζάντες οι ακτίνες δεν έχουν το ίδιο μήκος μπρος με πίσω, έχουν άλλο κωδικό. Άρα αφού θα κρατήσει ο Άλεξ το ίδιο κέντρο αναγκαστικά λόγω ταμπουρογράναζου θα πάει σε έναν μοτολαστιχά που πλέκει ακτίνες και θα του πει αν γίνεται το εγχείρημα, γιατί θα πάει ψάχνοντας τι ακτίνες θα βάλει. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3, 20178 χρόνια comment_53818 Αλεξ...αν τελικα προχωρησεις,αγοραζω τις παλιες σου ζαντες.Μονο την μπροστα θελω αλλα αφου εισαι απο Κρητη θα τις παρω ολες!Σκεψου το και πες μου αν ειναι.. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_53819 Ναι παιδιά ευχαριστώ πολύ περιμένω κι εγώ να μου πούνε Αντώνη η τιμή για ακτίνες εκεί πέζει 150 για τους δύο τροχούς απ ότι μου είπανε κι εμένα,έγινε Αντώνη οταν τις βγάλω θα στις πω να τις παρεις... Ότι θες και την μία αν θέλεις στην δίνω. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4, 20178 χρόνια comment_53820 Το μπροστα ταμπουρο ειναι 7 ιντσες και το πηθω 6. ...οποτε το μετρημα ειναι θωθτω Αντωνη. Αναφορά
Παιδιά από βδομάδα έχω βάλει στο πρόγραμμα μια μικρή μετατροπή για 21" ζάντες....