Υστερα απο μια μινι επισκεψη του Νοε και του Χρηστου στα μερη μου (με την συνοδεια ντοπιου αποσταγματος) και με τη πολυτιμη βοηθεια τους φυσικα, χρονισαμε τον κινητηρα: ο οποιος σε περιπτωση που αφαιρεσουμε για καποιο Χ λογο τις τροχαλιες των εκκεντροφορων (οι οποιες βρισκονται κατω απο το time cover), χρειαζονται να μπουν στη σωστη θεση ξανα.
Oπως παρατηρουμε και απο τη πανω φωτογραφια, εχουμε
1. Γραναζι εκκεντροφορου εξαγωγης
2. Γραναζι εκκεντροφορου εισαγωγης
3. Γραναζι "τρελο" (οπως λεει και ο Χρηστος)
4. Γραναζι "τρελο" επισης (δηλαδη δεν κανει τιποτα οπως και το νουμερο 3,απλα μεταφερει την κινηση στο 5)
5. Γραναζι αναφλεξης(το οποιο δινει κινηση στον αξονα που βρισκονται οι πλατινες)
6. Γραναζι στροφαλου (δινει κινηση και στον αξονα που συνδεεται με τις τρομπες λαδιου)
Tο "προβλημα" δημιουργηθηκε οταν κατα τη διαρκεια του χρονισμου επρεπε να υπαρχει ενα σημαδι(μια τελεια) στο γραναζι νουμερο 6, η οποια δε φαινοταν.
Λυσαμε λοιπον το νουμερο 6 γραναζι(δεξιοστροφα) και αποκαλυφθηκε το σημαδι του.
Ερχομαστε λοιπον, στο σημειο του χρονισματος
Οπως παρατηρειτε θα πρεπει:
α) Στα γραναζια νουμερο 1 και 2 οι μονες τελειες να συμπιμπτουν.
β) Στα γραναζια νουμερο 1 και 6 οι διπλες τελειες (Ν.1) να συμπιπτουν με τη μονη τελεια (Ν.6).
Υ.Γ.1 Το παξιμαδι του γραναζιου Ν.6 πρεπει να σφιχθει χωρίς χρηση δυναμοκλειδου και επαναλαμβανω πως το παξιμαδι αυτο λυνει αναποδα (δεξιοστροφα), οποτε σφιγγει αριστεροστροφα.
Και αφου φτασαμε ως εδω, θα ηθελα να αναφερω μια βελτιωση που προτεινει ο γνωστος και πολυ αξιολογος Αγγλος κυριος Hitchcock σχετικα με το γραναζι Ν.5
Το γραναζι αυτο μπορει να δωσει προπορεια βελτιωνοντας σημαντικα την αποδοση στις χαμηλες ή και στις υψηλες στροφες, του κινητηρα μας, αναλογως της θεσεως που θα τοποθετηθει.
Υ.Γ.2 Θα θελα για αλλη μια φορα να ευχαριστησω τον Νικολα (Νοε) και τον Χρηστο για ολα τα παραπανω
Υστερα απο μια μινι επισκεψη του Νοε και του Χρηστου στα μερη μου (με την συνοδεια ντοπιου αποσταγματος) και με τη πολυτιμη βοηθεια τους φυσικα, χρονισαμε τον κινητηρα: ο οποιος σε περιπτωση που αφαιρεσουμε για καποιο Χ λογο τις τροχαλιες των εκκεντροφορων (οι οποιες βρισκονται κατω απο το time cover), χρειαζονται να μπουν στη σωστη θεση ξανα.




Oπως παρατηρουμε και απο τη πανω φωτογραφια, εχουμε
1. Γραναζι εκκεντροφορου εξαγωγης
2. Γραναζι εκκεντροφορου εισαγωγης
3. Γραναζι "τρελο" (οπως λεει και ο Χρηστος)
4. Γραναζι "τρελο" επισης (δηλαδη δεν κανει τιποτα οπως και το νουμερο 3,απλα μεταφερει την κινηση στο 5)
5. Γραναζι αναφλεξης(το οποιο δινει κινηση στον αξονα που βρισκονται οι πλατινες)
6. Γραναζι στροφαλου (δινει κινηση και στον αξονα που συνδεεται με τις τρομπες λαδιου)
Tο "προβλημα" δημιουργηθηκε οταν κατα τη διαρκεια του χρονισμου επρεπε να υπαρχει ενα σημαδι(μια τελεια) στο γραναζι νουμερο 6, η οποια δε φαινοταν.
Λυσαμε λοιπον το νουμερο 6 γραναζι(δεξιοστροφα) και αποκαλυφθηκε το σημαδι του.
Ερχομαστε λοιπον, στο σημειο του χρονισματος
Οπως παρατηρειτε θα πρεπει:
α) Στα γραναζια νουμερο 1 και 2 οι μονες τελειες να συμπιμπτουν.
β) Στα γραναζια νουμερο 1 και 6 οι διπλες τελειες (Ν.1) να συμπιπτουν με τη μονη τελεια (Ν.6).
Υ.Γ.1 Το παξιμαδι του γραναζιου Ν.6 πρεπει να σφιχθει χωρίς χρηση δυναμοκλειδου και επαναλαμβανω πως το παξιμαδι αυτο λυνει αναποδα (δεξιοστροφα), οποτε σφιγγει αριστεροστροφα.
Και αφου φτασαμε ως εδω, θα ηθελα να αναφερω μια βελτιωση που προτεινει ο γνωστος και πολυ αξιολογος Αγγλος κυριος Hitchcock σχετικα με το γραναζι Ν.5
Το γραναζι αυτο μπορει να δωσει προπορεια βελτιωνοντας σημαντικα την αποδοση στις χαμηλες ή και στις υψηλες στροφες, του κινητηρα μας, αναλογως της θεσεως που θα τοποθετηθει.
Υ.Γ.2 Θα θελα για αλλη μια φορα να ευχαριστησω τον Νικολα (Νοε) και τον Χρηστο για ολα τα παραπανω