Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8, 20215 χρόνια comment_66046 Ω ναι! Απο αυτο το βιντεο ερωτευτηκα τα Firestone Deluxe Champion και αγορασα τις ρεπλικες τους Victory TT Classic. Η επιτομη του macho λαστιχου που απογειωνει την εμφανιση στα Bullet (κατα τη γνωμη μου παντα). Το κακο ειναι πως αυτο το 1 εκατοστο περισσοτερο στη διαμετρο του τροχου σε σχεση με τα παλια Avon Roadrunner που ειχα εκανε τη μηχανη να μοιαζει σαν καρτουν μιας και φαινοντουσαν οι ροδες να ειναι πολυ κοντα μεταξυ τους. Εβλεπα δηλαδη τη μηχανη κοντοκώλικη ανεκαθεν, με τα χοντρα λαστιχα μου φαινοταν άκωλη τελειως. Η συγκεκριμενη μοτο στο βιντεο φερει ενα απο τα φετιχ μου (περαν του ερωτα για μπαμπάτσικες γυναικες): ενα beefy διπλο duplex ταμπουρο μπροστα. Μια απο τις επομενες επιπονες μετατροπες που ελπιζω να κανω στη Μαυρουκα μου. Ευγε Παναγιωτη! Επεξεργάσθηκε Απρίλιος 8, 20215 χρόνια από το μέλος hawklord Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8, 20215 χρόνια comment_66049 Φωτογραφίες από την εν λόγω μηχανή ειχα ξαναδεί το βίντεο όμως ποτε είναι πραγματικά υπέροχο. Ορισμός του cafe racer διότι πιστεύω ότι με αυτή την ξύλινη υπέροχη σέλα δεν μπορείς να πας πιο μακριά παρά μόνο για ένα καφέ. Εχει δε ενα υπέροχο πίσω σύστημα απόσβεσης . Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8, 20215 χρόνια Συγγραφέας comment_66059 6 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε: Φωτογραφίες από την εν λόγω μηχανή ειχα ξαναδεί το βίντεο όμως ποτε είναι πραγματικά υπέροχο. Ορισμός του cafe racer διότι πιστεύω ότι με αυτή την ξύλινη υπέροχη σέλα δεν μπορείς να πας πιο μακριά παρά μόνο για ένα καφέ. Εχει δε ενα υπέροχο πίσω σύστημα απόσβεσης . Καλά, η ξύλινη σέλα είναι πέρα από κάθε φαντασία! Δεν είχα ξαναδεί σε μοτο... σαν τα παλιά βαγόνια των τρένων που είχαν ξύλινα καθίσματα! Και το άλλο που με άφησε με το στόμα ανοιχτό είναι το πόσο ωραία έκρυψε μπαταρία και καλωδίωση, έτσι που να βλέπεις μόνο τον κινητήρα πάνω στο σασί... Αυτό είναι αισθητική τελειότητα! Η απόλυτη ομορφιά! Αναφορά
Εκπληκτική δουλειά!