Jump to content
Δημιουργία Νέου...

΄Ενα Royal Enfield Interceptor που το λέγαν Ροσινάντε


Recommended Posts

Στην σημερινή εποχή της εξειδίκευσης και του καταιγισμού στην εφαρμογή της τεχνολογίας υπάρχουν ακόμα μηχανές που είναι απλές και στην κατασκευή και στην συντήρηση, μια μηχανή για να κάνεις τα πάντα.

 

IMGP0177.jpg

 

Είναι απλό, δεν έχει τίποτα περιττό, δεν έχει χάρτες, δεν έχει traction control, οθόνες κτλ, από ηλεκτρονικά τα μόνα που υπάρχουν είναι το ABS και ο ψεκασμός ο οποίος δουλεύει υποδειγματικά.

 

Το μοτέρ του είναι καταπληκτικό, χωρίς κραδασμούς με ωραίο ήχο (βγάζει ένα ωραίο βουητό) που χαίρεσαι να το ακούς, το κιβώτιο ταχυτήτων από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει.

Βάζεις πρώτη το πρωί και δεν ακούς τίποτα, ούτε γκάπ, ούτε γκούπ.

Νεκρά βρίσκεις με την σκέψη...

 

IMGP0179.jpg

 

IMGP0180.jpg

 

 

 

Δεν καίει (ανάλογα με το πώς το πάς) έχει αρκετή δύναμη (αν θές παραπάνω και αυτό γίνεται η S&S έχει βγάλει ηδη κιτ) μπορείς να κυκλοφορεις με στύλ μέσα στην πόλη, να πάς το ταξίδι σου και αν βρείς και κανένα χωματόδρομο θα τον περάσεις άνετα...

Φλέρταρα αρκετά με την αγορά του και με πιθανό διαζύγιο η με πλύσιμο των πιάτων εφ όρου ζωής, όταν αποφάσισα να πάω όσο πιο κοντά γίνονταν στο φρούριο της Φυλής αλλά δεν κατάλαβε τίποτα ....

 

Δεν είναι όλα τέλεια, τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι αρκετά ψηλά και δεν βολεύουν (η Hepco and Becker έχει βγάλει κίτ για την μεταφορά τους πιο μπροστά και πιο κάτω) και τα μαρσπιέ του αναβάτη είναι ακριβώς στο σημείο που κατεβάζεις τα πόδια αλλά και για αυτό έχουν βγεί λύσεις (δες Hitchcock) η σέλα είναι λίγο σκληρή και θέλει συνήθεια η να την μετατρέψεις και να την φέρεις στα μέτρα σου ...

 

Βέβαια με την τιμή που έχει αυτά είναι μικρο πταίσματα ...

 

Έχει δύο στρογγυλά αναλογικά όργανα, το ταχύμετρο περιέχει μια μικρή οθόνη που έχει δείκτη βενζίνης, ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές, το στροφόμετρο περιέχει τις ενδεικτικές λυχνίες.

 

IMGP0176.jpg

 

 

Η ανάρτηση του μου φάνηκε λίγο σκληρή, δεν έκατσα να δώ την προφόρτηση του πίσω ελατηρίου.

 

Τα φρένα έχουν αρκετή δύναμη και αίσθηση, στο πίσω φρένο μου φαίνεται ότι το ABS επεμβαίνει πιο σύντομα από ότι θα ήθελα.

 

Δεν είναι η πρώτη φορά που το καβαλάω αλλά δεν έτυχε να το πάω μέχρι στιγμής πιο έξω απο την Αθήνα.

Δευτέρα πρωί δεν δίνει βροχές, μετά τον πρωινό καφέ και το ξεμπέρδεμα με τις πρωινές εργασίες έκανα λίγο χώρο στο πρόγραμμα μου για μια σύντομη εξόρμηση στην Πάρνηθα.

Είχα κάνει την ίδια διαδρομή την προηγούμενη Κυριακή με το Himalayan, τελείως διαφορετική η αίσθηση στην ίδια διαδρομή.

Με το Himalayan πας πιο χαλαρά, με το Interceptor μπορείς να πάς χαλαρά αν θές η να το κυνηγήσεις ανάλογα την όρεξη σου.

Κουμπώνεις μια τρίτη και κατεβάζεις σε δευτέρα μόνο σε πολύ κλειστές ανηφορικές φουρκέτες, είναι σαν να οδηγάς αυτόματο ...

 

Ο θόρυβος από τις μαμά εξατμίσεις δεν είναι τόσο δυνατός όσο με τις S&S που φόραγε το Continental και αυτό μαζί με την στάση του σώματος σε βάζει σε άλλο ρυθμό πιο χαλαρό, σε αυτό τον κύριο λόγο τον έχει ο ήχος από το μοτέρ και όχι από τις εξατμίσεις ...

 

IMGP0184.jpg

 

 

Το Continental to αισθανόμουν σαν την Μόνικα, ήταν πιο αισθησιακό.

Το Interceptor είναι ο Ροσινάντε το πιστό μου άτι που μαζί του θα κυνηγήσουμε τους δικούς μας δαίμονες (ανεμόμυλους) ...

 

 

 

Φτάνουμε στην Μάνδρα και αρχίζουμε την ανάβαση ...

Μου έκανε εντύπωση που πολλά φορτηγά κατέβαιναν το βουνό, περίμενα να είμαι μόνος μου ...

 

20200601-110506.jpg

 

20200601-111626.jpg

 

20200601-111637.jpg

 

IMGP0178.jpg

 

IMGP0181.jpg

 

IMGP0182.jpg

 

IMGP0183.jpg

 

IMGP0185.jpg

 

IMGP0186.jpg

 

IMGP0188.jpg

 

IMGP0189.jpg

 

IMGP0190.jpg

 

IMGP0191.jpg

 

 

Συνεχίζουμε την ανάβαση έχω φτάσει στα καμένα, μετά από τόσα χρόνια και ακόμα βλέπεις το μέγεθος της καταστροφής ...

 

20200601-113234-HDR.jpg

 

20200601-113243.jpg

 

IMGP0192.jpg

 

IMGP0195.jpg

 

Μετά το χωριό Στεφάνη στρίβουμε δεξιά προς Φυλή ...

 

20200601-114155.jpg

 

IMGP0198.jpg

 

IMGP0201.jpg

 

IMGP0203.jpg

 

Ανεβαίνοντας το βουνό διακρίνουμε τις ανεμογεννήτριες που πλέον έχουν αρχίσει να καταπατούν όλες τις κορυφές των βουνών μας (μεγάλη συζήτηση αυτή)

 

IMGP0206.jpg

 

20200601-114636.jpg

 

20200601-114658-HDR.jpg

 

 

Σαν άλλος Δον Κιχώτης πάνω στόν Ροσινάντε μου καλπάζω για να καταστρέψω τους δαίμονες ...

 

 

IMGP0212.jpg

 

20200601-115326-HDR.jpg

 

IMGP0209.jpg

 

IMGP0211.jpg

 

IMGP0215.jpg

 

IMGP0217.jpg

 

20200601-115645.jpg

 

20200601-115653.jpg

 

20200601-115842.jpg

 

20200601-115845.jpg

 

20200601-115850.jpg

 

IMGP0221.jpg

 

 

Αφού η μάχη με τους δαίμονες έληξε αμφίρροπη αναγκαστήκαμε να φύγουμε από το πεδίο της μάχης γιατί τα σύννεφα πύκνωναν στον ορίζοντα ...

 

IMGP0222.jpg

 

20200601-115949-HDR.jpg

 

Έχουμε αρχίσει την κάθοδο προς την Φυλή ...

 

20200601-120358-HDR.jpg

 

IMGP0223.jpg

 

20200601-120757.jpg

 

IMGP0227.jpg

 

IMGP0229.jpg

 

IMGP0231.jpg

 

 

Φτάνουμε στην διασταύρωση για το φρούριο της Φυλής, ένας “βατός” χωματόδρομος ...

Το φρούριο διακρίνεται στο βάθος ...

 

20200601-121341-HDR.jpg

 

20200601-121345-HDR.jpg

 

IMGP0232.jpg

 

IMGP0233.jpg

 

 

Με ένα κατάλληλο λάστιχο μπορείς να πάς παντού ...

 

20200601-121504-HDR.jpg

 

IMGP0235.jpg

 

 

Συνεχίζουμε την κάθοδο μας και την επιστροφή στην βάση μας ...

 

20200601-122846-HDR.jpg

 

20200601-123247.jpg

 

 

 

Είμαστε πολύ τυχεροί που έχουμε ένα τέτοιο παράδεισο δίπλα μας ....

 

Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένα πιστό "άτι" ...

 

 

 

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Θα σε κλέψουν για αρθρογράφο/ φωτογράφο σε μοτοπεριοδικό.

ΕΥΓΕ για την εκδρομούλα.

Μετά τα εργοστάσια στην ανάβαση αρχίζει  το ενδιαφέρον και στο χωριό Στεφάνη είτε πάς δεξιά είτε αριστερά οι διαδρομές είναι απίθανες, μάλιστα αν πας αριστερά στο χωριό Πύλη έχει κάτι χασαποταβέρνες όνειρο..!! :food1:

Ευχαριστούμε RE Παναγιώτη..!!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Είμαι και στην κατάλληλη ηλικία να κάνω αλλαγή επαγγελματικού προσανατολισμού  :lol2:

Χαίρομαι που σου άρεσε @noe :default_cheers:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 3 years later...
Την 2/6/2020 at 12:17 ΠΜ, Ο/Η Panagiotis-REH έγραψε:

Στην σημερινή εποχή της εξειδίκευσης και του καταιγισμού στην εφαρμογή της τεχνολογίας υπάρχουν ακόμα μηχανές που είναι απλές και στην κατασκευή και στην συντήρηση, μια μηχανή για να κάνεις τα πάντα.

 

IMGP0177.jpg

 

Είναι απλό, δεν έχει τίποτα περιττό, δεν έχει χάρτες, δεν έχει traction control, οθόνες κτλ, από ηλεκτρονικά τα μόνα που υπάρχουν είναι το ABS και ο ψεκασμός ο οποίος δουλεύει υποδειγματικά.

 

Το μοτέρ του είναι καταπληκτικό, χωρίς κραδασμούς με ωραίο ήχο (βγάζει ένα ωραίο βουητό) που χαίρεσαι να το ακούς, το κιβώτιο ταχυτήτων από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει.

Βάζεις πρώτη το πρωί και δεν ακούς τίποτα, ούτε γκάπ, ούτε γκούπ.

Νεκρά βρίσκεις με την σκέψη...

 

IMGP0179.jpg

 

IMGP0180.jpg

 

 

 

Δεν καίει (ανάλογα με το πώς το πάς) έχει αρκετή δύναμη (αν θές παραπάνω και αυτό γίνεται η S&S έχει βγάλει ηδη κιτ) μπορείς να κυκλοφορεις με στύλ μέσα στην πόλη, να πάς το ταξίδι σου και αν βρείς και κανένα χωματόδρομο θα τον περάσεις άνετα...

Φλέρταρα αρκετά με την αγορά του και με πιθανό διαζύγιο η με πλύσιμο των πιάτων εφ όρου ζωής, όταν αποφάσισα να πάω όσο πιο κοντά γίνονταν στο φρούριο της Φυλής αλλά δεν κατάλαβε τίποτα ....

 

Δεν είναι όλα τέλεια, τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι αρκετά ψηλά και δεν βολεύουν (η Hepco and Becker έχει βγάλει κίτ για την μεταφορά τους πιο μπροστά και πιο κάτω) και τα μαρσπιέ του αναβάτη είναι ακριβώς στο σημείο που κατεβάζεις τα πόδια αλλά και για αυτό έχουν βγεί λύσεις (δες Hitchcock) η σέλα είναι λίγο σκληρή και θέλει συνήθεια η να την μετατρέψεις και να την φέρεις στα μέτρα σου ...

 

Βέβαια με την τιμή που έχει αυτά είναι μικρο πταίσματα ...

 

Έχει δύο στρογγυλά αναλογικά όργανα, το ταχύμετρο περιέχει μια μικρή οθόνη που έχει δείκτη βενζίνης, ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές, το στροφόμετρο περιέχει τις ενδεικτικές λυχνίες.

 

IMGP0176.jpg

 

 

Η ανάρτηση του μου φάνηκε λίγο σκληρή, δεν έκατσα να δώ την προφόρτηση του πίσω ελατηρίου.

 

Τα φρένα έχουν αρκετή δύναμη και αίσθηση, στο πίσω φρένο μου φαίνεται ότι το ABS επεμβαίνει πιο σύντομα από ότι θα ήθελα.

 

Δεν είναι η πρώτη φορά που το καβαλάω αλλά δεν έτυχε να το πάω μέχρι στιγμής πιο έξω απο την Αθήνα.

Δευτέρα πρωί δεν δίνει βροχές, μετά τον πρωινό καφέ και το ξεμπέρδεμα με τις πρωινές εργασίες έκανα λίγο χώρο στο πρόγραμμα μου για μια σύντομη εξόρμηση στην Πάρνηθα.

Είχα κάνει την ίδια διαδρομή την προηγούμενη Κυριακή με το Himalayan, τελείως διαφορετική η αίσθηση στην ίδια διαδρομή.

Με το Himalayan πας πιο χαλαρά, με το Interceptor μπορείς να πάς χαλαρά αν θές η να το κυνηγήσεις ανάλογα την όρεξη σου.

Κουμπώνεις μια τρίτη και κατεβάζεις σε δευτέρα μόνο σε πολύ κλειστές ανηφορικές φουρκέτες, είναι σαν να οδηγάς αυτόματο ...

 

Ο θόρυβος από τις μαμά εξατμίσεις δεν είναι τόσο δυνατός όσο με τις S&S που φόραγε το Continental και αυτό μαζί με την στάση του σώματος σε βάζει σε άλλο ρυθμό πιο χαλαρό, σε αυτό τον κύριο λόγο τον έχει ο ήχος από το μοτέρ και όχι από τις εξατμίσεις ...

 

IMGP0184.jpg

 

 

Το Continental to αισθανόμουν σαν την Μόνικα, ήταν πιο αισθησιακό.

Το Interceptor είναι ο Ροσινάντε το πιστό μου άτι που μαζί του θα κυνηγήσουμε τους δικούς μας δαίμονες (ανεμόμυλους) ...

 

 

 

Φτάνουμε στην Μάνδρα και αρχίζουμε την ανάβαση ...

Μου έκανε εντύπωση που πολλά φορτηγά κατέβαιναν το βουνό, περίμενα να είμαι μόνος μου ...

 

20200601-110506.jpg

 

20200601-111626.jpg

 

20200601-111637.jpg

 

IMGP0178.jpg

 

IMGP0181.jpg

 

IMGP0182.jpg

 

IMGP0183.jpg

 

IMGP0185.jpg

 

IMGP0186.jpg

 

IMGP0188.jpg

 

IMGP0189.jpg

 

IMGP0190.jpg

 

IMGP0191.jpg

 

 

Συνεχίζουμε την ανάβαση έχω φτάσει στα καμένα, μετά από τόσα χρόνια και ακόμα βλέπεις το μέγεθος της καταστροφής ...

 

20200601-113234-HDR.jpg

 

20200601-113243.jpg

 

IMGP0192.jpg

 

IMGP0195.jpg

 

Μετά το χωριό Στεφάνη στρίβουμε δεξιά προς Φυλή ...

 

20200601-114155.jpg

 

IMGP0198.jpg

 

IMGP0201.jpg

 

IMGP0203.jpg

 

Ανεβαίνοντας το βουνό διακρίνουμε τις ανεμογεννήτριες που πλέον έχουν αρχίσει να καταπατούν όλες τις κορυφές των βουνών μας (μεγάλη συζήτηση αυτή)

 

IMGP0206.jpg

 

20200601-114636.jpg

 

20200601-114658-HDR.jpg

 

 

Σαν άλλος Δον Κιχώτης πάνω στόν Ροσινάντε μου καλπάζω για να καταστρέψω τους δαίμονες ...

 

 

IMGP0212.jpg

 

20200601-115326-HDR.jpg

 

IMGP0209.jpg

 

IMGP0211.jpg

 

IMGP0215.jpg

 

IMGP0217.jpg

 

20200601-115645.jpg

 

20200601-115653.jpg

 

20200601-115842.jpg

 

20200601-115845.jpg

 

20200601-115850.jpg

 

IMGP0221.jpg

 

 

Αφού η μάχη με τους δαίμονες έληξε αμφίρροπη αναγκαστήκαμε να φύγουμε από το πεδίο της μάχης γιατί τα σύννεφα πύκνωναν στον ορίζοντα ...

 

IMGP0222.jpg

 

20200601-115949-HDR.jpg

 

Έχουμε αρχίσει την κάθοδο προς την Φυλή ...

 

20200601-120358-HDR.jpg

 

IMGP0223.jpg

 

20200601-120757.jpg

 

IMGP0227.jpg

 

IMGP0229.jpg

 

IMGP0231.jpg

 

 

Φτάνουμε στην διασταύρωση για το φρούριο της Φυλής, ένας “βατός” χωματόδρομος ...

Το φρούριο διακρίνεται στο βάθος ...

 

20200601-121341-HDR.jpg

 

20200601-121345-HDR.jpg

 

IMGP0232.jpg

 

IMGP0233.jpg

 

 

Με ένα κατάλληλο λάστιχο μπορείς να πάς παντού ...

 

20200601-121504-HDR.jpg

 

IMGP0235.jpg

 

 

Συνεχίζουμε την κάθοδο μας και την επιστροφή στην βάση μας ...

 

20200601-122846-HDR.jpg

 

20200601-123247.jpg

 

 

 

Είμαστε πολύ τυχεροί που έχουμε ένα τέτοιο παράδεισο δίπλα μας ....

 

Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένα πιστό "άτι" ...

 

 

 

 

 

 

Αυτά είναι... Άντε τώρα να ησυχάσουμε! Ωραία η περιγραφή. Ωραία & δελεαστική τα μάλα...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search