Δημοσιεύτηκε Μάιος 15, 20188 χρόνια comment_56530 Έχω δει καιρό τωρα κεραμική βαφή Που κάνουν σε πιστονια και οχι μόνο. Σήμερα ενημερώθηκα για να κάνω το πιστονι απο την μηχανή μου . http://www.swt.gr/ Εκεί μίλησα με Κωνσταντίνο Μου είπε ότι στο πάνω μέρος (Κορόνα) Έτσι το λένε. Γίνεται βαφή που αντέχει στη θερμοκρασία. να είναι Δηλαδή .. ομοιόμορφα η θερμοκρασία..Πού δημιουργείτε..Από την καύση Και μειωμένη θερμοκρασία στο πιστονι.για ξεκαρνουνιασμα ρώτησα και μου είπε ότι μειώνεται η καρβουνιλα .Όχι ότι δεν θα εχει . Η δεύτερη βαφή γίνεται κάτω από τα ελατήρια (φουστα) Το λένε.Είναι μία βαφή Που είναι σαν ενα φιλμ που βοηθάει την καλύτερη λίπανση του κύλινδρου . Το κόστος και για τα δύο Από 35€ θα μου το αφήσει 30€ και θα το κάνω. Οταν παραλάβω θα σας το δείξω. Τι λέτε? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 15, 20188 χρόνια comment_56531 Άρα να κατάλαβα καλά δεν θα Θερμαίνεται τόσο πολύ και θα λιπαίνει καλύτερα , αν όντως τα Προσφέρει αυτά τότε το κόστος δε νομίζω ότι είναι μεγάλο ώστε να συνδράμει στην λιγότερη θερμοκρασία του κινητήρα Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 15, 20188 χρόνια Συγγραφέας comment_56532 3 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε: Άρα να κατάλαβα καλά δεν θα Θερμαίνεται τόσο πολύ και θα λιπαίνει καλύτερα , αν όντως τα Προσφέρει αυτά τότε το κόστος δε νομίζω ότι είναι μεγάλο ώστε να συνδράμει στην λιγότερη θερμοκρασία του κινητήρα Ναι Έτσι είναι.νομίζω βοηθάει. Και το κόστος είναι μια χαρά. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 15, 20188 χρόνια Συγγραφέας comment_56533 Αυτό το βρήκα Στο κανάλι του. Που στο Facebook στην σελίδα Του έχει περισσότερα βίντεο. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 15, 20188 χρόνια comment_56537 Εχω την εντυπωση πως καποια πιστονια το εχουν πλεων απο το εργοστασιο.Rocket νομιζω και αυτο που ειχες βαλει εσυ απο Honda το εχει ηδη. Θαναση νομιζω μονο καλο θα κανεις.Αξιζει..περιμενουμε αποτελεσματα! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 16, 20188 χρόνια comment_56538 Κοιτα απο 2010 το εκανε ο ACE στο Fireball αλλα δεν το ειχα ξανα ψαξει γιατι τοτε γελουσαν στην Ελλαντα... Μπορεις να δεις το αρθρο εδω ...ομως οι κλασικες Enfield πονανε στην κεφαλη...απο εκει υπερθερμενοντε οχι απο το πιστονι... Κακος σχεδιασμος και τα σχετικα... Ο ACE εκανε καποιες αλλαγες στην κεφαλη... Δεν ξερω το ενχηρημα πως πηγε. Τον πρωτο καιρο ηταν ευχαρηστημενοι ολοι. Αν ψαχτεις στο Αμερικανικο forum θα βρεις απαντησεις στα περισσοτερα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 16, 20188 χρόνια comment_56539 5 ώρες πριν, Ο/Η Αντωνης Σταθακης έγραψε: Rocket νομιζω και αυτο που ειχες βαλει εσυ απο Honda το εχει ηδη. για αυτό λες να είμαι τόσο γρήγορος Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 16, 20188 χρόνια Συγγραφέας comment_56545 Αυτά τα βρήκα απο Αλλά Φόρουμ... στο πιστονι ΔΕΝ βοηθαει στην αποβολη της αλλα βοηθαει στη θερμομονωση του πιστονιου απο τις υψηλες θερμοκρασιες του θαλαμου καυσης (αρα, το λαδι ζεσταινεται λιγοτερο λογω μικροτερης θερμοκρασιας στην κατω επιφανεια του πιστονιου) squadracorse.gr Θέμα δημοσίευσης: CERAMIC COATING - ΚΕΡΑΜΙΚH ΕΠIΣΤΡΩΣΗ Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 08:01 Full Member Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 04:54Δημοσιεύσεις: 941Φύλο: ΆντραςΜηχανή: -Άλλη-Άλλη: 1199 Panigale S Αντοχή είναι αυτό που θέλουμε όλοι και η λύση για να δοθεί αυτή σε μέταλλα είναι η...κεραμική επίστρωση για αυτό ας δούμε τι σημαίνει και πια είναι τα οφέλη της. Καταρχήν η κεραμική επίστρωση μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιοδήποτε μεταλλικό κομμάτι και μπορεί να έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά. Σε ένα πιστόνι π.χ. συναντάμε τρεις ξεχωριστές επιστρώσεις, στο πάνω μέρος υπάρχει ειδική για την προστασία από τα πειράκια, στις φούστες αντιτριβική για τη διευκόλυνση της κίνησης του πιστονιού στα χιτώνια και στο εσωτερικό μέρος υπάρχει θερμοαπαγωγική επίστρωση! Είναι σημαντικό να τονίσουμε πως ένα χταπόδι μπορεί να δεχθεί επίστρωση ακόμα και στο εσωτερικό του τμήμα για να βελτιστοποιηθεί η ροή των καυσαερίων. Περιληπτικά η διαδικασία είναι, η τοποθέτηση του αντικειμενου στον ειδικό θάλαμο για αμμοβολή. Δεν πρόκειται για τη συνηθισμένη διαδικασία αλλα για μια διαδικασία με ειδική άμμο η οποια καθαρίζει την επιφάνεια του μετάλλου έτσι ώστε να την προετοιμάσει για την επίστρωση. Μετά το αντικείμενο μπορεί κανεις να το πιάσει με έναν γάντζο και ιατρικά γάντια για να μην αφήσει λιπώματα πάνω στο κομμάτι, έπειτα καθαρίζεται με αέρα ώστε να απομακρυνθεί η σκόνη και τοποθετείται για βάψιμο στο θάλαμο. Ανάλογα με την επίστρωση χρησιμοποιείται και το κατάλληλο ''πιστόλι'' (υπάρχουν τέσσερα τα οποια καλύπτουν όλη την γκάμα). Βάζουμε στο δοχείο του πιστολιού μέσω ενός ειδικού φίλτρου την πρόσμιξη της βαφής. Μανόμετρα και νεροπαγίδες να διασφαλίζουν ανά πασα στιγμή τη σωστή λειτουργία του πιστολιού. Η διαδικασία βαφής είναι πολύ συγκεκριμένη ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει η απόσταση και η γωνια εφαρμογής. Το αντικείμενο πρέπει να στεγνώσει σε ατμοσφαιρικό αέρα και αναλόγως με την επίστρωση που επιλέγεται, το χρονικό διάστημα που απαιτείται μπορεί και να αγγίξει τις 24 ώρες! Όταν ολοκληρωθεί το βάψιμο το αντικείμενο εισέρχεται στον φούρνο με προσοχή χωρίς να το αγγίξουμε. Ο φούρνος είναι ειδικός, υπάρχουν διαφορετικές θερμοκρασίες στις οποιες πρέπει να ψηθεί το υλικό αρχίζοντας από 150 βαθμούς Κελσίου και ο χρόνος παραμονής του μέσα σε αυτόν ξεκινα από τη μια ώρα και αυξάνεται ανάλογα με την επίστρωση που θέλουμε. Η διαδικασία αυτή στο εξωτερικό ανθεί, χρησιμοποιείται από πολλές βελτιωτικές εταιρίες και ειδικά στους αγώνες Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 16, 20188 χρόνια Συγγραφέας comment_56546 Είναι και αυτός στην Νίκαια Καρακουλούξη 72 και Ικονίου στην Νίκαια, τηλ. 210 49 35 884 δεν κάνω διαφήμιση ότι μαθαίνω το γράφω για πληροφορίες . δεν ξέρω κανένα Έτσι Και Αλλιός. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 23, 20188 χρόνια Συγγραφέας comment_56625 Έτσι το έστειλα.. Και έγινε κόσμημα .πιπιλα Που λέει και Ο φίλος Ο Στέφανος!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 23, 20188 χρόνια comment_56627 Τα σπαει φιλε θαναση.Καλοφορετο και καλοταξιδο... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 23, 20188 χρόνια comment_56631 3 ώρες πριν, Ο/Η ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ έγραψε: Από κάτω βάφτηκε μαύρο κεραμικό ? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 23, 20188 χρόνια Συγγραφέας comment_56632 Την 15/5/2018 at 11:46 ΜΜ, Ο/Η ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ έγραψε: Η δεύτερη βαφή γίνεται κάτω από τα ελατήρια (φουστα) Το λένε.Είναι μία βαφή Που είναι σαν ενα φιλμ που βοηθάει την καλύτερη λίπανση του κύλινδρου . Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 23, 20188 χρόνια comment_56633 Καλοφορετο...μπιμπελο εγινε...ευγεεεεε...!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 24, 20188 χρόνια comment_56641 ΕρωτηΞεις 1. Ποσο σου βγηκε το τελικο κοστολογιο του πιστονιου? 2. Γιατι δεν εκανες βαφη την κεφαλη στπν θαλαμο καυσης, δεν το σκεφτηκες, δεν μπορουσε ή ηταν πολυ μεγαλο το κοστος? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 24, 20188 χρόνια Συγγραφέας comment_56642 Νικο πιο πάνω γράφω κόστος 30€ 34 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε: ΕρωτηΞεις 1. Ποσο σου βγηκε το τελικο κοστολογιο του πιστονιου? 2. Γιατι δεν εκανες βαφη την κεφαλη στπν θαλαμο καυσης, δεν το σκεφτηκες, δεν μπορουσε ή ηταν πολυ μεγαλο το κοστος? Για κεφάλι δεν ειδα κάπου ότι γίνεται και για αυτο δεν έκανα. Της βαλβίδες θα μπορούσα να κάνω.Αλλά φοβήθηκα Μήπως θα χρειαστεί μετά να έκανα και αλλαγή στης έδρες σε μηχανουργιο . Αν έχεις πληροφορίες άλλες ενημέρωσε το θέμα. Εγώ Αυτά ξέρω Μέχρι τώρα όσο το έψαξα!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 24, 20188 χρόνια Συγγραφέας comment_56644 Και είναι και αυτός Θεσσαλονίκη. Νομίζω πουλάει κεραμική βαφή .και πρέπει Να είναι έμπορος. http://www.hydroprint.gr/cerakote Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 24, 20188 χρόνια comment_56645 Στο αρθρο που εβαλα το link πιο πανω και που μετεφρασε ο Μπαρτσαλεονσ λεει πως κανει τετοια επιστρωση και στην εσωτερικη επιφανεια της κεφαλης αλλα και στον αυλο της εξαγωγης... Ειχε καποτε, ο Ace, αναρτημενες φωτο αλλα τωρα δεν τις βρηκα... Τεσπα... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 24, 20188 χρόνια Συγγραφέας comment_56646 14 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε: Στο αρθρο που εβαλα το link πιο πανω και που μετεφρασε ο Μπαρτσαλεονσ λεει πως κανει τετοια επιστρωση και στην εσωτερικη επιφανεια της κεφαλης αλλα και στον αυλο της εξαγωγης... Ειχε καποτε, ο Ace, αναρτημενες φωτο αλλα τωρα δεν τις βρηκα... Τεσπα... Νίκο τα ειδα και τα διάβασα τα περισσότερα.αλλα Ο τύπος έχει κάνει ολόκληρη μετατροπή.εδω είχε άνθρωπο που ασχολείται μόνο με κεφαλές.Και είναι Αμερική.. Εδώ έχουμε φτάσει Στο πιστονι μετα απο χρόνια. Δεν έχω κουράγια χωρίς να υπάρχει ένας μάστορας που το κάνει και να ξέρει να αρχίσω εγω να κάνω πειράματα. Εδώ Στην Ελλάδα είναι ακόμα για καμία εξάτμιση και άντε κανένα πιστονι. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 24, 20188 χρόνια comment_56647 ...δεν εχεις αδικο Απλα ρωτησα επειδη εισαι αυτος που εκανε την πρωτη επαφη για αυτη την μετατροπη/βελτηωση αν ειχες εικονα... ...νομιζω πως με ενα τηλεφωνο στην ετερεια θα λυθουν οι αποριες μου... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 24, 20188 χρόνια comment_56650 Θανάση έγινε τέλειο!!! καλοτάξιδος Θα πω στη γυναίκα να βάλουμε ένα στο τραπέζι του σαλονιού... έργο τέχνης λέμε... Καλά εννοείται ότι έχω μπει στη πρίζα τώρα για να βάψω το λαιμό της εξάτμισης που άρχισε να ξεφτίζει το σπρέι θερμοκρασίας και μη σας πω και όλο τον κινητήρα που έτσι κι αλλιώς ήταν εξαρχής στα σχέδιά μου... Αναφορά
Έχω δει καιρό τωρα κεραμική βαφή Που κάνουν σε πιστονια και οχι μόνο.
Σήμερα ενημερώθηκα για να κάνω το πιστονι απο την μηχανή μου .
http://www.swt.gr/
Εκεί μίλησα με Κωνσταντίνο
Μου είπε ότι στο πάνω μέρος
(Κορόνα) Έτσι το λένε.
Γίνεται βαφή που αντέχει στη θερμοκρασία. να είναι
Δηλαδή .. ομοιόμορφα η θερμοκρασία..Πού δημιουργείτε..Από την καύση
Και μειωμένη θερμοκρασία στο πιστονι.για ξεκαρνουνιασμα ρώτησα και μου είπε ότι μειώνεται η καρβουνιλα .Όχι ότι δεν θα εχει .
Η δεύτερη βαφή γίνεται κάτω από τα ελατήρια (φουστα) Το λένε.Είναι μία βαφή Που είναι σαν ενα φιλμ που βοηθάει την καλύτερη λίπανση του κύλινδρου .
Το κόστος και για τα δύο Από 35€ θα μου το αφήσει 30€ και θα το κάνω.
Οταν παραλάβω θα σας το δείξω.
Τι λέτε?