Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal Enfield (Ceramic πιστονι )

Δημοσιεύτηκε

Έχω δει καιρό τωρα  κεραμική βαφή Που κάνουν σε πιστονια και οχι μόνο.

Σήμερα ενημερώθηκα για να κάνω το πιστονι απο την μηχανή μου .

 

Screenshot_20180515-232239.png

 

http://www.swt.gr/

 

Εκεί μίλησα με Κωνσταντίνο 

Μου είπε ότι στο πάνω μέρος 

(Κορόνα) Έτσι το λένε.

Γίνεται βαφή που αντέχει στη θερμοκρασία. να είναι 

Δηλαδή .. ομοιόμορφα η θερμοκρασία..Πού δημιουργείτε..Από την καύση

Και μειωμένη θερμοκρασία στο πιστονι.για ξεκαρνουνιασμα ρώτησα και μου είπε ότι μειώνεται η καρβουνιλα .Όχι ότι δεν θα εχει .

Η δεύτερη βαφή γίνεται κάτω από τα ελατήρια (φουστα)  Το λένε.Είναι μία βαφή Που είναι σαν ενα φιλμ που βοηθάει την καλύτερη λίπανση του κύλινδρου .

 

Το κόστος και για τα δύο Από 35€ θα μου το αφήσει 30€ και θα το κάνω.

Οταν παραλάβω θα σας το δείξω.

 

Τι λέτε?

 

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Άρα να κατάλαβα καλά δεν θα  Θερμαίνεται τόσο πολύ και θα λιπαίνει καλύτερα , αν όντως τα  Προσφέρει αυτά τότε το κόστος δε νομίζω ότι είναι μεγάλο ώστε να συνδράμει στην λιγότερη θερμοκρασία του κινητήρα 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
3 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Άρα να κατάλαβα καλά δεν θα  Θερμαίνεται τόσο πολύ και θα λιπαίνει καλύτερα , αν όντως τα  Προσφέρει αυτά τότε το κόστος δε νομίζω ότι είναι μεγάλο ώστε να συνδράμει στην λιγότερη θερμοκρασία του κινητήρα 

Ναι Έτσι είναι.νομίζω βοηθάει.

Και το κόστος είναι μια χαρά.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 

Αυτό το βρήκα Στο κανάλι του.

Που στο Facebook στην σελίδα Του έχει περισσότερα βίντεο.

Δημοσιεύτηκε

Εχω την εντυπωση πως καποια πιστονια το εχουν πλεων απο το εργοστασιο.Rocket νομιζω και αυτο που ειχες βαλει εσυ απο Honda το εχει ηδη.

Θαναση νομιζω μονο καλο θα κανεις.Αξιζει..περιμενουμε αποτελεσματα!

Δημοσιεύτηκε

Κοιτα απο 2010 το εκανε ο ACE στο Fireball αλλα δεν το ειχα ξανα ψαξει γιατι τοτε γελουσαν στην Ελλαντα...

Μπορεις να δεις το αρθρο εδω

 

 

...ομως οι κλασικες Enfield πονανε στην κεφαλη...απο εκει υπερθερμενοντε οχι απο το πιστονι...

Κακος σχεδιασμος και τα σχετικα...

Ο ACE εκανε καποιες αλλαγες στην κεφαλη...

Δεν ξερω το ενχηρημα πως πηγε. Τον πρωτο καιρο ηταν ευχαρηστημενοι ολοι.

Αν ψαχτεις στο Αμερικανικο forum θα βρεις απαντησεις στα περισσοτερα.

Δημοσιεύτηκε
5 ώρες πριν, Ο/Η Αντωνης Σταθακης έγραψε:

Rocket νομιζω και αυτο που ειχες βαλει εσυ απο Honda το εχει ηδη.

 

:think: για αυτό λες να είμαι τόσο γρήγορος :bicycle1:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αυτά τα βρήκα απο Αλλά Φόρουμ...

 

στο πιστονι ΔΕΝ βοηθαει στην αποβολη της αλλα βοηθαει στη θερμομονωση του πιστονιου απο τις υψηλες θερμοκρασιες του θαλαμου καυσης (αρα, το λαδι ζεσταινεται λιγοτερο λογω μικροτερης θερμοκρασιας στην κατω επιφανεια του πιστονιου)
 

squadracorse.gr
 Θέμα δημοσίευσης: CERAMIC COATING - ΚΕΡΑΜΙΚH ΕΠIΣΤΡΩΣΗ
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 08:01 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους
  •  
  •  

Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 04:54
Δημοσιεύσεις: 941
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 1199 Panigale S
Αντοχή είναι αυτό που θέλουμε όλοι και η λύση για να δοθεί αυτή σε μέταλλα είναι η...κεραμική επίστρωση για αυτό ας δούμε τι σημαίνει και πια είναι τα οφέλη της. Καταρχήν η κεραμική επίστρωση μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιοδήποτε μεταλλικό κομμάτι και μπορεί να έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά. Σε ένα πιστόνι π.χ. συναντάμε τρεις ξεχωριστές επιστρώσεις, στο πάνω μέρος υπάρχει ειδική για την προστασία από τα πειράκια, στις φούστες αντιτριβική για τη διευκόλυνση της κίνησης του πιστονιού στα χιτώνια και στο εσωτερικό μέρος υπάρχει θερμοαπαγωγική επίστρωση! Είναι σημαντικό να τονίσουμε πως ένα χταπόδι μπορεί να δεχθεί επίστρωση ακόμα και στο εσωτερικό του τμήμα για να βελτιστοποιηθεί η ροή των καυσαερίων.
Περιληπτικά η διαδικασία είναι, η τοποθέτηση του αντικειμενου στον ειδικό θάλαμο για αμμοβολή. Δεν πρόκειται για τη συνηθισμένη διαδικασία αλλα για μια διαδικασία με ειδική άμμο η οποια καθαρίζει την επιφάνεια του μετάλλου έτσι ώστε να την προετοιμάσει για την επίστρωση. Μετά το αντικείμενο μπορεί κανεις να το πιάσει με έναν γάντζο και ιατρικά γάντια για να μην αφήσει λιπώματα πάνω στο κομμάτι, έπειτα καθαρίζεται με αέρα ώστε να απομακρυνθεί η σκόνη και τοποθετείται για βάψιμο στο θάλαμο. Ανάλογα με την επίστρωση χρησιμοποιείται και το κατάλληλο ''πιστόλι'' (υπάρχουν τέσσερα τα οποια καλύπτουν όλη την γκάμα). Βάζουμε στο δοχείο του πιστολιού μέσω ενός ειδικού φίλτρου την πρόσμιξη της βαφής. Μανόμετρα και νεροπαγίδες να διασφαλίζουν ανά πασα στιγμή τη σωστή λειτουργία του πιστολιού. Η διαδικασία βαφής είναι πολύ συγκεκριμένη ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει η απόσταση και η γωνια εφαρμογής. Το αντικείμενο πρέπει να στεγνώσει σε ατμοσφαιρικό αέρα και αναλόγως με την επίστρωση που επιλέγεται, το χρονικό διάστημα που απαιτείται μπορεί και να αγγίξει τις 24 ώρες! Όταν ολοκληρωθεί το βάψιμο το αντικείμενο εισέρχεται στον φούρνο με προσοχή χωρίς να το αγγίξουμε. Ο φούρνος είναι ειδικός, υπάρχουν διαφορετικές θερμοκρασίες στις οποιες πρέπει να ψηθεί το υλικό αρχίζοντας από 150 βαθμούς Κελσίου και ο χρόνος παραμονής του μέσα σε αυτόν ξεκινα από τη μια ώρα και αυξάνεται ανάλογα με την επίστρωση που θέλουμε. Η διαδικασία αυτή στο εξωτερικό ανθεί, χρησιμοποιείται από πολλές βελτιωτικές εταιρίες και ειδικά στους αγώνες
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Είναι και αυτός στην Νίκαια

Καρακουλούξη 72 και Ικονίου στην Νίκαια, τηλ. 210 49 35 884

δεν κάνω διαφήμιση ότι μαθαίνω το γράφω για πληροφορίες .

δεν ξέρω κανένα Έτσι Και Αλλιός.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

IMG_20180517_080510.jpg

Έτσι το έστειλα..

 

IMG_20180523_103319.jpg

 

Και έγινε κόσμημα .πιπιλα

Που λέει και Ο φίλος Ο Στέφανος!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Την 15/5/2018 at 11:46 ΜΜ, Ο/Η ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ έγραψε:

 

Η δεύτερη βαφή γίνεται κάτω από τα ελατήρια (φουστα)  Το λένε.Είναι μία βαφή Που είναι σαν ενα φιλμ που βοηθάει την καλύτερη λίπανση του κύλινδρου .

 

 

 

Δημοσιεύτηκε

ΕρωτηΞεις

 

1. Ποσο σου βγηκε το τελικο κοστολογιο του πιστονιου?

2. Γιατι δεν εκανες βαφη την κεφαλη στπν θαλαμο καυσης, δεν το σκεφτηκες, δεν μπορουσε ή ηταν πολυ μεγαλο το κοστος?

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νικο πιο πάνω γράφω κόστος 30€

34 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

ΕρωτηΞεις

 

1. Ποσο σου βγηκε το τελικο κοστολογιο του πιστονιου?

2. Γιατι δεν εκανες βαφη την κεφαλη στπν θαλαμο καυσης, δεν το σκεφτηκες, δεν μπορουσε ή ηταν πολυ μεγαλο το κοστος?

 

 

Για κεφάλι δεν ειδα κάπου ότι γίνεται και για αυτο δεν έκανα.

Της βαλβίδες θα μπορούσα να κάνω.Αλλά φοβήθηκα Μήπως θα χρειαστεί  μετά να έκανα και αλλαγή στης έδρες σε μηχανουργιο .

Αν έχεις πληροφορίες άλλες ενημέρωσε το θέμα.

Εγώ Αυτά ξέρω Μέχρι τώρα όσο το έψαξα!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και είναι και αυτός Θεσσαλονίκη. Νομίζω πουλάει

 κεραμική βαφή .και πρέπει

Να είναι έμπορος.

http://www.hydroprint.gr/cerakote

 

 

Δημοσιεύτηκε

Στο αρθρο που εβαλα το link πιο πανω και που μετεφρασε ο Μπαρτσαλεονσ λεει πως κανει τετοια επιστρωση και στην εσωτερικη επιφανεια της κεφαλης αλλα και στον αυλο της εξαγωγης...

Ειχε καποτε, ο Ace, αναρτημενες φωτο αλλα τωρα δεν τις βρηκα...

 

Τεσπα...

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
14 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Στο αρθρο που εβαλα το link πιο πανω και που μετεφρασε ο Μπαρτσαλεονσ λεει πως κανει τετοια επιστρωση και στην εσωτερικη επιφανεια της κεφαλης αλλα και στον αυλο της εξαγωγης...

Ειχε καποτε, ο Ace, αναρτημενες φωτο αλλα τωρα δεν τις βρηκα...

 

Τεσπα...

 

 

Νίκο τα ειδα και τα διάβασα τα περισσότερα.αλλα Ο τύπος έχει κάνει ολόκληρη μετατροπή.εδω είχε άνθρωπο που ασχολείται μόνο με κεφαλές.Και είναι Αμερική..

Εδώ έχουμε φτάσει Στο πιστονι μετα απο χρόνια.

Δεν έχω κουράγια χωρίς να υπάρχει ένας μάστορας που το κάνει και να ξέρει να αρχίσω εγω να κάνω πειράματα.

Εδώ Στην Ελλάδα είναι ακόμα για καμία εξάτμιση και άντε κανένα πιστονι.

Δημοσιεύτηκε

...δεν εχεις αδικο

Απλα ρωτησα επειδη εισαι αυτος που εκανε την πρωτη επαφη για αυτη την μετατροπη/βελτηωση αν ειχες εικονα...

...νομιζω πως με ενα τηλεφωνο στην ετερεια θα λυθουν οι αποριες μου...

Δημοσιεύτηκε

Θανάση έγινε τέλειο!!! καλοτάξιδος

 

Θα πω στη γυναίκα να βάλουμε ένα στο τραπέζι του σαλονιού... :bash: έργο τέχνης λέμε... :easter_bunny043:

 

Καλά εννοείται ότι έχω μπει στη πρίζα τώρα για να βάψω το λαιμό της εξάτμισης που άρχισε να ξεφτίζει το σπρέι θερμοκρασίας και μη σας πω και όλο τον κινητήρα που έτσι κι αλλιώς ήταν εξαρχής στα σχέδιά μου...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.