Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30, 20179 χρόνια comment_49838 Μια ενφιλντ με κινητηρα τριουμφ του 1961 και μια ενφιλντ με κινητηρα μπονεβιλ καινουργιο Επεξεργάσθηκε Μάρτιος 30, 20179 χρόνια από το μέλος χρηστος Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30, 20179 χρόνια comment_49841 Ουάου, αυτό το δεύτερο το μαύρο πολύ ωραίο!... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30, 20179 χρόνια comment_49842 Εγω θα προτιμουσα ενα triumph με κινητηρα enfield... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30, 20179 χρόνια comment_49853 6 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε: Εγω θα προτιμουσα ενα triumph με κινητηρα enfield... ίντα το λες τσιε δεν το κάμεις ωRE σύντεκνε;;; Πάρε δυο κομμάτια, κόψε, ράψε και βγάλε μιά ομορφιά. Μόνο ούλοι οι άλλοι μπορούν να κάμουν ετσά;;; Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31, 20179 χρόνια comment_49856 RE δεν είχαμε θέμα αναλυτικό με trifields, που στο καλό είναι? Πάντως Electra με κινητήρα Triumph είναι μια χαζαμάρα και κρίμα τον κινητήρα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31, 20179 χρόνια comment_49858 48 λεπτά πριν, noe είπε: RE δεν είχαμε θέμα αναλυτικό με trifields, που στο καλό είναι? Πάντως Electra με κινητήρα Triumph είναι μια χαζαμάρα και κρίμα τον κινητήρα. Ποια Electra..?Που την ειδες..? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31, 20179 χρόνια comment_49866 Λάθος, με μπέρδεψαν τα γράμματα στο ρεζερβουάρ, δεν είμαι προκατηλημένος με τις Electra REεεεεε.. Αναφορά
Μια ενφιλντ με κινητηρα τριουμφ του 1961
και μια ενφιλντ με κινητηρα μπονεβιλ καινουργιο
Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος