Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Αναβάθμιση Royal Enfield Classic 350


VasileiosP

Recommended Posts

Καλημέρα στην ομάδα. Βάζω και εδώ ότι έγραψα στο fb για να μην χαθεί στον αχανή ωκεανό πληροφόρησης.
 
Επειδή διάφορα γράφονται για τις αναβαθμίσεις να σας πω και εγώ με την σειρά μου την μέχρι σήμερα εμπειρία μου.
Καταρχήν, για όσους δεν με ξέρουν. Μιλάμε για το Classic 350 του 2022. Το μηχανάκι έχει γράψει 20.000 χλμ.
 
Οι μετατροπές που έκανα είναι με τη σειρά. Φίλτρο DNA και decat pipe. Στη συνέχεια μπηκε το 16αρι γρανάζι μπροστά και τελευταία μπήκε Fuelx pro και performance cam.
Πρίν την αλλαγή του εκκεντροφόρου έκανα μια δυναμομέτρηση για να ελέγξω διαφορές με την αντικατάσταση του άξονα. Στην πρώτη δυναμομέτρηση έπαθα ένα μικρό σοκ. Το μηχανάκι δεν είχε βελτιωθεί σε σχέση με το μαμά. Αντίθετα δούλευε με πολύ φτωχό μίγμα. Ακόμα και με το Fuelx στο 10 η ένδειξη air/fuel ratio μετά τις 5.000 στροφές εμφανίστηκε στις μετρήσεις του πίνακα (τρίτο πινακάκι στο πρώτο διάγραμμα)
 
1405453899_.jpeg.ada3e3f5e7dbb1869ac2dc049885e847.jpeg
 
Έμενε τελικά να αλλάξω εκκεντροφόρο για να δω τι θα γίνει. Γίνεται λοιπόν η αλλαγή στο συνεργείο του Περικλή
Επαναλαμβάνεται η μέτρηση λοιπόν με τα αποτελέσματα όπως εμφανίζονται στα παρακάτω διαγράμματα ισχύος και ροπής.
Μπλέ γραμμή με τον παλαιό εκκεντροφόρο
Πράσινη με το νέο.
Κόκκινη με το νέο αλλά με το μαμά καπάκι φίλτρου αέρα. Το καπάκι τελικά κόβει κατά πολύ την απόδοση.
 
 
1603605731_.jpeg.32c14770334dcb71a0e9f37685b1f15e.jpegTorque.jpeg.d087e8faf8ce3e68c08bc72a0d753fa7.jpeg
 
Συμπεράσμα, με εκκεντροφόρο, φίλτρο αέρα, αφαίρεση καταλύτη και Fuelx, βλέπουμε μικρή βελτίωση (20.8 PS από 18.73 και 2.57 kg ροπής από 2.55) αλλά σημαντική διαφορά από τις 5.000 στροφές και επάνω.
 
Μετά λοιπόν και την αντικατάσταση του εκκεντροφόρου και λόγω του ότι χρησιμοποιώ την μοτοσυκλέτα κατά 95% εντός πόλης αποφάσισα να του δώσω παραπάνω ροπή τοποθετόντας ξανά το παλαιό 15αρι γρανάζι και βάζοντας πάλι τον καταλύτη.
Οπότε το τελικό σετάρισμα της μηχανής είναι Performance cam, DNA φίλτρο καπάκι και Fuelx. Πιθανόν να του ξανακάνω μια δυναμομέτρηση, αλλά το νιώθω αρκετά καλύτερα. Με το Fuelx στο 5 το μείγμα δείχνει αρκετά καλό. Ανοίγει καλύτερα από το μαμά και δεν κρεμάει ο κινητήρας πάνω από τις 4.500 στροφές αν θέλει κανείς να το πιέσει λίγο.
Έχει τσιμπήσει λίγο η κατανάλωση, αλλά αυτό θα το τσεκάρω καλύτερα μετά από μερικά γεμίσματα.
 
Για το Fuelx να σας πω ότι πριν το βάλω, μερικές φορές, κυρίως κατεβάζοντας ταχύτητα και με καμιά ξερογκαζιά το μηχανάκι έσβηνε. Απ’ όταν το έβαλα και μετά δεν μου το ξανάκανε. Σε κάποιες αντίστοιχες περιπτώσεις έκαναν ένα βύθισμα οι στροφές χωρίς όμως να σβήσει.
 
Αυτές οι ή εμπειρίες μου μέχρι στιγμής. Ελπίζω να βοήθησα και να μην σας μπέρδεψα περισσότερο.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search