Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18, 20242 χρόνια comment_80955 Καλησπερα σας, Πρόσφατα απεκτησα ενα meteor 350. Θα ηθελα να ρωτησω, στο πρωτο σερβις που πλησιαζει, αξιζει να μιλησω με τον μηχανικο και να του πω να βαλουμε το εξης φιλτρο αερος: Royal Enfield Meteor 350 (21-24) DNA Air Filter R-RE35N21-01? Σας ευχαριστω εκ των προτερων! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 18, 20242 χρόνια comment_80960 Δεν νομίζω να κερδίσεις κάτι , εάν θέλεις να κανεις κάτι τέτοιο πάει ως εξής (άποψη μου): α. φίλτρο β. Εξάτμιση γ. Fuelx Lite Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12, 20241 χρόνο comment_81581 Καλημέρες, Είναι 120 ευρώ επένδυση το stage2 μαζί δλδ με το δακτύλιο οπου εχει μεγαλύτερη παροχή αέρα. Είναι το πιο οικονομικότερο και άμεσο που μπορεις να κανεις. Θα αναπνέει καλυτερα ο κινητηρας και θα γίνει πιο ζωντανο, ο ηχος δε καλύτερος. Δεν θα δεις μεγαλύτερη τελική καθοσον εχειμ κόφτη αλλα η μηχαναρα αυτή είναι απαίκτη ετσι και αλλιώς. Καλές βόλτες!! Αναφορά
Καλησπερα σας,
Πρόσφατα απεκτησα ενα meteor 350. Θα ηθελα να ρωτησω, στο πρωτο σερβις που πλησιαζει, αξιζει να μιλησω με τον μηχανικο και να του πω να βαλουμε το εξης φιλτρο αερος: Royal Enfield Meteor 350 (21-24) DNA Air Filter R-RE35N21-01?
Σας ευχαριστω εκ των προτερων!