Μετά από πρόσκληση του φίλου και μέλους @Homo RatUς θα πραγματοποιηθεί μίνι εκδρομουλα/συνάντηση στο Κορώπη στην Λεσχη Κλασσικων και Τροποιημενων Οχηματων (γνωστό ως Στάβλο) όπου θα μας ξεναγήσει, θα πιούμε το καφεδάκι μας , θα φάμε τους μεζέδες μας και θα γιορτάσουμε και τα γενέθλια του φόρουμ για τα 9 χρόνια ζωής κόβοντας τουρτιτσα .