Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Ερχεται το νέο 2023 Royal Enfield Bullet 350!


andrew

Recommended Posts

Mε μεγάλη χαρά πληροφορηθήκαμε πριν λίγους μήνες ότι το πιο εμβληματικό μοντέλο της εταιρείας " Bullet "επιστρέφει!

Με αυτό ουσιαστικά εδραιώθηκε η Royal Enfield από το 1932 που ξεκίνησε η παραγωγή του έως και σήμερα.

Εκατομύρια Enfield κυκλοφορούν σε όλο το κόσμο και αποτελεί τη πιο κλασσική επιλογή της γκάμας μέχρι τώρα.

'Οντας κάτοχος Bullet από το 2005 έως και σήμερα παρακολουθώ την μετεξέλιξη του μοντέλου και μπορώ να πω ότι οι Ινδοί κάνανε πολύ καλή δουλειά στο μοντέλο που έρχεται!

'Αλλωστε η παρέα του φόρουμ εδώ που ξεκίνησε το 2010 ήταν όλοι κάτοχοι Bullet, μιας και η εταιρεία τότε μόνο αυτό το μοντέλο παρήγαγε σε εκδόσεις των 350 & 500cc.

'Ενα πολύ ερωτεύσιμο μοντέλο μιας άλλης εποχής, τεχνολογίας του 1950 που αποτελούσε και μία χρονομηχανή  ικανή να εντυπωσιάσει τους ρομαντικούς του είδους!

"Οταν περάσανε τα χρόνια ήδη από το 2008 το Bullet πέρασε στην εποχή του ψεκασμού."Οδηγώντας τη νέα έκδοση τότε μπορώ να πω ότι οι έντονοι κραδασμοί του κινητήρα αλλά και προβλήματα ψεκασμού που παρουσιάστηκαν ειδικά στα πρώτα μοντέλα απέτρεψαν πολύ κόσμο από την αγορά αυτού.

Πάμε τώρα στο 2023 και το νέο μοντέλο που έρχεται και στην Ελλάδα από το Δεκέμβριο!

Με πολύ χαρά παρατηρεί κανείς ότι η εμφάνιση του παραμένει άκρως κλασσική! Οι Ινδοί επανασχεδιάσανε το ντεπόζιτο που είναι διαφορετικό από το Classic 350, ζωγραφίσανε ξανά τα φιλέτα στο ντεπόζιτο και στα πλαινά καπάκια και έτσι συνεχίζουν μία παράδοση ετών!

Βέβαια εδώ θέλω να εκφράσω  τη δυσαρέσκεια μου στο ότι δεν 'φιλετάρανε' τα φτερά όπως στα παλαιά μοντέλα που θεωρώ ότι αυτό έγινε για οικονομικούς λόγους.

Από οπτικής άποψης όπως και να το δούμε το νέο Bullet παραμένει κλασσικό!

Πάμε τώρα στα τεχνικά κομμάτια γιατί αρκετοί θα ρωτήσουν: "'Εχει διαφορές με το Royal Enfied Classic 350;" που κυκλοφορεί μέχρι τώρα πέραν του αισθητικού?"

  • Η ενιαία σέλα δείχνει εκ πρώτης απόψεως πολύ άνετη και με περισσότερο αφρώδες υλικό σε σχέση με το Bullet EFI 500.Το ύψος της σέλας είναι στα 805mm και υψηλότερο από τα υπόλοιπα 350άρια της εταιρείας.Η θέση οδήγησης είναι όρθια και σε συνδυασμό με το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι δημιουργούν μία άνεση!
  • O κινητήρας  παραμένει ίδιος με τα Classic 350/Hunter & Meteor αλλά  έχει διαφορετικές ρυθμίσεις,με διαφορετική ανάφλεξη και άλλη χαρτογράφηση για "άπλωμα" της ροπής σε μεγαλύτερο έυρος στροφών σε σύγκριση με τα άλλα 3 μοντέλα που δανείζονται τον ίδιο κινητήρα.Η κατανάλωση καυσίμου αναφέρετει ως 2,63l/100 χιλιόμετρα και κρίνεται εντυπωσιακή!Ως εκ τούτου η τελευταία σχέση του κιβωτίου είναι overdrive για διατήρηση χαμηλώτερων στροφών και οικονομικότερη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο.
  • Το πλαίσιο είναι διπλό σωληνωτό για πρώτη φορά σε Bullet και ίδιο με το Hunter, Classic & Meteor.
  • Μπροστά ο τρόχος είναι 19άρης και πίσω 18άρης. Τα παλαιά Bullet είχαν 19άρης τροχούς.

 

Σε γενικές γραμμές οι Ινδοί καταφέρανε να παρουσιάσουν μία κλασσική επιλογή που να ιντριγκάρουν έτσι παλαιότερους κατόχους Bullet που παραμένουν ερωτευμένοι με το μοντέλο.

Βέβαια πολλοί θα πουν οι διαφορές πολύ μικρές σε σχέση με το Classic 350 το οποίο από πολλούς θεωρείται ομορφότερο!

Θα ήθελα πολύ να οδηγήσω το νέο Bullet 350 και να δω αν η διαφορετική χαρτογράφηση του κινητήρα είχε αλλάξει την οδηγική συμπεριφορά κυρίως με το Classic 350.

Μιλώντας με την Ελληνική αντιπρωπεία Muvus και το Μάνο Κουτσουνάκη γνωρίζω ότι μέσα στους επόμενους μήνες έρχεται στην Ελλάδα.Το REOC θα επιδιώξει να το οδηγήσει από τους πρώτους και να σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του!

Η τιμή του παρατηρούμε ότι πλέον είναι πολύ κοντά στο Classic 350 και γύρω στα 5300 ευρώ.Η αλήθεια είναι ότι θα το ήθελα λίγο πιο οικονομικό όπως είθισται για Bullet.

Κλείνοντας θέλω να αναφέρω ότι η εταιρεία έχει κάνει πιοτικά άλματα προόδου τα τελευταία χρόνια και πλέον μπορεί να συναγωνιστεί πολλές αναγνωρισμένες μάρκες.

Καλή εβδομάδα σε όλους!

 

 

 

395419789_1237358987205737_7296877555212478925_n.jpg

395446548_1237359040539065_2241707816954674127_n.jpg

exterior_royalenfield-bullet-350_headlight_600x400.jpg

gallery-thumbnail-2.webp

gallery-thumbnail-3.webp

gallery-thumbnail-5.webp

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Θα συμφωνήσω σε όλα με τον Ανδρέα ως κάτοχος 15 χρόνια Bullet 500 το αποχωρίστηκα φέτος με βαριά καρδιά αγοράζοντας το Meteor 350 που φυσικά αν είχε βγει το καινούριο Bullet θα είχα αγοράσει αυτό παρόλο που το Meteor ειναι μια ευκολοδηγητη μοτό ποιοτική ροπατη θεωρώ ότι η διαφορα  με το Bullet οσον αφορά τον ίδιο κινητήρα θα είναι άπειρο ελάχιστη. Πάντως η Royal Enfield ίσως είναι η μόνη εταιρεία στον κόσμο που συνεχίζει 10ετιες τώρα να βγάζει το ίδιο μοντέλο με την ίδια εμφανιση με μόνη διαφορά τον κινητήρα. Όντως Ανδρέα όταν πρωτοσυναντηθηκαμε το 2010 με τα Bullet μας 350 και 500 που να φανταζομασταν την εξέλιξη της εταιρείας. Εντυπωσιακό!! 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 3 εβδομάδες πριν...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search