Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27, 20223 χρόνια comment_72072 καλημέρα/καλησπέρα Πρόβλημα με το μοχλικό για άλλη μια φορά..... Ξεβίδωσα έκει στο ταμπελάκι κάτω δεξία στο κουτί ταχυτήτων στο 5 SPEED για να μαζέψω λίγο το αμπραγιάζ που ήταν χαλαρό και δεν μαζεύεται με τίποτα. Τώρα δεν μπαίνουν οι ταχύτητες με τίποτα....μόνο καρφωτές. Υπάρχει κανένα βίντεο μήπως ξεβιδώσω το καπάκι και το σώσω? Ευχαριστώ....... Ανδρέας Αμπελόκηποι Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27, 20223 χρόνια Συγγραφέας comment_72073 7 λεπτά πριν, Ο/Η royal enfield bullet 1976 έγραψε: για bullet 500 Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27, 20223 χρόνια comment_72077 Κομμένη ντιζα μοιράζομαι.... Τσεκαρε την ντιζα και μετά όλα τα άλλα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28, 20223 χρόνια Συγγραφέας comment_72118 Απο πανωδεν φαινεται κομμενη θα την παω την ρημαδα στο μαστορα να ρο ανοιξει να δουμε τι γινεται εκει μεσα Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28, 20223 χρόνια comment_72119 απο κατ πρέπει να δεις.... παρε μια γνήσια και βάλε. καλη δυναμη Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30, 20223 χρόνια Συγγραφέας comment_72144 Την 28/8/2022 at 1:33 ΜΜ, Ο/Η bbk έγραψε: Ναι bbk ειχες δικιο ντιζα ηταν τελικα μου ειχε κοπει απο κατω..Συνηθως μου κοβεται απο πανω.θα βαλω γνησια royal enfield ντιζα βρηκα με 25 ευρω και τα αξονακια τα 2 στο σασμαν και ελπιζω να στρωσει.... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30, 20223 χρόνια comment_72145 Ωραία....με το καλό ν τα πάρεις και να τοποθετήσεις. Αναφορά
καλημέρα/καλησπέρα
Πρόβλημα με το μοχλικό για άλλη μια φορά.....
Ξεβίδωσα έκει στο ταμπελάκι κάτω δεξία στο κουτί ταχυτήτων στο 5 SPEED
για να μαζέψω λίγο το αμπραγιάζ που ήταν χαλαρό και δεν μαζεύεται με τίποτα.
Τώρα δεν μπαίνουν οι ταχύτητες με τίποτα....μόνο καρφωτές.
Υπάρχει κανένα βίντεο μήπως ξεβιδώσω το καπάκι και το σώσω?
Ευχαριστώ.......
Ανδρέας Αμπελόκηποι