Το Σεπτεμβρη ηρθε στα χερια μου αυτο το bullet σχεδον ετοιμο τουλαχιστον οπτικα για τα δικα μου ματια.
Αν και το πηρα με σκοπο να το βγαζω καμια βολτα στα ρεπο μου (που θελω κυαλια για να τα δω ) τελικα το ερωτευτηκα το μπασταρδακι και το κυκλοφορω καθημερινα με ολα τα θετικα και τα αρνητικα του.
Αυτη ειναι η τωρινη του κατασταση.
Εχω παραγγειλει πολλα πραγματα τα οποια λογω τελωνειου καθυστερουν μηνες αλλα σιγα σιγα θα ερχονται και θα ανοιγουμε καινουριους μπελαδες :p
Ας τα παρουμε απο την αρχη η μηχανη αγοραστηκε μονοσελη με μαυρο καλυμμα το οποιο εβγαλα με το που εφτασα σπιτι και απο κατω βρηκα μια πανεμορφη σελα σε σκουρο καφε χρωμα.
2η δουλεια,με αφορμη μια βιδα που πατησα και με εκανε να σπρωξω για 2 χιλιομετρα μεχρι να βρω βουλκανιζατερ εβγαλα το μπροστινο φτερο το οποιο αν και αρκετα ομορφο μου επεφτε πολυ φορτωμενο (γερμανοκατασκοπος).
Παρελαβα μια ταπα που κλειδωνει επιτελους καθως αυτη που ειχε και δεν κλειδωνε και ελειπε η φλαντζα με αποτελεσμα να γινομαι μολοτοφ σε καθε στροφη.
Απο φωτα; το μονο που ειχε ηταν το φαναρι μπροστα. Φλας και πισω στοπ ουτε λογος. Τα εβγαλε ο προηγουμενος.Σημερα παρελαβα τα κινεζοφλας που τελικα ειναι πολυ ομορφα κ διακριτικα κ ενα πισω φαναρι lucas style τα οποια περιμενουν να τα βαλω συντομα!
Στο δρομο ειναι επισης κ ενα μπροστινο φτερο απο 500 το οποιο θελω να καταφερω να το βαλω πισω.
Αυτα προς το παρον!
Χαρηκα που γνωρισα μερικους απο εσας στη λεσχη και ελπιζω να βολεψει να ξανερθω καποια στιγμη!
Καλησπέρα σε ολους!
Το Σεπτεμβρη ηρθε στα χερια μου αυτο το bullet σχεδον ετοιμο τουλαχιστον οπτικα για τα δικα μου ματια.
Αν και το πηρα με σκοπο να το βγαζω καμια βολτα στα ρεπο μου (που θελω κυαλια για να τα δω ) τελικα το ερωτευτηκα το μπασταρδακι και το κυκλοφορω καθημερινα με ολα τα θετικα και τα αρνητικα του.
Αυτη ειναι η τωρινη του κατασταση.
Εχω παραγγειλει πολλα πραγματα τα οποια λογω τελωνειου καθυστερουν μηνες αλλα σιγα σιγα θα ερχονται και θα ανοιγουμε καινουριους μπελαδες :p
Ας τα παρουμε απο την αρχη η μηχανη αγοραστηκε μονοσελη με μαυρο καλυμμα το οποιο εβγαλα με το που εφτασα σπιτι και απο κατω βρηκα μια πανεμορφη σελα σε σκουρο καφε χρωμα.
2η δουλεια,με αφορμη μια βιδα που πατησα και με εκανε να σπρωξω για 2 χιλιομετρα μεχρι να βρω βουλκανιζατερ εβγαλα το μπροστινο φτερο το οποιο αν και αρκετα ομορφο μου επεφτε πολυ φορτωμενο (γερμανοκατασκοπος).
Παρελαβα μια ταπα που κλειδωνει επιτελους καθως αυτη που ειχε και δεν κλειδωνε και ελειπε η φλαντζα με αποτελεσμα να γινομαι μολοτοφ σε καθε στροφη.
Απο φωτα; το μονο που ειχε ηταν το φαναρι μπροστα. Φλας και πισω στοπ ουτε λογος. Τα εβγαλε ο προηγουμενος.Σημερα παρελαβα τα κινεζοφλας που τελικα ειναι πολυ ομορφα κ διακριτικα κ ενα πισω φαναρι lucas style τα οποια περιμενουν να τα βαλω συντομα!
Στο δρομο ειναι επισης κ ενα μπροστινο φτερο απο 500 το οποιο θελω να καταφερω να το βαλω πισω.
Αυτα προς το παρον!
Χαρηκα που γνωρισα μερικους απο εσας στη λεσχη και ελπιζω να βολεψει να ξανερθω καποια στιγμη!
Cheers!
Θα κανω upload καινουριες φωτο συντομα
Επεξεργάσθηκε από το μέλος Sakisskg