Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bullet 350 bobber

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε ολους!

Το Σεπτεμβρη ηρθε στα χερια μου αυτο το bullet σχεδον ετοιμο τουλαχιστον οπτικα για τα δικα μου ματια.

 

Αν και το πηρα με σκοπο να το βγαζω καμια βολτα στα ρεπο μου (που θελω κυαλια για να τα δω ) τελικα το ερωτευτηκα το μπασταρδακι και το κυκλοφορω καθημερινα με ολα τα θετικα και τα αρνητικα του.

 

Αυτη ειναι η τωρινη του κατασταση.

Εχω παραγγειλει πολλα πραγματα τα οποια λογω τελωνειου καθυστερουν μηνες αλλα σιγα σιγα θα ερχονται και θα ανοιγουμε καινουριους μπελαδες :p

Ας τα παρουμε απο την αρχη η μηχανη αγοραστηκε μονοσελη με μαυρο καλυμμα το οποιο εβγαλα με το που εφτασα σπιτι και απο κατω βρηκα μια πανεμορφη σελα σε σκουρο καφε χρωμα. 

2η δουλεια,με αφορμη μια βιδα που πατησα και με εκανε να σπρωξω για 2 χιλιομετρα μεχρι να βρω βουλκανιζατερ εβγαλα το μπροστινο φτερο το οποιο αν και αρκετα ομορφο μου επεφτε πολυ φορτωμενο (γερμανοκατασκοπος).

 

Παρελαβα μια ταπα που κλειδωνει επιτελους καθως αυτη που ειχε και δεν κλειδωνε και ελειπε η φλαντζα  με αποτελεσμα να γινομαι μολοτοφ σε καθε στροφη.

 

Απο φωτα; το μονο που ειχε ηταν το φαναρι μπροστα. Φλας και πισω στοπ ουτε λογος. Τα εβγαλε ο προηγουμενος.Σημερα παρελαβα τα κινεζοφλας  που τελικα ειναι πολυ ομορφα κ διακριτικα κ ενα πισω φαναρι lucas style τα οποια περιμενουν να τα βαλω συντομα!

Στο δρομο ειναι επισης κ ενα μπροστινο φτερο απο 500 το οποιο θελω να καταφερω να το βαλω πισω.

Αυτα προς το παρον!

 

Χαρηκα που γνωρισα μερικους απο εσας στη λεσχη και ελπιζω να βολεψει να ξανερθω καποια στιγμη!

Cheers!

Θα κανω upload καινουριες φωτο συντομα

 

20170904_133418_(1).jpg.e35ecf5b8e74ebc44a8e173dc998a8c7.jpg20170907_165212_(1).jpg.7cc9b538d60b71bc5131c49129a1fe4e.jpg20171020_102926.jpg.a13deb089fda26f520f3250e6157b2e1.jpg20171205_181253_(1).jpg.63d00dce33d3fd8ea27b634896e252aa.jpg

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Sakisskg

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

καλες βολτες να εχεις φιλε !!!!

μεγαλη ιστορια αυτο το συγκεκριμενο 350αρι !!!

το θυμαμαι απο ενα φιλο που το ειχε στον Μαραθωνα  ....μετα το πουλουσε στο car.gr ....μετα το πουλουσε ενα μαγαζι απο Ραφηνα παλι στο сar.gr ....μετα ενας απο Πειραια μερια το πουλαγε 4500 μεχρι που το εριξε στο 1500 παλι στο car.gr....τωρα παλι ειναι σε αγγελια στο car.gr στα 4500 ..... 

το αγορασες εσυ τελικα στα 4500?

Δημοσιεύτηκε

δωσε λιγη ιδιαιτερη προσοχη στην γεννητρια της συγκεκριμενης μηχανης ( rotor-stator ) γιατι αν θυμαμαι καλα ειχε θεματα με τα ρευματα της  συνεχεια και ολο εμενε.....

οτι βοηθεια θελεις μας λες ,και θα σε κατατοπησουμε για την φθηνοτερη λυση σε οποιοδηποτε θεμα εχει η μηχανη σου :geia:

καλοριζικη να ειναι και παλι καλες βολτες να εχεις φιλε

 :bike: 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 @χρηστοςτο πηρα πιο κατω απο 4500 αλλα με τα μαζεματα και ολα αυτα π θελω να κανω νομιζω θα τα ξεπερασω κατα πολυ. Υπαρχει περιπτωση να φυγω Αγγλια για δουλεια και μονο τοτε ισως το δωσω.

Κι εγω στο ροτορα κατεληξα και μαλλον θελει επισκευη η αντικατασταση. Δεν ξερω τι να προτιμησω και γι αυτο δεν εχω κανει ακομα κατι. 

Ευχαριστω πολυ!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Sakisskg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εχω βρει αυτον το ροτορα και σε καλη τιμη αλλα δεν ξερω παιρνοντας μονο αυτον αν θα λυθει το θεμα η αν χρειαζεται και κατι ακομαScreenshot_20171205-223231.png.927ea51cdeaf3b50338c0d897e84ad3c.png

Δημοσιεύτηκε

τα ενφιλντ ειναι επενδυση !!!!!Μπεηζανης speaking!!!!! ετσι με ξερουν τα παιδια στο φορουμ ::):

και 1500 να την πηρες ,πουλησε την φιλε 7000 :default_cheers:

και εγω την δικια μου την εδινα καποτε 6000 ::):

δικαιωμα μας και μαγκια μας για ολους οσους εχουμε ενφιλντ να τα πουλαμε οσο γουσταρουμε κι ας μην πουληθουν ποτε :oui:

απλα ,εδω ολα τα παιδια ειναι γνωστες για τις πραγματικες αξιες των ενφιλντ και δεν υπαρχει περιπτωση να διαθεσει κανεις πανω απο 2000 για να παρει μεταχειρισμενο ενφιλντ !!!!

εδω σε αυτο το φορουμ τα ξερουμε τα ενφιλντ  καλλυτερα κι απο τις γυναικες μας :bike:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μεταξυ μας αν πραγματικα ηθελα να την πουλησω φυσικα κ δε θα την εβαζα τοσο.  Τουλαχιστον συνεισφερω στο να ανεβει ο μεσος ορος τιμης πωλησης στο car.gr :p

Δημοσιεύτηκε
 

Εχω βρει αυτον το ροτορα και σε καλη τιμη αλλα δεν ξερω παιρνοντας μονο αυτον αν θα λυθει το θεμα η αν χρειαζεται και κατι ακομαScreenshot_20171205-223231.png.927ea51cdeaf3b50338c0d897e84ad3c.png

 

 

 

 

αν εχει θεμα ο ροτορας .ε΄λεγχεται η κατασταση του με πολλυ ευκολο τροπο με ενα πολυμετρο στα καλωδια του !!!!!το εχουμε γραψει παλιοτερα στα τεχνικα θεματα :to_read_newsprint:

Δημοσιεύτηκε
 

Δεν υπαρχει περιπτωση να διαθεσει κανεις πανω απο 2000 για να παρει μεταχειρισμενο ενφιλντ !!!!

Αμα ειναι καλο τα δινουμε..αλλα που ειναι τα καλα?Μετρημενα στα δαχτυλα.Κι οταν το θες,το θες ΤΩΡΑ.

Δημοσιεύτηκε
 

Εδω σε αυτο το φορουμ τα ξερουμε τα ενφιλντ  καλλυτερα κι απο τις γυναικες μας :bike:

Μεγαλη κουβεντα Χρησταρα...

Αυτο ξανα πεστο!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.