Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28, 20178 χρόνια comment_53507 Μου ήρθε εχθές σαν εμφανιση αρκετα καλή σαν ήχος δυστυχώς δεν μ αρεσε,αύριο θα βγαλω την μύτη να δω μήπως αλλάξει. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28, 20178 χρόνια comment_53512 Η εξάτμιση είναι κούκλα αλλά λόγο του ότι έχει μακρινει το μηχανάκι σου ίσως πρέπει να μακρινει τώρα και το τελικό ίσως στην ένωση λαιμό εξατμισης περίπου 5cm και γνώμη μου να έχει και μια μικρή κουρμπα προς τα πάνω. Από θόρυβο νομίζω θα μου αρέσει. ..έχουν πολλοί σαν αυτην και μου άρεσε. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_53514 Ναι φίλε Αντώνη εμένα μ αρεσε πιο πολύ ο ήχος της δικής της ήτανε πιο μπάσος, όχι ότι κι αυτή κάνει άσχημο ήχο,μήπως ξέρεις που θα μπωρουσα να βρω το προσθετικό κομμάτι με την κουρμπα υπάρχει έτοιμο η να φιαξω? Επεξεργάσθηκε Οκτώβριος 28, 20178 χρόνια από το μέλος Alex Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28, 20178 χρόνια comment_53515 Λογικά θα πρέπει αν σου αρέσει αυτό που σου λέω να φτιάξεις. Ο χιτσκοκ σίγουρα εχει αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζει σε αυτό το τελικό. Επεξεργάσθηκε Οκτώβριος 28, 20178 χρόνια από το μέλος Αντωνης Σταθακης Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28, 20178 χρόνια comment_53516 Πάτα hitchcock uk royal enfield στο Google και πήγαινε στα accessories.Εεεεεεεεεε εκει πάτα στο exhaust και θα βρεις τα πάντα. Θα σου ανέβαζα σελίδα αλλά τώρα κολλάει η σελίδα του σε εμένα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28, 20178 χρόνια comment_53518 Πριν την ξεταπώσεις σε ξανά ρωτάω αν έχεις αλλάξει ζιγκλερ στο καρμπυρατερ σου.Αν όχι...και την κάνεις φουλ ελεύθερας θα έχεις θεμα. Ήδη μπορεί να έχεις. ..και τα enfield δυστυχώς δεν σύγχωρουν. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28, 20178 χρόνια comment_53519 Βαλτε εξατμιση απο Χαρλευ sportster και σε μια καρμπυρατερατη bullet. Αν στη δικια μου ταιριάζει μια, στις δικές σας θα Γ@ΜΕΙ Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28, 20178 χρόνια comment_53520 Εμάς γάμ. ..........ότι και να του κάνουμε! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28, 20178 χρόνια comment_53521 Να ξεκολλησε. http://www.hitchcocksmotorcycles.com/page.php?currentpageref=113 Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29, 20178 χρόνια comment_53527 Το έχει για λαιμούς με τελείωμα 44,5mm και διατίθεται σε γωνίες 10 και 20 μοιρών. Μαζί με έναν σύνδεσμο (μάλλον κολιές) η τιμή θα είναι περίπου 50€ τελική. βRE πάγαινε στα υδραυλικά να πάρεις δέκα μέτρα σωλήνα.. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29, 20178 χρόνια comment_53530 Μπορεις να πας και σε εξατμησα εντω στο Ελλαντα και να σου κανει ενα ή αν εχει ετοιμιο να παρεις απε κει. ...νομιζω πως του Χαρλει οπως ειπε και ο Μακης θα του πηγαινει περισσοτερο... ...την μεγκαφον την εχω συνδιασει με πιο γληγολες καταστασεις...Τολη και τετοια...!!! ...εσυ το εργαλειο το εκανες να πηγαινει χαλαρα και ξεκουραστα... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια comment_53591 Αλεξ...εμενα το αγαπημενο μου τελικο για enfield bobber ειναι αυτο. Τωρα ΑΝ εχεις καποιο τρακτερωτο λαστιχο πισο(που εσυ εχεις)το σωστο ειναι το τελικο να εχει κουρμπα προς τα πανω..οπως αυτο.! Τωρα αν ΔΕΝ εχεις τρακτερωτο και το θες bobber και καλα δρομου..τοτε πας εδω.! Το πανω αλητεια...το κατω σα'ι'τα...!! Και τα δυο πολυ αγαπημενα. Για να μην σου πω οτι στο δικο σου εγω θα εφτιαχνα λαιμο ψιλο inox με κουρμπα και να καταληγει πισο στην ροδα.Ουτε τελικα ουτε τιποτα. Επεξεργάσθηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια από το μέλος Αντωνης Σταθακης Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια comment_53592 Να π.χ.Αυτην την θελω και για το δικο μου!! Και φυσικα συνδιασμο με χαμηλωμα οπωσδηποτε μπροστα τα καλαμια.Να ειναι στο πατωμα ο κινητηρας σχεδον αλλα και φυσικα παραλληλος.Τωρα ειναι σουζα.(κατι πρεπει να κανεις εκει)Παντα φιλικα η γνωμη μου...χωρις να σημαινει οτι ειναι και η σωστη. Επεξεργάσθηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια από το μέλος Αντωνης Σταθακης Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια comment_53594 Χα χα...για δες το περιπου! Χωρις το play βεβαια του you tube. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια comment_53595 Ναι αλλά κάπως έτσι γεννιούνται οι μεγάλες ιδέες, να φτιάξουμε σωβρακα με RE πίσω και play μπρος... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια comment_53596 Ναι αλλά κάπως έτσι γεννιούνται οι μεγάλες ιδέες, να φτιάξουμε σωβρακα με RE πίσω και play μπρος... Σε εσενα ομως δεν θα εχει το play μπροστα...αλλα pause!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια comment_53610 Να κανουμε κα γυναικια, enfield απε πησω και απο μπροστα ανοιξαμε και σας περιμενουμε... ...μονο που για να χωρεσει θα πρεπει να ειναι κυλοτα τριαξονικου... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_53626 Πριν την ξεταπώσεις σε ξανά ρωτάω αν έχεις αλλάξει ζιγκλερ στο καρμπυρατερ σου.Αν όχι...και την κάνεις φουλ ελεύθερας θα έχεις θεμα. Ήδη μπορεί να έχεις. ..και τα enfield δυστυχώς δεν σύγχωρουν. Όχι Αντώνη δεν έχω αλλάξει ζιγκλέρ ακόμα δηλαδή για εξήγησε μου αυτο που λες αν θέλεις? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια comment_53633 Για να ξερεις.. Απο το εργοστασιο φορανε 110 ζιγκλερ τα 500αρια. Αν τωρα του βαλεις ελευθερο φιλτρο(που εσυ εχεις)πρεπει να το αλλαξεις σε 117.5 το κυριος ζιγκλερ.(Οσο μεγαλυτερο...τοσο περισσοτερη βενζινα περναει απο την τρυπα).Η λογικη ειναι απλη.Αφου εβαλες ελευθερο φιλτρο αερα...δεν θα περναει περισσοτερος αερας απο το καρμπυρατερ στον θαλαμο καυσης??Ναι...αρα πρεπει να ανεβασεις και την ποσοτητα του καυσιμου.Αν δεν...θα εχεις μια εκρηξη με φτωχο μειγμα,αρα υπερθερμανση,αρα πρωτα καψιμο φλαντζας κεφαλης,μετα βαλβιδας εξαγωγης...και να μην σου πω και την συνεχεια. Τωρα λοιπον εσυ εκτος απο αυτα...κανεις και ελευθερη την εξατμιση.Αρα πρεπει να πας σε ακομα μεγαλυτερο ζιγκλερ,το οποιο αναλογει σε 125. Δεν τελειωσαμε... Αυτα ειναι για το κυριος ζιγκλερ.Πρεπει λοιπον να αλλαξεις και βελονα και το ζιγκλερ της βελονας αλλα και το ζιγκλερ του ρελαντι. Στο βιντεακι που εχεις ακουγονται οι λοξιγκες στο ρελαντι σου γι'αυτο σου το ειπα.Μαλιστα χωρις να το εχω δει απο κοντα..φανταζομαι πως θα εχεις και ψιλο μπερδεματα κυριος σε ανηφορες..! Μην σε πελαγωνω..ειναι πανευκολο να τα αλλαξεις και φθηνα.. Χα χα...αυτα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια comment_53634 Εδω τα λεει ολα. Σου βαζω το πινακακι οοολο μιας και τωρα μου'ρθε...(Εχεις 500αρι ή 350..?) Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_53635 Το 350 έχω Αντώνη,ναι εντάξει αυτά παλιά τα κάναμε και στα παπάκια τα ζιγκλεροματα... Επεξεργάσθηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια από το μέλος Alex Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια comment_53637 Το 350 έχω Αντώνη,ναι εντάξει αυτά παλιά τα κάναμε και στα παπάκια τα ζιγκλεροματα... Και γιατι δεν το λες και γραφω τοση ωρα... Χα χα!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_53638 Δηλαδή πάω για 100ρι ζιγκλέρ,??? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια Συγγραφέας comment_53639 Αυτό είναι το νορμάλ ζιγκλέρ έτσι που περνούμε όλα τα καρπιλατερ???? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια comment_53647 Δηλαδή πάω για 100ρι ζιγκλέρ,??? Αν εχεις ελευθερο φιλτρο και ελευθερη εξατμιση πρεπει να βαλεις το 105.Και με το 100 θα κανεις δουλεια αλλα στο μικρο βιδακι στην ρυθμιση του αερα λογικα θα πρεπει να το παιξεις στην μια στροφη ανοιχτο κι οχι στην 1και μιση που θα επρεπε. Εσυ το μονο που θα χρειαστεις μετα για να μην αλλαζεις κι ολα τα αλλα ζιγκλερ...απλα σηκωσε την βελονα 2 κλικ.Ετσι λογικα δεν θα χρειαστει να αλλαζεις και βαρελακια και βελονες.(καλο θα ηταν ομως) Επεξεργάσθηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια από το μέλος Αντωνης Σταθακης Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20178 χρόνια comment_53648 Αυτό είναι το νορμάλ ζιγκλέρ έτσι που περνούμε όλα τα καρπιλατερ???? Αυτο το πινακακι που σου εβαλα...ειναι ναι για τα δικα μας καρμπυρατερ.Εσενα απο το εργοστασιο λοιπον εχει 95 κυριος ζιγκλερ. Αναφορά
Μου ήρθε εχθές σαν εμφανιση αρκετα καλή σαν ήχος δυστυχώς δεν μ αρεσε,αύριο θα βγαλω την μύτη να δω μήπως αλλάξει.