Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Εξάτμιση

Δημοσιεύτηκε

Μου ήρθε εχθές σαν εμφανιση αρκετα καλή σαν ήχος δυστυχώς δεν μ αρεσε,αύριο θα βγαλω την μύτη να δω μήπως αλλάξει.

 

IMG_20171027_165227.jpg

 

IMG_20171027_192017.jpg

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Η εξάτμιση είναι κούκλα αλλά λόγο του ότι έχει μακρινει το μηχανάκι σου ίσως πρέπει να μακρινει τώρα και το τελικό ίσως στην ένωση λαιμό εξατμισης περίπου 5cm  και γνώμη μου να έχει και μια μικρή κουρμπα προς τα πάνω. Από θόρυβο νομίζω θα μου αρέσει. ..έχουν πολλοί σαν αυτην και μου άρεσε. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ναι φίλε Αντώνη εμένα μ αρεσε πιο πολύ ο ήχος της δικής της ήτανε πιο μπάσος, όχι ότι κι αυτή κάνει άσχημο ήχο,μήπως ξέρεις που θα μπωρουσα να βρω το προσθετικό κομμάτι με την κουρμπα υπάρχει έτοιμο η να φιαξω?

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Alex

Δημοσιεύτηκε

Λογικά θα πρέπει αν σου αρέσει αυτό που σου λέω να φτιάξεις. Ο χιτσκοκ σίγουρα εχει αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζει σε αυτό το τελικό. 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Πάτα hitchcock uk royal enfield στο Google και πήγαινε στα accessories.Εεεεεεεεεε εκει πάτα στο exhaust και θα βρεις τα πάντα. Θα σου ανέβαζα σελίδα αλλά τώρα κολλάει η σελίδα του σε εμένα. 

Δημοσιεύτηκε

Πριν την ξεταπώσεις σε ξανά ρωτάω αν έχεις αλλάξει ζιγκλερ στο καρμπυρατερ σου.Αν όχι...και την κάνεις φουλ ελεύθερας θα έχεις θεμα. Ήδη μπορεί να έχεις. ..και τα enfield δυστυχώς δεν σύγχωρουν.

Δημοσιεύτηκε

Βαλτε εξατμιση απο Χαρλευ sportster και σε μια καρμπυρατερατη bullet. Αν στη δικια μου ταιριάζει μια, στις δικές σας θα Γ@ΜΕΙ

Δημοσιεύτηκε

91091.jpg

 

Το έχει για λαιμούς με τελείωμα 44,5mm και διατίθεται σε γωνίες 10 και 20 μοιρών.

Μαζί με έναν σύνδεσμο (μάλλον κολιές) η τιμή θα είναι περίπου 50€ τελική.

βRE πάγαινε στα υδραυλικά να πάρεις δέκα μέτρα σωλήνα..:idea:

Δημοσιεύτηκε

Μπορεις να πας και σε εξατμησα εντω στο Ελλαντα και να σου κανει ενα ή αν εχει ετοιμιο να παρεις απε κει.

...νομιζω πως του Χαρλει οπως ειπε και ο Μακης θα του πηγαινει περισσοτερο...

...την μεγκαφον την εχω συνδιασει με πιο γληγολες καταστασεις...Τολη και τετοια...!!!

 ...εσυ το εργαλειο το εκανες να πηγαινει χαλαρα και ξεκουραστα...

 

 

Δημοσιεύτηκε

Αλεξ...εμενα το αγαπημενο μου τελικο για enfield bobber ειναι αυτο.

Τωρα ΑΝ εχεις καποιο τρακτερωτο λαστιχο πισο(που εσυ εχεις)το σωστο ειναι το τελικο να εχει κουρμπα προς τα πανω..οπως αυτο.!

 

Screenshot_20171030-021702.png

 

Τωρα αν ΔΕΝ εχεις τρακτερωτο και το θες bobber και καλα δρομου..τοτε πας εδω.!

 

yp7c_P-1556-default-large.jpg

 

Το πανω αλητεια...το κατω σα'ι'τα...!!

Και τα δυο πολυ αγαπημενα.:love:

 

Για να μην σου πω οτι στο δικο σου εγω θα εφτιαχνα λαιμο ψιλο inox με κουρμπα και να καταληγει πισο στην ροδα.Ουτε τελικα ουτε τιποτα.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Να π.χ.:love:Αυτην την θελω και για το δικο μου!!

 

Royal_Enfield_Bobber_J2-129.jpg

 

Και φυσικα συνδιασμο με χαμηλωμα οπωσδηποτε μπροστα τα καλαμια.Να ειναι στο πατωμα ο κινητηρας σχεδον αλλα και φυσικα παραλληλος.Τωρα ειναι σουζα.(κατι πρεπει να κανεις εκει)Παντα φιλικα η γνωμη μου...χωρις να σημαινει οτι ειναι και η σωστη.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Ναι αλλά κάπως έτσι γεννιούνται οι μεγάλες ιδέες,  να φτιάξουμε σωβρακα με RE πίσω και play μπρος...:happy1:

Δημοσιεύτηκε
 

Ναι αλλά κάπως έτσι γεννιούνται οι μεγάλες ιδέες,  να φτιάξουμε σωβρακα με RE πίσω και play μπρος...:happy1:

Σε εσενα ομως δεν θα εχει το play μπροστα...αλλα pause!!:tongue::lol2::default_cheers:

Δημοσιεύτηκε

Να κανουμε κα γυναικια, enfield απε πησω και απο μπροστα ανοιξαμε και σας περιμενουμε...

 

...μονο που για να χωρεσει θα πρεπει να ειναι κυλοτα τριαξονικου...:india:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
 

Πριν την ξεταπώσεις σε ξανά ρωτάω αν έχεις αλλάξει ζιγκλερ στο καρμπυρατερ σου.Αν όχι...και την κάνεις φουλ ελεύθερας θα έχεις θεμα. Ήδη μπορεί να έχεις. ..και τα enfield δυστυχώς δεν σύγχωρουν.

Όχι Αντώνη δεν έχω αλλάξει ζιγκλέρ ακόμα δηλαδή για εξήγησε μου αυτο που λες αν θέλεις?

Δημοσιεύτηκε

Για να ξερεις..

Απο το εργοστασιο φορανε 110 ζιγκλερ τα 500αρια.

Αν τωρα του βαλεις ελευθερο φιλτρο(που εσυ εχεις)πρεπει να το αλλαξεις σε 117.5 το κυριος ζιγκλερ.(Οσο μεγαλυτερο...τοσο περισσοτερη βενζινα περναει απο την τρυπα).Η λογικη ειναι απλη.Αφου εβαλες ελευθερο φιλτρο αερα...δεν θα περναει περισσοτερος αερας απο το καρμπυρατερ στον θαλαμο καυσης??Ναι...αρα πρεπει να ανεβασεις και την ποσοτητα του καυσιμου.Αν δεν...θα εχεις μια εκρηξη με φτωχο μειγμα,αρα υπερθερμανση,αρα πρωτα καψιμο φλαντζας κεφαλης,μετα βαλβιδας εξαγωγης...και να μην σου πω και την συνεχεια.

Τωρα λοιπον εσυ εκτος απο αυτα...κανεις και ελευθερη την εξατμιση.Αρα πρεπει να πας σε ακομα μεγαλυτερο ζιγκλερ,το οποιο αναλογει σε 125.

Δεν τελειωσαμε...

Αυτα ειναι για το κυριος ζιγκλερ.Πρεπει λοιπον να αλλαξεις και βελονα και το ζιγκλερ της βελονας αλλα και το ζιγκλερ του ρελαντι.

Στο βιντεακι που εχεις ακουγονται οι λοξιγκες στο ρελαντι σου γι'αυτο σου το ειπα.Μαλιστα χωρις να το εχω δει απο κοντα..φανταζομαι πως θα εχεις και ψιλο μπερδεματα κυριος σε ανηφορες..!

Μην σε πελαγωνω..ειναι πανευκολο να τα αλλαξεις και φθηνα..

Χα χα...αυτα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το 350 έχω Αντώνη,ναι εντάξει αυτά παλιά τα κάναμε και στα παπάκια τα ζιγκλεροματα...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Alex

Δημοσιεύτηκε
 

Το 350 έχω Αντώνη,ναι εντάξει αυτά παλιά τα κάναμε και στα παπάκια τα ζιγκλεροματα...

Και γιατι δεν το λες και γραφω τοση ωρα...:mad2:

 

Χα χα!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αυτό είναι το νορμάλ ζιγκλέρ έτσι που περνούμε όλα τα καρπιλατερ????

Δημοσιεύτηκε
 

Δηλαδή πάω για 100ρι ζιγκλέρ,???

Αν εχεις ελευθερο φιλτρο και ελευθερη εξατμιση πρεπει να βαλεις το 105.Και με το 100 θα κανεις δουλεια αλλα στο μικρο βιδακι στην ρυθμιση του αερα λογικα θα πρεπει να το παιξεις στην μια στροφη ανοιχτο κι οχι στην 1και μιση που θα επρεπε.

Εσυ το μονο που θα χρειαστεις μετα για να μην αλλαζεις κι ολα τα αλλα ζιγκλερ...απλα σηκωσε την βελονα 2 κλικ.Ετσι λογικα δεν θα χρειαστει να αλλαζεις και βαρελακια και βελονες.(καλο θα ηταν ομως)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
 

Αυτό είναι το νορμάλ ζιγκλέρ έτσι που περνούμε όλα τα καρπιλατερ????

Αυτο το πινακακι που σου εβαλα...ειναι ναι για τα δικα μας καρμπυρατερ.Εσενα απο το εργοστασιο λοιπον εχει 95 κυριος ζιγκλερ.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.