Δημοσιεύτηκε Μάιος 29, 20179 χρόνια comment_51772 Αυτοί η βολικη υαλοκαθαριστηρες που προσαρμοζεται στο δάχτυλό του αναβατη και με γάντι. . Για ρίξτε μια ματιά! ! http://www.a2z-motorcycle-superstore.com/categories/accessories Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 29, 20179 χρόνια comment_51777 Δεν με έχει ενοχλήσει ποτέ η βροχή στη ζελατίνα, ίσως επειδή οι σταγόνες είναι πολύ κοντά στα μάτια και δεν εστιάζονται για να παραποιουν το είδωλο, ενώ στο αυτοκίνητο το παρμπριζ είναι πιο μακριά και μέσα στο εστιακό πεδίο. Στη ζελατίνα του κράνους περισσότερο χρήσιμη είναι η αντιθαμβωτική επίστρωση εσωτερικά. Τώρα αν οδηγάς σε λασπουριά θα χρειαστείς καινούργια ζελατίνα μετά, αν την σκουπίζεις, θα χαραξει. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 29, 20179 χρόνια Συγγραφέας comment_51779 Έχεις θέμα με τα απόνερα από τα αμάξια.και αν τύχει σε φορτηγό άστα να πάνε. .. Με αυτό δε χαράζει έτσι νομίζω. . Εντάξει εδώ στην Ελλάδα δεν έχουμε και σοβαρό πρόβλημα με βροχές. . Απλά για χαβαλέ έκανα το θέμα. . Τη βγάζουν για αξεσουάρ. Επεξεργάσθηκε Μάιος 29, 20179 χρόνια από το μέλος ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 29, 20179 χρόνια comment_51782 εγω παντος επειδη ειμαι φανατικος του open-face κρανους θα προτιμησω αυτη την εκδοχη αν υπηρχε τροπος θα ηθελα και την κοπελα που τα φοραει επισης Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 29, 20179 χρόνια comment_51785 5 ώρες πριν, ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ είπε: 3 ώρες πριν, ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ είπε: Απλά για χαβαλέ έκανα το θέμα. . βRE μην αρπάζεσαι, το καταλαβαίνω ότι κάνεις χαβαλέ, απλά κάθισα και σκέφτηκα αν το χρειάζομαι αυτό το μαραφέτι κι αν όχι γιατί? Μάλιστα θυμήθηκα με την κουβέντα πως έχω ένα ζευγάρι γάντια όπου στον δείκτη έχουν μια λεπτή λουρίδα λάστιχο στη ραφή (δεν θυμάμαι αν είναι και στα δύο χέρια). Να δεις λοιπόν που είναι για αυτό τον λόγο, να καθαρίζεις τη ζελατίνα σε βροχή. Όσο για τα απόνερα από τα αυτοκίνητα έχεις δίκιο, όμως και εκεί η λύση είναι να κρατάς σωστή απόσταση. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 29, 20179 χρόνια comment_51788 Μπορει Νικο,φαντασου τα δικα μου γαντια εχουν και επαφη ωστε να μην χρειαζεται να τα βγαζω για το touch screen στο κινητο. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 29, 20179 χρόνια comment_51789 Εγω στα απονερα των αυτοκινητων κανω σουζα κι ετσι τα γλυτωνω..χα χα Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 29, 20179 χρόνια comment_51797 http://www.caranddriver.gr/aksesouar/arthro/yalokatharistiras_kranous_video-7486814/ Χα χα χα...βre λες????? Για την bubble ζελατινα της biltwell υπαρχει κατι?Reeeeee θα μας τρελανουν τελειως....??? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 29, 20179 χρόνια comment_51798 Εεεεε ασ'το... Σας βρηκα την λυση... Παντως καιρου... Ποιοι υαλοκαθαριστηρες.. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Μάιος 29, 20179 χρόνια Συγγραφέας comment_51799 6 λεπτά πριν, bbk είπε: ...λες... Πώς φαίνεται ο άνθρωπος ότι έχει BMW άλλο επίπεδο Μου έχει κάνει εντύπωση πάντως με τα αξεσουάρ που έχουν βγάλει η εταιρείες. . Αναφορά
Αυτοί η βολικη υαλοκαθαριστηρες που προσαρμοζεται στο δάχτυλό του αναβατη και με γάντι. .
Για ρίξτε μια ματιά! !
http://www.a2z-motorcycle-superstore.com/categories/accessories