Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13, 201015 χρόνια comment_47 Αν είστε πολυάσχολοι και η μοτοσυκλέτα σας μένει πολύ καιρό ακίνητη, για να μη πέφτει η μπαταρία υπάρχει η λύση του συντηρητή. Βγάζετε την μπαταρία, την βάζετε στο γκαράζ ή σε μια αποθήκη με πρίζα, την συνδέετε στον συντηρητή και η μπαταρία διατηρεί τις δυνάμεις της. Εγώ πήρα έναν της Black&Decker με 40€ απο το plus4u.grhttp://www.plus4u.gr/showitem.php?ID=120075005 [img width=300 height=160]http://i52.tinypic.com/2nv6yrl.jpg [img width=300 height=149]http://i51.tinypic.com/vfcz2f.jpg Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13, 201115 χρόνια Συγγραφέας comment_1167 Στο Lidl από 20/1/2011 θα φέρουν φορτιστή μπαταρίας με 20€.Περιγραφή: - Για όλες τις μπαταρίες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών 6V/12V (1,2-120 Ah) - 4 επιλογές τάσης φόρτισης - Προστασία υπερφόρτισης - Συνεχόμενη λειτουργία φόρτισης Κατά καιρούς φέρνουν και απ'όσο έχω διαβάσει και σε άλλα φόρουν είναι καλός. Όποιος ενδιαφέρεται ας σπεύσει. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30, 20169 χρόνια comment_46342 Παίδες, αυτή τη Δευτέρα (αύριο) στο Lidl θα έχουν τον φορτιστή που λέει παραπάνω ο Γιάννης. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6, 20169 χρόνια comment_46555 Εχω εδω και καμμιά διετία τον φορτηστή από το Lidl. Αργεί λίγο, αλλά κατά τα άλλα δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα (έχει δουλέψει αρκετές ώρες σε διάφορους τύπους μπαταριών). Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6, 20169 χρόνια comment_46565 6 ώρες πριν, Atkos είπε: Αργεί λίγο, Αυτό δεν είναι κακό, ίσα - ίσα που ο συγκεκριμένος είναι και παλμικός, υποστηρίζει ότι διαλύει (όσο είναι δυνατόν) τα οξέα που επικάθονται στο μόλυβδο. Αν είχε και οθονίτσα να σου λέει τι κάνει και σε πόσα βολτ θα ήταν ακόμα καλύτερος. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6, 20169 χρόνια comment_46568 Οι μπαταριες κλειστου τυπου μπαινουν σε φορτιστη για συντηριση..? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6, 20169 χρόνια comment_46569 Αν είναι αυτές που συμπληρώνεις μία μόνο φορά υγρά στην αρχή και ταπώνονται, ναι κάνει. Οι άλλες με το gel δεν ξέρω, πρέπει να ανατρέξεις στις οδηγίες του συντηρητή (ας είναι καλά ο γκουγκλης). Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6, 20169 χρόνια comment_46585 Ναι ολες μπαινουν με τον καταλληλο φορτηστη...!!! ...και αυτος κανειν πολυ καλη δουλεια...!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6, 20169 χρόνια comment_46586 Βre εγω τον εχω απο παλια..αλλα ακομα δεν εχω ανοιξει την κουτα του να δω τι εχει μεσα.Ουτε πως δουλευει δεν ξερω. Το enfield που πηρα εχει κλειστου τυπου(απο αυτες που γεμιζει μια φορα)γι'αυτο ρωταω. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6, 20169 χρόνια comment_46587 ...αν δεις το manual θα καταλαβεις πως φορτιζει, δεν ειναι δισκολο... ...εγω φορτιζα και κλειστου απο μηχανη και ανοικτου... Αναφορά
Αν είστε πολυάσχολοι και η μοτοσυκλέτα σας μένει πολύ καιρό ακίνητη, για να μη πέφτει η μπαταρία υπάρχει η λύση του συντηρητή.

Βγάζετε την μπαταρία, την βάζετε στο γκαράζ ή σε μια αποθήκη με πρίζα, την συνδέετε στον συντηρητή και η μπαταρία διατηρεί τις δυνάμεις της.
Εγώ πήρα έναν της Black&Decker με 40€ απο το plus4u.gr
http://www.plus4u.gr/showitem.php?ID=120075005
[img width=300 height=160]http://i52.tinypic.com/2nv6yrl.jpg
[img width=300 height=149]http://i51.tinypic.com/vfcz2f.jpg