Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nfieldgear

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Έχω αγοράσει από εκεί καλούδια που δεν βρήκα σε Αγγλία και μην ξεχνάμε ότι υπάρχει ο κίνδυνος χρεώσεων σε τελωνείο.

Δημοσιεύτηκε

Το 2013 η εταιρεία μου έστειλε κάποια ανταλλακτικά πού χρειαζόταν η δουλειά και η αξία ήταν περίπου 2500 δολλάρια. Με υποχρέωσαν να βγάλω ΕΟΡΙ (δηλ. εγγραφή σαν εισαγωγέας) και πλήρωσε κάποιο ποσό αλλά δεν το θυμάμαι. Δηλαδή, τελωνείο πληρώνεις αν η αξία των προιόντων υπερβαίνει κάποιο ποσό. Θα το μάθω και θα ενημερώσω.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

καλη τρολια......  :sign0020:  :sign0020:  :lol:  :lol:

Αλήθεια υπάρχει πατάτα προς πώληση ή έχεις κάνει φωτομοντάζ..?  :blink:

Δημοσιεύτηκε

...είπα και γω που τους ξέρω... είναι οι Αμερικάνοι βρε... http://www.enfieldmotorcycles.com/ και το ιντερνετομάγαζό τους...

 

...ακρηβοι αλλα όπως είπε και ο SSAV έχουν πράγματα που δεν υπάρχουν αλλου...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

Δημοσιεύτηκε

Τα μεταφορικα και ο εκτελωνισμος... Υπολογηστε περιπου 60-80 ευρω τουλαχιστον παραπανω σε οτι διαλεχτε!... (προφορα πλανοδιου)

Κατι βαλιτσακια ειχα παρει πριν απο χρονια...

Δημοσιεύτηκε
http://cdn6.bigcommerce.com/s-ewh0ti/products/1520/images/2016/ZTATER-4__59078.1415814590.1280.1280.jpg?c=2

Πατατεεεεε ! Πατατεεεεε για ξεκαρβουνιασμαααα ! Πάρε κυρία μουυυυυ !

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Πάντως απο οτι βλεπω ,
Το ξεκαρβουνιασμα ανα 12000 χλμ θέλει μονο να ξύνεις την καρβουνιλα και οχι να λύνεις βαλβίδες και ολα τα συναφή που μας άγχωσαν τόσο καιρό ,
Εμείς το ταλαιπωρουσαμε πολυ τελικά το θεμα , τι λέτε?
Δημοσιεύτηκε
Κοιταξε να δεις...στα 15.000 χλμ δεν πιστευω πως ειναι σημαντικο να βγαλεις βαλβιδες,αλλα στα 25.000-30.000χλμ,πρεπει ωστε να δεις και τον τζογο στους οδηγους που λογικα πλεον θα θελουν αλλαγη.Το ιδιο νομιζω και για το πιστονι και τον κυλινδρο.Δεν νομιζω πως στο πρωτο ξεκαρβουνιασμα πρεπει να τα βγαλεις,αρκει να καθαρισεις απο πανω το πιστονι,αλλα στα 30.000χλμ τα βγαζεις ολα για να αλλαξεις και ελατηρια που λογικα σιγουρα θα θελει.Μην πω και για τον τζογο της μπιελας....
Δημοσιεύτηκε
Για τζόγος θα μας βρει σίγουρα ο Στεφανος καθε ποτε προβλέπεται να ελέγχονται !
Έλα Στέφανεεεεε ρίξε φως ! Χα!χα!χα!
Εχω έτοιμα τα εργαλεία και σε περιμένω !
Δημοσιεύτηκε
Εγω πιστευω οτι εχει να κανει αναλογα απο την χρηση που της κανει ο καθε αναβατης,οποτε σαν πρωτη φαση τα μετρας στα 30.000 χλμ.και αναλογος κρινεις...και προχωρας!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μην πω 

Όχι να μην πεις δεν δικαιούσαι πλέον.. :mad:

Την Enfield όποτε την ανοίγεις καλό είναι να καθαρίζεις - ελέγχεις και όλα τα υπόλοιπα.

Δεν σημαίνει ότι στα 30000 θα χρειαστείς ντε και καλά οδηγούς ή φρεζάρισμα στις έδρες.

Κάθε φορά ένα χόνιγκ αλά Stekouros method, μετράς ελατήρια κι αν είσαι εντός ορίων συνεχίζεις με τα ίδια.

Το παν είναι στο σωστό μέτρημα, διότι διαισθάνομαι πως οι μαστόροι δεν μετράνε σωστά.

Όσο για το κουζινέτο δεν χαλάει από μόνο του αν λαδώνεται σωστά και δεν σκίζεις το μοτέρ

(όπως ο mikezante).

 

αλλά ξεφεύγουμε από το θέμα.. :rtfm:

Δημοσιεύτηκε
Στο post 15 θεωρω προσωπικα πως ο Noe τα πε πολυ ωραια..

Τωρα εγω να συμπληρωσω πως αν κανεις ξεκαρβουνιασνπμα θα πρεπει να κανεις το τεστ με τη βενζινη
στην κυλινδροκεφαλη ...ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΝ ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΛΑ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜ ΤΗΣ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ..

...γενικα πρεπει να προλαβαινουμε να τριβουμε τις βαλβιδες για να τις εχουμε διαρκως στεγανοποιημενες.....
γιατι αν αμελουμε να ελεγχουμε τις βαλβιδες τοτε μανι μανι διαφευουν τα καυσαερια της καυσεως απο την εδρα και καινε το στελεχος της βαλβιδας με μετεπειτα βλαβη την καταστροφη του οδηγου της βαλβιδας...

Κ οπως ξερετε, οταν κανουμε νεους οδηγους και νεες βαλβιδες στην κεφαλη ...τοτε ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΡΙΒΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΒΥΘΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ...ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΙΝΤΑΙ ΟΘ ΜΕΓΑΛΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΙΑ ΟΠΟΥ ΜΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ ΤΡΙΨΙΜΑΤΑ....ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΔΡΕΣ ΠΑΡΑΒΥΘΙΖΟΝΤΑΙ Κ ΟΙ ΚΕΦΑΛΕΣ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΙΝΟΝΤΑΙ .....Κ ΞΑΝΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ.....!
Δημοσιεύτηκε
Bre απολαυστε το μηχανακι και οταν ζητησει κατι με την ευκαιρια που θα ανοιχτει αλλαζεις και προλυπτικα οτι ξερουμε...Οσες πιο λιγες φορες ανοιχτει τοσο καλητερα,οχι σαν το δικο μου που μονο εγω σε ενα χρονο του ειχα ανοιξει δυο φορες την κεφαλη επειδη μου εμπαιναν ιδεες...αλλα αυτο το μηχανακι μου αρεσε να το μαστορευω!!Τωωωωρα τιιι...???

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.