Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 201510 χρόνια comment_32574 Τον βρήκε ο NikosK1200LT :thumbsup: http://www.nfieldgear.com/ Τον βρήκα τσιμπημένο στις τιμές :thumbsdown: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 201510 χρόνια comment_32575 Παντα υπερβολικος noe...--This genuine Smiths digital chronometric speedometer 476 e--!!!!!δεν το λες και τσιμπημενο,τσαμπα ειναι!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 201510 χρόνια comment_32582 Έχω αγοράσει από εκεί καλούδια που δεν βρήκα σε Αγγλία και μην ξεχνάμε ότι υπάρχει ο κίνδυνος χρεώσεων σε τελωνείο. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 201510 χρόνια comment_32584 Το 2013 η εταιρεία μου έστειλε κάποια ανταλλακτικά πού χρειαζόταν η δουλειά και η αξία ήταν περίπου 2500 δολλάρια. Με υποχρέωσαν να βγάλω ΕΟΡΙ (δηλ. εγγραφή σαν εισαγωγέας) και πλήρωσε κάποιο ποσό αλλά δεν το θυμάμαι. Δηλαδή, τελωνείο πληρώνεις αν η αξία των προιόντων υπερβαίνει κάποιο ποσό. Θα το μάθω και θα ενημερώσω. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 201510 χρόνια comment_32597 http://www.nfieldgear.com/potato/ καλη τρολια...... :sign0020: :sign0020: :lol: :lol: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 201510 χρόνια Συγγραφέας comment_32601 καλη τρολια...... :sign0020: :sign0020: :lol: :lol: Αλήθεια υπάρχει πατάτα προς πώληση ή έχεις κάνει φωτομοντάζ..? :blink: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 201510 χρόνια comment_32605 ...είπα και γω που τους ξέρω... είναι οι Αμερικάνοι βρε... http://www.enfieldmotorcycles.com/ και το ιντερνετομάγαζό τους... ...ακρηβοι αλλα όπως είπε και ο SSAV έχουν πράγματα που δεν υπάρχουν αλλου... Επεξεργάσθηκε Νοέμβριος 2, 201510 χρόνια από το μέλος bbk Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7, 201510 χρόνια comment_32894 Τα μεταφορικα και ο εκτελωνισμος... Υπολογηστε περιπου 60-80 ευρω τουλαχιστον παραπανω σε οτι διαλεχτε!... (προφορα πλανοδιου) Κατι βαλιτσακια ειχα παρει πριν απο χρονια... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7, 201510 χρόνια comment_32895 http://cdn6.bigcommerce.com/s-ewh0ti/products/1520/images/2016/ZTATER-4__59078.1415814590.1280.1280.jpg?c=2 Πατατεεεεε ! Πατατεεεεε για ξεκαρβουνιασμαααα ! Πάρε κυρία μουυυυυ ! Επεξεργάσθηκε Νοέμβριος 7, 201510 χρόνια από το μέλος χρηστος Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7, 201510 χρόνια comment_32897 Κοιτα που θα εχουμε και πατατες στα εργαλεια μας...Εγω εχω και την κατσαρολα ετοιμη..!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7, 201510 χρόνια comment_32899 Πάντως απο οτι βλεπω , Το ξεκαρβουνιασμα ανα 12000 χλμ θέλει μονο να ξύνεις την καρβουνιλα και οχι να λύνεις βαλβίδες και ολα τα συναφή που μας άγχωσαν τόσο καιρό , Εμείς το ταλαιπωρουσαμε πολυ τελικά το θεμα , τι λέτε? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7, 201510 χρόνια comment_32901 Κοιταξε να δεις...στα 15.000 χλμ δεν πιστευω πως ειναι σημαντικο να βγαλεις βαλβιδες,αλλα στα 25.000-30.000χλμ,πρεπει ωστε να δεις και τον τζογο στους οδηγους που λογικα πλεον θα θελουν αλλαγη.Το ιδιο νομιζω και για το πιστονι και τον κυλινδρο.Δεν νομιζω πως στο πρωτο ξεκαρβουνιασμα πρεπει να τα βγαλεις,αρκει να καθαρισεις απο πανω το πιστονι,αλλα στα 30.000χλμ τα βγαζεις ολα για να αλλαξεις και ελατηρια που λογικα σιγουρα θα θελει.Μην πω και για τον τζογο της μπιελας.... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7, 201510 χρόνια comment_32902 Για τζόγος θα μας βρει σίγουρα ο Στεφανος καθε ποτε προβλέπεται να ελέγχονται ! Έλα Στέφανεεεεε ρίξε φως ! Χα!χα!χα! Εχω έτοιμα τα εργαλεία και σε περιμένω ! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7, 201510 χρόνια comment_32911 Εγω πιστευω οτι εχει να κανει αναλογα απο την χρηση που της κανει ο καθε αναβατης,οποτε σαν πρωτη φαση τα μετρας στα 30.000 χλμ.και αναλογος κρινεις...και προχωρας!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7, 201510 χρόνια Συγγραφέας comment_32915 Μην πω Όχι να μην πεις δεν δικαιούσαι πλέον.. :mad: Την Enfield όποτε την ανοίγεις καλό είναι να καθαρίζεις - ελέγχεις και όλα τα υπόλοιπα. Δεν σημαίνει ότι στα 30000 θα χρειαστείς ντε και καλά οδηγούς ή φρεζάρισμα στις έδρες. Κάθε φορά ένα χόνιγκ αλά Stekouros method, μετράς ελατήρια κι αν είσαι εντός ορίων συνεχίζεις με τα ίδια. Το παν είναι στο σωστό μέτρημα, διότι διαισθάνομαι πως οι μαστόροι δεν μετράνε σωστά. Όσο για το κουζινέτο δεν χαλάει από μόνο του αν λαδώνεται σωστά και δεν σκίζεις το μοτέρ (όπως ο mikezante). αλλά ξεφεύγουμε από το θέμα.. :rtfm: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 7, 201510 χρόνια comment_32917 Στο post 15 θεωρω προσωπικα πως ο Noe τα πε πολυ ωραια.. Τωρα εγω να συμπληρωσω πως αν κανεις ξεκαρβουνιασνπμα θα πρεπει να κανεις το τεστ με τη βενζινη στην κυλινδροκεφαλη ...ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΝ ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΛΑ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜ ΤΗΣ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ.. ...γενικα πρεπει να προλαβαινουμε να τριβουμε τις βαλβιδες για να τις εχουμε διαρκως στεγανοποιημενες..... γιατι αν αμελουμε να ελεγχουμε τις βαλβιδες τοτε μανι μανι διαφευουν τα καυσαερια της καυσεως απο την εδρα και καινε το στελεχος της βαλβιδας με μετεπειτα βλαβη την καταστροφη του οδηγου της βαλβιδας... Κ οπως ξερετε, οταν κανουμε νεους οδηγους και νεες βαλβιδες στην κεφαλη ...τοτε ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΡΙΒΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΒΥΘΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ...ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΙΝΤΑΙ ΟΘ ΜΕΓΑΛΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΙΑ ΟΠΟΥ ΜΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ ΤΡΙΨΙΜΑΤΑ....ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΔΡΕΣ ΠΑΡΑΒΥΘΙΖΟΝΤΑΙ Κ ΟΙ ΚΕΦΑΛΕΣ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΙΝΟΝΤΑΙ .....Κ ΞΑΝΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ.....! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8, 201510 χρόνια comment_32924 Bre απολαυστε το μηχανακι και οταν ζητησει κατι με την ευκαιρια που θα ανοιχτει αλλαζεις και προλυπτικα οτι ξερουμε...Οσες πιο λιγες φορες ανοιχτει τοσο καλητερα,οχι σαν το δικο μου που μονο εγω σε ενα χρονο του ειχα ανοιξει δυο φορες την κεφαλη επειδη μου εμπαιναν ιδεες...αλλα αυτο το μηχανακι μου αρεσε να το μαστορευω!!Τωωωωρα τιιι...??? Αναφορά
Τον βρήκε ο NikosK1200LT :thumbsup:
http://www.nfieldgear.com/
Τον βρήκα τσιμπημένο στις τιμές :thumbsdown: