Ειχα παει εδω και κανα 2 χρονια σε ενα κινεζομαγαζο και βρηκα μεμβρανη carbon τα 50χ200cm 5€.
Το πηρα μιας και ειχα βαλει στο ματι να περασω ενα πλαστικο απο τον "Μενιο".
Εδω θα σας δειξω τα υλικα, τα εργαλεια και πως εγινε.
Αφου ειδα οσα περισσοτερα βινετακια στο γνωστο σωλινα ξεκινησα.
Βασικες προφιλαξεις.
Διωχνουμε την γυναικα και τα παιδια απο το σπιτι ή το κανουμε σε ωρες απουσιας της οιογενειας.
Την δουλεια την κανουμε σε αεριζομενο χωρο και με παρα πολυ καλο φωτησμο μιας και με το ζεσταμα της μεμβρανης εκλιετε μια απαισια μυρωδια.
Υλικα/εργαλεια
Μεμβρανη
Ψαλιδι
Κοπιδι ή νυστερι
Χαρακας
Πλαστικες σπατουλες ή πλαστικες επτωτικες καρτες.
Πιστολακι για στεγνωμα μαλιων ή θερμοπιστολο. Εγω την δουλεια την εκανα με πιστολακι μαλιων.
Πλενουμε καλα το αντικιμενο που θα περασουμε ωστε να καθαρησει.
Μετραμε δεκα κοβουμε μια οποτε προσοχη.
Ξεκιναμε εφαρμοζοντας την μεμβρανη στο αντικειμενο.
Διπλονουμε, ζεστενουμε, κοβουμε, τεντονουμε, περναμε με πλαστικη σπατουλα ή τα δακτυλα ή ενα πανι παντα κατα το δοκουν.
Ειναι πανευκολη διαδικασια και μου πηρε περιπου μια ωρα να το κανω.
Και επειδη ειχε σημαδι απο το σελοτειπ που ηταν τυλιγμενο το carbon στην συσκευασια του και δεν το ειχα προσεξει, ναι δεν εβγαινε η κολλα με τυποτα και φαινοταν, το εκανα και δευτερη φορα. Αυτη τη φορα εκανα λιγοτερο απο ωρα και με καλυτερο αποτελεσμα.
Οι φωτο ειναι απο την πρωτη φορα.
Δεν ειμαι της δουλεια και εκανα πειραματησμο. Το αποτελεσμα ειναι εκπληκτικο.
Και οι φωτο
Μετρημα
Εφαρμογη carbob
Και συνεχιζουμε με ζεσταμα τεντομα ισιωμα και παλη απο την αρχη μεχρι να το στρωσουνε τελια...με υπομονη...!!!
Ειχα παει εδω και κανα 2 χρονια σε ενα κινεζομαγαζο και βρηκα μεμβρανη carbon τα 50χ200cm 5€.
Το πηρα μιας και ειχα βαλει στο ματι να περασω ενα πλαστικο απο τον "Μενιο".
Εδω θα σας δειξω τα υλικα, τα εργαλεια και πως εγινε.
Αφου ειδα οσα περισσοτερα βινετακια στο γνωστο σωλινα ξεκινησα.
Βασικες προφιλαξεις.
Διωχνουμε την γυναικα και τα παιδια απο το σπιτι ή το κανουμε σε ωρες απουσιας της οιογενειας.
Την δουλεια την κανουμε σε αεριζομενο χωρο και με παρα πολυ καλο φωτησμο μιας και με το ζεσταμα της μεμβρανης εκλιετε μια απαισια μυρωδια.
Υλικα/εργαλεια
Μεμβρανη
Ψαλιδι
Κοπιδι ή νυστερι
Χαρακας
Πλαστικες σπατουλες ή πλαστικες επτωτικες καρτες.
Πιστολακι για στεγνωμα μαλιων ή θερμοπιστολο. Εγω την δουλεια την εκανα με πιστολακι μαλιων.
Πλενουμε καλα το αντικιμενο που θα περασουμε ωστε να καθαρησει.
Μετραμε δεκα κοβουμε μια οποτε προσοχη.
Ξεκιναμε εφαρμοζοντας την μεμβρανη στο αντικειμενο.
Διπλονουμε, ζεστενουμε, κοβουμε, τεντονουμε, περναμε με πλαστικη σπατουλα ή τα δακτυλα ή ενα πανι παντα κατα το δοκουν.
Ειναι πανευκολη διαδικασια και μου πηρε περιπου μια ωρα να το κανω.
Και επειδη ειχε σημαδι απο το σελοτειπ που ηταν τυλιγμενο το carbon στην συσκευασια του και δεν το ειχα προσεξει, ναι δεν εβγαινε η κολλα με τυποτα και φαινοταν, το εκανα και δευτερη φορα. Αυτη τη φορα εκανα λιγοτερο απο ωρα και με καλυτερο αποτελεσμα.
Οι φωτο ειναι απο την πρωτη φορα.
Δεν ειμαι της δουλεια και εκανα πειραματησμο. Το αποτελεσμα ειναι εκπληκτικο.
Και οι φωτο
Μετρημα
Εφαρμογη carbob
Και συνεχιζουμε με ζεσταμα τεντομα ισιωμα και παλη απο την αρχη μεχρι να το στρωσουνε τελια...με υπομονη...!!!
Πισω πλευρα πριν το καθαρησμα.
Μετα το καθαρισμα
Και βουαλα...