Τους τελευταίους μήνες διαδίδονται και εν μέρη ισχύουν, οι πρόσθετες επιβαρύνσεις με δασμούς για αγορές εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πρόσφατα ενημερώθηκα από άλλη κοινότητα (φωτογραφική) για αγορές μέσω eglobal και όπως ισχυρίζονται δεν επιβαρύνονται με επιπλέον φόρους αφού η διαδρομή του δέματος γίνεται τριγωνικά (π.χ. Χονγκ Κονγκ - Αγγλία - Ελλάδα).
Έκανα εγγραφή στο site της eglobal, αγορά δεν έχω κάνει ακόμα. Μην περιμένετε να βρείτε ανταλλακτικά για Enfield σε αυτό. Όμως είναι γεμάτο με ηλεκτρονικές συσκευές που φοβόμαστε ότι πλέον από eBay εκτός Ευρώπης θα περάσουν τελωνείο.
Παραθέτω από το άλλο φόρουμ τελευταία σχόλια μελών:
Παράθεση
Η τελευταία αγορά που έκανα ειναι 10/10 και έφτασε σε 12 μερες περίπου απο Αγγλία. Σε ερώτησή μου ΑΝ υπάρχει περίπτωση να πληρώσω δασμούς, η απάντησή τους ειναι οτι οι τιμές ειναι τελικές και δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση γιατί τους πληρώνουν εκείνοι. Το tracking number που είχα πάρει ήτανε απο τη http://www.dpd.co.uk/ και το δεμα έφτασε με acs.
Απλά στα τελωνεία ψάχνουν πλέον κάποια δέματα απο Κίνα. Αυτό απλά δεν έρχεται απο Κίνα (η Κίνα δε φαίνεται πουθενα).
Παράθεση
Καλησπέρα,
εγώ έχω διαφορετική εικόνα. Η συναλλαγή είναι τριγωνική. Στις παραγγελίες που έχω λάβει το προϊόν ξεκινάει από Hong Kong (tracking number) και εντός Ευρώπης αλλάζει εταιρία μεταφορών. Επίσης η ώρα συναλλαγής και πληρωμής που εμφανίζει το παραστατικό (ακριβής ημερομηνία έγκρισης συναλλαγής (στο δευτερόλεπτο) της πιστωτικής κάρτας) είναι ημερομηνία και ώρα Ασίας. Αυτή είναι η δικιά μου εμπειρία. Δεν ξέρω αν οφείλετε στα προϊόντα. Μήπως δηλαδή τηρούν αποθήκες και Ευρώπη και αποστέλλουν ανάλογα από που υπάρχει απόθεμα.
Παράθεση
Ναι έτσι είναι. Απλά πάει Αγγλία και φεύγει για Ελλαδα.
With regard to your query, we would like to confirm that orders placed on our site, are shipped out from our Hong Kong Warehouse as we are a Hong Kong Based company. The invoice we send is based only on the price of the item, any tax or vat amount will not be indicated on the invoice
However, we ship our orders with special logistics arrangement and therefore all you will need to pay is the prices on website, no VAT, import fees nor hidden charges involved for the customer on any order. Any VAT or customs duties incurred will be settled by eGlobaL. The price you see on the website is the final price you pay for the product.
Hereby, we confirm that we will settle VAT, related taxes and custom charges.
Έκανα σύγκριση μια φωτογραφική μηχανή που θέλει φίλος και είδα τεράστια διαφορά, δελεαστική ακόμα και για θέμα εγγυήσεως.
Τους τελευταίους μήνες διαδίδονται και εν μέρη ισχύουν, οι πρόσθετες επιβαρύνσεις με δασμούς για αγορές εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πρόσφατα ενημερώθηκα από άλλη κοινότητα (φωτογραφική) για αγορές μέσω eglobal και όπως ισχυρίζονται δεν επιβαρύνονται με επιπλέον φόρους αφού η διαδρομή του δέματος γίνεται τριγωνικά (π.χ. Χονγκ Κονγκ - Αγγλία - Ελλάδα).
Έκανα εγγραφή στο site της eglobal, αγορά δεν έχω κάνει ακόμα. Μην περιμένετε να βρείτε ανταλλακτικά για Enfield σε αυτό. Όμως είναι γεμάτο με ηλεκτρονικές συσκευές που φοβόμαστε ότι πλέον από eBay εκτός Ευρώπης θα περάσουν τελωνείο.
Παραθέτω από το άλλο φόρουμ τελευταία σχόλια μελών:
Έκανα σύγκριση μια φωτογραφική μηχανή που θέλει φίλος και είδα τεράστια διαφορά, δελεαστική ακόμα και για θέμα εγγυήσεως.
Nikon D3400 kit στον σκρουτζ 420€ στο eglobal 336€
Ας το έχουμε στα υπόψιν για μελλοντικές αγορές. Και υπομονή, κάποια στιγμή ίσως φιλοτιμηθούν να πουλάνε και ανταλλακτικά Enfield..