Ανοιγω το θεμα μιας και πολλοι κανουν διαφορες μετατρωπες στα enfield.Για παραδειγμα bobber.Οπως γνωριζουμε ολοι φτιαχνοντας ενα enfield σε bobber πρωτα απ'ολα πρεπει να μακρυνουμε το ψαλιδι.Οι τροποι πλεων πολλοι.Ή το κοβουμε και το μακραινουμε ή πολυ πιο απλα του αλλαζουμε θεση τοποθετοντας το στις τρυπες του σκελετου πιο πισο π.χ.στους πισο πατητηρες.Τι γινετε ομως..?Μακραινοντας το ψαλιδι εχουμε σαν αποτελεσμα να χαμηλωσει πισο πολυ.Η μια λυση λοιπον για να ξανα ερθει η μοτοσυκλετα στα "ισια" της ειναι απλα αντι για 30cm πισο αμορτισερ να βαλουμε μακρυτερα.
Ομως ενα bobber πρεπει να ειναι χαμηλωμενο.Αν με ρωτατε..?Οοοοσο γινετε πιο κατω στον δρομο.
Αρα τι μενει να κανουμε?Απλα να χαμηλωσουμε το μπροστα μερος.Πωωως ομως?Καθως λοιπον ενα enfield που πολυ απλα εχει την εργοστασιακη τιμονοπλακα δυστηχως ΔΕΝ μπορει απλα να περασει το καλαμι απο πανω της και να γινει απλα περαστει ωστε να το φερουμε στο επιθυμητο υψος.Αρα το μονο που υπαρχει σαν μετατρωπη γι'αυτο ειναι lower kit.Δες και θα καταλαβεις...
Ομως για τα enfield δεν υπαρχει..
Αρα σαν πατεντα το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να κοψουμε το υπαρχων ελατηριο καλαμιων στους ποντους που θελουμε να το χαληλωσουμε και να τοποθετησουμε μεσα στα καλαμια σαν αποστατη ενα πιο λεπτο ελατηριο σε παχος ωστε να τερματιζει με το βαρος της μηχανης.Π.χ.αν θελουμε να χαμηλωσουμε 3cm το πηρουνι μας...κοβουμε και τα δυο ελατηρια που ειναι μεσα στα καλαμια 4cm (καλο ειναι εκει να λειανουμε και με τροχακι την επαφη ωστε να γινει φλατ η πατουρα του ελατηριου...και πανω σε αυτο βαζουμε ενα αλλο λεπτο ελατηριο στο ιδιο υψος που κοψαμε.Αρα παλι 4cm το λεπτο.Οταν λοιπον βιθυζετε με το βαρος το λεπτο ελατηριο τερματιζει (αρα μενει 1cm καθως κλειστο τοσο περιπου θα πιασει χορο)και πλεων εχουμε καθαρο χαμηλωμα 3cm που θελαμε.Αυτο εχει σαν αποτελεσμα ναι μεν να χαμηλωσουμε εκει που θελουμε ΑΛΛΑ να μην εχουμε και προβλημα στο ανοιγμα των καλαμιων π.χ.οταν το βαζουμε στο διστεκο.
Εγω αν ειχα bobber θα το εκανα.Αν δεν πετυχει...το μονο που εχεις να χασεις ειναι τα δυο εργοστασιακα ελατηρια.Φθηνα ειναι να παρεις αλλα.Αν με ρωτας ομως...θα πετυχει!!
Ανοιγω το θεμα μιας και πολλοι κανουν διαφορες μετατρωπες στα enfield.Για παραδειγμα bobber.Οπως γνωριζουμε ολοι φτιαχνοντας ενα enfield σε bobber πρωτα απ'ολα πρεπει να μακρυνουμε το ψαλιδι.Οι τροποι πλεων πολλοι.Ή το κοβουμε και το μακραινουμε ή πολυ πιο απλα του αλλαζουμε θεση τοποθετοντας το στις τρυπες του σκελετου πιο πισο π.χ.στους πισο πατητηρες.Τι γινετε ομως..?Μακραινοντας το ψαλιδι εχουμε σαν αποτελεσμα να χαμηλωσει πισο πολυ.Η μια λυση λοιπον για να ξανα ερθει η μοτοσυκλετα στα "ισια" της ειναι απλα αντι για 30cm πισο αμορτισερ να βαλουμε μακρυτερα.
Ομως ενα bobber πρεπει να ειναι χαμηλωμενο.Αν με ρωτατε..?Οοοοσο γινετε πιο κατω στον δρομο.
Αρα τι μενει να κανουμε?Απλα να χαμηλωσουμε το μπροστα μερος.Πωωως ομως?Καθως λοιπον ενα enfield που πολυ απλα εχει την εργοστασιακη τιμονοπλακα δυστηχως ΔΕΝ μπορει απλα να περασει το καλαμι απο πανω της και να γινει απλα περαστει ωστε να το φερουμε στο επιθυμητο υψος.Αρα το μονο που υπαρχει σαν μετατρωπη γι'αυτο ειναι lower kit.Δες και θα καταλαβεις...
Ομως για τα enfield δεν υπαρχει..
Αρα σαν πατεντα το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να κοψουμε το υπαρχων ελατηριο καλαμιων στους ποντους που θελουμε να το χαληλωσουμε και να τοποθετησουμε μεσα στα καλαμια σαν αποστατη ενα πιο λεπτο ελατηριο σε παχος ωστε να τερματιζει με το βαρος της μηχανης.Π.χ.αν θελουμε να χαμηλωσουμε 3cm το πηρουνι μας...κοβουμε και τα δυο ελατηρια που ειναι μεσα στα καλαμια 4cm (καλο ειναι εκει να λειανουμε και με τροχακι την επαφη ωστε να γινει φλατ η πατουρα του ελατηριου...και πανω σε αυτο βαζουμε ενα αλλο λεπτο ελατηριο στο ιδιο υψος που κοψαμε.Αρα παλι 4cm το λεπτο.Οταν λοιπον βιθυζετε με το βαρος το λεπτο ελατηριο τερματιζει (αρα μενει 1cm καθως κλειστο τοσο περιπου θα πιασει χορο)και πλεων εχουμε καθαρο χαμηλωμα 3cm που θελαμε.Αυτο εχει σαν αποτελεσμα ναι μεν να χαμηλωσουμε εκει που θελουμε ΑΛΛΑ να μην εχουμε και προβλημα στο ανοιγμα των καλαμιων π.χ.οταν το βαζουμε στο διστεκο.
Εγω αν ειχα bobber θα το εκανα.Αν δεν πετυχει...το μονο που εχεις να χασεις ειναι τα δυο εργοστασιακα ελατηρια.Φθηνα ειναι να παρεις αλλα.Αν με ρωτας ομως...θα πετυχει!!