Ως κάτοχος του meteor 350, είναι η πρώτη φορά που θα δοκιμάσω διακοπές σε νησί με τη μηχανή και συγκεκριμένα στην Αμοργό.
Επομένως θα ήθελα να ρωτήσω, είτε όσους έχουν πάει με Enfield στο συγκεκριμένο νησί είτε και γενικότερα με μηχανή ποια είναι η κατάσταση στους δρόμους. Δηλαδή στην πλειοψηφία των διαδρομών στο νησί, εκτός από τις διαδρομές που συνδέουν τις τρεις μεγάλες περιοχές του νησιού ( Αιγιάλη, Κατάπολα και Χώρα) που από ότι είδα είναι μια χαρά, για όλες τις υπόλοιπες περιοχές και διαδρομές έχει κανείς εικόνα??
Καλησπέρα σε όλους.
Ως κάτοχος του meteor 350, είναι η πρώτη φορά που θα δοκιμάσω διακοπές σε νησί με τη μηχανή και συγκεκριμένα στην Αμοργό.
Επομένως θα ήθελα να ρωτήσω, είτε όσους έχουν πάει με Enfield στο συγκεκριμένο νησί είτε και γενικότερα με μηχανή ποια είναι η κατάσταση στους δρόμους. Δηλαδή στην πλειοψηφία των διαδρομών στο νησί, εκτός από τις διαδρομές που συνδέουν τις τρεις μεγάλες περιοχές του νησιού ( Αιγιάλη, Κατάπολα και Χώρα) που από ότι είδα είναι μια χαρά, για όλες τις υπόλοιπες περιοχές και διαδρομές έχει κανείς εικόνα??