Ήρθε η ώρα για την Γουρουνοπουλοβασιλόπιτα στο Κιατο την Κυριακή 9/2.
Το πρόγραμμα είναι:
1. Καφεδάκι στην παραλία του Κιατου με ηρεμία επάνω στα χαλίκια και βλέποντας θάλασσα (αν θέλετε κόσμο πάμε άλλου)
2. Γουρουνόπουλο στο Άνω Διμηνιο (μετά το Κιατο 15 λεπτά) εκεί παίζει παραλλαγές (συνήθως) γουρουνιού όπως κότσι , κοκκινιστό , στην γάστρα μπορεί όμως να πετύχουμε και ψητή. Έχει βέβαια και διαφορά καλούδια όπως τηγανητά κολοκυθάκια κ.ο.κ. Θέα βουνό και βλέπεις θάλασσα (εναλλακτική στο γνωστό σημείο που πηγαίνουμε πάντα εάν δεν διαθέτει γουρουνάκι το εν λόγο κατάστημα που αναφέρω)
Ολα αυτά βέβαια αν μας το επιτρέψει ο καιρός, πιστεύω ότι στις 5/2 θα ξέρουμε αν μπορούμε να το οργανώσουμε.
Παρακαλώ δήλωσε συμμετοχές μέχρι στις 4/2, ώστε να ξέρουμε να κλείσουμε το ανάλογο χώρο και τραπέζια.