Σαν σήμερα ρίχναμε τα θεμέλια για να χτίσουμε την Κοινότητα μας, και στις 9/10/2010 ανοίγαμε τις πύλες.
Ευχαριστώ πολύ όλα τα Μέλη που μέχρι σήμερα μας στηρίζουν με την παρουσία τους (Παλιά & Νεα).
Ο φετινός εορτασμός θα είναι 2ημερος.
1. Ξεκινάμε λοιπόν στις 13/10 ημέρα Σάββατο με συνάντηση στο The Enfields για χαλαρή κουβέντα μετα μουσικής , να πιούμε τις μπίρες μας και να κόψουμε την τούρτα μας.
Ωρα συγκέντρωσης στις 19:00.
2. Και κλείνουμε με εκδρομουλα ημερησια στην Παλια Επιδραυρο στις 14/10 ημέρα Κυριακή, με αρχικό σημείο συγκέντρωσης στο The Enfields
Ωρα συγκέντρωσης στις 08:00 και αναχώρηση από εκεί στις 08:30 (μαζεύοντας τους υπόλοιπους από σημεία της διαδρομής που τους βολεύει).
Υ.Γ.: Για να ξέρουμε και να οργανωθούμε, παρακαλώ πολύ δηλώστε στο παρών θέμα συμμετοχή για το ποιοι θα μπορούν να παραστούν στο εορταστικό 2ημερο (η μια από τις δυο μέρες).