Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Αξιοπιστια Enfield Bullet Electra


Homo RatUς

Recommended Posts

Ας ανοιξει για αλλη μια φορα το θεμα της αξιοπιστιας και ειδικοτερα της Electra μιας και τοσο καιρο ακουω πως δεν χαλανε-σπανε. Οταν μιλησα με τον ιδιοκτητη Βαγγελη της εν λογω Electra http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3789842/ με παραπονο μου περιεγραψε την συμβιωση του μαζι της η οποια θελει να τελειωσει μετα το χτυπημα της μπιελας. η ζημια εγινε στα 40.000 χλμ ?!?!?!?

δεν χρειαζεται να αναφερω για κομμενες ντιζες συμπλεκτη κτλ

 

3789842_0_b.jpg

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

μιλωντας ξανα με τον Βαγγελη, συμπληρωσε πως ηταν τυπικος στην καθιερωμενη συντηρηση της μοτοσυκλετας του. στην ερωτηση μου σχετικα με τον τροπο λειτουργιας της , μου ειπε πως την χρησιμοποιουσε σε καθημερινη βαση με μεγιστη τελικη τα 80 χλμ/ωρα, αφου δεν ενιωθε ασφαλης για περισσοτερα.

 

ΥΓ ο ιδιος παρακολουθει ηδη το θεμα και περιμενει να ακουσει τα δικα μας σχολια

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

τα electraλογω οτι η μπιελα τους στενευει στο τελειωμα εχουν σοβαρο θεμα ( μου το ειπε ατομο γνωστης) για αυτο και δεν τα κυκλοφορησαν οι Ινδοι πολλυ και τα αντικατεστησαν με τα efi
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Παραθέτω σχόλιο του Hitchcock που αφορά πώληση στροφάλου-μπιέλας για ELECTRA (X). Κόστος 950 GBP χωρίς ΦΠΑ, μεταφορικά & συναλλαγματική ισοτιμία EURO/GBP.

"We can now supply the same proven all English made crankshaft for the Electra X models. As some unlucky owners will know the Electra X bigend runs directly in the conrod potentially giving major reliability problems and expensive repairs. Although expensive to start with, this crankshaft is improved in every way and will not let you down."

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Δεν ξέρω αν είναι η ίδια αγγελία που είχε βγει προ ενός χρόνου περίπου και αφορούσε Electra με παρόμοιο πρόβλημα παρατημένη σε συνεργείο κάπου στα Λιόσια. Είχα μιλήσει τότε με τον ιδιοκτήτη και μου ανέφερε κόστος επισκευής περίπου 750€. Οι διαδρομές που έκανε ήταν καθημερινές, αν θυμάμαι καλά από Νίκαια προς ΒΑ Αττική, αποστάσεις περίπου 80 χλμ. ημερησίως. Την μοτοσικλέτα την άφησε στο συνεργείο αλλά δεν αξιώθηκα να πάω να τη δω.

Προσωπικά γνωρίζω κάτοχο Electra που του έχει δώσει στα χέρια την μπιέλα δύο φορές.

Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό που λέει ο Χρήστος, αλλά εγώ έχω μάθει ότι το πρόβλημα είναι στα μικρότερα κομβία της μπιέλας, πιθανόν μιλάμε για το ίδιο πράγμα.

 

Όσο για αυτούς που κοκορεύονται ότι οι Electra δε χαλάνε ( ο εξής ένας και μοναδικός SV2MDL), το κάνει χατιτολογώντας σε σημείο που τελικά το πιστεύει.

Ευτυχώς για αυτόν επειδή την Electra του την κουνάει μοναχά στις πανελλήνιες. :bike:

 

Πάραυτα, πιστεύω πως ακόμη και οι Electra όντας μοτοσικλέτες παλιάς τεχνολογίας και φιλοσοφίας δεν θα έχουν πρόβλημα με την πιο ευλαβικά προσεκτική χρήση. Δηλαδή δεν μου λέει τίποτα αν ο φίλος Βαγγέλης ισχυρίζεται ότι τη συντηρούσε σωστά και με ταχύτητες έως 80 χλμ. Μπορεί να του άρεσε το παταπούτα σε σημείο που να σκορτσάρει ο κινητήρας από την ανάγκη του να αλλάξει σχέση και ΚΡΑΚσου πόσο να αντέξει η μπιέλα. :(

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

για αλλη μια φορα δλδ Νικο θα ριξουμε τις ευθυνες στον οδηγο (οπως εγινε με τον Χρηστος) και οχι στην μοτοσυκλετα?!?!?!?!?!?! οταν λες δλδ ευλαβικα προσεκτικη χρηση, τι εννοεις???? κατανταει κοροιδια αυτο με την χρηση που πρεπει να κανεις στην μοτοσυκλετα για να μην σπασει. ενταξει συμφωνω, δεν ειναι για τερμα γκαζια, δεν ειναι για υψηλες θερμοκρασιες, αλλα την εχεις γιατι σου αρεσει και σε ανεβαζει. αν ειναι να καταφυγουμε στην λυση ΚΛΕΙΔΩΣΕ ΤΗ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ και θα την εχεις μια ζωη, οκ.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Γιώργο θεωρώ/ούμε  δεδομένο ότι οι Electra πολύ περισσότερο, αλλά και τα 500άρια Bullet έχουν αυτό σπίρτο παραπάνω που σου γαργαλάει τη δεξιά χούφτα να παίξεις. Από την άλλη έχουν αδύνατα τρωτά σημεία και ένα από αυτά είναι η μπιέλα (κουζινέτο).

Έχοντας αφήσει στην άκρη για πολλούς μήνες την 500, τώρα που την οδηγάω ξανά βλέπω αυτή την μεγάλη διαφορά στη ροπή σε σχέση με την 350.

Δεν θέλω να το παίξω ειδικός ή ο σούπερ ντούπερ σωστός οδηγός σε Enfield, κάποια στιγμή θα έρθει και η ώρα μου, αλλά αυτή η ροπή στο 500 σε βάζει να παίζεις και να χαίρεσαι τα γεμίσματα από χαμηλές στροφές. Νιώθεις δηλαδή ευχάριστα το κλώτσημα του πιστονιού, δεν ξέρω όμως κατά πόσο καλό είναι και για την μπιέλα. Όταν μου κολλήσει όμως θα το αντικαταστήσω με ρουλεμάν.

Ελπίζω αυτή η ώρα να έρθει σε φυσιολογικά για μονοκύλινδρο χιλιόμετρα,

δηλαδή πλησιάζοντας τα 100.000 χλμ. :emotions33:

 

Και ναι βρε, ΟΛΟΙ ΣΑΣ είσαστε ατζαμήδες οδηγοί, δεν τα πονάτε τα Enfield.. :mad:

 

 

κατανταει κοροιδια αυτο με την χρηση που πρεπει να κανεις στην μοτοσυκλετα για να μην σπασει.

 

Αααααααχ..!! έχεις απόλυτο δίκιο Γιώργο.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

εγω σιγουρα δεν ειμαι σωστος οδηγος για τις Ενφιλντ, διοτι οπως πολυ σωστα ειπες αυτη η ροπη απο χαμηλα και το κελαηδημα του μονοκυλινδρου που σε καθε πιστονια σε σπρωχνει μετρα μπροστα με τρελαινει και δεν μπορω να αντισταθω!! οπως και να χει η δικια μου εχει πανω απο 90.000 χλμ ανοιγμενη ηδη μια φορα. αλλα την εχω για να με φτιαχνει και τη σεβομαι μεχρι ενα σημειο. προτιμω να την ευχαριστηθω εστω και λιγοτερα χλμ παρα να την εχω για περισσοτερα φιμωμενα χλμ. οταν σπασει θα στενοχωρηθω και θα ζοριστω σιγουρα για να την φτιαξω, αλλα θα ξερω οτι την εχω ευχαριστηθει οπως και "εκεινη", εμενα...!

 

ΥΓ  Στην τελικη εχουμε καιρο να μαζευτουμε για να ψησουμε και να τα πιουμε. :cheers:

ΥΓ  Θα μπορουσαμε να το χαμε κανει ολοι παρεα, αν ο ΒΒΚ ειχε φερει τα λουκανικα που ειχε ταξει :wallbash:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

ωφου!!! βαρεθηκα να ακουω για ζημειες !!! δοξα το θεο τωρα με το φορουμ να πλησιαζει τα 4 χρονια ζωης τις εχουμε μαθει απεξω κι ανακατωτα και πιστευω πως ολων μας τα μοτορια θα γραψουν πολλα χιλιομετρα !!! και μην ξεχναμε και το υπαιθριο συνεργειο που μας εχει σωσει τις τσεπες  !!! παντος το μοναδικο αξιοπιστο enfield που ειχα ηταν το οπλο στην προπαιδευση στο Ναυτικο !!! :2:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


 

Όσο για αυτούς που κοκορεύονται ότι οι Electra δε χαλάνε ( ο εξής ένας και μοναδικός SV2MDL), το κάνει χατιτολογώντας σε σημείο που τελικά το πιστεύει.

Ευτυχώς για αυτόν επειδή την Electra του την κουνάει μοναχά στις πανελλήνιες.

ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος !!!!!!!! ;)) ,,,,, 4 πανεληνιες ,,,, 6.500 χλμ......... 40.000 χλμ,,, ποσες πανεληνιες ??????? :D  :D ,,,,,,, :bike: ,,,, :cheers: 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Δεν ξέρω αν είναι η ίδια αγγελία που είχε βγει προ ενός χρόνου περίπου και αφορούσε Electra με παρόμοιο πρόβλημα παρατημένη σε συνεργείο κάπου στα Λιόσια. Είχα μιλήσει τότε με τον ιδιοκτήτη και μου ανέφερε κόστος επισκευής περίπου 750€. Οι διαδρομές που έκανε ήταν καθημερινές, αν θυμάμαι καλά από Νίκαια προς ΒΑ Αττική, αποστάσεις περίπου 80 χλμ. ημερησίως. Την μοτοσικλέτα την άφησε στο συνεργείο αλλά δεν αξιώθηκα να πάω να τη δω.

Προσωπικά γνωρίζω κάτοχο Electra που του έχει δώσει στα χέρια την μπιέλα δύο φορές.

Τελικά αποδείχτηκε πως πρόκειται για τρίτο κρούσμα με μπιέλα σπασμένη. Αυτή που γράφω πιο πάνω ήταν μπλε (προσοχή στις μπλε λοιπόν).

Άρα η εξίσωση έχει ως εξής μέχρι στιγμής:

Πουλήθηκαν στην Ελλάδα 10 Electra, οι τρεις βάρεσαν μπιέλα, οι 5 κυκλοφορούν, ενώ άλλες δύο αγνοούνται.. :help:

Συμπέγασμα: "Φοβεγά μοτόγια τα Ελέκτγα". :tongue0013:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

και μια που οδηγουσε ο Σαββαιδης που απο οτι ακουσα( δεν ξερω τι ζημια) του εβγαλε δυο φορες χοντρη ζημια αλλα μαστορας ηταν την εφτιαχνε και συνεχιζε

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

παιδια η electra την επαθε σαν τον συριζα !!!!!!! οσο ειχε μικρα ποσοστα κανεις δεν ασχολιοταν ,,,,, τωρα ολοι τον χτυπανε !!!!,,,,,, οσο ημουνα μονος ,,,, δεν υπηρχε τιποτε !!!!! τωρα που γιναμε πολλοι μας πετσοκοψατε !!!!!!!! :D ,,, :D ,,, :cheers:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

το δικο σου δεν θα χαλασει ποτε !!! αφου ξερεις που ποναει πλεον ξερεις και πως θα του συμπεριφερεσε και θα συμπληρωσεις 100000 χλμ απροβληματιστα !!! λιπανση παντα και στρωτη οδηγηση και ολα καλα !!!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 years later...
Καλησπερα στην παρεα.ενδιαφερομαι να αγορασω τη σιγκεκριμενη μοτοσικλετα θα ηθελα τη γνωμη σας ευχαριστω http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6711804/
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...η οποία φυσικα δε έχει 34 αλογα...με την καμία...!!!

 

...ελα ντε παλιοENFIELDαδες που είστε...???

...λιάζεστε και αλμυρίζετε τα, ποδάρια σας...???

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Καλώς ήρθες στο φόρουμ φίλε Κώστα,

Τη μηχανή τη θέλεις απλά για βόλτες ή για καθημερινό μέσο μετακίνησης?

Φαντάζομαι ότι ήδη καταλαβαίνεις την τεράστια διαφορά με την tiger σε δύναμη, κράτημα κλπ...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Λοιπόν Γειά χαρά και από μένα πάλι...πήρα μια Ηλέκτρα και εγώ και μετά από 150 χιλιόμετρα πρέπει να μου έσπασε το καμπανάκι της 4 ταχύτητας. Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω για πληροφορία στο ποσό θα πάει η ζημιά πάνω κάτω...;
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Καλησπερα στην παρεα.ενδιαφερομαι να αγορασω τη σιγκεκριμενη μοτοσικλετα θα ηθελα τη γνωμη σας ευχαριστω http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6711804/

Διαβάζοντας παραπάνω θα κατάλαβες ότι οι Electra έχουν πρόβλημα στην μπιέλα.
Ο πρόβλημα αυτο βγαίνει στα 30 με 40 χιλ. Χιλιόμετρα.
Ανάλογος ποσό γρήγορα θα το προλάβεις τόσο μικρότερο θα είναι και το κόστος επισκευής .
Το δικό μου το αγόρασα κολλημένο όμως είχε πάρει ζημιά και στον κύλινδρο με πιστόνι (ο τύπος του είχε αλλάξει τα φώτα).
Την επισκεύασα όλοι με ένα κόστος περίπου 400 ευρώ.
Την επόμενη φορά ίσως προχωρήσω στην λύση του Hitchcock

Παραθέτω σχόλιο του Hitchcock που αφορά πώληση στροφάλου-μπιέλας για ELECTRA (X). Κόστος 950 GBP χωρίς ΦΠΑ, μεταφορικά & συναλλαγματική ισοτιμία EURO/GBP.
"We can now supply the same proven all English made crankshaft for the Electra X models. As some unlucky owners will know the Electra X bigend runs directly in the conrod potentially giving major reliability problems and expensive repairs. Although expensive to start with, this crankshaft is improved in every way and will not let you down."

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Λοιπόν Γειά χαρά και από μένα πάλι...πήρα μια Ηλέκτρα και εγώ και μετά από 150 χιλιόμετρα πρέπει να μου έσπασε το καμπανάκι της 4 ταχύτητας. Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω για πληροφορία στο ποσό θα πάει η ζημιά πάνω κάτω...;


Δεν ξέρω όμως από περιέργεια τη μοντέλο είναι και ποσά χιλ. έχει κάνει η μηχανή ?
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Τι ειναι το καμπανακι της 4ης ταχυτητας ;

Οι Enfield έχουν γενικώς πολλά καμπανάκια που σε προειδοποιούν,

άσχετα που εμείς τυχαίνει να μην τα ακούμε μέσα στην τρελή χαρά μας.. :tongue0013:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Βασικα τη μοτοσικλετα τη θελω για καθημερινη χρηση.ναι σιγουρα και δεν tiger.και οσω αναφορα περι κλασικης μοτοσικλετασ και τα εξωδατης ειχα στα χερια μου για αρκετο διαστημα t100.η αληθεια ειναι οτι με εχει ξετρελανη η 3χρωμια σε αυτο το μηχανακη που βρηκα.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6540928/ για αυτο το μαγαζι ξερουμε κατι??ειναι καποιο μελος που το εχει δωσει στο μαγαζι αυτο??ρωταω μιασ και ειμαι απο επαρχια απο (πατρα) επισης ψαχνω το συγκεκριμενο χρωμα.ευχαριστω!!
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search