Jump to content
Δημιουργία Νέου...

3700Km με το νέο RE Classic 350...


Recommended Posts

Ώρα καλή!

 

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από τα πρώτα - κάμποσα - χιλιόμετρα με τη νέα μοτοσικλέτα μου.

Με κίνδυνο να γίνω κουραστικός επαναλαμβάνω ότι η επιστροφή στους 2 τροχούς στα 50 μου, μετά από μια απουσία 15 χρόνων (και από ένα Honda Varadero 1000...) ήταν μάλλον απρόσμενη.

Αιτία ήταν η, σχεδόν, ακαταμάχητη έλξη για την ανανεωμένη Royal Enflield Classic 350,

έλξη που γιγαντώθηκε από δεκάδες δοκιμές και κριτικές, ειδικών και μη ανά τον πλανήτη,

επιβεβαιώθηκε από το test ride και οδήγησε τελικώς στην αγορά.

 

Αναμονή λίγων εβδομάδων για τον πιο ξεχωριστό χρωματισμό στα δικά μου μάτια, από τους πολλούς όμορφους που εισάγεται η μοτοσικλέτα και παραλαβή αρχές Οκτωβρίου 2022,

με εξαιρετική εξυπηρέτηση από την Μότο Πέτσας (και τον κ.Παναγιώτη προσωπικά).

Ευλαβικό στρώσιμο του κινητήρα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή έως τα 1500Km.

Έχοντας ολοκληρώσει 3700Km σε σχεδόν όλες τις συνθήκες οδήγησης (πολλά χλμ εντός πόλης αλλά και εκτός, ταξίδια 400 αλλά και 800χλμ,

με 1 ή 2 άτομα, με ή χωρίς αποσκευές, σε Εθνική Οδό και σε επαρχιακούς δρόμους) έχω να καταθέσω τα εξής:

 

Ο κινητήρας του μέχρι τα 80Km/h είναι απολαυστικός σε ήχο αλλά και απόδοση, αρκεί να κινείσαι αναζητώντας τη ...γαλήνη και όχι την ...αδρεναλίνη.

Ροπάτος για τα (λίγα) κυβικά του, ανεβάζει στροφές ήρεμα και απολύτως γραμμικά, με γεμάτο ήχο και με τη συνδρομή του πολύ μαλακού συμπλέκτη κάθε νέα ταχύτητα στο κιβώτιο σου προσθέτει και φόρα. 

Η οδική της συμπεριφορά είναι εξαιρετική και - είτε το πιστεύει κανείς, είτε όχι - καλύτερη κατά την άποψή μου από το επίσης ερωτεύσιμο RE Interceptor 650, που είχα στην κατοχή μου για 3 εβδομάδες πριν καταφτάσει η Classic 350.

Να σημειωθεί ότι είμαι μάλλον πολύ ψηλός για τα δεδομένα της μηχανής (1,95m) αλλά η αίσθηση που εγώ αποκομίζω επάνω της είναι εξαιρετική:

άνετες αναρτήσεις που εμπνέουν ασφάλεια στις στροφές, πλαίσιο που επιτρέπει αρκετά μεγάλες κλίσεις αλλά είναι σταθερότατο στις ευθείες, ωραιότατη σέλα και θέση οδήγησης.

Στην Εθνική Οδό θα δει κανείς ακόμα και με 2 άτομα, πλαϊνά σαμάρια, τσάντα στη σχάρα και στην πλάτη του συνεπιβάτη 110Km/h σε δρόμο χωρίς ...κλίση.

Η πίεση από τον αέρα έτσι και αλλιώς κάπου εκεί βάζει το όριο της ταχύτητας για μη κουραστικό ταξίδι αλλά η αλήθεια είναι ότι λείπουν οι (αρκετοί) ίπποι που θα επέτρεπαν

τις άνετες και ασφαλείς προσπεράσεις όσων 4τροχων κινούνται με παραπλήσια ταχύτητα και θέλεις να τους έχεις κάθε στιγμή σε απόσταση ασφαλείας.

Οι παρατεταμένες ανηφόρες επίσης απαιτούν κατανόηση και συμβιβασμούς μιας και εύκολα η μέγιστη ταχύτητά σου μπορεί να περιοριστεί γρήγορα στα 90Km/h (πάντα με το μέγιστο φορτίο)...

 

Η προσωπική καταγραφή (πολλών) θετικών και (λίγων) αρνητικών χαρακτηριστικών μέχρι ώρας περιλαμβάνει:

 

Θετικά

  • Κινητήρας που σε κερδίζει με τη ροπή, τον ήχο, τους σχεδόν ανύπαρκτους κραδασμούς και την απόδοσή του στην πόλη και το δευτερεύον οδικό δίκτυο (λέγε με επαρχιακό δρόμο)
  • Πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση, "αντικειμενικά" πρόκειται για όμορφη μηχανή (δεν υπάρχει περίπτωση να μην σε ρωτήσουν/κοιτάξουν καθημερινά στα φανάρια...). Κλασικά και ξεχωριστά στη σχεδίαση όργανα, προσεγμένη κατασκευή με απαστράπτον μέταλλο παντού, καλαίσθητοι χρωματικοί συνδυασμοί, χαίρεσαι να την βλέπεις πλησιάζοντας, γυρνάς πάντα το κεφάλι για άλλη μια ματιά όταν την αφήνεις παρκαρισμένη.... Πρόκειται αναμφίβολα για χρονομηχανή (πιστέψτε με, είμαι Φυσικός...), με ζηλευτό τρόπο σε γυρίζει πολλές δεκαετίες πίσω.   
  • Πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (ξεκίνησε από 2,8lt/100Km στην περίοδο του στρωσίματος όταν η μέγιστη ταχύτητα ήταν 70-80Km/h και τώρα κυμαίνεται από 3,3 έως 3,6Km/h στις ποικίλες συνθήκες που περίγραψα παραπάνω και που περιλάμβαναν και πολύ τέρμα γκάζι!)
  • Απίστευτη ευελιξία μέσα στην πόλη!!! Περνάει απ' όπου περνούν και τα παπιά, χωρίς ίχνος υπερβολής....
  • Άνετη και απολαυστική για οδηγό και συνεπιβάτη λόγω σέλας, αναρτήσεων, πλαισίου, κινητήρα, θέσης ποδιών-χεριών στις ήρεμες βόλτες μέχρι 80-90Km/h.
  • Τιμή σκούτερ
  • Τα 2 λαμπάκια εκατέρωθεν του κεντρικού προβολέα, εκτός από το να προσθέτουν σε χαρακτήρα κάνουν και εξαιρετική δουλειά κατά τη στάθμευση το βράδυ! 
  • Αυξημένη απόσταση από το έδαφος
  • Επαρκής απόδοση προβολέα τη νύχτα
  • Φθηνή συντήρηση

 

 

Αρνητικά

  • Ελαστικά που δεν εμπνέουν καμία εμπιστοσύνη στον βρεγμένο δρόμο. Σε επαρχιακή διαδρομή με στροφές, που η εναλλαγή σκιάς και φωτός σήμαινε βρεγμένη και στεγνή άσφαλτο αντίστοιχα, σου (μου) δημιουργούσε ανασφάλεια τι θα γίνει σε έκτακτο και δυνατό φρενάρισμα. Παρόλο που το εγκυρότατο περιοδικό ΜΟΤΟ είχε άκρως αρνητική κριτική στη δοκιμή του για τη συμπεριφορά των ελαστικών και στη στεγνή άσφαλτο, εκτός από τη βρεγμένη, η δική μου (ταπεινότατη....) άποψη δεν είναι καθόλου αρνητική (για το στεγνό οδόστρωμα πάντα), γι' αυτό και δεν τα έχω αλλάξει, παρόλο που το σκεφτόμουν εξ αρχής μιας και αυτή ήταν η σύσταση του συντάκτη της εν λόγω δοκιμής. Να σημειωθεί ότι η δοκιμή του ΜΟΤΟ δεν είχε κανένα άλλο αρνητικό, τουναντίον, όπως και όλες οι αντίστοιχες παγκοσμίως, όπως ανάφερα και στην αρχή. 
  • Δεν θα έλεγε κανείς όχι σε μερικούς ίππους παραπάνω (αλλά σε αυτά χρήματα που κοστίζει η μοτοσικλέτα και με αυτή την κατανάλωση καυσίμου μάλλον δεν είναι ρεαλιστικό το ζητούμενο....)
  • Το αριστερό χειριστήριο του τιμονιού, προς χάρη της κλασικής εμφάνισης ΔΕΝ σου επιτρέπει να κάνεις ταυτόχρονα σινιάλο με τα φώτα και να πατάς και την κόρνα, κάτι πολύ επικίνδυνο κατά την άποψή μου!!! Σε μια έκτακτη και δύσκολη συνθήκη που θα προκύψει τη νύχτα πρέπει ενστικτωδώς και ταχύτατα να επιλέξεις αν είναι αποτελεσματικότερο να κορνάρεις ή να παίξεις τα φώτα γιατί ΔΕΝ μπορείς να κάνεις και τα δύο! Λόγω της θέσης και των 2 διακοπτών στο μπροστινό μέρος του αριστερού χειριστηρίου ενεργοποιούνται μόνο από τον αντίχειρα. Το αποτέλεσμα, αν επιλέξεις να κάνεις σινιάλο με τα φώτα, είναι δυστυχώς μερικές φορές να ενεργοποιείς ...το φλας που είναι ενδιάμεσα, με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευράς ασφάλειας.... Είναι απορίας άξιο πώς το επιτρέπει αυτό η RE, μιας και αυτή η σχεδίαση ακολουθείται και στη νέα Super Meteor 650, η οποία μόλις παρουσιάστηκε. Μου λείπει πολύ η κλασική "σκανδάλη" για το σινιάλο στο πίσω μέρος του χειριστηρίου, που ενεργοποιείται από τον δείκτη!
  • Στις ταχύτητες πάνω από 40-50Km/h "θολώνει" το είδωλο στους καθρέπτες, με αποτέλεσμα το βράδυ να είναι δύσκολο να υπολογίσεις τις αποστάσεις των οχημάτων που έρχονται πίσω σου. Παρόλο που ο κινητήρας δεν παράγει σε καμιά περίπτωση ενοχλητικούς κραδασμούς, ούτε όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι, κάτι-κάπου συντονίζεται με τους καθρέπτες από κάποια ταχύτητα και πάνω. Θα παραγγείλω στο εγγύς μέλλον από τη Hitchcock τις ελαστικές βάσεις για τους καθρέπτες, που υποτίθεται ότι λύνουν το πρόβλημα, αν και αμφιβάλλω...   

 

 

Κοντολογίς, είμαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ευχαριστημένος από την Royal Enfield Classic 350 (τη λένε και Reborn για να την ξεχωρίζουν από την προηγούμενη γενιά...).

Πρόσθεσε πολλούς και ωραίους βαθμούς ελευθερίας στη ζωή μου με την ωραία & στιβαρή της παρουσία, καταφέρνει να φαίνεται μεγαλύτερη από το μπόι της, ούσα ταυτόχρονα πληθωρική και ευγενής (if you know what I mean...).

 

Θερμές ευχαριστίες στην RE αλλά και σε όσους είχαν την υπομονή να αναγνώσουν τα παραπάνω!

Μάνος

ΥΓ Οι φωτό είναι από τα ταξίδια (στα παιδιά μου όταν πάμε εκδρομή τους το λέω αγγλιστί: roadtrip... μου αρέσει για κάποιο λόγο πολύ):

  • Αθήνα - Σπέτσες - Αθήνα (περίπου 370Km), από τις ομορφότερες διαδρομές στην Ελλάδα, από τη παλιά εθνική φυσικά... (λατρεύω το τμήμα Ελευσίνα-Κόρινθος)
  • Αθήνα - Σπέτσες - Κόρινθος - Πάτρα - Γαλαξίδι - Λειβαδιά - Θήβα - Αθήνα (περίπου 800km)
  • Ηράκλειο - Ρέθυμνο - Ηράκλειο (περίπου 250Km στον ιδιαίτερο και μοναδικό τόπο μου...)

 

All time classic.jpg

Arhanes.jpg

Itea.jpg

Kathe_karydias_karydi.jpg

Korfos.jpg

Palia_Ethniki_Irakleiou_Rethymnou.jpg

Paralia_Epidaurou.jpg

Patrida.jpg

Rethymno.jpg

Spetses_Palio_Limani.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Μάνος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το 2008 και με μια απουσία περίπου 15 χρόνων από τους 2 τροχούς τελευταίο moto το 1992 DT200 στα 45 μου είπα η τώρα η ποτέ Royal Enfield 500 καρμπυρατέρατο που το πρώτο είχα δει το 1991 στην αντιπροσωπεία στην Αμφιθέας και το είχα ερωτευτεί.Τελικά η αγορά έγινε τον Απρίλη του 2008 είχαν προηγηθεί βέβαια πάνω από μια 10ετια επισκέψεις στην Καλλιρρόης και κουβέντα πολύ με τον Μιχάλη τον Σαββαιδη. Βέβαια την 10ετια του 1990 τα μοντέλα που εισαγονταν είχαν ανάποδα το κιβώτιο και αυτό ήταν αποτρεπτικο για μένα. Έκτοτε έχουν περάσει 15 χρόνια με το ενφιλντ 40.000 χιλ. προβλήματα ταλαιπωρία που έγιναν όχι από φταίξιμο της μοτοσυκλετας αλλά από μηχανικούς που ασελγησαν πάνω της δυστυχώς. Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια η εμπειρία που έχουμε αποκτήσει μας έκανε να  κατασταλάξουμε σε δύο μηχανικούς για τα καρμπυρατέρατα αναφέρομαι και έτσι οι αγαπημένες ενφιλντ συνεχίζουν το ταξίδι στον χρόνο!! 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μανό, πολύ ωραία και αναλυτική παρουσίαση της πανέμορφης μηχανής σου :default_cheers:

Σου εύχομαι πολλά και απροβλημάτιστα χλμ κατα την διάρκεια της συμβίωσης μαζί της !!!

 

Ευτηχώς που η ROYAL ENFIELD  γύρισε σελίδα και βγάζει πλέον καταπληκτικά και αξιόπιστα μηχανάκια ...

Γιατί τα παλιά ήταν ....

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Παναγιώτη ευχαριστώ πολύ & ανταποδίδω με ειλικρίνεια, χωρίς διάθεση για φιλοφρονήσεις:

Η MOTO GUZZI 85TT, στον συνδυασμό χρωμάτων που την έχεις είναι μια μοτοσικλέτα που γεννά πολύ έντονα και όμορφα συναισθήματα μέσα μου από την 1η στιγμή που την είδα το 2019 μέχρι και σήμερα!

Αν ο προϋπολογισμός μου το επέτρεπε θα την είχα αποκτήσει χωρίς 2η σκέψη! 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

4 ώρες πριν, Ο/Η Panagiotis-REH έγραψε:

Μανό, πολύ ωραία και αναλυτική παρουσίαση της πανέμορφης μηχανής σου :default_cheers:

Σου εύχομαι πολλά και απροβλημάτιστα χλμ κατα την διάρκεια της συμβίωσης μαζί της !!!

 

Ευτηχώς που η ROYAL ENFIELD  γύρισε σελίδα και βγάζει πλέον καταπληκτικά και αξιόπιστα μηχανάκια ...

Γιατί τα παλιά ήταν ....

Παναγιώτη όντως η Royal Enfield γύρισε σελίδα αλλά η συνταγή είναι ίδια και παρόλο που έχω ταλαιπωρηθεί όχι γιατί έφταιγε η ενφιλντ θα πω ότι η οδηγική αίσθηση που έχουν τα παλιά καρμπυρατέρατα είναι μοναδική και δεν την φτάνουν οι καινούριες. Υπάρχουν Ενφιλντ 20-30 ετων όπως του Ανδρέα Παπαδάκη που έχουν 65.000 και δεν έχουν πάθει τίποτα. Η αλήθεια είναι ότι όποιος έχει παλιά πρέπει να την οδηγεί ανάλογα γιατί μην ξεχνάμε ότι κυκλοφόρησε ο κινητήρας αυτός το 1948. Πάντως  δεν θα έλεγα όχι σε μια καινούρια ενφιλντ γιατί η εταιρεία όντως έκανε στροφή σε ποιότητα κινητήρες φρένα που απαιτεί η σημερινή εποχή και η σχεδίαση των μοντέλων της παραμένουν κλασσικά. Εμείς που έχουμε τις παλιές τις διατηρούμε για να τις βλέπουν σήμερα και στο μέλλον  επόμενοι μοτοσυλετιστες που έρχονται. 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Κίμωνα χωρίς να θέλω να μπώ σε αντιπαράθεση, έχω οδηγήσει παλιά καρμπυρατερατα ενφιελντ και άλλες μάρκες αλλά πέρα απο τους κραδασμούς δεν έχουν κάτι να προσφέρουν ...

Εννοώ ότι και παλιό γκούτσι να οδηγήσεις την ίδια αίσθηση θα έχεις και παλιό bmw και honda κτλ κτλ. (τα τελευταία δεν σκορπάνε όμως)

 

Οσον αφορά το πρακτικό είναι μηχανάκια για κοντινές βόλτες τις Κυριακές, γιατί δεν προσφέρουν καμία ασφάλεια ...

Είχαν φτιαχτεί για μια άλλη εποχή πολύ μακρινή και η ποιότητα τους και τότε και τώρα ήταν και είναι απαράδεκτη.

 

Το ότι μπορεί να μας αρέσουν να τις κοιτάμε, καβαλάμε, χαϊδεύουμε είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο στο οποίο η επιστήμη έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά.

Γιατί είναι όμορφες οι άτιμες αλλά για εμένα μέχρι εκεί ....

Αυτά όσον αφορά το ρομαντικό κομμάτι του μοτοσυκλετισμού ...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

6 ώρες πριν, Ο/Η Panagiotis-REH έγραψε:

Κίμωνα χωρίς να θέλω να μπώ σε αντιπαράθεση, έχω οδηγήσει παλιά καρμπυρατερατα ενφιελντ και άλλες μάρκες αλλά πέρα απο τους κραδασμούς δεν έχουν κάτι να προσφέρουν ...

Εννοώ ότι και παλιό γκούτσι να οδηγήσεις την ίδια αίσθηση θα έχεις και παλιό bmw και honda κτλ κτλ. (τα τελευταία δεν σκορπάνε όμως)

 

Οσον αφορά το πρακτικό είναι μηχανάκια για κοντινές βόλτες τις Κυριακές, γιατί δεν προσφέρουν καμία ασφάλεια ...

Είχαν φτιαχτεί για μια άλλη εποχή πολύ μακρινή και η ποιότητα τους και τότε και τώρα ήταν και είναι απαράδεκτη.

 

Το ότι μπορεί να μας αρέσουν να τις κοιτάμε, καβαλάμε, χαϊδεύουμε είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο στο οποίο η επιστήμη έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά.

Γιατί είναι όμορφες οι άτιμες αλλά για εμένα μέχρι εκεί ....

Αυτά όσον αφορά το ρομαντικό κομμάτι του μοτοσυκλετισμού ...

Παναγιώτη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!

Οι παλιές καρμπυρατερατες είναι για τους ρομαντικούς κ τους εκδρομείς του Σαββατοκύριακου!

Πλεον μετά από 2 δεκατετιες ξέρουμε που πονάνε,ξέρουμε να τις μεταχειριζόμαστε όπως πρέπει και τις χαιρόμαστε όπως τους αρμόζει!

Εγω που με καλύπτει απόλυτα τι είμαι;

Ρομαντικος ή τρελός δεν ξέρω πάντως δεν την αλλάζω με τίποτα!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

6 ώρες πριν, Ο/Η Panagiotis-REH έγραψε:

Κίμωνα χωρίς να θέλω να μπώ σε αντιπαράθεση, έχω οδηγήσει παλιά καρμπυρατερατα ενφιελντ και άλλες μάρκες αλλά πέρα απο τους κραδασμούς δεν έχουν κάτι να προσφέρουν ...

Εννοώ ότι και παλιό γκούτσι να οδηγήσεις την ίδια αίσθηση θα έχεις και παλιό bmw και honda κτλ κτλ. (τα τελευταία δεν σκορπάνε όμως)

 

Οσον αφορά το πρακτικό είναι μηχανάκια για κοντινές βόλτες τις Κυριακές, γιατί δεν προσφέρουν καμία ασφάλεια ...

Είχαν φτιαχτεί για μια άλλη εποχή πολύ μακρινή και η ποιότητα τους και τότε και τώρα ήταν και είναι απαράδεκτη.

 

Το ότι μπορεί να μας αρέσουν να τις κοιτάμε, καβαλάμε, χαϊδεύουμε είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο στο οποίο η επιστήμη έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά.

Γιατί είναι όμορφες οι άτιμες αλλά για εμένα μέχρι εκεί ....

Αυτά όσον αφορά το ρομαντικό κομμάτι του μοτοσυκλετισμού ...

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα και να σου πω ότι το 2017 στα 40 χρόνια του Αγγλικού REOC όταν πήγαμε στο Dorset στην Αγγλία μαζί με μέλη του ελληνικού παραρτήματος κατάλαβα πόσο μεγάλη αξία δίνουν οι Άγγλοι στα παλιά καρμπυρατερατα enfield είτε πρόκειται για τα UK είτε για τα  Indian. Θα έλεγα ότι τα καινούρια EFI τους ήταν παντελώς αδιάφορα. Η μοτοσυκλετιστικη τους κουλτούρα τους διαφορετική εμείς είμαστε πολύ πίσω. Και τα Bullet σίγουρα δεν είναι μόνο κραδασμοι.... είναι πολύ περισσότερα και το ξέρω καλά ως κάτοχος 15 χρόνια Bullet αλλά έχοντας οδηγήσει από την δεκαετία του 80 πολλές μηχανές! 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Για να μην χαλάμε την όμορφη παρουσίαση του Μάνου για το νέο 350 ας μεταφέρει κάποιος αρμόδιος τα μηνύματα κάπου άλλου και συνεχίζουμε εκεί την ψυχανάλυση μας ...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

1 ώρα πριν, Ο/Η Panagiotis-REH έγραψε:

Για να μην χαλάμε την όμορφη παρουσίαση του Μάνου για το νέο 350 ας μεταφέρει κάποιος αρμόδιος τα μηνύματα κάπου άλλου και συνεχίζουμε εκεί την ψυχανάλυση μας ...

Ως συντονιστής του φόρουμ θα σε παρακαλέσω να μην μιλάς στον πληθυντικό ότι κάνουμε ψυχανάλυση και χαλάμε την παρουσίαση του συνελφιντα Μάνου . Προσωπικά αναφέρθηκα στην προσωπική μου εμπειρία στην εξαιρετική παρουσίαση του Μάνου. Δεν θα μεταφερθούν σχόλια αλλού. Εάν θέλεις να ανοίξεις κάποιο θέμα και να μας πεις τις εμπειρίες σου  από τις καρμπυρατέρατες ενφινλντ πόσες έχεις αλλάξει κλπ μπορείς να το κάνεις. _

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Αγαπητοί Φίλοι,

η Φυσική έχει ένα βασικό αξίωμα, το οποίο έχει καθολική ισχύ και στα ανθρώπινα:

Σε κάθε διαδικασία κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις.

Αν σε κάτι απαριθμείς μόνο πλεονεκτήματα, ψάξε καλύτερα, υπάρχουν σίγουρα και μειονεκτήματα (και το αντίθετο), τα οποία δεν έχεις αντιληφθεί (ή δεν είσαι πρόθυμος).

Φωτίσατε 2 όψεις του ίδιου νομίσματος κάτι για το οποίο σας ευχαριστώ!

 

Να είμαστε καλά σε καμιά 10-15αριά χρόνια, που οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί στην ιστορία/παρανομία και για τα 2τροχα,

να συζητήσουμε ξανά όλοι μαζί για τον χαρακτήρα και τα σημεία υπεροχής του καρμπυρατέρ και του ψεκασμού :-)

 

Η απάντηση πάντως των καλών μας φίλων στην Ινδία, που κατασκευάζουν τις μεν και τις δε εδώ και 122 έτη φροντίζοντας για το χαμόγελο στα χείλη των οδηγών τους (...και για τα "γαλλικά" ενίοτε) είναι αυτή:

https://www.bikeit.gr/nea-montela-royal-enfield/item/32549-royal-enfield-electrik01-ekselissetai-to-ilektriko-prototypo

Ας απολαύσουμε τις RE μας όσο είμαστε σε θέση και όσο είναι εφικτό!

 

Ώρα καλή!

ΥΓ Σημερινό σχόλιο αγνώστου μεσήλικα έξω από το φούρνο: "Φίλε, η μηχανή σου είναι για το σαλόνι, να τη χαζεύεις".

Τον ευχαρίστησα για τον καλό του λόγο και του είπα ότι συμφωνώ.

Αυτό που δεν του είπα είναι ότι το έχω και εγώ σκεφτεί από την 1η στιγμή αλλά δυστυχώς μένω στον 6ο.

Το είπαμε, γεροντοέρωτες...

  

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Μάνος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

1 ώρα πριν, Ο/Η Μάνος έγραψε:

Αγαπητοί Φίλοι,

η Φυσική έχει ένα βασικό αξίωμα, το οποίο έχει καθολική ισχύ και στα ανθρώπινα:

Σε κάθε διαδικασία κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις.

Αν σε κάτι απαριθμείς μόνο πλεονεκτήματα, ψάξε καλύτερα, υπάρχουν σίγουρα και μειονεκτήματα (και το αντίθετο), τα οποία δεν έχεις αντιληφθεί (ή δεν είσαι πρόθυμος).

Φωτίσατε 2 όψεις του ίδιου νομίσματος κάτι για το οποίο σας ευχαριστώ!

 

Να είμαστε καλά σε καμιά 10-15αριά χρόνια, που οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί στην ιστορία/παρανομία και για τα 2τροχα,

να συζητήσουμε ξανά όλοι μαζί για τον χαρακτήρα και τα σημεία υπεροχής του καρμπυρατέρ και του ψεκασμού :-)

 

Η απάντηση πάντως των καλών μας φίλων στην Ινδία, που κατασκευάζουν τις μεν και τις δε εδώ και 122 έτη φροντίζοντας για το χαμόγελο στα χείλη των οδηγών τους (...και για τα "γαλλικά" ενίοτε) είναι αυτή:

https://www.bikeit.gr/nea-montela-royal-enfield/item/32549-royal-enfield-electrik01-ekselissetai-to-ilektriko-prototypo

Ας απολαύσουμε τις RE μας όσο είμαστε σε θέση και όσο είναι εφικτό!

 

Ώρα καλή!

ΥΓ Σημερινό σχόλιο αγνώστου μεσήλικα έξω από το φούρνο: "Φίλε, η μηχανή σου είναι για το σαλόνι, να τη χαζεύεις".

Τον ευχαρίστησα για τον καλό του λόγο και του είπα ότι συμφωνώ.

Αυτό που δεν του είπα είναι ότι το έχω και εγώ σκεφτεί από την 1η στιγμή αλλά δυστυχώς μένω στον 6ο.

Το είπαμε, γεροντοέρωτες...

  

Μάνο ένα είναι σίγουρο κάποια στιγμή στο μέλλον θα τις βάλουμε στο σαλόνι μας!! Πάντως στην Ινδία τελευταία φουλ ρεστορινγκ σε Bullet παλιές. 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 εβδομάδες πριν...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search