Jump to content

Κωστάκης καλώς ήρθες στο Royal Enfield Club Hellas


Nikoss Rocket

Recommended Posts

big logo.png

 

Καλώς ήρθες  Κωστάκης στην Κοινότητα μας.

Ανοίχτηκε αυτό το θέμα για να πεις λίγα λόγια για εσένα, ώστε να σε γνωρίσουμε.

Σου έχει σταλεί ένα email ώστε να σε βοηθήσει να καταλάβεις στο πως λειτουργεί το Φόρουμ μας.

Μη διστάσεις να περιηγηθείτε και να γνωρίσετε τους άλλους.


 

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • Nikoss Rocket άλλαξε τον τίτλο σε Κωστάκης καλώς ήρθες στο Royal Enfield Club Hellas
  • 2 months later...

Γεια χαρά σε όλους!
 

Καταρχάς, συχωρέστε με που δεν έχω πει κουβέντα εδώ και 2 μήνες. Αφενός, πέρασα μια περίοδο φορτωμένης εργασίας τελευταία, και αφετέρου δεν αρέσκομαι να κάθομαι πολύ στον υπολογιστή. Πέρασα υπερβολικό χρόνο της εφηβείας μου μπροστά στις οθόνες και έχω γίνει πολύ προσεκτικός μ' αυτό από τότε.
Ονομάζομαι Κώστας-Κωνσταντίνος ή Κωστάκης για τους φίλους, είμαι 29 χρονών και 'τα ζησα όλα τους σχεδόν στην Θεσσαλονίκη. Ασχολούμαι με το θέατρο, την μουσική, τον κινηματογράφο ως ηθοποιός κυρίως και έπειτα μουσικός. Ιδανικά θα ήθελα να είμαι τροφοσσυλέκτης όπως 100.000 χρόνια πριν, και μετά το μάζεμα, να τραγουδούσαμε να χορεύαμε.
Τώρα όσο για την μοτοσυκλέτα, μπορείς να πεις πως ίσως πρώτα (στα 19 μου) να το έκανα από αντίδραση στους γονείς μου που δεν μ' αφηναν να κάνω ποδήλατο μέσα στην πόλη για να μην με σκοτώσουν οι ανέυθυνοι έλληνες οδηγοί. Πάντως στην συνέχεια κατάλαβα πως τα δίκυκλα είναι για μένα, γιατί συνήθως μου αρέσει η βόλτα να είναι γυμνή -και όχι τετραπακ αυτοκίνητη, εκτός αν είναι κάμπριο-, συμφέρει οικονομικά για τον τρόπο που τα βγάζω πέρα, και έχω μικρότερο μέγεθος στην κίνηση του δρόμου και την στάθμευση, ζώντας σε μια πόλη που δεν χωράει άλλους ανθρώπους και οχήματα. Επίσης, δεν είμαι χαρακτήρας των ανέσεων.. Και σε μια μηχανή το νιώθεις αυτό περισσότερο. Δεν είμαι πολύ έμπειρος όσον αφορά τις επισκευές μιας μοτοσυκλέτας, μα ο πατέρας μου μέσω φίλων αγωνιστών μηχανόβιων και ως γνώστης πάνω στις παντός τύπου μηχανικές κατασκευές μου μαθαίνει ό,τι μπορεί.

Με αφορμή λοιπόν την αγορά μιας  συλλεκτικής Royal Enfield Bullet ES 500cc/2007 πριν 2 μήνες, στα 8.600 χλμ.,απο έναν μαθηματικό Λαρισσαίο που την αγόρασε από την αντιπροσωπεία του Σαββίδη και φαντασιονώταν τον εαυτό του σε άγριες νεανικές εξορμήσεις με την παρέα του (που πήγαν όμως άπατες, την είχε παρατημένη με αρκετά προβληματάκια, εξού και την πουλούσε) βρέθηκα εδώ μαζί σας.
Κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά:

  • έχει σπασμένο κόμπλερ και δεν σκοπεύω να αλλάξω αυτήν την κατάσταση. Μανιβελάτη ζωή, αρκεί όλα να δουλέυουνε ρολόι για την μανιβελάτη λειτουργία.
  • παλαιού τύπου φρένα, χωρίς δισκόφρενα
  • μόλις άλλαξα λάστιχα, Dunlop. Λίγο άγρια, τόσο όσο τακουνάτα, για να πατάει και στο χώμα. (φορούσε λάστιχα απ' το 2007..)
  • Λάρισα-Θεσσαλονίκη 200χλμ έκανα για να την φέρω και όταν έφτασα, από περιέργεια άνοιξα να τσεκάρω τα λάδια και το καζάνι ήταν άδειο! 

 
Από μικρή προηγούμενη έρευνα που είχα κάνει για τις συγκεκριμένες μοτο, κατάλαβα πως χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης όσον αφορά την διαδικασία συντήρησης της και δυστυχώς μπήκα εξαρχής στα βαθυά: 2μιση μήνες (27 Ιουλίου - 15 Οκτώβρη) τώρα ήταν στο συνεργείο MOTOACTION - εξουσιοδοτημένο, και ήταν η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ. Όσον αφορά την επικοινωνία, την ενημέρωση του κόστους και της αναμονής, την αναβλητικότητα, ψέματα.. Δυο βδομάδες τώρα έχω την μηχανή ξανά, και κατάλαβα πως δεν θέλουν γενικά να λερώσουν τα χέρια τους (κατόπιν έμαθα πως κι άλλοι πελάτες είναι δυσσαρεστημένοι). Αποτέλεσματα (απ' όσα μου είπαν, γιατί ακόμη δεν έκανα την επαλήθευση τους) αλλαγή φλάντζας κεφαλής γιατί έσταζε απ' την μια πλευρά, καθάρισμα καρμπυρατέρ, φόρτισμα μπαταρίας, λάδι κινητήρα, και λάδια στην πρωτέυουσα -που μάλλον το πιστέυω αυτό το τελευταίο γιατί στάζει απο κάτω σε όλο το μήκος της το καπάκι, πράγμα που σημαίνει ότι μάλλον δεν το κλεισαν καλά. Έχω δουλειές να κάνω πάνω της, και νομίζω πως πρέπει να κατατοπιστώ σε άλλο θέμα αντί να σας ρωτήσω εδώ. Μου την έχουν δώσει χωρίς να φτιάξουν πολλά που είναι για αλλαγή. 300 ευρώ κόστος.

Τελος πάντων, μου αρέσει πολύ η συνολική αίσθηση σε αυτήν την μηχανή και θα κάνω ό,τι μπορώ για να την κρατήσω χρόνια.
Είναι πολύ σημαντική η παρουσία της σελίδας αυτής, μ' έχετε βοηθήσει πολύ έστω και διαβάζοντας μόνο τις εμπειρίες σας, οι οποίες περνούνε από το φίλτρο της πρακτικής ουσίας και αυτό είναι που μετράει πολύ. Σας ευχαριστώ πολύ για τα μέχρι τώρα!
Καλή αρχή στους καινούργιους και καλή συνέχεια στους παλιούς.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Γουελκαμ εγκεν συμπατριώτη....!!!

 

Γενικά οι Enfield θέλουν να λαδωνεις τα χεράκια σου ...

Όμως με καλή θέληση, υπομονή και επιμονή θα την έχεις έτοιμη ανά πασα στιγμή...

 

Το κομπλερ καλά κάνεις και δεν το επισκευάζεις. Μάλιστα να βγάλεις και όλα τα γρανάζια.

Για όλα τα άλλα απλά αν μάθεις να βάζεις χέρι είναι πολύ απλά....

 

Είναι δασκάλα η άτιμη.

 

Καλά χιλιόμετρα να έχεις....

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Σ΄ευχαριστώ για την φιλική ενθάρρυνση.
Το κόμπλερ είχε ήδη αφαιρεθεί όταν την πήρα.
Επι τη ευκαιρίας συμπατριωτισμού, θα ήθελα να βρεθώ με κάποιον εδώ στην Θεσσαλονίκη, για 10 λεπτά έστω, να δει την μηχανή και να ρωτήσω κάποια πράγματα που μου 'ρχονται στον νου. Μπορεί με κάποιον τρόπο να κοινοποιηθεί αυτό το μήνυμα στην αρχική σελίδα για να προσεγγίσω κάποιον ενδιαφερόμενο;

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Κωστάκης
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

θα σε στείλω με pm το τηλέφωνό μου να τα πουμε και αν είναι να βρεθουμε για γκαιφε....τα πρωινα όταν δεν δουλευω, γενικα μπορω....

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

@Κωστάκης βλέπω προσφέρθηκε ο @bbk , μεγάλος δάσκαλος , δεν ξέρω εάν έχει κανένα συνεργείο ο @Κωνσταντίνος Royalist που είναι και αυτός από τα μέρη  σου να σου προτείνει .

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Κωστή καλώς μας ήρθες. Κι εγώ νέα εδώ και Θεσσαλονικιά αλλά λόγω δουλειάς μετακόμισα στην Αθήνα. Με το καλό να σου πάνε όλα!!!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Καλοτάξιδη η μηχανή!

Για το στάξιμο στο καπάκι της πρωτεύουσας είναι σύνηθες φαινόμενο... Μπορεί να γλύφει λάδι....

Από ότι ξέρω η Moto Action πουλάει και Triumph... Αρα δουλεύουν με εργατοώρα κ μπορεί κ να κοπανάνε για εμάς τους λαικούς Enfield-άδες... Πρέπει να βρεις συνεργείο που ασχολείται κ με παλιες κλασσικές που τις γνωρίζουν καλύτερα.

Θα κάνω μία έρευνα κ σε ενημερώνω!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

13 ώρες πριν, Ο/Η Μαρίνα Κωνσταντινίδου έγραψε:

Κωστή καλώς μας ήρθες. Κι εγώ νέα εδώ και Θεσσαλονικιά αλλά λόγω δουλειάς μετακόμισα στην Αθήνα. Με το καλό να σου πάνε όλα!!!

 

 

.....προσέχετε εσείς οι Θεσσαλονικιοι μη σας αλλοτριωσουν οι αθηναιζοι....:no:

Είναι ύπουλοι σας λεωωωωωω....:angry6:

 

 

Ελπίζουμε σε εσάς να τους εκπολιτισετε και να μάθουν επιτέλους πιο είναι το σογλακι

και πιο το καλαμακι....:popeanim:

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Την 24/10/2022 at 6:44 ΜΜ, Ο/Η Κωστάκης έγραψε:

Σ΄ευχαριστώ για την φιλική ενθάρρυνση.
Το κόμπλερ είχε ήδη αφαιρεθεί όταν την πήρα.
Επι τη ευκαιρίας συμπατριωτισμού, θα ήθελα να βρεθώ με κάποιον εδώ στην Θεσσαλονίκη, για 10 λεπτά έστω, να δει την μηχανή και να ρωτήσω κάποια πράγματα που μου 'ρχονται στον νου. Μπορεί με κάποιον τρόπο να κοινοποιηθεί αυτό το μήνυμα στην αρχική σελίδα για να προσεγγίσω κάποιον ενδιαφερόμενο;

Γειά σου Κώστα, καλορίζικο το μηχανάκι! Επειδή έχω ακριβώς το ίδιο μοντέλο θα μπορούσαμε να βρεθούμε μια απο τις επόμενες μέρες Θεσσαλονίκη που θα ανέβω να δω την μηχανή και να τα πούμε απο κοντά... Στείλε μου σε μυν το τηλ σου.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Την 25/10/2022 at 9:16 ΠΜ, Ο/Η andrew έγραψε:

Καλοτάξιδη η μηχανή!

Για το στάξιμο στο καπάκι της πρωτεύουσας είναι σύνηθες φαινόμενο... Μπορεί να γλύφει λάδι....

Από ότι ξέρω η Moto Action πουλάει και Triumph... Αρα δουλεύουν με εργατοώρα κ μπορεί κ να κοπανάνε για εμάς τους λαικούς Enfield-άδες... Πρέπει να βρεις συνεργείο που ασχολείται κ με παλιες κλασσικές που τις γνωρίζουν καλύτερα.

Θα κάνω μία έρευνα κ σε ενημερώνω!


Πολύτιμη πληροφορία αυτή.. Είμαι σε φάση να το ανοίξουμε με τον πατέρα μου και να το κολλήσουμε με φλαντζόκολλα... 
Όσο για την έρευνα συνεργειατζή, σε ευχαριστώ θερμά. 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

11 ώρες πριν, Ο/Η Κωστάκης έγραψε:


Πολύτιμη πληροφορία αυτή.. Είμαι σε φάση να το ανοίξουμε με τον πατέρα μου και να το κολλήσουμε με φλαντζόκολλα... 
Όσο για την έρευνα συνεργειατζή, σε ευχαριστώ θερμά. 

 

Μερικά τιπς για το καπάκι αυτό επειδή την έχω/ουμε πατήσει.

- Δε θέλει πολύ σφίξιμο γιατί μπορεί να κλωτσήσει το ένα και μοναδικό μπουζόνι που κρατάει το καπάκι. Μου έχει συμβεί και αναγκάστηκα να πάρω στο χέρι το εσωτερικό καπάκι (δηλαδή βγάλσιμο πηνία δίσκους αλυσίδα, γρανάζια) και να φτιάξω καλύτερο σπείρωμα στο εσωτερικό καπάκι. Σε καλό μου βγήκε αυτό γιατί πλέον δεν το φοβάμαι στο σφήξιμο.

- Όταν βγάζεις το καπάκι το μεγάλο λαστιχένιο κορδόνι ξεχυλώνει και δεν ξαναμπαίνει σωστά στη θέση του, ΔΕΝ στέκεται. Λύση να το κόψεις αφαιρώντας περίπου ένα πόντο και το κόψιμο το τοποθετείς στο πάνω μέρος του καπακιού (για ευνόητους λόγους). Φλατζόκολλα θα βάλεις και στο αυλάκι αλλά και στο καπάκι που είναι επίπεδο, αυτό λόγω που δεν μπορείς να σφίξεις σωστά με μια μόνο κεντρική βίδα. Επίσης αν έχεις υπομονή αφήνεις να στεγνώσει τουλάχιστον 24ώρες αναλόγως την κόλλα με ανοιχτές τάπες να αναπνέει εσωτερικά. Φυσικά επιμελείσε  να σκουπίσεις την περίσσια φλατζόκολλα γιατί η Enfield αισθάνεται να την χαϊδεύεις και την περιποιείσαι. :love:

Με αυτόν τον τρόπο όμως στην επόμενη αλλαγή μάλλον θα χρειαστείς καινούργιο λάστιχο δεν καθαρίζει εύκολα από πάνω του η φλατζόκολλα και συμβουλή μη πάρεις από ebay Ινδίας, είναι κάκιστα, μόνο από Χιτσκοκ. Μπορείς βέβαια να βρεις βιοτεχνία με ελαστικά (εδώ Αθήνα έχουμε στο κέντρο) και με δείγμα να πάρεις κορδόνι με το μέτρο, αρκεί να βρεις αντίστοιχο και στην πυκνότητα (μην είναι πολύ μαλακό - την είχα πατήσει).  Αν τα καταφέρεις και στεγανοποιήσεις σωστά το καπάκι δε χρειάζεται να το ανοίγεις σε κάθε αλλαγή λαδιών, παρά μόνο για σοβαρό λόγο. Με μια τρόμπα άντλησης (είναι φθηνές) τραβάς όσο μπορείς και επαναγεμίζεις με ATF. Άλλωστε τον τζόγο της αλυσίδας τον ελέγχεις από την τάπα αναπλήρωσης. ΜΗΝ ανοίγεις το καπάκι μόνο για αλλαγή λαδιών.

 

(Τι μ' έπιασε και γράφω?) Έχω κι εγώ μια του 2007  (η τελευταία καινούργια που έδωσε ο Σαββαΐδης)  παρατημένη πάνω από 3 χρόνια και πριν λίγες μέρες την έβαλα μπρος κάνοντας λίγα χιλιόμετρα στο λιμάνι του Πειραιά.  Θέλει όμως πολύ αγάπη και χάιδεμα για να μου συγχωρέσει την παραμέλησή της..!! :blink:

 

Ααααααααααα και τέλος, καλώς ήρθες.:hellored:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Την 29/10/2022 at 10:56 ΠΜ, Ο/Η noe έγραψε:

(Τι μ' έπιασε και γράφω?) Έχω κι εγώ μια του 2007  (η τελευταία καινούργια που έδωσε ο Σαββαΐδης)  παρατημένη πάνω από 3 χρόνια και πριν λίγες μέρες την έβαλα μπρος κάνοντας λίγα χιλιόμετρα στο λιμάνι του Πειραιά.  Θέλει όμως πολύ αγάπη και χάιδεμα για να μου συγχωρέσει την παραμέλησή της..!! :blink:

 

Αυτά είναι νέα!

Ειλικρινά χαίρομαι πολύ! 

Αναμένω τη φωτογραφική βόλτα που λέγαμε...:bike:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Noe, σ΄ευχαριστώ για όλες τις λεπτομέρειες.
Αυτήν την στιγή και μέχρι το τέλος του μήνα περίπου, την έχω σε ακινησία λόγω απουσίας μου στο εξωτερικό.  
Όταν επιστρέψω, θα ξεκινήσω τους ελέγχους και τις επισκευές. 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...