Jump to content

Δυο εφαρμογές που αφορά την καλύτερη χρήση της κοινότητα μας.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Nikoss Rocket Nikoss Rocket
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Moto Guzzi V85TT


Recommended Posts

Ο αντικαταστάτης της Χιονάτης ...

Μοντέλο 2019 με 20.000χλμ παρά κάτι ...

 

 

 

263279233-319858229756172-23330289349953

 

 

263462949-232074755700395-37834962285312

 

 

263430405-591791788601067-77670271916903

 

263388921-348499240370086-60043858279917

 

263414565-419379096557576-29389069112591

 

 

263270550-935949210460568-60953527444345

 

263237208-336078598327756-19977760912050

 

 

Άντε να δούμε πως θα τα πάμε με αυτή την κυρία ...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Η απόφαση ότι το CFmoto 650MT έπρεπε να αντικατασταθεί με άλλη μηχανή η απλά να πωληθεί είχε παρθεί πριν από το ταξίδι στα Βαλκάνια, απλά λόγω του ότι όλα τα έξοδα της ήταν πληρωμένα μέχρι το τέλος του χρόνου δεν υπήρχε λόγος βιασύνης …

 

Είχε γίνει μια προσπάθεια το καλοκαίρι να αντικατασταθεί με ένα Royal Enfield Interceptor αλλα δεν ευδοκίμησε … και τελικά αγοράστηκε το Imperiale

 

Και πάλι καλά γιατί μπόρεσα και πήγα το ταξίδι στα Βαλκάνια μαζί της και συνταξίδεψα με καταπληκτικούς ανθρώπους …

 

H Χιονάτη ήταν ένα ψηλό street μηχανάκι με σφιχτές αναρτήσεις  και με 17αρηδες τροχούς

Το μεγαλύτερο πρόβλημα μου ήταν ότι με έβαζε σε ένα τριπάκι να την οδηγώ πάντα πιο γρήγορα από ότι ήθελα …

 

Στο μυαλό μου ήξερα πως ήθελα την ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα μου …

 

19αρης τροχός τουλάχιστον (θα προτιμούσα 21).

Όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.

Αυτονομία γύρω στα 400χλμ (είτε λόγω χαμηλής κατανάλωσης είτε λόγω μεγαλύτερου ρεζερβουάρ).

Ο άξονας πίσω θα ήταν +.

Αερόψυκτο η αεροελαιόψυκτο θα ήταν +.

Οποιαδήποτε καινούρια τεχνολογία η ευκολία που θα έκανε το ταξίδι πιο άνετο θα ήταν + (αλλά όχι απαραίτητη).

Κεντρικός ορθοστάτης (ειδικά αν η μετάδοση γίνονταν με αλυσίδα).

Δυνατότητα χωμάτινης διέλευσης.

Όσο το δυνατόν λιγότερα πλαστικά κουστούμια …

 

Οπότε έφτιαξα μια λίστα με μηχανές που είτε μου αρέσουν είτε θα ήθελα να είχα …

 

 

  1. bmw r80gs (1990 και μετά με το τετράγωνο φανάρι)
  2. Moto Guzzi v85tt
  3. bmw r850gs
  4. CFmoto 800MT
  5. swm 650 superdual
  6. Τίποτα

 

 

Η νούμερο 1 είχε ελάχιστες επιλογές

Η νούμερο 2 ήταν ακριβή

Η νούμερο 3 με πολύ δελεαστική τιμή (και το σκεφτόμουν αρκετά μετά την βόλτα με το 1100 του Ακή)

Η νούμερο 4 με καλή τιμή για τον εξοπλισμό της (και χρηματοδοτικό)

Η νούμερο 5 το πιο χωμάτινο από όλα (αλλά νομίζω ότι σταμάτησε η παραγωγή του)

 

Οι μέρες πέρναγαν είχα 2 κρούσεις για την πώληση της Χιονάτης την πρώτη την απέρριψα …

Η δεύτερη λόγω οικογενειακών προβλημάτων του αγοραστή καθυστέρησε να γίνει …

 

Οπότε μιας και είχα την επιλογή να δώσω ανταλλαγή την Χιονάτη στην αντιπροσωπεία και να την αντικαταστήσω με το 800 προχώρησα προς αυτή την κατεύθυνση …

 

Τελικά η Χιονάτη πωλήθηκε και εγώ έχω ησυχάσει μιας και έχω κατασταλάξει με την επιλογή του 800.

 

Και κανονίζουμε ένα καφέ με τους γνωστούς φίλους και κατέληξα την ίδια μέρα να έχω κανονίσει την αγορά του Guzzi …

 

Το Guzzi το κοίταζα από τότε που βγήκε το είχα κάνει 2 τεστ και έφτασα αρκετά κοντά να το πάρω πριν 2 καλοκαίρια …

Τελικά απλά έπρεπε να κάνω λίγο παραπάνω υπομονή …

 

Η οποία είναι μια μηχανή με ιδιαίτερη αισθητική που δεν αρέσει σε όλους, αλλά στα δικά μου τα μάτια και τα θέλω ήταν αυτό που ζητούσα …

 

Είναι μια μηχανή που συνδιάζει το παρελθόν με το μέλλον …

Την νιώθεις, δεν είσαι αποκομμένος όπως με τις σύγχρονες ραπτομηχανές …

Δεν έχει τις επιδόσεις των μηχανών με σύγχρονο σχεδιασμό αλλά για μένα είναι παραπάνω από αρκετές …

Έχει καλό ζύγισμα και δεν δείχνει το βάρος της (δεν είναι καλλίγραμμη Ιταλίδα του βορρά … μάλλον για πληθωρική Σικελιάνα την κόβω, οπότε τα έχει τα κιλάκια της)

 

Οι αρχικές εντυπώσεις είναι πάρα πολύ καλές (την έχω βολτάρει μέσα την πόλη μέχρι στιγμής) και όντως έχω κουμπώσει πάνω της …

 

Μετά από την πρώτη μεγάλη βόλτα κάποια στιγμή τις επόμενες εβδομάδες θα έχω καλύτερη άποψη για την συμπεριφορά της καθώς και για τα γούστα της …

 

Από ότι φαίνεται η ιδιαίτερη αισθητική της δείχνε να αρέσει στο κόσμο αν κρίνω από τα κομπλιμέντα που δέχομαι στα φανάρια …

 

Για την αξιοπιστία της Ιταλίδας θα δούμε σε βάθος χρόνου πως θα τα πάει (ήρθε για να μείνει)

Μου κάνει εντύπωση ότι η ποσότητα του λαδιού που θέλει είναι 1.7 λίτρα (και τα παπιά πρέπει να παίρνουν πιο πολύ)

Αλλά τουλάχιστον όλες οι εργασίες για το σέρβις της είναι εύκολες και δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό μηχανάκι (όπως σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα για να αλλάξεις φίλτρο και μπουζί, για βαλβίδες δεν το συζητάμε… ) ούτε καν το ρεζερβουάρ δεν χρειάζεται να βγει, μόνο μην χρειαστεί να αλλάξεις δίσκο συμπλέκτη εκεί μάλλον τον ήπιες …

 

Οπότε μόλις τελειώσει η εγγύηση θα κάνουμε παιχνίδι μόνοι μας …

 

Τα διαστήματα των σέρβις είναι ανά 10.000 χλμ (κάτι που δεν θα τηρήσω τουλάχιστον στα λάδια)

 

τα υπόλοιπα εν καιρό ....

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Panagiotis-REH
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

9 λεπτά πριν, Ο/Η elifain έγραψε:

:minima:

Πες τα δημόσια βRE καλό Συνεργειο ζητάνε οι ποιο πολύ . Δεν έχουμε μονοπώλιο εδω μέσα 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Νομιζω εχεις πλεον μια ωραια οικογενεια μοτοσυκλετων για σχεδον ολη την γκαμα διτροχων ταξιδιων!! 
 

Παντα ορθιος αδερφε!!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 month later...

Πρώτο μίνι σέρβις στα χέρια μου ...


Αλλαγή λαδιών 24 ευρώ 
Αλλαγή φίλτρου λαδιού 14 ευρώ

Ρύθμισή βαλβίδων (μία εισαγωγής ήταν λίγο κλειστή)
Ρύθμιση των διάκενων των μπουζί (ήταν ότι νάνε)
Γρασάρισμα του πολύσφηνου του άξονα 
Διάφορα γρασαρίσματα, λαδώματα κτλ ...
κόστος εργασίας αλλά 60 ευρώ 

καφέδες μπύρες σουβλάκια κάτι λιγότερο από 20 ευρώ 

σύνολο 118 ευρώ περίπου 

Θα χρειαστώ και πίσω τακάκια οπότε υπολογίζω κάνα 50αρι ακόμα 
 

F692-B3-E4-795-A-4-C32-A4-EA-ACF45103330

 
 

0-A2-D5-DEB-2210-4442-B91-E-EC62-C4-A06-

 
 

7-C507-CD0-FA50-442-C-B3-E6-691652726358

 
 

CD7921-B8-F91-F-4-ACC-B013-7-D2-D4-C170-

 
 

445-BA441-838-A-456-C-8982-499-F7-AE816-

 
 

E21-E3-E29-69-A9-4-FC9-B9-F7-4709-BF4434

 
 

8083-E4-B0-A39-A-40-B5-8-AF4-EF1316-FDED

 
 

67-A61824-0-BC3-4893-82-C8-F8-B184-C0-E1

 
 

4-E101107-74-FB-474-A-9946-706859-AD0480

 

και κάπου εδώ άρχισα να βάζω και εγώ τα χέρια μου όποτε τέλος το φωτορομάντζο ...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Panagiotis-REH
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

39 λεπτά πριν, Ο/Η elifain έγραψε:

Στον Ηρακλή πήγες Παναγιώτη;

 

Όχι Σπύρο, είναι ένας συνταξιούχος Ιταλοφιλος μηχανικός στο Περιστέρι, Λάζαρης λέγεται.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μπήκαν και οι βάσεις για τις givi dolomiti 
είναι quick connect/disconnect 

To να τις βγάλεις δεν παίρνει πάνω από ένα λεπτό 
και στην μηχανή μένουν μόνο τα παρακάτω ...
 

E6176-D32-AB65-474-D-9211-BFDE1-A524485.

 
 

F7-B03-B65-DDB7-4476-ABBC-40-BF7-BCDF65-

 
 

86375-EE7-2-D02-4994-9279-43-D5233-C10-A

 
 

89-A9-F575-8-E0-E-4198-9-C53-4706-A2-A54

 

μία από τις βίδες με παίδεψε αρκετά (έσπασε και το άλλεν) ...


δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τα φτιάχνουν συμμετρικά ...
τι λογική έχει η μία βαλίτσα να είναι πιο έξω από την άλλη ...
το καταλαβαίνω αν τις έδιναν με διαφορετικές χωρητικότητες. ... αλλά δεν ...
Τέλος πάντων ...

 

501-D0-AA5-8-A16-4256-8662-86008-C869-B8

 
 

AF9-DB376-B779-4963-8-C53-44485-EC5877-C

 
 

DBD2-DAE5-A95-E-4-E69-A97-D-E148-FA72-CC

 
 

3-C0655-F1-89-DD-4446-8-DD2-58915-A9-B90

 


Οι ετοιμασίες σχεδόν τελείωσαν για το ταξίδι (μένουν πίσω τακάκια για αύριο).

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.