Jump to content
Δημιουργία Νέου...

ΜακΠ καλώς ήρθες στο Royal Enfield Club Hellas


Recommended Posts

big logo.png

 

Καλώς ήρθες  ΜακΠ στην Κοινότητα μας.

Ανοίχτηκε αυτό το θέμα για να πεις λίγα λόγια για εσένα, ώστε να σε γνωρίσουμε.

Σου έχει σταλεί ένα email ώστε να σε βοηθήσει να καταλάβεις στο πως λειτουργεί το Φόρουμ μας.

Μη διστάσεις να περιηγηθείτε και να γνωρίσετε τους άλλους.


 

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Χαιρετώ τα μέλη του club! Συνοπτικά, χρόνια δίτροχος με σκουτεράκια, σκέφτομαι να κάνω το επόμενο βήμα μπαίνοντας στον κόσμο της RE και συγκεκριμένα σε αυτόν του Himalayan. Η εταιρεία ειναι ιστορική, και το Himalayan πανέμορφο με μπόλικο χαρακτήρα και φιλικό στήσιμο. Το γεγονός πως η μηχανή είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση τύπου τα-κανω-ολα-και-συμφερω, και πως σχεδιάστηκε με μια συγκεκριμένη αγορά στο μυαλό και όχι σαν άλλο ένα νεορετρό, προσθέτουν σίγουρα στην γοητεία του. Διατηρώ ωστόσο σημαντικούς ενδοιασμούς που έχουν να κάνουν τόσο με την αρνητικά σχολιασμένη ποιότητα του φρεναρίσματος σε ταχύτητες εθνικής (100-120χλμ), όσο και με την δυνατότητα σέρβις στην Ελληνική επαρχία μιας και εδώ και λίγο διάστημα κατοικοεδρεύω εκτός Αθηνών. Οποιαδήποτε συμβουλή είναι θεμιτή!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Καλώς ήρθες στην παρέα μας.

Ο @Panagiotis-REH έχει Ιμαλάια και έχει ανεβάσει αρκετά ριβιου και βόλτες και ότι άλλο θες.

Η εικόνα είναι πως έχουμε να κάνουμε με ένα αξιοπρεπές μηχανάκι που κανεί αυτά που υπόσχεται. Πιο αναλυτικά γι'αυτά που ρωτάς ο Παναγιώτης είναι ο ειδικός.

 

για το θέμα του σέρβις όλοι όσοι είμαστε εκτός Αθήνας με όλες τις μάρκες έχουμε θέμα...απλά για τις άλλες και ειδικά τις παλιές υπάρχουνε περισσότεροι μηχανικοί να παίξεις ρώσικη ρουλέτα...

το Ιμαλάια όπως το βλέπω έχει λογική που μπορούν να το πιάσουν όλοι οι μηχανικοί. Δεν έχει κάτι εξεζητημένο όπως τα παλιά Enfield. Εντελώς καμία σχέση δεν έχουν.

εινια σύγχρονο απ' όσο είδα σε ανοχές και λογική οπότε είναι εύκολο στον μηχανικό.

 

σκέφτεσαι για καινούργιο ή μεταχειρισμένο?

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ευχαριστώ για την απάντηση! Για αρχή εξερευνώ το κόσμο του Himalayan. Αλλωστε τα περισσότερα μεταχειρισμένα κρατάνε μια τιμή αρκετά υψηλή, σε βαθμό που σε βάζουν σε δεύτερες σκέψεις όσον αφορά την εξίσωση καινούργιο/μεταχειρισμένο.

 

Έχω παρακολουθήσει αρκετες από τις αναρτήσεις του @Panagiotis-REH. Καταλαβαίνω πως είναι ερωτευμένος με το Himalayan του, το οποίο και θεωρεί μια πολύ καλοστημένη μηχανή. Οπως δηλαδή και οι περισσότεροι χρήστες του τύπου από την Ινδία μέχρι τις ΗΠΑ και όλα τα ενδιάμεσα. Αντίστοιχα σχόλια σίγουρα με προδιαθέτουν θετικά, δεν αγαπάς ετσι τυχαία 195 κιλά μέταλλο!

 

Το θέμα των σχετικά αδύναμων φρένων έχει αναφερθεί και στο φόρουμ και ομολογώ με απασχολεί αρκετά. Καθημερινά κάνω γύρω στα 70χλμ για να πάω και να έρθω στην δουλειά, πρώτα στην εθνική και μετά σε στριφογυριστο ορεινό επαρχιακό δίκτυο. Δεν φιλοδοξω να να βάλω φωτιά στην άσφαλτο, ούτε και θα το ήθελα απαραίτητα. Αλλά τα 100-120 χλμ που έχουν αναφερθεί σαν την ζώνη που τα φρένα παραειναι ασαφή και προοδευτικά, είναι τυπική ταχύτητα εθνικής.

 

Όσο για την συντήρηση της μηχανής στην επαρχία, είναι σίγουρα ο βασικότερος εκ των ενδοιασμων μου. Αν ήμουν Αθήνα/ Θεσσαλονίκη θα ήταν αλλιώς. Αλλά όντας σε νησί το σκέφτεσαι αν ο εδώ μηχανικος θα αναλάβει μια μηχανή που δεν ξέρει και με τι αποτελέσματα. Χωρια που χωρίς να έχω την πολυτέλεια της μηχανής αντικατάστασης που έχουν οι κατοικοεδρευοντες στην Αθηνα και χωρίς κάποιο άλλο μεταφορικό φοβάμαι θα ζοριστω αρκετά αν πχ αργούν τα ανταλλακτικά ενώ το Himalayan θα περιμένει σε κάποιο συνεργείο. Γι'αυτό και ρωτάω πως είναι η ζωή με ένα RE για κάποιον κάτοικο επαρχίας που δεν εχει ευκολη πρόσβαση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ειδικά αφού μιλάμε για καθημερινή χρήση και μπόλικα χλμ!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Καλημέρα,

Το himalayan έχει θέμα στο φρενάρισμα απο "υψηλές ταχύτητες" (χαχαχαχαχα) όταν κουβαλάει έχτρα φορτίο, συνεπιβάτη, αποσκευές η και τα δύο.
Με μια δοκιμή θα καταλάβεις αν σου κάνει η όχι.

Για το θέμα της συντήρησης είναι ένα απλό μηχανάκι και οποιοσδήποτε μηχανικός ξέρει να ρυθμίσει βαλβίδες με κόντρα παξιμάδι μπορεί να το συντηρήσει ....

 

Δύσκολο το θέμα της συντήρησης και των ανταλλακτικών οταν ζεις στην επαρχία.

Το μηχανάκι κάνει αυτό που λέει και που δείχνει τίποτα λιγότερο ή περισσότερο.
Είναι ένα απλό αεροψυκτο μηχανάκι που πλέων δεν βρίσκεις πολλά καινούρια να αγοράσεις, αν πιάνουν τα χέρια σου μπορείς να κάνεις τα πάντα μόνος σου.
Δεν έχει περιττά πλαστικά κουστούμια, στις πτώσεις συμπεριφέρεται αρκετά καλά, έχει ένα σκασμό αξεσουάρ πολύ περισσότερα από άλλες μηχανές του είδους του ...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Αν υπάρχει καλός Μηχανικος στο νησί σου δεν νομίζω ότι πρέπει να ανησυχείς , για τα ανταλλακτικά πιστευω ότι αν χρειαστείς κάτι εξεζητημένο ναι εκεί μπορεί να έχεις θέμα καθυστερήσεις , στα αναλώσιμα δε νομίζω ότι θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα.

Για τα φρένα σου απάντησα από πάνω @Panagiotis-REH ,δεν ξέρω αν αυτό το πρόβλημα έχει λυθεί στο καινούργιο μοντέλο που έχει κυκλοφορίσει 
 

Σε ποιο νησί βρίσκεσαι ;

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Παίδες στο θέμα των ανταλλακτικών κάνεις δεν έχει απόθεμα σε εξειδικευμένα και περίεργα ανταλλακτικά...απλά περιμένεις.

Το θέμα είναι να μη φτάσεις σε τέτοιο σημειο.

Από εκεί και πέρα απο την στιγμή που είσαι σε νησί θα κανονησεις, αν με το καλό το πάρεις, να έχεις σίγουρα από ένα φίλτρο λαδιού, αέρος και μια ντιζα συμπλέκτη.

Ετσι και τα μικρά τα σέρβις τα έχεις και δεν θα μείνεις εύκολα.

 

Αυτό κάναμε εμείς με τα παλια εδω Θεσσαλονίκη και πάντα ημασταν στον δρόμο χωρίς προβλήματα....

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Για αρχή σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές!

 

Για το κομμάτι της συντηρησης να πω πως δυστυχώς δεν έχω ιδέα απο μηχανολογικά. Ξέρω στην -θεωρία- να εκτιμώ ενα καλό σχέδιο είτε αυτό το λένε RR Merlin, είτε Vespa, είτε matchless G3/L, είτε Citroen DS. Αλλά στα πρακτικά δεν εχω την παραμικρή ιδεα απο το πως να συντηρήσεις ή να επιδιορθώσεις μια μηχανη. Οπότε δυστυχώς εγω δεν μπορώ να αναλάβω κάτι όσο και να με γοητεύει η ιδέα.

 

Ρεαλιστικά θέλω μια μηχανη φιλική, με χαμηλες ανάγκες συντήρησης, που θα αντεχει εμένα τον βαρβαρο (σσ. είπαμε χρονια στα αυτοματα σκουτερ), και που θα κανει αγογγυστα καθημερινά περί τα 70χλμ. Καταννοώ πως η όποια μηχανή δεν είναι piaggio που θέλει αλλαγή λάδια, φίλτρο αέρα και λαδιού κάθε 10.000χλμ και μεγάλο σερβις κάθε 20.000χλμ. Αλλά αν υπολογίσουμε πως απο η RE προτείνει σερβις καθε 3000-5000χλμ, με τα χλμ που κάνω αυτό σημαίνει σερβις καθε 3 μήνες. Είναι ενα θεμα λοιπόν αν υπολογίσουμε πως άλλο μέσο για να εξυπηρετηθώ δεν υπάρχει, και πως στο νησί (Κρήτη) δεν παιζει μηχανή αντικατάστασης, αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημενο συνεργείο. Και φανταζομαι αντίστοιχα προβληματα θα έχω παντου στην επαρχία μιας και μετά την Κρήτη, πάλι λόγω δουλειας αν και Αθηναίος θα κατοικοεδρεύω στην περιφέρεια, για τουλάχιστον για ενα διάστημα.

 

Μια λύση είναι αυτό που προτείνατε προαγοράσω φίλτρο λαδιού, αέρα, ή καμία ντίζα. Και ειναι σίγουρα θετικό πως τέτοια αναλώσιμα βρίσκονται εύκολα και φθηνά. Αλλά αν μιλαμε για κατι έκτακτο, όπως αντιστοιχα συνέβει σε άλλα μελη του φόρουμ (πχ ρουλεμαν τιμονιου, δίσκοι κιβωτιου, εκκεντροφοροι) γιατι οκ μηχανες είναι και χαλάνε, ή απλά για μεγάλο σέρβις, τι θα πρέπει να περιμένω στην επαρχία? 2-4 Μέρες ακινησίας? 2-4 βδομαδες??

 

Καταλαβαίνω πως λόγω αδράνειας η μάζα επηρεάζει αρνητικά το φρενάρισμα. Να σημείωσω εδώ πως σε κάποια τεστ τα νεότερα μοντέλα (τουλαχιστον μεχρι το 2020) φαίνεται να θέλουν περισσότερη αποσταση για να σταματήσουν (πχ Royal Enfield Himalayan BS6 vs BS4 Performance Comparison ). Ίσως λόγω αυξημενου βάρους? Σε κάθε περίπτωση, μιας και κατα βάση θα ταξιδεύω απο/προς την δουλειά (75-80κιλα εγώ και ο εξοπλισμός) δεν αναμένω μεγάλα προβλήματα. Αλλα δεν θα υποκριθω πως δεν ψαρώνω στην ιδέα οτι δικάβαλος σε ταχύτητες πορείας εθνικής (100-120χλμ) θα φοβάμαι αν θα σταματήσω εγκαιρα.

 

Ελπίζω να μπορέσω να κανω καποιο δοκιμαστικό τις επομενες μερες που θα είμαι Αθηνα. Μια φορα σε στατική εκθεση το himalayn είναι πανέμορφο, δεν θες να κατέβεις απο την σέλα του!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Θα σου πρότεινα να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία αν έχουν καποιον/καποιους που συνεργάζονται στο νησι.

Τα υλικα τα έχεις για να τα πας στο συνεργείο και να σου τα αλλαξει ο μηχανικος. Δεν χρειάζεται να ασχοληθεις.

Ρουλεμαν τιμονιου αν δεν κανω λαθος υπαρχει συμβατό στην αγορα οπότε παλι θα βρεις στο πιτσ φιτίλι, αλλα καλυτερα να μας πει ο Παναγιώτης.

Τωρα για το θεμα τον δίσκων τι να σε πω αυτο έχει να κανει και με το πως οδηγει ο καθενας μας

Αλλος αλλαζει συμπλέκτη καθε 60.000 και αλλος καθε 200.000...ειναι θεμα τεχνικης κατα την γνώμη μου.

Οι εκκεντροφόροι ηταν μια αστοχία που την κάλυψε η αντιπροσωπεία, ναι ειναι δυκσολο το κομματι αυτο αλλα πόσο τυχερος εισαι να πετυχεις τετοιο πρόβλημα. Άλλωστε δεν έχουν ξανά ακουστεί τέτοια θεματα.

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το Ιμαλάια το οδήγησα στην Αγγλία το πρωτότυπο το 2017 στα 40 χρόνια του. REOC το είχε ο Νο2 της Royal Enfield ο  Wells και το δοκίμαζε. Αν και παλιακος 14 χρονια τώρα όπως ξέρουν τα παιδιά και λάτρης της εταιρείας και έχω περάσει πολλές καταστάσεις δεν αλλάζω την χρονομηχανη με τίποτα την μοναδική οδηγική αίσθηση. Το Ιμαλάια καινούριο ναι μεν με προσωπικότητα δε μου θυμίζει 80ης. Τα προβληματα γνωστά οπως αναφέρουν τα παιδιά αλλά είπαμε εχουμε μούρλα εμείς οι ενφιλνταδες. Εγώ θα το αγόραζα το Ιμαλάια αν είχα τα φράγκα αλλά δεν είμαι το παράδειγμα γιατί όσον αφορά την Ενφιλντ δεν σκέφτομαι με την λογική αλλά με το συναίσθημα. 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το ζήτημα του μηχανικού είναι υψίστης σημασίας. Πρώτα βρίσκεις αποδεδειγμένα καλό μηχανικό κι ύστερα αγοράζεις μηχανάκι από τις μάρκες που αυτός γνωρίζει και δουλεύει!

Προσωπικά, υπέκυψα στη γοητεία του ρετρό (και στη συμφέρουσα τιμή, δεν το κρύβω) και πήρα την Classic 500 EFI, αλλά ζω των παθών μου τον τάραχο και μόνο με τα περιοδικά σέρβις.
Δεν τολμώ να φανταστώ τι θα γίνει αν ό μη γένοιτο μου συμβεί καμιά σοβαρότερη βλάβη!
Το πήγα προχτές για αλλαγή λαδιών κλπ. Του εξήγησα τι πρέπει να κάνει, του έδειξα και στο YouTube το βίντεο του Hitchkock, κι όταν τέλειωσε και πάει να κλείσει βλέπω το καπάκι του φίλτρου λαδιού χωρίς το ελατήριο! Πανικός! Τραβιέμαι τώρα δυο μέρες χωρίς αποτέλεσμα γιατί το ίδιο με τίποτα αλλά και παρόμοιο δύσκολο να βρεθεί στην επαρχία...
Έχω θυμώσει πρώτ' απ' όλα με τον εαυτό μου κι έχω απογοητευτεί σε σημείο που -δεν το κρύβω- σκέφτομαι να το βάλω για πώληση. Μόνο στην Αθήνα υπάρχει προκοπή μ' αυτά τα μηχανάκια :cray:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ελπίζω να βγάλεις άκρη! Σκέψου το ετσι, ο μηχανικός σου πλεον απέκτησε πρακτική εμπειρία.:angry6:

 

Είναι ενα θέμα το σέρβις στην επαρχία. Ιδίως αν προορίζεις την μηχανή για βασικό -και μόνο- μεταφορικό μέσο. Βέβαια, για να αποδωσουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, οι διαφοροι χρήστες του Himalayan υποστηρίζουν πως το σερβις του ειναι ευκολο! Φαντάζομαι τα πράγματα ειναι λιγο πιο περίπλοκα με τα 500αρια.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Φίλε μου, αν θέλεις βασικό και μόνο μεταφορικό μέσο παίρνεις Honda (οποιοδήποτε μοντέλο, από πατίνι μέχρι διαστημόπλοιο!) και ησυχάζεις ::):
(Δε λέω για BMW -που είναι επίσης κορυφαία μηχανάκια- λόγω υψηλών τιμών).

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Άσε την Honda από που να πιάσω από το ρημάδι το Αφρικανα? Το τελευταίο καλό παπι που έβγαλε ήταν το άστρα μετά πάτωσε .

Ολα έχουν τα καλά και τα κακά τους .

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Εν τω μεταξυ αναφέρουν απο την αντιπροσωπεία πως υπάρχουν διαφορα εξουσιοδοτημένα συνεργεία στην επαρχία (πχ στο Ηράκλειο). Δεν ξερώ λεπτομέρειες, απλα αναφέρω ότι μου είπανε. Ε

χει κάποιος γνώση επ' αυτού?

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search