Jump to content

Δυο εφαρμογές που αφορά την καλύτερη χρήση της κοινότητα μας.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Nikoss Rocket Nikoss Rocket
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Σκέψεις για νέα μηχανή για δικάβαλα ταξίδια


Recommended Posts

Μετά το ταξίδι στην Τουρκία μου έχουν μπεί ιδέες να δώσω το estrelaκι και να πάρω μιά άλλη για τα μακρινά δικάβαλα ταξίδια.....

Μέχρι στιγμής κοιτάω κατά προπέλα μεριά ...

Σκέφτομαι είτε για το r100gs Paris Dakar η για το r850gs σε κάτι ποιο νέο 🤔

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Τα αεροελαιοφυκτα boxer καλα ειναι αλλα δεν ξερω αν αντεξεις το καψημο στα ποδαρια σου...

...απο εκει και περα το r100gs το εχουν  υπερτιμημενο στις αγγελιες...αν και βραχος το εργαλειο.

Το r850gs ειναι βαρη σαν το το 1150gs ή 1100gs και με χαμηλοτερη υποδυναμη...

 

Προσωπικα θα κοιτουσα και το r850r που θα βρεις σχετικα φθηνο...ενταξυ δεν ειναι gs...

 

Απο την αλλη και το βεστρομ ειναι βραχος συγχρονο και ευκολο...

 

Δεν ξερω αν ειναι απαρετιτο να εχει καποιος 1100 ή 1000 κιβηκα για βα κανει ταξιδια...

Μεχρι 750 και με μεχρι περιπου 60 αλογα ειναι μια χαρα.

 

 

Αν σε πω εχω μπερδευτει και εγω...παντω υπαρχουν πολλε επιλογες.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Αυτό που μου αρέσει είναι το moto guzzi v85 tt

Αλλα δεν έχω τα 13 και να τα είχα δεν θα τα έδινα 😁

 

Οποτε εκεί που καταλήγω μέχρι στιγμής είναι το r850gs (που είναι το ίδιο σε γενικές γραμμές αλλά ποιο παλιό) 

 

Αρκετή δύναμη και σύμφωνα με αυτά που διαβάζω λειτουργεί πολύ καλυτερα από το 1100 και το 1150.

 

Καλο το vstrom αλλά δεν το έχω να λύνω το μισό μηχανάκι για να αλλάξω ένα μπουζι η να ρυθμίσω βαλβίδες. 

 

Έχω όλο το χρόνο μπροστά μου μέχρι το επόμενο καλοκαίρι 😁

 

Όσον αφορά την ζέστη ισχύει λίγο πολύ με όλα τα αεροψυκτα απλά δεν τα οδηγας σαν Ινδός με σαγιονάρα, με μποτουλα θα είναι μια χαρά.... 

 

Θέλουμε να μπορεί να ταξιδεύει και σε χώμα (υπάρχουν κάποιες σκέψεις για Αφρική) 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

13 λεπτά πριν, Ο/Η Panagiotis-REH έγραψε:

(υπάρχουν κάποιες σκέψεις για Αφρική) 

ωωωωωωωουουουουουυυυυυυυ.. :happy1:

Έχεις σκεφτεί τη λύση δύο ελαφριών εντούρο  250-500cc ?

Εφόσον είσαστε πάντα δύο άτομα? π.χ. δύο KLE 500 

(ξέρω διπλά έξοδα, όμως αν υπήρχε η δυνατότητα?)

Καλά άστο εγώ ταξιδεύω νοητά, ααααααχ..!!

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Νίκο λίγο δύσκολο να καβαλάω και τα 2 ταυτόχρονα 😁

Για τα επόμενα 3-4 χρόνια αναγκαστικά θα πηγαίνουμε παντού με μία μηχανή

 

Ο Νίκος θέλει 2 χρόνια για να βγάλει δίπλωμα και μετα κανα 2 ακόμα για να μπορει να οδηγήσει το Himalayan  η ότι άλλο έχουμε που να είναι Α2 και έχω και το Μαράκι για αρκετά χρόνια ακόμα και μετά θα παρει σειρά ο μπεμπης και ενδιάμεσα θα ζηλέψει η σύζηγος και θα θέλει και αυτή και στο τέλος θα πηγαίνω μόνος μου 😀

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μακρια απο κουζι και αν παρεις gs παρε το 1150 το μονομπουζο και θα με θυμηθεις. Το ποιο αξιοπιστο μηχανακι...

...αλλα αμα σε πλαγιασει θες και τεσσερα ατομα να το σηκωσεις.

Ιδικα με βαλιτσες και σιμπραγκαλα...

... για αφρικη δεν θα κοιτουσα για πανω απο 650 μη σε πω και το ιμαλαια μια χαρα ειναι.

Ο Θεσσαλονικιος Madnomad Ηλιας Βροχιδης ταξιδεψε με Honda εντουρακι 250αρι...

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ναι ο Βροχίδης πήγε με το 250 αλλά ήταν μόνος του.

Και εγω αν ήμουν μόνος μου δεν θα το συζητάγαμε τώρα 😀

Όσο για το ξάπλωμα ο Νίκος θα το σηκώνει και θα το ρίχνει καμια δεκαριά φορές για ζέσταμα 😀

 

Καλή η πρόταση για το 1150 αλλά δεν μου αρέσει.

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το Ιμαλαια για την Αφρικη ειναι τελειο...

Τα μεγαλα μηχανακια ειναι βαρια και δυσκηνητα σε δισκολα εδαφη. 

Το μεγαλο χρειαζετε αν βγεις σε εθνικη και αν σε αφηνουν να πηγαινεις με μεγαλο οριο για να καλιπτεις χιλιομετρα...

Μονο γιαυτο κατα την ταπινη μου γνωμη.

Με το gs που εχω και τον Παναγο με την Efi πηγαιναμε αυτος μπροστα και εγω ακολουθουσα...

Ποτρ δεν ειχα την αναγκη να τον περασω γιατι δεν χρειαζοταν...στο επαρχιακο δικτιο παντα. 

Οταν βγαιναμε εθνικη δυνοπαθουσα γιατι στο δικο μου ρελαντι ο Παναγος πηγαινε κοντα στην τελικη...στα 100km.

 

Ειπαμε αποψεις...

Πολλοι θα διαφωνησουν με αυτα που λεω αλλα ειπαμε αυτα ειναι γνωμες και εμπειριες...

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το συμπέρασμα Παναγιώτη είναι πως για δικάβαλο θες κάτι πιο δυνατό στο ίδιο βάρος ή το ίδιο μαϊτζέβελο με το Himalayan.

Δεν κάνεις υπομονή να το δούμε με τον δικύλινδρο κινητήρα 650cc ?

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Νίκο, συμφωνώ με αυτά που γράφεις, αλλά έχουμε ένα μεγάλο περιορισμό και αυτός λέγεται δυτική Ευρώπη.
Για να πάς Αφρική για παράδειγμα πρέπει να περάσεις από Ιταλία (για να πάς Τυνησία) και Γαλλία και Ισπανία (για να πάς Μαρόκο) (δεν βάζω μέσα τα Βαλκάνια αν δεν θές να πάρεις καράβι).  Αν δεν έχεις πρόβλημα χρόνου τότε πάς όλο απο επαρχιακούς και είσαι μια χαρά ας φτάσεις και μια εβδομάδα αργότερα (ίσως να είναι και καλύτερα έτσι).
Δυστυχώς λόγο δουλειάς οικογένειας κτλ δεν μπορώ να λείπω πάνω από μια εβδομάδα άντε 10 μέρες το πολύ.
Οπότε για τέτοιου είδους ταξίδια θα θέλαμε κάτι πιο γρήγορο.

Για να καταλάβεις με το Himalayan όσο ήμασταν στην Τουρκία δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα εκτός από κάτι μεγάλες ανηφόρες που η προσπέραση στις νταλίκες ήθελε προγραμματισμό 😁
με το που μπήκαμε Ελλάδα θα θέλαμε κάτι ελαφρώς πιο γρήγορο.

Οπότε το θέμα είναι πώς φτάνουμε ώς την Τυνησία, το Μαρόκο, την Σκοτία κτλ.
Για την Ασία είμαστε ok με το Himalayan.

Το θέμα του βάρους είναι ένας άλλος παράγοντας, αλλά και το Himalayan δεν είναι ελαφρύ είναι κοντά στα 200 κιλά άρα μιλάμε για μια διαφορά βάρους κοντά στα 40 κιλά από τα πιο μεγάλα που κοιτάμε.

Κουβέντα να γίνεται λοιπών μέχρι να αποφασίσουμε ή να έρθει η ώρα να πάμε το επόμενο ταξίδι με ότι έχουμε :bike:

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

4 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Το συμπέρασμα Παναγιώτη είναι πως για δικάβαλο θες κάτι πιο δυνατό στο ίδιο βάρος ή το ίδιο μαϊτζέβελο με το Himalayan.

Δεν κάνεις υπομονή να το δούμε με τον δικύλινδρο κινητήρα 650cc ?

Δεν πρόκειτε να το παρω αύριο 😀 στην καλύτερη περίπτωση την επόμενη άνοιξη ....

Οπότε ναι θα το δούμε και το 650 και αν μας παίρνει οικονομικά κτλ θα πράξουμε ανάλογα...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...οσο το σκεφτομαι τοσο μπερδευομαι...

Οποια λυση και αν ακολουθησει καποιος θα συμβηβαστει με κατι...

Δες στο car.gr bmw r80gs. Δες και στο mobile.de μπορει να βρεις τιποτα. 

Αυτο που καταλαβαινω ειναι πως χρειαζετε απλο, ευκολοδηγητο και ελαφρη μηχανακι.

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

λεμε τώρααααααααα

R850R

 

https://www.unitgarage.com/kit/r850r

ajax_imgpers?ids=775.png%7C806.png%7C788

 

θα πρόσθετα ποδια προστασίας

rack για βαλίτσες

καγκελα προστασίας

λογικα θα άλλαξε αναρτήσεις φανταζομαι...

σαν πρότζεκτ με αρέσει πολυ...δεν στο συστήνω γιατί θέλει προσωπική δουλειά για να γλητώσεις χρήμα... και δεν ξέρω αν αξίζει να το κάνεις μετατροπη και να μη πάρεις ενα έτοιμο R1150GS...

Εγω να σε πω την αλήθεια έχω αρχίσει να μπαίνω στην πρίζα ... να πάρω ενα φθηνο R850R και σε 20 χρόνια απο τωρα αν όλα πανε καλα να το έχω έτοιμο...

...ρε ΛΕΣΣΣΣΣΣ?

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

τωρα θα το τερματήσω

εδω υπάρχει ένα θέμα απο advrider.com που κάνει την εν λόγο μετατροπη...

https://advrider.com/f/threads/r-1100-r-gs.821333/

 

Παναγιώτη να με συμπαθας παλι τα έκανα τουρλουμποκι

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Νίκο δεν υπάρχει λόγος να πάρεις το R και να αρχίσεις τις μετατροπές

υπάρχει το GS (r850gs) που σύμφωνα με αυτά που διαβάζω στο εξωτερικό το μοτέρ του είναι πολύ καλύτερο απο το 1100 (έχει 10 άλογα λιγότερα) 

 

΄δες το παρακάτω...

 

img_2943-jpg.748298

 

 

Αλλάζεις μόνο φτερό, φανάρι, μάσκα και μεταφέρεις μόνο το ψυγείο λαδιού.

Και έχεις μια σχετικά σύγχρονή μηχανή που μπορεί να σε ταξιδέψει παντού άνετα και οικονομικά(τόσο στην αγορά όσο και στην χρήση)

 

μπαίνω σε σκέψεις.....

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ναι αυτο με αρεσει...!!!

Αν θυμαμαι καλα τα r1100gs ειχαν μονο ενα θεμα με την πλακα στο δεξι πατιρακι. Ειχε βγαλει ή γουντερλιχ ή τουρατεκ μια πλακα ενυσχησης... 

Ψαξτο και καλως ηρθες στην μποξερ παρεα...!!!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Είπαμε μπαίνουμε σε σκέψεις....

 

Θα πρέπει να βρούμε πρώτα ένα να το κάνουμε βόλτα κτλ και μετα θα αποφασίσουμε...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Panagiotis-REH
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Υπαρχουν μεταχειρησμενα στο car.gr

Κανε βολτα και ενα μονομπουζο 1150.

Αυτη η 6 ειναι για εθνικη και δεν την εχει το 850.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

είναι και άλλοι ανάμεσά μας αλλα έχουν στενη πορτα και δεν τους χωρά το BMW...!!!

...όπαλακιαααααα

 

...τι να σε κάνω δεν είσαι κοντα να σε δώσω τον "Μενιο" να κανεις μια βόλτα να δεις περι τίνος πρόκειτεεεε...και όταν ήρθες έβρεχε και κατέβηκα με το αυτοκίνητο...

 

 

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

αυτό κανονίζεται 😉 

έχω σκοπό να κάνω κάποιες βόλτες βόρεια τους επόμενους μήνες.

 

Για την ώρα δεν έχω βρεί άλλο μηχανάκι να φορτώνεται και να ταξιδεύει όπως το himalayan, απλά πρέπει να έχεις υπομονή στις εθνικές...

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

ουτε νομίζω πως θα βρεις....

 

δεν ξέρω αν το TRK502 σε κάνει αλλα ξεφευγει σε λεφτα...

η Ιμαλάια με 191kg άδεια είναι λίγα

σκέψου η r850gs άδεια είναι 225kg...

δηλαδη 34kg διαφορα...

 

με πιάνσσσσσσσ?

γιαυτο σε λέω για το R80GS γεματο 210 κιλα

https://motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r80GS 91.htm

το R850GS γεματο 234,4kg

https://motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r850gs 99.htm

 

24,4kg διαφορα είναι πολλα κατα την γνώμη μου.

 

δες και το r1150gs με 249kg γεματο που εδω ξεφύγαμε. δεν θέλω να μετράω.

ωχ

https://motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r1150gs 03.htm

 

εμένα άρχισε να με κουράζει μεσα στην πόλη παρόλο που δεν δουλεύω πλέον στο κέντρο.

σε μανουβρες θα ήθελα και όπισθεν όπως στα LT

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.