Jump to content

Δυο εφαρμογές που αφορά την καλύτερη χρήση της κοινότητα μας.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Nikoss Rocket Nikoss Rocket
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Αναζωογόνηση μπαταρίας AGM μετα από ακινησία 8 μηνων. R1150GS


bbk

Recommended Posts

Αναζωογόνηση μπαταρίας AGM μετα από ακινησία 8 μηνων. R1150GS

Ο “Μένιος” ένας ταλαντούχος φίλος και πιστός βοηθός της καθημερινότητας που έμεινε ακίνητος για 8 μηνες…

…αποτέλεσμα η μπαταρία του να τα φτήσει. Έφτασε στο κατωτερο όριο των περίπου 3 volt την τελευταία φορα που μετρησα την μπαταρία του πριν τρεις μήνες.

Τωρα τι κανουμε? Ο τυπος της μπαταρίας που φορα είναι από τις ακριβές. 19Ah το λιγότερο και η τιμη αυτων το λιγότερο 80ευρααααα…!!! Ωχ παναίαμ...!!!

Περνω τηλέφωνο τον μηχανικό μου για να αγοράσω άλλη βέβαιος πως η παλια πάει για ανακύκλωση. Εκεινος μου λέει η μπαταρία που φορας δεν έχει ανάγκη βάλτην να φόρτιση λίγο στο αυτοκίνητο και μετα στον φόρτιστη και όλα θα πάνε καλα…

Λές…???

Και τώρα αναλύουμε τι κάναμε και έχουμε αποτέλσμα.

Η μπαταρία είναι MOTOBATT 12volt 22Ah AMG. Το ότι είναι AMG είναι που παίζει καθοριστικό ρόλο σε όλη την εξέλιξη πιστευω και όχι τόσο η μαρκα αλλα και παλη δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτια.

Οι AMG μπαταρίες είναι μπαταρίες μολύβδου οξέως αλλα αντι να  έχουν μπλουμ υγρα μεσα έχουν ανάμεσα στις πλάκες υαλουφασμα/σφουγγάρι που είναι εμποτισμένο με το υγρο.

Η κατασκευή τους τις κάνει αντοχής γενικως και αορίστος.

Εδώ θα διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες

https://batteryuniversity.com/learn/article/absorbent_glass_mat_agm

 

και εδώ είναι η μέθοδος που κατά λάθος ακολουθησα.

https://howtoreconditionbatteries.org/agm-battery/

Εεεεεεεεετσι λοιπόν με την συμβουλη του μηχανηκου βάζω καλώδια εκίνησης μεταξυ αυτοκινήτου και μηχανη χωρις καν να βγάλω  την μπαταρία, είναι λαθος αυτό αλλα είναι μανουρα στην BMW R1150GS…άλλη ιστορια και αυτή.

Την αφήνω σταδιακά 2 ωρες στο ρελαντι .

Βγάζω καλώδια και μετράω. Είμαι στα 9.80Volt που δεν κρατιουντε σταθερα αλλα πεφτουν. Στην μία ωρα χωρις φόρτηση έπεσαν στα 7,5Volt

Συνδέω τον φορτηστη του lidl και μπαίνει σε mode φόρτισης εκείνο με τον κεραυνο και την μπαταρία αλλα μετα ξαναγυρίζει σε standby …

Όπα λέω κατι καναμε…

Άλλες δυο ώρες συνδεση με καλώδια εκίνησης με το αυτοκίνητο σε λειτουργία ρελαντι και βλέπουμε.

Στις δύο ωρες παώ να μετρησω και βλέπω 10,50Volt.

Συνδέω ξανα φορτιστή και όπα μπαίνει σε πρόγραμμα φόρτισης.

Αναμονη 48 ωρες ή δύο μερουλες και μπρουμ η μηχανη πηρε μπροστά…

 

Σημερα κινηθήκαμε κανονικά. Πάρκαρα με ενεργοποιημένο συναγερμό. Οπότε θα δουμε αν έχει και αντοχη…

 

Εχω στην αποθήκη την παλια που έιχε πάνω η μηχανη όταν την πήρα μία Odyssey PC680. Θα δοκιμάσω να της βάλω υγρα και να την ζωντανέψω…άντε να δουμε.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

13 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Το καλό από όλα αυτά είναι ότι ξανά καβάλησες την μηχανή, άντε σιδερένιος 

θένξια Νικόλα

... ένοιωσα άλλος άνθρωπος σε λέω...!!!

...καθάρισε ο εγκέφαλός μου απο την καθημερινότητα και την μ@λακία που μας δέρνει...!!!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

12 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

θένξια Νικόλα

... ένοιωσα άλλος άνθρωπος σε λέω...!!!

...καθάρισε ο εγκέφαλός μου απο την καθημερινότητα και την μ@λακία που μας δέρνει...!!!

Και ήταν και BMW! Φαντάσου να καβάλαγες καμιά enfieldούλα...😚

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Να σε πω την αληθεια αυτο το 650αρι δεν λεει να βγει απο το κεφαλι μου...

...το θεμα πως δεν υπαρχει περιπτωση να το παρω ...οποτε περι ορεξεως κολοκηθοπιτα...!!!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Κατ'αρχήν καλησπέρα και πάντα όρθιοι. Μετά από πολύ πολύ καιρό ξαναγράφω (μου αρέσει πολύ να σας διαβάζω).

Σχετικά με την μπαταρία σου BBK, θεωρώ πως παιδεύτηκες τσάμπα σύντροχε. Έχω τον φορτιστή της CTEK που μπορεί να ζωντανέψει για πλάκα μια πεθαμένη μπαταρία χωρίς κόπο. Σου το γράφω αυτό επειδή διάβασα για τον φορτιστή του Lidl τον οποίο επίσης έχω εδώ και πολλά χρόνια. Ο φορτιστής αυτός είναι τεμπελάκος γιατί πρώτον για να φορτίσει μια μπαταρία θα πρέπει εκείνη να μην έχει πτώση τάσης κάτω από ορισμένα volts και δεύτερον σε περίπτωση διακοπής ρεύματος περνάει στο Off, σε αντίθεση με αυτόν της CTEK, που αρχίζει και πάλι να λειτουργεί όταν το ρεύμα επανέρχεται.

Έγραψες πως άφησες το αυτοκίνητο να δουλεύει δυο ώρες στο ρελαντί, το οποίο επίσης θεωρώ χάσιμο χρόνου και καυσίμων, χωρίς ιδιαίτερο λόγο στην ουσία. Θα σου πρότεινα κάτι απείρως καλύτερο για τις περιπτώσεις που για οποιονδήποτε λόγο δεν θέλουμε να βγάζουμε μπαταρίες από τις μοτοσυκλέτες μας για φόρτιση. Εγώ έχω βάλει σε όλες τις μοτοσυκλέτες μου πρίζα 12v κι έτσι κουμπώνω το κακοψιψίνι (αρσενικό βύσμα λήψης 12v από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου) και τις φορτίζω χωρίς να ξεβιδώσω τίποτε.

Αυτά τα ολίγα και συνεχίστε να γράφετε για τις Ινδές, μετατροπές, συντηρήσεις, βλάβες, επισκευές...είναι πολλοί από εμάς που βρίσκουν όαση και καταφύγιο γνώσης σε αυτό το Forum.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Η ζημιά στις μπαταρίες προκαλείται από την αποφόρτιση, τότε είναι που τα στοιχεία της οξειδώνονται και μειώνεται ο αποθηκευτικός χώρος. Μια ένδειξη ότι η μπαταρία μας ψυχορραγεί είναι όταν την βάζουμε για φόρτιση και αυτή σε λίγα λεπτά έχει φορτίσει, αυτό δείχνει ότι ο αποθηκευτικός χώρος έχει μειωθεί, εμπειρικά το λέω παρατηρώντας μπαταρίες από φωτογραφική μηχανή έως αυτοκινήτου.

Π.χ. στις μεγάλες του αυτοκινήτου είναι εμφανής η διαφορά στη χρονική  διάρκεια φόρτισης. Το μπριζάκι το έχω κάνει κι εγώ σε όλες τις μοτοσικλέτες μου. Όμως όταν κάποιες δεν έχω σκοπό να τις μετακινήσω για μήνες (ή πολλές μέρες) τις αποσυνδέω φορτισμένες και όποτε θυμηθώ (μία φορά το μήνα) συνδέω έναν φορτιστή.

Μπαταρία που φυλάσσεται γεμάτη με φορτίο χωρίς κατανάλωση χάνει πολύ αργά το φορτίο της και δε χαλάει. Αν την αφήσουμε συνδεδεμένη πάνω στη μηχανή δυστυχώς το κύκλωμα θα την αποφορτίσει και τότε είναι που χρειάζεται ο φορτιστής καρφωμένος να ελέγχει την αποφόρτιση.

Στο αυτοκίνητο μου (ένα ford 2003) μένει ακίνητο μεγάλα χρονικά διαστήματα (κάνω περίπου 2500 χιλ το χρόνο) κάθε φορά που το παρκάρω βγάζω τον ένα πόλο της μπαταρίας και αυτό  μετά από συμβουλή ηλεκτρολόγου, όταν πάνω στο χρόνο έμεινα από μπαταρία. Η ίδια μπαταρία λοιπόν με έβγαλε με αυτό τον τρόπο πάνω από 8 χρόνια. Λόγω του ότι το αυτοκίνητο είναι παλιάς τεχνολογίας η μόνη επίπτωση που έχω είναι ο μηδενισμός του μερικού χιλιομετρητή και του ραδιοφώνου. 

 

1 ώρα πριν, Ο/Η notakos600 έγραψε:

σε αντίθεση με αυτόν της CTEK,

 ποιο μοντέλο..?

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Καλημέρα.

Έχω τον MXS-5.0.

 

mxs_5.0-web-big-1.jpg.0171ead03046746bfcff3eeb7a0a99d9.jpg

 

Δεν είναι απαραίτητο να είναι τελειωμένη η μπαταρία αν συνδέοντας τον φορτιστή φορτίζει σύντομα, μπορεί απλά να έχει απωλέσει λίγη από την τάση της.

Όσον αφορά την αποσύνδεση των πόλων της μπαταρίας, όταν το όχημα θα μείνει ακινητοποιημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα, έχω τις ενστάσεις μου.

Αν δεν υπάρχει διαρροή στο κύκλωμα τότε δεν νομίζω πως χρειάζεται να αποσυνδεθούν οι πόλοι, αλλά κι εγώ θεωρώ πως είναι σοφή κίνηση για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ευγεεεεεε, τον τσεκ τον εχω εκουσει αλλα δεν ηξερα οτι εχει τετοια δυνατοτητα...

...ειναι πολυ βασικο να το συνδεεις και να το αφηνεις...θα ψαχτω...θενξ για τηξ πληροφορια.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

40 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Ευγεεεεεε, τον τσεκ τον εχω εκουσει αλλα δεν ηξερα οτι εχει τετοια δυνατοτητα...

...ειναι πολυ βασικο να το συνδεεις και να το αφηνεις...θα ψαχτω...θενξ για τηξ πληροφορια.

Να'σαι καλά, υπολόγισε πως τσιμπάει λίγο (88 ευρώ περίπου) αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις.:default_cheers:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

2 ώρες πριν, Ο/Η notakos600 έγραψε:

 

Όσον αφορά την αποσύνδεση των πόλων της μπαταρίας, όταν το όχημα θα μείνει ακινητοποιημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα, έχω τις ενστάσεις μου.

Αν δεν υπάρχει διαρροή στο κύκλωμα τότε δεν νομίζω πως χρειάζεται να αποσυνδεθούν οι πόλοι, αλλά κι εγώ θεωρώ πως είναι σοφή κίνηση για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

Στα νέα οχήματα δεν γίνεται να βγάλεις πόλο μπαταρίας γιατί μουρλενονται τα ηλεκτρικά τους.  Η διαρροή που είχα ήταν από immobilizer, ρολόι και συναγερμό.  Στη δίκη μου περίπτωση είμαι τυχερός γιατί κάθε που συνδέω τη μπαταρία ο συναγερμός λειτουργεί κανονικά και το μόνο που κάνω είναι να βρω τον Atlantis FM στο ράδιο. :music:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

4 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 το μόνο που κάνω είναι να βρω τον Atlantis FM στο ράδιο. :music:

Ελα ρε υπάρχει ακόμη? Νόμιζα ότι είχε κλείσει 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 month later...

Τοποθετητθηκε νεα μπαταρια Exide gel 19ah. Θα δουμε ποσο θα παει αυτη. Η προιγουμενη τελικα μπηκε πριν 4 χρονια. Αν δεν την αφηνα αυτο υο 8αμημο θα ηταν ακομα σε ζωη...

...τελος παντων θα δουμε και με αυτη.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.