Jump to content

Δυο εφαρμογές που αφορά την καλύτερη χρήση της κοινότητα μας.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Nikoss Rocket Nikoss Rocket
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Recommended Posts

 Είναι το 400cc Daytona η mash η cmc400 η ct 400 .βγαινει από το2016 απο κινα .εχω κανει 300χιλ και με 15 ευρω βενζινα εκανε 250χιλ.μου  έσβησε 3 φορές στο ρελαντί του.1850στρ και νομίζω ότι είναι υψηλό.το καντράν την νύχτα δε  φαίνεται καλά και  2 από τα 6  λαμπάκια την ημέρα δεν φαίνονται.ο διακόπτης του σταντ δεν δούλεψε ηθελε λιγο το χεράκι μου.τωρα δουλεύει.φωτα Μια χαρά φρένα  Μια χαρά, ξεκούραστη οδήγηση ελαφριά μηχανή.ηθελε σίγουρα διπλό σταντ και καλύτερο θόρυβο στα τελικά..θέλει κάθε 2000 χιλ αλλαγή λαδιών 1.8λιτρα.το βλέπω πολύ σύντομο και δε μου αρέσει.τελος τα μάτια σχετικών και άσχετων με την κατηγορία της μηχανης θα πέσουν πανω της. Η ευκολία πληρωμής και η τιμή της και 2 χρόνια  εγγύηση και σερβις οπου να ειναι  (sym.daytona.kymco ολα αυτα )μου άλλαξε τα σχέδια για το royal.

 θα δείξει το μέλλον.

 

20180508_235743.jpg

 

20180504_222049.jpg

 

20180509_171247.jpg

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Γιωργο καλοριζικη και καλοταξιδη.

Απο φιλο με σκουτερ βεβαια απο κινα μου ελεγε οτι γενικα μοτερικα ειναι μια χαρα αλλα πρεπει να εισαι πολυ σχολαστικος με τις αλλαγες λαδιων και ναι θελουν τοσο συχνα.κατα τα αλλα δεν νομιζω να εχεις θεμα αφου πλαστικουρα δεν εχει ολα καλα..

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Εγω θα σε προτεινα να ξεκηνησειςννα περνεις σετακια απο τεποζιτα και πλαινα με αλλο χρωμα...

 

...ειναι ολα τα χρωματα υπεροχα...!!!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

4 λεπτά πριν, Ο/Η Τζαχρηστας Γιώργος έγραψε:

Κάντε κλικ για να  αρχεία. 20180514_194152.jpg

 

Γιώργο θα ήταν καλύτερο να βρεις τρόπο ο διακόπτης να έρθει λίγα χιλιοστά πιο κοντά στο λαμάκι του σταντ, ίσως αν σου δίνει χώρο να στράβωνες λίγο τη βάση του. Το δεματικό είναι πρόχειρη λύση.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Για το λαστιχο που εβαλες τσεκαρε μηπως η ταπα δεν εχει τρυπα πανω.Ισως ειναι επιτιδες ετσι για να τραβαει αερα οσο αδειαζει η βενζινα.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Συγχρονος αν εχει τρυπα...και σε περιπτωση σου χαλασει ευκολα το λαστιχο που εβαλες λογο αναθυμιασεων βενζινας...πεταξε το και κοψε ροδελα ιδιας διαμετρου απο ενα μπιτονι πλαστικο.Δεν χανει ποτε ετσι βενζινα.Ετσι ειχα κανει στο παλιο bullet που ειχα.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

1 ώρα πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Ευγε νεε μου...!!!

 

Με το ρελαντι τι εκανες?

 

...κοιτα να δεις που θα αρχησα να ζαχαρωνω το Daytona...!!! 

Στα 1000χιλ θα δω τι θα γίνει.παντος έχω έρθει σε κουβέντα με  άνθρωπο της εταιρείας και  λέει ότι αν πέσουν οι στροφές οι ρυποι θα αυξηθούν πράγμα που στο ΚΤΕΟ θα έχω πρόβλημα.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Οι 1850 ειναι παρα πολλες για ρελαντι.

Στο ρελαντι πρεπει να εχουμε 850 εως 1150 το πολυ.

Υστερα τους ριπους δεν τους μετρανε στο ρελαντι αλλα στις 2500 ή 3000 στροφες.

 

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

 

9 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

Γιώργο θα ήταν καλύτερο να βρεις τρόπο ο διακόπτης να έρθει λίγα χιλιοστά πιο κοντά στο λαμάκι του σταντ, ίσως αν σου δίνει χώρο να στράβωνες λίγο τη βάση του. Το δεματικό είναι πρόχειρη λύση.

Ή μπορείς και να τον καταργήσεις τελείως! 

 

Καλορίζικη, καλές βόλτες.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

1 ώρα πριν, Ο/Η elifain έγραψε:

Ή μπορείς και να τον καταργήσεις τελείως! 

Η λύση να τον καταργήσεις είναι καλή για παράδειγμα στις Enfield EFI, (είναι ακριβώς ίδιο σύστημα)? Όπου στις EFI μπορεί να γίνει επικίνδυνο μιας και έχει τύχει να λειτουργήσει με κλειστό στάντ και να κάνει στιγμιαία διακοπή εν κινήσει, που είναι επικίνδυνο.  Όμως επίσης επικίνδυνο είναι να ξεκινήσεις με ανοιχτό σταντ που στην προκειμένη περίπτωση ο διακόπτης σε προστατεύει να μη το ξεχάσεις.

Σίγουρα αν δεν υπάρχει λύση και σου σπάει τα νεύρα τον καταργείς, κάνοντας εγκεφαλική συνήθεια το κλείσιμο του σταντ πριν ξεκινήσεις.

Επειδή του Γιώργου είναι καινούργια και έχει εγγύηση  το καλύτερο είναι να επισκεφθεί το σέρβις.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Παιδια οποιο συστημα αφαλειας εχουμε καλο κανει...

...προσωπικα την ζημια στο γωνατο την επαθα απο το ανοιχτο πλαγιο σταντ της Enfield στα πρωτα χιλιομετρα της γνωριμια μας...

Το ξεχασα ο βλακας...και μπου κατω...!!!

 

...καλα ειναι να μην της βαζεις ακομα πολυ χερι και να τα μαζεψεις ολα ωστε να πας στην αντιπροσωπεια να στα φτιαξουν...δεν ειναι τιποτα...

 

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

53 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Παιδια οποιο συστημα αφαλειας εχουμε καλο κανει...

...προσωπικα την ζημια στο γωνατο την επαθα απο το ανοιχτο πλαγιο σταντ της Enfield στα πρωτα χιλιομετρα της γνωριμια μας...

Το ξεχασα ο βλακας...και μπου κατω...!!!

 

 

 

 

Ρε και με την Ενφιλντ έπεφτες; Δε σε αντεχω!:lol2:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.