Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Θόρυβος απο το μοτερ της Bullet 500


Recommended Posts

THREAD

Tappet Valves

 

  • TAPPET VALVES

     

    Created By: Sunil12:00 AMWed, November 2, 2005
  • I Have A TB And Just Came Back From A 4000 Km Ride, And While Coming Back I Noticed Some Irritating Sound Emanating From The Engine. I Went To The Service Centre In Hyderabad, And I Was Told That It's The Tappet Valve Noise And It Will Not Create A Problem For The Engine, Except That It Will Have An Irritating Kit Kit Kit Sound. 

    As Far As I Know, I Think This Will Also Effect The Timing Wheel And Also The Head Valve, But Am Not An Expert. Please Enlighten Me And Should I Replace These Three Parts ?? Anything Else That I Should Take Care Of ???
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το προβλημα ειναι αλλου και αυτο ειναι πως δεν μπορουμε να βραθουμε ολοι μαζι, και ο Θωμας απο την Ιταλια,

να σβουρηξουμε κανα τσιπουρο και να τα πουμε απο κοντα...μαζι με φουσκες απο την Καλυμνο...!!!

 

...ισα που θα το λυναμε το εργαλειο επι τοπου για να το επηβαιβεωσουμε...

 

...Θωμα αυτα παθενουμε αν δεν παμε Πανελληνιες...μετραμε τα διακενα...μικρομετρηκα...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Θωμα...δες κι αυτο που σου λεει ο Χιτσκοκ μηπως κι οταν ζεσταθει ο λαιμος της εξατμισης αρχιζει να παιζει στην τρυπα της κεφαλης και σου ακουγετε αυτο ωστε να αποκλεισουμε το πιστονι.

 

 

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Δες κι εδω μετα το 1:35 που την σβηνει πως χτυπαει ο λαιμος μετα που ζεσταθηκε.

 

 

 

 

Ακουγεται σχεδον το ιδιο με το σκαμπιλισμα του πιστονιου.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

και πανω που πηγα να ηρεμησω και εγω και να το παρω αποφαση πως ηταν λογικα το θεμα απο σφαλιαρισμα πιστονιου αντε και εξατμιση να το δεχτω ......

να σου και συνανταω δυο μαστορους και τους δειχνω το πρωτο πρωτο βιντεο με τον συγκεκριμενο θορυβο ,τον εναν του το εδειξα το πρωι και του αλλου αργοτερα ......

τι μου ειπαν και οι δυο με απολυτη σιγουρια ?

δεν ειναι σφαλιαρισμα πιστονιου αυτο , το σφαλιαρισμα εχει σταθερο επαναλαμβανομενο θορυβο ειπαν και οι δυο ,

αυτο ειναι απο ζημια που εχει προκληθει ή στα γραναζια του καθρεφτη(μπανανα) ή στα γραναζια τα εκκεντρα !!!!!!! τετοιο θορυβο κανουν σαν να ακους καδενα αγκυρας πλοιου οταν πεφτει στη θαλασσα και κανει αυτο το μπερδεμενο κροταλισμα !!!! 

μου ειπαν να ελεγθουν τα γραναζια της μπανανας και τα ταππετα που παιρνουν κινηση απο τα εκκεντρα γραναζια !!!!!

τα ιδια ακριβως μου ειπαν σε εντελως διαφορετικες στιγμες δυο διαφορετικοι μαστοροι ηλικιας 60 και 47 αντιστοιχα με εμπειρια ετων και οι δυο σε τετραχρονους κινητηρες αυτοκινητων και μοτοσυκλετων!!!!!!

εχω μπερδευτει εντελως !!!!!!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

βρηκα και αναλογες αναφορες στο συγκεκριμενο θεμα 

 

Enfield Bullet:Cam gear backlash and solutions including ...

www.team-bhp.com › ... › BHP India › Motorbikes

 

23 Νοε 2008 - This is a discussion on Enfield Bullet:Cam gear backlash and ... After the 3rd service on my Electra 5S, I hear a humming sound from the engine ...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Απο το νεο θεμα που ανεβασα περι θορυβων!!!!

 

Gudgeon-Pin clearance: 
Try to rock the gudgeon-pin vertically in the small-end of the connecting-rod. Actually, this does NOT cause as much noise as we would expect. If there is no problem with the rest of the engine (Bearings and tappet-guides) then it is acceptable to leave this problem pending until the future full-dismantle, at which time the con-rod small-end can be "bushed"

 

μεταφραση  δευτερης προτασης   : αυτο (θεμα με προβληματικο πειρο πιστονιου εννοει) ΔΕΝ προκαλει τοσο θορυβο οσο θα περιμεναμε.

 

αρα ,ο προβληματικος πειρος που θα δημιουργησει σφαλιαισμα πιστονιου δεν οδηγει σε θορυβωδη λειτουργια σαν του πρωτου βιντεο αλλα σε θορυβο ναι μεν που ειναι  ομως οχι τοσο δυνατος σαν του βιντεο και τοσο περιεργα κροταλιστος !!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Buonasera signori! Mόλις μου έφτασε η απάντηση σχετικά με το πρόβλημα απο SOMMER MOTORRADTECHNIK: 

 

If you take the cable off the decompressor (like has been done) the little poppet valve will fall inside the cylinder......
We think this is the problem.

 

Στο ίδιο μήκος κύμματος με την διαπίστωση του Χιτσκοκ ότι το πρόβλημα βρίσκεται στο άνω μέρος του μοτέρ. Ομολογώ οτι μου

είχε περασει απο το μυαλό ο αποσυμπιεστής αλλά το θεωρούσα χαζό... Απο την άλλη η μηχανή δουλεύει στην πένα, οι βαλβίδες 

(τα ωστήρια στο ανς γυρνάνε γλυκά χωρίς παίξιμο πανω κατω) η απόδοση της μηχανης δεν έχει αλλάξει, και ούτε βγαίνει άσπρος καπνός 

απο την εξάτμιση. Σαν να μου φαίνεται οτι ο γερμανός βοηθάει στην λυση του μυστηρίου... 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

6 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Δεν κατάλαβα το έχασα στην μετάφραση, τι έχει πέσει μέσα στον κύλινδρο; Η βαλβίδα του αποσυμπιεστή; Και πως δουλεύει η μηχανή; 

Tα αγγλικά του δεν είναι και τα καλύτερα όντως, νομίζω θέλει να πεί πως η βαλβίδα του αποσυμπιεστή έχει πρόβλημα και δημιουργεί

τον θόρυβο, και πως αν αποσυνδεσω την ντίζα η βαλβίδα θα πέσει μέσα στον κυλινδρο...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

2 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Αααααα, τώρα κατάλαβα, σα να παίζει η βαλβίδα του αποσυμπιεστή. Μα τότε θα έχανε και συμπίεση. Τέλος πάντων άστο.

μα χάνει συμπίεση κάποιες φορές... Οπως και την πρώτη φορά που παρουσιάστηκε το συγκεκριμένο πρόβλημα, η μηχανή δεν ε'ιχε

καθόλου συμπίεση... μόλις κρύωσε όλα οκ! 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Τον αποσυμπιεστη μπορεις ευκολα να τον αλλαξεις. Ενα γερμανοπολυγωνο κομενο για να περνα η ντιζα και βουρ...

...ρε λες να ειναι απο κει...?

Και γιατι να μην ειναι δηλαδη?

...αχχχχχχ αβοισος η ψυχη της Enfield...!!!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


pip_Super-Member.png.d8a5bd08d4b6cd8223e

Στο 2:42 λεει οτι ακομη και ενας κολλημενος αποσυμπιεστης δημιουργει προβλημα μεταλλικου ηχου !!!!!!!!!!!!

 

 

Ηταν Δευτερα στις 5 το απογευμα οταν ανεφερα το θεμα του αποσυμπιεστη !!!!!!!!

τετοιοι ελεγχοι ειναι απαραιτητοι να γινονται !!!!!

Σημερα ειναι Πεμπτη !!!!!!!

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Υποψιν ομως ,εαν το θεμα ηταν απο τον αποσυμπιεστη τοτε δεν υπαρχει καμια περιπτωση η μηχανη να εκανε το θορυβο σαν αυτηνης του πρωτου βιντεο που ανοιξε το θεμα !!!!

με αποτελεσμα το βιντεο να μας οδηγει σε αλλους δρομους ευρεσης αιτιων !!!!!!!

o κολλημενος αποσυμπιεστης κανει πολλυ εντονα χτυπηματα με σταθερη συχνοτητα !!!!!!!

 ο ηχος του βιντεο ειναι καραμπαμπαμ απο roller tappets !!!!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

17 ώρες πριν, Ο/Η Thomas. έγραψε:

Buonasera signori! Mόλις μου έφτασε η απάντηση σχετικά με το πρόβλημα απο SOMMER MOTORRADTECHNIK: 

 

If you take the cable off the decompressor (like has been done) the little poppet valve will fall inside the cylinder......
We think this is the problem.

 

 

Ο sommer  παιδια λεει κατα λεξη !!!!!!

εαν βγαλεις την ντιζα του αποσυμπιεστη (οπως και εκανες )η μικρη βαλβιδουλα του θα πεσει μεσα στον κυλινδρο .......

νομιζουμε οτι αυτο ειναι το προβλημα.

ΕΡΩΤΗΣΗ  θυμασαι εαν ειχες πειραξει ή ισως ειχες βγαλει για οποιονδηποτε λογο την  ντιζα αποσυμπιεστη πριν σου εμφανιστουν αυτοι οι ηχοι ?????

 

τωρα πραγματι πως γινεται να λειπει η βαλβιδουλα και να δουλευει να παιρνει μπρος το μοτερ ......σηκωνω τα χερια ψηλα .....αφου λιγο να ανοιξει η βαλβιδα του αποσυμπιεστη αμεσως ο κινητηρας σβυνει !!!!!!!!

 

κατεβασε το εμβολο στο κατω νεκρο σημειο και βαλε ενα ενδοσκοπιο να δεις εαν ειναι μεσα στον θαλαμο καυσης η βαλβιδουλα :lol2:

χιουμορ κανω .......κοιτα ρε φιλε Θωμα , η βαλβιδουλα του αποσυμπιεστη ειναι στην θεση της ναι ή οχι?θα το καταλαβεις εαν δεις τον κορμο της μεσα απο το ελατηριο ,τοτε εκει ειναι ακομη στη θεση της !!!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

ακου φιλε Θωμα μια ωραια ιστορια!!!!

εγω μαζι με την ομαδα μου παιρναμε μετρησεις πιεσεων καυσεως σε εναν 16κυλινδρο V κινητηρα  ντιζελ.

Τοποθετουσαμε το συμπιεσομετρο στη καθε κυλινδεροκεφαλη στη φωλια του καυστηρα (σε βενζινοκινητηρες μπαινει στη φωλια του μπουζι) και εκκινουσαμε τον κινητηρα και σε καθε καπακι ειχε ανακουφιστικη βαλβιδα με βανα (στον βενζινοκινητηρα ενφιλντ εχει τον αποσυμπιεστη) για να παρουμε την ενδειξη πιεσης καυσης.

Ε,οσο ανοιγαμε την ανακουφιστικη τοσο καταβαραγε σαν πυροβολισμους κατι κροτοι και μαλιστα πεταγε και φλογα σε καθε πιστονια ,εαν δεν υποβοηθουσαν οι αλλοι κυλινδροι θα εσβυνε φυσικα .

Φαντασου λοιπον στην ενφιλντ αν τρεχεις με καποια χιλιομετρα και πατησεις λιγο τον λεβιε του αποσυμπιεστη ισα για να ανοιξει ελαχιστα η βαλβιδα του τοτε  θα σου πυροβολαει σαν οπλο και μπορει να πεταξει μεχρι και φλογα ,αφου ανοιγεις διακενο στον θαλαμο καυσης με αυτη την κινηση !!!!!!!

στο ρελαντι αν πατησεις το λεβιε του αποσυμπιεστη και τον κρατησεις πατημενο για δυο δευτερολεπτα τοτε ο κινητηρας θα σβυσει, γιατι ανοιγει εντελως η βαλβιδα και χανεται η συμπιεση και ο κινητηρας σβυνει.

Καποιοι ενφιλνταδες σβυνουν τον κινητηρα χρησιμοποιωντας αποσυμπιεστη .Εγω δεν το προτεινω φυσικα , να κλεινει ο κινητηρας απο τον κλειδι ειναι το σωστο ή απο το kill switch.

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

και επειδη ΟΛΟΙ οι τετραχρονοι βενζινοκινητηρες λειτουργουν πανω στην ιδια φιλοσοφια δειτε πως ακουγεται μια efi με δυο διαφορετικες περιπτωσεις στην λειτουργια του αποσυμπιεστη,το ιδιο ισχυει και σε μια καρμπυρατερατη εαν επιρρεασουμε την λειτουργια του αποσυμπιεστη  ,ο ιδιος ηχος θα ακουγεται.

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

55 λεπτά πριν, Ο/Η χρηστος έγραψε:

Καποιοι ενφιλνταδες σβυνουν τον κινητηρα χρησιμοποιωντας αποσυμπιεστη .Εγω δεν το προτεινω φυσικα , να κλεινει ο κινητηρας απο τον κλειδι ειναι το σωστο ή απο το kill switch.

Προτείνεται σε όσους έχουν μίζα, ακόμα και στην εκκίνηση της μιζιάς, διότι σβήνει πιο ομαλά και δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει κάποια ανάποδη με ότι συνεπάγεται για στρόφαλο και κόμπλερ. Δεν προτείνεται έτσι γενικά. Βέβαια από την άλλη αυτή η βαλβίδα με αυτή τη χρήση θα βρομίσει πιο γρήγορα καρβουνίλα και ίσως κάποια στιγμή να μη σφραγίζει τέλεια τον θάλαμο (αυτό τώρα το σκέφτηκα, πάνω στην κουβέντα). 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search