Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Θόρυβος απο το μοτερ της Bullet 500


Recommended Posts

Μπορεί κάποιος παίδες να καταλάβει απο που προέρχεται ο συγκεκριμένος μεταλλικός ήχος; Κάποιες φορές η δικιά μου κάνει ακριβώς τον ίδιο θόρυβο πάντα όταν το μοτέρ είναι ζεστό και πάντα στο άφημα του γκαζιού.

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Πρώτη φορά ακούω τέτοιο σπαστικό υψίσυχνο ήχο  και δεν μοιάζει να είναι του μοτέρ, αλλά της εξάτμισης, σαν σπασμένα διαφράγματα.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Χθες νύσταζα, τώρα που το ακούω πάλι μπορεί να είναι και σκαμπίλισμα του πιστονιού. 

Αλλά γιατί δεν το κάνει και στο άνοιγμα του γκαζιού ή στο ρελαντί?

Το βίντεο είναι από το 2015, ας του κάνει κάποιος μια ερώτηση για να μάθουμε.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ναι λογικα ειναι το πιστονι.Στο ανοιγμα δεν το κανει γιατι αυξανει πιεση και ταχυτητα με ρυθμο που δεν προλαβαινει να στραβωσει ωστε να σκαμπιλισει.Αν το κρατησει σταθερο το γκαζι θα το κανει και εκει.(Λογικα)

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...προσεξε ομως φυσα με δυναμη...μη παρουν τα μυαλα σου αερα...!!!:hellored:

 

...εδω ερχετε ειδεα που σου ειχα πει Noe, αν μπορουσαμε να φτιαξουμε ενα πιστονι με ελατηρια λαδιου στην φουστα για να γλητωσουμε και λαδι και σκαμπιλισματα...αααααααα και μη γελατε γιατι η BMW εχει τετοια πιστονια για τα R50 αν δεν κανω λαθος...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Aπ'οτι φαίνεται το πιστόνι ευθύνεται για τον θόρυβο, μάλλον μιλάμε για το φαινόμενο ''piston slap''.

Tην πρώτη φορά που έκανε τον συγκεκριμένο θόρυβο ήταν πριν 2 χρόνια έπειτα απο αρκετά μεγάλο ταξίδι

και δικάβαλο σε ανηφόρα! Απο τότε μου το ξανακάνει σπάνια και αφού ζεσταθεί πολύ το μοτέρ (χωρίς να έχει διάρκεια και μόνο στο άφημα του γκαζιού).

Ούτως η άλλως πρέπει να γίνει το ξεκαρβούνιασμα κάποια στιγμή, και τότε θα γίνει γενικός έλεγχος

σε κύλινδρο, πιστόνι κλπ.

Πάντως το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν είναι και τόσο σπάνιο στα ένφιλντ απ'όσο έψαξα...

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Aπο οσα διάβασα σε αγγλικά φόρουμ οι αιτίες είναι: μεγάλο κενό σε πιστόνι-κυλινδρο, κακή λίπανση, κακός χρονισμός, σπασμένο ή ελλατωματικό πιστόνι κλπ... με κύριο πρόβλημα βέβαια την υπερθέρμανση... απο την οποία υποφέρουν οι ενφιλντ.

Οι περισότεροι βέβαια υσχιρίζονται πως μηχανές με piston slap μπορούν να κάνουν πολλά χιλιόμετρα χωρίς κανενα πρόβλημα, και οτι

σε κάποια μηχανάκια όπως harley είναι κάτι νορμάλ...

Για τις δικές μας πάντως δεν νομιζω να υσχίει κατι τέτοιο...

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ο ποιο κυριος λογος ειναι τα ελατηρια του πιστονιου και το διακενο του πυρρου στο πιστονι με την μπιελα.Αυτο το κραταει ευθυγραμμισμενο στην κινηση του.Μετα φυσικα το κενο πιστονι κυλινδρου που στα enfield μετα τα 30.000χλμ.παντα υπαρχει..χα χα!Εκει θελει ρεκτιφιε και στα 50.000χλμ.σιγουρα μπιελα με κομβιο μα φυσικα και καινουρια μετρημενα κυλινδροπιστονα.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Αγαπητοι μου φιλοι ..... εχετε επικεντρωθει οοοοολοι στο πιστονι ......

κι ομως ..... 

αυτο το προβλημα ,αυτος ο ηχος σαν κροταλισμα ειναι απο τα roller tappets !!!!!!!

τα roller tappets ειναι αυτα που δινουν κινηση στα ωστηρια και οταν φθαρουν αφηνουν τετοιο διακενο στο ανεβοκατεβασμα των ωστηριων με αποτελεσμα να ακουγεται αυτο το κροταλισμα !!!!!!!

για να βγουν και να αλλαχτουν  τα roller tappets εχει διαδικασια μεγαλη !!!!!

 

roller tappets with guides

ÎÏοÏέλεÏμα εικÏÎ½Î±Ï Î³Î¹Î± enfield roller tappets 

 

εδω η διαδικασια αφαιρεσης των tappet guides οπου τοποθετουνται μεσα τους τα roller tappets 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...χιμμμμ...Χρηστομμμμμμμ μενω αφωνος...!!!

...και γιατι να μην εινσι το πιστονι...???

....ο τζογος απο τα ταπς δεν μαζευει με το ρηθμησμα των βαλβιδων?

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

δυστυχως ειναι τα ταππετα !!!!!

αν το πιστονι κανει τετοιο θορυβο ....στα επομενα δευτερολεπτα το περνεις στα χερια σου !!!!!!!!

τα ταπετα  παιρνουν κινηση απο τα αμυγδαλα των εκκεντρων γραναζιων και με την σειρα τους δινουν κινηση στα ωστηρια .....

οσο κι αν ρυθμιζεις τα ωστηρια αν φθαρουν τα ταπετα τοτε μολις θα εκκινεις το μοτερ η ρυθμιση θα παει για βρουβες και εξαιτιας των ανοχων εχεις τον μεταλλικο θορυβο !!!!

θα δειτε πως αν επικεντρωθει ο φιλος μας ο thomas στο σημειο που ακουγεται ο θορυβος θα μας διαβεβαιωσει και αυτος πως ο θορυβος ειναι ακριβως στο σημειο που τα ταππετα δινουν κινηση στα ωστηρια !!!!! στο σημειο του καπακιου που ανοιγουμε για να ρυθμισουμε ωστηρια !!!!!! 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

6 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Ακριβώς, όπως το λέει ο bbk, συν ότι τα roller tappets ακούγονται συνέχεια όταν ζεσταθεί το μοτέρ, όχι μόνο στο κλείσιμο του γκαζιού.

οχι ,οταν δινεις γκαζι τοτε ολο το συμπλεγμα γραναζια εκκεντρα -ταππετα-ωστηρια συμπαρασυρεται και ετσι προλαβαινει να γινει η μεταδοση της κινησης απο τερμα κατω τα εκκεντρα γραναζια εως επανω στα κοκορακια ,μολις αφηνεις το γκαζι και παει να ρολαρει το μοτερ η αλληλουχια χανεται λογω της φθορας των ταππετων και χανεται το δεμενο συνολο με αποτελεσμα το κροταλλισμα αναμεσα στα ωστηρια και τα ταπετα !!!!!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

θα δειτε πως οταν ανοιξει κινητηρα με το καλο ο thomas θα δει πως το πιστονι του και τα ελατηρια πιστονιου θα ειναι μια χαρα !!!!!το ιδιο και η μπιελα !!!!!

υπομονη και θα το μαθουμε :geia:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

16 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

 

....ο τζογος απο τα ταπς δεν μαζευει με το ρηθμησμα των βαλβιδων?

ρυθμιζεις βαλβιδες ανεβοκατεβαζοντας το υψος του ωστηριου που με τη σειρα του επιρρεαζει το πατημα της πιανολας (κοκορακι) επανω στην βαλβιδα ,

το roller tappet κατα την διαδικασια της ρυθμισης βαλβιδων δεν επιρρεαζεται πουθενα απολυτως!!!!

απεναντιας αν εχει φθαρει το roller tappet αυτο θα εχει ως συνεπεια την μη σωστη εδραση του ωστηριου επανω στο roller tappet και αυτο με τη σειρα του θα εχει ως αποτελεσμα τον μετταλικο θορυβο !!!!!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Δεν εχουν σχεση τα ταππετα.Με το ιδιο σκεπτικο Χρηστο...γιατι να μην χτυπανε τα ωστηρια λογο κακων ελατηριων στις βαλβιδες με αποτελεσμα κακης επαναφορας και αυτων αλλα και τα κοκορακια.

Το πιστονι χτυπαει στην κατω μερια στον κυλινδρο.Σιγα σιγα θα τον γδαρει..

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...ναι νομιζω για μια ακομα φορα ο Χρηστος εχει δικιο...!!!

...ξανα ακουσα το πρωτο βιντεο και ο ηχος ειναι ο ιδιος με αυτον που ειχε η δικια μμμμμ οταν σφηξαν τα ωστηρια και βαρουσε το συμπαν

Προτεινω να κανει μια καλη ρυθμηση στις βαλβιδες και λιγο σφηκτη μονο για δοκιμη και να την βαλει μπροστα. Αν σταματησει ο θορυβος στο ρελαντι ειναι τα ταπετα...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Τι εννοεις σφιξαν?

Σφιξαν ή εφυγαν απο την θεση τους στα κοκορακια?

Γιατι αν σφιξουν δεν κανουν θορυβο..απλα μενει ανοιχτη η βαλβιδα.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

1 λεπτό πριν, Ο/Η Αντωνης Σταθακης έγραψε:

Δεν εχουν σχεση τα ταππετα.Με το ιδιο σκεπτικο Χρηστο...γιατι να μην χτυπανε τα ωστηρια λογο κακων ελατηριων στις βαλβιδες με αποτελεσμα κακης επαναφορας και αυτων αλλα και τα κοκορακια.

Το πιστονι χτυπαει στην κατω μερια στον κυλινδρο.Σιγα σιγα θα τον γδαρει..

δυστυχως ειναι τα ταπετα ...... 

θα το μαθουμε οταν θα παει ο thomas για επισκευη την μηχανη του !!!!!!

τωρα πια μονο υπομονη μπορουμε να κανουμε μεχρι να μας ενημερωσει για το τελικο επισημο πορισμα !!!!!!

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search