Jump to content

Δυο εφαρμογές που αφορά την καλύτερη χρήση της κοινότητα μας.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Nikoss Rocket Nikoss Rocket
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

και μετα τις BULLET οι BULLIT !!!!!


noe

Recommended Posts

  • 1 month later...

Αποτέλεσμα εικόνας για bullit motorcyclesΑποτέλεσμα εικόνας για bullit motorcycles

 

Το μηχανακι  αυτο της Κινεζικης  εταιριας pioneer  που κυκλοφορει απο Αγγλια ( απο τις επονομαζομενες εταιριες sinnis ,  herald  εως και bullit ) εως και Ελλαδα απο την euromotors με την ονομασια athensville (οπως bonneville ????) φοραει κινητηρα πιστο αντιγραφο του suzuki gn 125  και το πουλανε ολοκαινουργιο στα 1890 ευρω !!!!!!! καλη φαση το μπουλιτ !!!!!!!

 

SUZUKI GN 125

Αποτέλεσμα εικόνας για suzuki gn 125

 

SINNIS 125Αποτέλεσμα εικόνας για sinnis retrostar 125

 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ρετρό εμφάνιση – οικονομική τιμή

Με  “παλιές”, χαμηλές τιμές και ρετρό εμφάνιση ήρθαν στην Ελλάδα οι μονοκύλινδρεςEuromotors Athensville 125 και Athensville 250.

Η Euromotors είναι ελληνική εταιρία και με αυτό το όνομα βαφτίζει μοτοσυκλέτες που κατασκευάζονται στην Κίνα και κυκλοφορούν ανά τον κόσμο με διαφορετικά ονόματα, αναλόγως τις επιθυμίες της κάθε εταιρίες.

2-1.jpg

Euromotors Athensville 125

5-1-1024x968.jpg

Euromotors Athensville 250

Το όνομα Athensville υποθέτουμε ότι αντιγράφει το Bonneville και αναφέρεται στο κλασικό της εμφάνισης των μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών.

Και η 125 και η 250 έχουν κινητήρες μονοκύλινδρους, αερόψυκτους που είναι φυσικά τετράχρονοι (αντιγράφουν παλαιότερους ιαπωνικούς κινητήρες) με δύο βαλβίδες και ένανεκκεντροφόρο επικεφαλής, αλλά και καρμπυρατέρ στην εισαγωγή και 5άρια σασμάν.

Η απόδοση τους είναι 23 ίπποι για το 250 και 14 ίπποι για το 125, ενώ το ενδιαφέρον είναι στην τιμή αφού το Athensville XF125R κοστίζει 1.790 ευρώ και το Athensville XF250R 2.990 ευρώ.

6-1.jpg

Euromotors Athensville 250

Όπως λέει η εταιρία Euromotors Φιλοδοξία αυτής της νέας σειράς μοτοσυκλετών είναι να δώσει λύση στην καθημερινή μετακίνηση με ρετρό στύλ”.

Το Euromotors Athensville XF250R διαθέτει ανάποδο πιρούνι και έχει δισκόφρενο στον μπροστινό (μεγάλης διαμέτρου με δαγκάνα 2 εμβόλων) και πίσω τροχό.

Οι ζάντες είναι 17 ιντσών και το μεταξόνιο φτάνει τα 1.375 χιλιοστά και το βάρος στα μόλις 135 κιλά. Το ντεπόζιτο που είναι σχήματος δάκρυ – όπως παλιά – χωράει 14,5 λίτρα.

8-1-1024x742.jpg

Euromotors Athensville 125

Το Euromotors Athensville XF125R, έχει συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ στον πίσω τροχό. Τα φρένα είναι δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, οι τροχοί είναι 18 ιντσών μπροστά και 16 πίσω , το μεταξόνιο είναι στα 1.240 χιλιοστά και το βάρος μόλις στα 115 κιλά.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

καποτε λεγανε για τις ενφιλντ. ωραιες μωρε αλλα made in India ?

εμεις λοιπον οι "Ινδοι" κατοχοι ενφιλντ ας ειμαστε πιο συγκαταβατικοι απεναντι στους Κινεζους , ας μην ξεχναμε τοσα χρονια ποση χολη και κατινια εχουμε δεχτει απο κατοχους μηχανων εξ Ευρωπης-Αμερικης-Ιαπωνιας  ( ολη αυτη την ειρωνια την ζουσα στο πετσι μου απο το 1995 οταν απεκτησα την πρωτη μου enfield ,πολλα χρονια λοιπον πριν αποκτεισουν νεοι αγοραστες μια ενφιλντ που πλεον ειχε ενα σχετικα καλο ονομα στην πιατσα  και αγοραζοταν πιο ευκολα χωρις τοσους ενδιασμους )....

Οσο για παντρεματα ας μην βια ζομαστε να μιλαμε !!!! ο Ινδος σχολιαζει τον Κινεζο :lol2::lol2::lol2:σαν ανεκδοτο μου ακουγεται  :lol2::lol2::lol2:

πως λεμε εδω στην Ελλαδα ? ειπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα  ?:lol2::lol2::lol2:

ευπροσδεκτος για μενα λοιπον ο Κινεζος ,ειναι μια χαρα για νεα παιδια που  διαθετουν 1700 ευρω και θελουν να εχουν κατι πιο στιλατο απο ενα απλο παπι  ή σκουτερ .:geia:

δωσε Κινα στην νεολαια ::): και εγω με Κινεζικα μεγαλωσα ...... εργα ::):

Αποτέλεσμα εικόνας για bruce lee

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Re τα παντα Κινεζικα ειναι..

Ασε που στην Κινα υπαρχουν απο παζαρια εως τα καλητερα εργοστασια παραγωγης σε ολα τα ειδοι.Αρα..δεν σημαινει οτι ειναι κακο ΑΛΛΑ ουτε και καλο.Το θεμα δεν ειναι τι θα παθει αλλα αν βρισκεις ανταλλακτικα.

Σε αλλα μηχανακια πιο ευκολα βρισκεις κινεζικα ανταλακτικα after market παρα τα γνησια.Σε αυτο ομως που θα θες τα γνησια δηλαδη θα σου φερνουν Κινεζικα?...::):

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Παιδες το γεγονός πως τα Enfield μας είναι made in India μας έχει ξενίσει κάπως ...αλλά το κάναμε γάργαρα στα χρόνια ένεκα στις χάρες που προσφέρονται κατά την οδηγική απόλαυση π προσφέρουν..

 

Αυτά τα κινέζικα φαινομενικά μηχανάκια σε τί αίγλη πασσαρονται για να τα προτιμήσουμε ?

 

...θα τα πάρει κάποιος "αχρωμος" μηχανοβιος που του λείπουν τα 2000-2500 € που δε μπορούσε να πάρει το αντίστοιχο γιαπωνέζικο 

 

...κ θα κάνει τα στραβά μάτια κ θα πάρει το κινεζικο με αυταπάτη πως πήρε γιαπωνέζικο..

 

...το να μας αφήνουνε 100% τέτοιες απόπειρες ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ..είναι απολύτως ...

 

...ΔΙΚΑΟΛΟΓΗΜΕΝΟ.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

δυστυχως εμεις οι κατοχοι ενφιλντ πρεπει να εχουμε το γνωθις αυτον , και οπως και εμεις ειμαστε κατοχοι μιας μηχανης που δεν ειναι αυθεντικη royal enfield from redditch ,made in England ,κατι για το οποιο δεν ντρεπομαι καθολου  το οτι ειμαι κατοχος μηχανης ( με μεγαλη ιστορια η αυθεντικη royal enfield) Ινδικης εξολοκληρου κατασκευης .... ετσι και οποιος καβαλησει μια Κινεζικη καρικατουρα Βρετανικων ιστορικων μηχανων θα πρεπει να τον αντιμετωπιζουμε σαν εναν ομοιο μας και τα Κινεζικα μηχανακια τετοιου τυπου δεν θα πρεπει τουλαχιστον εμεις να τα κατηγορουμε .

Φανταστειτε την δεκαετια του 70 οι χαρλεαδες στην Αμερικη καιγανε τα Ιαπωνικα μηχανακια ( ΗΟΝΔΑ-ΥΑΜΑΗΑ-ΚΑWASAKI ) θεωρωντας τα ως μουφα μηχανες και κοιταχτε πως αλλαξε η γνωμη του κοινου για τα Ιαπωνικα ....ετσι και τα Ινδικα οπως και τα Κινεζικα πλεον με τα νεα στανταρτς ελεγχου ποιοτητας ειναι μηχανακια νορμαλ .... δεν ειναι φυσικα Ιαπωνικης ή Γερμανικης ποιοτητας κατασκευης ειναι ομως τιμια μηχανακια για αυτο που προσφερουν.

 

επισης αχρωμους μηχανοβιους μας λενε και εμας με τα Ινδικα ενφιλντ ,οι κατοχοι μηχανων  bsa -norton-horex  κ.τ.λ ,αχρωμους γιατι δεν διαθεσαμε αλλα 3000 για να παρουμε το αυθεντικο Αγγλικο και προτιμησαμε να κανουμε τα στραβα ματια περνωντας το Ινδικο  με την αυταπατη οτι οδηγουμε Εγγλεζικο και για ολους τους κλασσικους ιδιοκτητες αγγλικων μοτο οι δικες μας αποπειρες τους αφηνουν παγερα αδιαφορους .

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

το βλεπω επισης και με κοινωνικα κριτηρια  , 

δεν μπορω να επιτρεψω στον εαυτο μου να παρω το μερος των καπιταλιστων-αποικιοκρατων-αφεντικων  Αμερικανων-Γερμανων-Βρετανων ,

προτιμω να υποστηριξω τους ανερχομενους φτωχονεοκαπιταλιστες Ινδους -Κινεζους- Ρωσσους !!!!

ενφιλντ-αθενςβιλ-ουραλ ενωμενοι  ποτε νικημενοι ::):

εξεγερθειτε ολοι της γης οι αδικημενοι ::): hasta la victoria siempre !!!!!

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

η ταπεινη Ινδικη ενφιλντ μεσα απο ολα αυτα τα χρονια αμφισβητησης μας φερνει αυτο το κοσμημα των 650 κυβικων !!!!! η επιστροφη του ιστορικου interceptor ειναι γεγονος !!!!

ας δωσουμε επομενως και στους Κινεζους τις ευχες μας να ακολουθησουν αναλογη πορεια με την Ινδικη αγαπημενη μας !!!

 

 

 
Royal Enfield Interceptor INT 650

image.jpeg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

απλα απολαυστε !!!!!αναμενομενη τιμη στην Ινδια 325000 ρουπιες - 4200 ευρω !!!! στην Ινδια .

Σχετική εικόνα

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μπα..

Θα χει.γρηγορη ανάφλεξη για κτ ενδιάμεσο..

 

Ευθυγραμμίζομαι με Σπυρο

Πιστεύω σε βρουμ..βρουμ σεναριο

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Την 28/1/2018 at 1:18 ΜΜ, Ο/Η χρηστος έγραψε:

δυστυχως εμεις οι κατοχοι ενφιλντ πρεπει να εχουμε το γνωθις αυτον , και οπως και εμεις ειμαστε κατοχοι μιας μηχανης που δεν ειναι αυθεντικη royal enfield from redditch ,made in England ,κατι για το οποιο δεν ντρεπομαι καθολου  το οτι ειμαι κατοχος μηχανης ( με μεγαλη ιστορια η αυθεντικη royal enfield) Ινδικης εξολοκληρου κατασκευης .... ετσι και οποιος καβαλησει μια Κινεζικη καρικατουρα Βρετανικων ιστορικων μηχανων θα πρεπει να τον αντιμετωπιζουμε σαν εναν ομοιο μας και τα Κινεζικα μηχανακια τετοιου τυπου δεν θα πρεπει τουλαχιστον εμεις να τα κατηγορουμε .

Φανταστειτε την δεκαετια του 70 οι χαρλεαδες στην Αμερικη καιγανε τα Ιαπωνικα μηχανακια ( ΗΟΝΔΑ-ΥΑΜΑΗΑ-ΚΑWASAKI ) θεωρωντας τα ως μουφα μηχανες και κοιταχτε πως αλλαξε η γνωμη του κοινου για τα Ιαπωνικα ....ετσι και τα Ινδικα οπως και τα Κινεζικα πλεον με τα νεα στανταρτς ελεγχου ποιοτητας ειναι μηχανακια νορμαλ .... δεν ειναι φυσικα Ιαπωνικης ή Γερμανικης ποιοτητας κατασκευης ειναι ομως τιμια μηχανακια για αυτο που προσφερουν.

 

επισης αχρωμους μηχανοβιους μας λενε και εμας με τα Ινδικα ενφιλντ ,οι κατοχοι μηχανων  bsa -norton-horex  κ.τ.λ ,αχρωμους γιατι δεν διαθεσαμε αλλα 3000 για να παρουμε το αυθεντικο Αγγλικο και προτιμησαμε να κανουμε τα στραβα ματια περνωντας το Ινδικο  με την αυταπατη οτι οδηγουμε Εγγλεζικο και για ολους τους κλασσικους ιδιοκτητες αγγλικων μοτο οι δικες μας αποπειρες τους αφηνουν παγερα αδιαφορους .

 

 

Χρησταρα νομιζω με το enfield ειναι λογο διαφορετικο μιας και ουσιαστικα οι αγγλοι μετεδωσαν τεχνογνωσια εγκαταστασεις και φιρμα στους ινδους και αυτοι το συνεχισαν.(εμεινε ιδιο βεβαια 60 χρονια )Οι κινεζοι απλα αντιγραφουν οτι κινειται και το ξανακανουν ευκολα και οικονομικα μοδα.Δεν ειμαι κατα το μονο που ειναι ερωτηματικο ειναι η αντοχη τους στο χρονο κυριως των κινητηρων.Αλλωστε προσωπικα τα κοιταξα πριν καταληξω στο bullet στο οποιο κατεληξα λογω κυβικων κυριως αλλα και γιατι δεν υπαρχει συγκριση στην ιστορια και στην αιγλη του ονοματος enfield και σε καποιο κινεζο που το ονομαζω οπως θελω..

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...παιδια απολαυστε τις μηχανες σας με κρανος και συνεση για να οδηγατε μεχρι τα βαθια γεραματα...

 

...τα σιδερα ειναι η αφορμη για την βολτα.

...η παρεα κανει τη διαφορα...

Το μηχανακι απλα ειναι το μεσο.

Τωρα αν εχει ή δεν εχει, αν κανει ή δεν κανει και οτι αλλο δεν εχει συμασια...

 

Καλα χιλιομετρα να εχουμε οτι και αν οδηγαμε...

 

...παντως στις 270 δουλευει και το TDM και δεν κανει βρουμ αλλα πατ και πολυ ομοφφο...

 

Φυσικα αν δεν ακουσουμε απο κοντα ολα ειναι εικασιες...

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

4 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

...παιδια απολαυστε τις μηχανες σας με κρανος και συνεση για να οδηγατε μεχρι τα βαθια γεραματα...

 

...τα σιδερα ειναι η αφορμη για την βολτα.

...η παρεα κανει τη διαφορα...

Το μηχανακι απλα ειναι το μεσο.

Τωρα αν εχει ή δεν εχει, αν κανει ή δεν κανει και οτι αλλο δεν εχει συμασια...

 

Καλα χιλιομετρα να εχουμε οτι και αν οδηγαμε...

 

...παντως στις 270 δουλευει και το TDM και δεν κανει βρουμ αλλα πατ και πολυ ομοφφο...

 

Φυσικα αν δεν ακουσουμε απο κοντα ολα ειναι εικασιες...

 

ε ναι φυσικα αλλωστε οι δυο ροδες ενωνουν...απλα κουβεντα να γινεται..:magkas:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

5 ώρες πριν, Ο/Η Νικος έγραψε:

(εμεινε ιδιο βεβαια 60 χρονια )

ιδιο??????:lol2::lol2::lol2:

που?????

στα μεταλλα σκραπ που σκουριαζουν ????

στα ντεποζιτα που δακρυζουν οι ταπες????

στα μικουνι εξ ινδιας καρμπυρατερ ?????

στα ρευματα ?????

στους πλαστικους διακοπτες ιδιους με κινεζικου παπιου ????

στον κινητηρα που ειναι κακοκομενα ολα τα μεταλλα ?????

και ποσα ακομη να γραψω ...δεν εχει τελειωμο η λιστα διαφορων !!!!! 

αν ηταν ιδιο με το Αγγλικο δεν θα εκανε το 1995 που το αγορασα  1000000 δραχμες αλλα 3000000 και το 2017 δεν θα το πουλουσαν 6000 αλλα 9000 οσο ενα triumph !!!!

για ρωτηστε και τον Στεκουρο που εχει γνωσεις σε τετοια θεματα να σας πει ποσο ιδια ειναι τα Αγγλικα με τα Ινδικα ενφιλντ !!!!!!

ακους εκει ιδιο :lol2:ιδιο στην εμφανιση ,αλλα οπως λεει και ο σοφος λαος απο εξω κουκλα απο μεσα πανουκλα :lol2:

δεν παυει ομως να ειναι ενα τιμιο μηχανακι που με αναλογη φροντιδα σε βολταρει με αυτα τα 80 χλμ που μπορει αξιοπρεπεστατα ,γιαυτο και το αγαπαω το Ινδικο ενφιλντ ,ψεμματα ομως δεν μπορω να πω πως ειναι ιδιο με το made in redditch :bike:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

φιλε Νικολα ,επειδη εισαι πολλυ φιλος μου δεν προκειτε απο το στομα μου να ακουσεις ψεμα ,

τα ενφιλντ ειναι μηχανες μετριας ποιοτητας ,

δεν μας χαλαει ομως καθολου αυτο ,γιατι αυτα που προσφερουν απο θεμα εμπειριων ,ηρεμης οδηγησης και κοινης παρεας με αντιστοιχους τρελαμμενους ενφιλνταδες δεν συγκρινονται με την καλλυτερη μηχανη στον κοσμο !!!!!!

η ενφιλντ ειναι σταση ζωης :bike::bike::bike:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

4 λεπτά πριν, Ο/Η χρηστος έγραψε:

ιδιο??????:lol2::lol2::lol2:

που?????

στα μεταλλα σκραπ που σκουριαζουν ????

στα ντεποζιτα που δακρυζουν οι ταπες????

στα μικουνι εξ ινδιας καρμπυρατερ ?????

στα ρευματα ?????

στους πλαστικους διακοπτες ιδιους με κινεζικου παπιου ????

στον κινητηρα που ειναι κακοκομενα ολα τα μεταλλα ?????

και ποσα ακομη να γραψω ...δεν εχει τελειωμο η λιστα διαφορων !!!!! 

αν ηταν ιδιο με το Αγγλικο δεν θα εκανε το 1995 που το αγορασα  1000000 δραχμες αλλα 3000000 και το 2017 δεν θα το πουλουσαν 6000 αλλα 9000 οσο ενα triumph !!!!

για ρωτηστε και τον Στεκουρο που εχει γνωσεις σε τετοια θεματα να σας πει ποσο ιδια ειναι τα Αγγλικα με τα Ινδικα ενφιλντ !!!!!!

ακους εκει ιδιο :lol2:ιδιο στην εμφανιση ,αλλα οπως λεει και ο σοφος λαος απο εξω κουκλα απο μεσα πανουκλα :lol2:

δεν παυει ομως να ειναι ενα τιμιο μηχανακι που με αναλογη φροντιδα σε βολταρει με αυτα τα 80 χλμ που μπορει αξιοπρεπεστατα ,γιαυτο και το αγαπαω το Ινδικο ενφιλντ ,ψεμματα ομως δεν μπορω να πω πως ειναι ιδιο με το made in redditch :bike:

ε ναι χρησταρα οκ συμφωνω απλα να σου πω οτι στο street το 750 που ειχα τελευταια οσον αφορα διακοπτες μανετες μασπιε και διαφορα αλλα περιφεριακα ηταν κατι αντιστοιχο και στο ντεποζιτο ελεγε harley και εχει 8500....παντως φαινεται οτι τελευταια η εταιρεια εχει ανεβει πολυ σε ποιοτητα και τεχνογνωσια και φαινεται απο τις πωλησεις παγκοσμιως αλλα και στη ιδια τη χωρα μιας και πριν απο λιγα χρονια δεν την προτιμουσαν ουτε οι ιδιοι οι ινδοι..

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.