Jump to content
Δημιουργία Νέου...

How to: Κατάργηση διακοπτών πλαϊνού σταντ και συμπλέκτη


elifain

Recommended Posts

Η electra (και ίσως και οι efi) έχουν διακόπτες στο πλαϊνό σταντ και τον συμπλέκτη για να μην σκοτωθείς.:night3: Βασικό χαρακτηριστικό τους είναι ότι δουλεύουν μόνο στις επίσημες γιορτές και αργίες της Ινδίας. Επίσης δουλεύουν όταν έχει μουσώνες. Θα τους ξεφορτωθούμε και θα κάνουμε τη ζωή μας πιο απλή.

 

Στο πλαϊνό σταντ, ο διακόπτης βρίσκεται πίσω από το ίδιο το σταντ και πιάνει με 2 βίδες στο πλαίσιο. Το καλώδιο καταλήγει σε μια φίσα πίσω από την μπαταρία.

Για να τον βγάλεις, απλά ξεβίδωσέ τον, ακολούθα το καλώδιο και βγάλε τη φίσα. Αυτό είναι. Αντίο ενοχλητική παπαριά. (Μην ξεχάσεις να μονώσεις την άλλη άκρη της φίσας και να την ασφαλίσεις με ένα δεματικό κάπου.)

 

Το κύκλωμα του συμπλέκτη ενώνεται με τον αισθητήρα της νεκράς και έχει ως εξής: οταν το κιβώτιο είναι σε νεκρά, πιέζεται ένα διακοπτάκι μέσα.στον κινητηρα το οποίο γειώνει το κύκλωμα και σε αφήνει να μιζάρεις. Αν έχεις ταχύτητα, δεν υπάρχει γείωση και δεν δουλεύει η μίζα. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείς να πιέσεις συμπλέκτη για να γειώσεις το κύκλωμα με τον διακόπτη στη μανέτα. Όλα αυτά θεωρητικά πάντα. :india:

Ο διακόπτης στη μανέτα πιάνει με δύο βίδες από κάτω. Έχει μια φίσα με τρία καλώδια (μαύρο, πράσινο, καφέ), η οποία καταλήγει μέσα στην καούκα. Βγάλε τη φίσα και ξεβίδωσε τον διακόπτη. Πέτα τον. Αντίο παπαριά #2. Άνοιξε το φανάρι, και θα δεις ότι τα καλώδια του διακόπτη καταλήγουν σε μια άλλη φίσα για να ενωθούν με το κυρίως κύκλωμα της μίζας. Κόψε τα καλώδια λίγο πριν από αυτή τη φίσα γιατί μετά αλλάζουν τα χρώματα (αθάνατη ινδική πλεξούδα) και θα κάνουμε ζημιά. Οπότε τώρα θα πρέπει να έχεις ένα μάυρο, ένα καφέ και ένα πράσινο καλώδιο στον αέρα, τα οποία καταλήγουν σε μια φίσα. Το καφέ έρχεται από τον διακόπτη της νεκράς και ενωνόταν με το μαύρο μέσα τον διακόπτη του συμπλέκτη. Δεν το χρειαζόμαστε, μόνωσέ το με ταινία. Ενώνουμε τώρα το μάυρο με το πράσινο, την γείωση, για να έχουμε πάντα γειωμενο το κύκλωμα κι όχι μόνο όταν έχουμε νεκρά ή πατάμε συμπλέκτη. Αυτό ήταν.

 

Βάλε μπροστά τώρα χωρίς να πατάς τίποτα. Ή πέτα τη μίζα και βάρα μανιβέλα.

 

(Προσπάθησα να τα γράψω όσο πιο αναλυτικά γίνεται και χωρίς εικόνες, γιατί κάποια στιγμή θα χαθούν όπως και σε άλλα θέματα.)

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μια πατέντα δική μου για τις ορφανες φισες είναι να τις ταπωνω με αρσενικη φισα την οποία πριν την έχω βουλωσει με θερμοσιλικονη.  Αυτό γιατί δεν εμπιστεύομαι τις μονωτικες ταινίες.  

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

35 λεπτά πριν, elifain είπε:

 

(Προσπάθησα να τα γράψω όσο πιο αναλυτικά γίνεται και χωρίς εικόνες, γιατί κάποια στιγμή θα χαθούν όπως και σε άλλα θέματα.)

Ψιτ παιδί για αυτό έχω ανοίξει πλέον από το δικό μας σέρβερ να ανεβάζουμε εικόνες (για κάτι τέτοια ωραία θεματάκια), πρέπει να το βλέπεις και εσυ 

 

C082E1DB-A93F-4BC5-9639-FE034F0A96AA.jpeg

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...προσωπικα διαφωνω με αυτη την μετατροπη γιατι εχω πεσει με την Enfield επειδη εφυγα με τον πλαγιοστατη ανοιγμενο...

...αν ειχε και η δικιαμ τοτες υο ασφαλιστικι δεν θα ταλεποριομουν ενα μηνα με πατηρητσε και ορθοπεδικους...

 

...ειμαι της αποψης πως τα συστηματα που ειναι φτιαγμενα για την ασφαλεια πρεπει να συντηρουντε και οχι να καταργουντε...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Η αλήθεια είναι πως και τα δύο υπάρχουν για θέμα ασφάλειας, στις Enfield όμως υπολειτουργούν και δεν χαμπαριάζουν από συντήρηση.

Η ασφάλεια της μίζας θα μπορούσε να δουλεύει μόνο με τον συμπλέκτη πάντα, ακόμα και νεκρά να έχουμε. Είναι πολύ επικίνδυνο να πατηθεί η μίζα και να κλωτσήσει η μηχανή εμπρός. Για φαντάσου (π.χ.) να έχεις παρκάρει πεζοδρόμιο να μιζάρεις με ταχύτητα και μπροστά σου να στέκεται μια θείτσα στην ουρά του ΑΤΜ για τη σύνταξη..:after_boom: Συνεπάγεται πως είναι καλύτερα να αφαιρέσουμε και τη μίζα.

Ο διακόπτης του πλαϊνού σταντ μπορεί να σώζει τον ξεχασιάρη, όμως μπορεί να προδώσει και τον συνεπή. Φαντάσου να πηγαίνεις ταξιδάκι αναψυχής χαζεύοντας το δειλινό της Αράχωβας και πάνω στη στροφή το σαμαράκι "γκλανκ το σταντ" ανοίγει ο διακόπτης, σβήνει η μηχανή, σου πετάει κώλο κι αγοράζεις οικόπεδο για το σαλέ σου.

Εκτός ότι το εμβολάκι στον διακόπτη θέλει συχνά καθάρισμα να μην κολλάει (σε όλες τις μοτοσικλέτες) στην Enfield πρέπει με κάποιο τρόπο το πλαϊνό σταντ να μην τρεμοπαίζει και να κλείνει σφιχτά, έχω ακούσει περιπτώσεις στις EFI που σβήνουν για αυτό τον λόγο στο δρόμο και το χειρότερο η μηχανή κάνει τσεκ από την αρχή, ο εγκέφαλος δίνει παραπάνω μείγμα σαν να ξεκινά για πρώτη φορά και μπλα, μπλα, μπλα...:blink:   

Το πλαϊνό σταντ το συνηθίζεις και το κλείνεις πάντα μηχανικά πριν σηκώσεις το πόδι σου στον μασπιέ. Τι στο καλό, πάπιες δεν οδηγάτε..? :faskelo:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Όταν την είχα πρωτοπάρει, προσπαθούσα μια μέρα 3 ώρες να τη βάλω μπροστά με τη μίζα με τους κωλοδιακόπτες. Αν δούλευαν καλά, μπορεί και να τους άφηνα. Και πολύ άργησα να τους βγάλω..:happy-smiley41:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search