Είπα να κάνω μια σύνοψη από τα μοτο-ταξίδια και τις μοτο-εκδρομές που έκανα στα 20 χρόνια της δίτροχης ζωής μου.
Κι αυτό γιατί με ενδιέφερε να ενσωματωθεί υλικό (κυρίως φωτογραφίες) από τις παλαιότερες εποχές, τότε που δεν είχαμε dashcam, webcam,
smartphones, google maps κι όλα αυτά τα τεχνολογικά καλούδια...
Τότε που ξεκινήσαμε να πάμε στην Πράγα κι όταν φτάσαμε εκεί, ρίχνει ο ένας την ιδέα: δεν πάμε και στο Βερολίνο;
Έτσι, μ' ένα χάρτινο χάρτη που ήταν άχρηστος όταν έμπαινες σε μια μεγάλη πόλη...
Και καλά κάναμε που πήγαμε, γιατί μια άλλη φορά δεν ξέρει κανείς αν θα υπάρξει...
Θυμάμαι που σε μια στάση για καφέ, συναντηθήκαμε με μια ομάδα αυστριακών μοτοσικλετιστών που είχαν στην παρέα τους και
μια γυναίκα μ' ένα Honda CB 500. Κι όταν με είδαν να καβαλάω το ίδιο μηχανάκι χαμογέλασαν συμπονετικά και με ρώτησαν:
-Καλά, πως ταξίδεψες απ' την Ελλάδα μ' αυτό το μηχανάκι;
-Γιατί, τι έχει; απάντησα.
-28 άλογα δεν είναι λίγα;
-28 άλογα έχει της κυρίας, το «πνιγμένο». (Σε κάποιες χώρες -μεταξύ αυτών και η Αυστρία- τα «έπνιγαν» για να μπορούν να τα οδηγούν με δίπλωμα Α1).
Γέλασα και του είπα: 58 άλογα είναι αρκετά για να ταξιδέψεις; Ε, τόσα βγάζει το δικό μου!
Ωραίες εποχές, τίμια μηχανάκια! Μετάνιωσα σα σκύλος που το 'δωσα! Φαντάσου ότι το σημερινό CB 500, με Euro5, καταλύτες και σού 'πα-μού 'πες, βγάζει 47!
ΥΓ. 1. Κομμάτια από τα τελευταία θεματικά βιντεάκια που μοιράστηκα μαζί σας θα δείτε να επαναλαμβάνονται, αλλά τα τσεκούρεψα για να μη γίνονται βαρετές οι επαναλήψεις...
ΥΓ. 2. Από την Πράγα, όπως και από άλλα ταξίδια (γύρος Πελοποννήσου) δεν υπάρχει υλικό. Υπάρχει, σαν την ωραία κοιμωμένη σε έναν «χτυπημένο» σκληρό
που περιμένω πότε θα μου περισσέψει ένα 500άρικο για να πληρώσω για την ανάκτηση των δεδομένων...
Απολαύστε τα: