Jump to content
Δημιουργία Νέου...

1950's Project


Brancaleone

Recommended Posts

Απο τότε που απέκτησα την enfield ήθελα να τη φέρω όσο το δυνατόν ποιο κοντά στη κλασσική εμφάνιση.

Έτσι αρχικά έβαλα τα μονόσελα, το smiths κοντέρ και τη κοντή εξάτμηση.

Μια μετατροπή που που αλλάζει τελείως την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας είναι η αλλαγή του μπροστινού φαναριού με το κλασσικό ξεχωριστό που είχαν τα αγγλικά μοντέλα του 50 καθώς και οι επίπεδες εργαλειοθήκες.


Ο Hitchcock ως γνωστόν έχει όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ αλλά οι τιμές του είναι απογοητευτικές.

Τα αξεσουάρ που απαιτούνται για την αλλαγή είναι τα:

- TOP YOKE, SINGLE SPEEDO (INDIAN MADE): Πρόκειται για την τιμονόπλακα που δέχεται μόνο το κοντέρ. Υπάρχει και η αγγλική έκδοση αλλά κοστίζει 100λίρες παραπάνω απο την Ινδική στον Χίτσκοκ.
- HEADLAMP BRACKETS SET (includes chrome covers, rubbers etc): Πρόκειται για τις βάσεις του φαναριού.
- HEADLAMP C/W PANEL, PATTERN: Το μπροστινό φανάρι με το αμπερόμετρο ενσωματωμένο.
- TOOLBOX, FLAT LID with key lock: Οι επίπεδες εργαλειοθήκες.

Οι τιμές στον Χίτσκοκ μαζί με τους φόρους και τα μεταφορικά ήταν:

92590 TOP YOKE, SINGLE SPEEDO £175.00+£28=£203+20%= £243
92635 TOP YOKE, SINGLE SPEEDO (INDIAN MADE) £75.00+£28=£103+20%=£119,6
92593 HEADLAMP BRACKETS SET (includes chrome covers, rubbers etc) £80.00+£28=£108+£20%=£121,6
LU/51829 HEADLAMP C/W PANEL, PATTERN £60.00+£28=£88+20%=£105.6
93080/93081 TOOLBOX, LH+RH, FLAT LID, with key lock £60.00+£28=£88+20%=£105.6

Συνολικά:
Αν επέλεγα την αγγλική τιμονόπλακα θα πλήρωνα £575,8 δηλαδή περίπου 693€
Αν επέλεγα την ινδική τιμονόπλακα θα πλήρωνα £452,4 δηλαδή περίπου 545€

Πολλά λεφτά...

Με μια ματιά στον Royal Spares είδα ότι έχει τα αντίστοιχα αξεσουάρ αλλά και αυτός τα είχε τσιμπημένα, όχι όσο ο χίτσκοκ άλλα και πάλι ήθελε πολλά.

Έστειλα λοιπόν ένα mail στον Enfield County που όπως λέει άλλωστε αρκει να του ζητήσεις κάτι και θα ψάξει να το βρεί.
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια καθυστέρηση στην επικοινωνία, δηλαδή έστελνα Mail και έπερνα απάντηση μια εβδομάδα μετά.
Παρόλα μου έδωσε συνολική τιμή για τα παραπάνω μαζί με τα μεταφορικά £200 δηλαδή περίπου 240€.

Έχω ήδη παραγγείλει απο τις 8/12/2010 τη τιμονόπλακα και έφτασε στο ταχυδρομίο στις 4/1/2011.
Ο χρόνος που πήρε ήταν 27 ημέρες αλλά είχε και τις γιορτές μέσα οπότε θεωρείται φυσιολογικός.
Το κόστος της ήταν 65λίρες δηλαδή 78€.

Αυριο θα βάλω φωτογραφίες απο τη κατάσταση του, καθώς μόλις σήμερα κατάφερα να πάω στο ταχυδρομείο να το παραλάβω.

Στις 6/1/2011 παρήγγειλα τα στηρίγματα του φαναριού τα οποία κόστισαν 35λίρες μαζί με τα μεταφορικά δηλαδή 42€.

Μέχρι το τέλος της εβδομάδας σύμφωνα με την επικοινωνία που έχω με τον ινδό, θα γίνουν και οι παραγγελίες για το φανάρι και τις εργαλειοθήκες.

Θα συνεχίζω την ενημέρωση με κάθε παραλαβή και θα βάζω και φωτογραφίες απο την κατάσταση των αξεσουάρ.

Για να δούμε τι θα δούμε...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • Απαντήσεις 229
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Οι εργασίες θα γίνουν όταν μαζευτούν όλα τα ανταλλακτικά και ίσως και τα χρήματα για το βάψιμο του ντεπόζιτου.

Παρόλα αυτά θα μπουν οι σχετικές φωτογραφίες.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ανοίχθηκε το πακετάκι με το Top Yoke.



Η κατάσταση του είναι αυτή που περίμενα, δηλαδή όπως το είχα δεί στη φωτογραφία.
Το ανέφερε και ο χίτσκοκ άλλωστε ότι το ινδικό δεν έχει το φινίρισμα του αγγλικού, παρόλα αυτά εμένα με καλύπτει σαν ποιότητα.
Άλλωστε η διαφορά ανάμεσα στις 243 λίρες του αγγλικού και στις 78 του ινδικού είναι σημαντική.
Θα σκεφτώ αν θα το δώσω για χρωμιώση ή αν θα το βάλω έτσι (να φαίνεται και ποιό παλιό).

Να και μερικές φωτογραφίες:











Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ωραία μετατροπή είναι αυτή,και γω θέλω να την κάνω κάποια στιγμή.
Η τιμονόπλακα πιστεύω και γω οτι ετσι οπως είναι δείχνει ωραία.
Δεν χρειάζεται χρωμίωση,ο κεντρικός διακόπτης στη μετατροπή
παει στην εργαλειοθήκη μάλλον ε;
Το φανάρι ειναι το ίδιο με του χιτσκοκ;
Στο σπεαρς το είδα με την πλακα που πατάει το αμπερόμετρο
και ο διακόπτης να ειναι αλουμινίου και οχι μαύρο οπως του
χιτσκοκ.



Εσύ Γιάννη πιο παράγγειλες;

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

O County έχει αυτό που έχει και ο Χίτσκοκ.







Σήμερα του έστειλα και τα χρήματα οπότε το πολύ σε 3 βδομάδες λογικά θα τα έχω.

Ο διακόπτης στο δικό μου μοντέλο ήταν στις εργαλειοθήκες ούτος ή άλλως οπότε εκεί θα μείνει.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Καλημέρα φίλε μου...θελω να σου πω οτι αυτη την μετατροπη εγω την έκανα στη δική μου μηχανη πριν απο τέσσερα χρονια...το μονο δυσκολο ητανε η αλλαγη των ηλεκτρικων...γιατι δεν εβρησκα ηλεκτρολόγο να μου την κάνει και οταν βρηκα προτιμούσε να κανει τις ευκολες δουλειές παρα να ασχοληθει με εμενα...αυτα βέβαια για τη Θεσσαλονικη που ειναι επαρχία στην Αθήνα θα βρεις σιγουρα ανθρωπο......και τελικα εγω μαζί με ένα φιλο μου κατσαμε τέσσερις μέρες και φτιάξαμε τα ηλεκτρικά με δοκιμές κτλ...και ολα δουλεψαν και ειμαι οκ....αν θελεις καποια συμβουλη ειμαι στη διαθεσή σου ...
μαλλον πρεπει να εχουμε γνωριστει στο Σαββαιδη και εκει να είχες δει τη μηχανη μου...
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Δεν την έχω δει τη μηχανή σου. Αλλά τώρα είναι μια καλή ευκαιρία να πας στο [url=http://royalenfieldclub.gr/index.php?board=7.0]http://royalenfieldclub.gr/index.php?board=7.0[/url] και να ανοίξεις ένα καινούριο θέμα όπου θα γράψεις απο που είσαι και τι μοντέλο έχεις. Βάλε και μερικές φωτογραφίες να δούμε τι έχεις κάνει, καθώς δεν ξέρω μέχρι στιγμής άλλον που να έχει κάνει αυτή τη μετατροπή.

Απο ηλεκτρικά τι αλλαγές χρειάζεται; Το ρεύμα για το φανάρι εξακολουθεί να είναι το ίδιο.
Ο διακόπτης των φώτων που είναι στη λάμπα απλά ήταν στην τιμονόπλακα πρίν.
Ο διακόπτης on-off ήταν στις εργαλειοθήκες και εκεί παραμένει.

Σημ.
Τα παραπάνω ισχύουν για τα παλιά μοντέλα με τα γκρίπ της Magura που είχαν τον διακόπτη των φώτων στην τιμονόπλακα και το διακόπτη On-Off στην δεξιά εργαλειοθήκη.

Εγώ έκανα τη μετατροπή απο Magura σε Minda αναγκαστικά γιατί δεν εύρισκα μανέτες που να ταιριάζουν σε Magura αλλά και γιατί με τις Minda οι ντίζες κόβονται ποιο δύσκολα.
Τότε λοιπόν χρειάστηκε μεγάλη πατέντα στα ηλεκτρικά για να δουλέψουν, η οποία έγινε απο το Θωμά και τον ευχαριστώ που είχε κάτσει όλη μέρα και πάλευε να το φτιάξει.

Τώρα λοιπόν που θα τοποθετηθεί το φανάρι, η φύσα της λάμπας θα πάει στην αντίστοιχη και ο διακόπτης των φώτων δεν θα συνδεθεί καθόλου.
Εναλλακτικά υπάρχει η σκέψη να μπουν σκέτα γκρίπ (κάποια aftermarket όχι ινδικά που να ταιριάζουν) κάποια στιγμή και τα φώτα να πάνε πάλι στο φανάρι.
Αυτό όμως απαιτεί αγορά της καλωδίωσης εκ νέου καθώς και μιας φλασιέρας και ενός μοχλού αποσυμπιεστή (που τον έχω ήδη).
Επίσης πρέπει να βρώ κάτι άλλο καθώς ο γδάρτης ο χίτσκοκ τα έχει 150λίρες...

BARKIT+SWITCH.jpg

92032A.jpg

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

καλημερα προσπαθω να βαλω τις φωτο....πιστευω να τα καταφερω... ο δε ΘΩΜΑΣ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΜΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΑΠΟ θΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ..οσο για την καλωδιωση καμμια καινουργια πλεξουδα δεν χρειάζεται ζητας απο το χιτσκοκ το ηλεκτρικο σχεδιο και κανεις τις προεκτασεις το κλειδι και το διακοπτη run το εβαλα στην  αριστερη εργαλειοθήκη.....
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Εμένα είναι ήδη στην εργαλειοθήκη το κλειδί.

Οι λύσεις είναι οι εξής:

1. Αν πρόκειται για το  μοντέλο 2000-2009, να παραγγείλει τη καλωδίωση του παλιού και να στείλει τα φώτα στο διακόπτη στο φανάρι.

2. Αν πρόκειται για το  μοντέλο 2000-2009, να διατηρήσει τα φώτα στα γκρίπ και να μεταφέρει το κλειδί στην εργαλειοθήκη με επέμβαση στην καλοδίωση.

3. Αν πρόκειται για το μοντέλο πριν το 2000, δεν χρειάζεται καμία επέμβαση στα ηλεκτρικά.

Υ.Γ. 1: Ο θωμάς έχει φύγει καιρό απο την αντιπροσωπεία.
Υ.Γ. 2: Και ο Μιχάλης το ίδιο.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

και η πρωτη στιγμη μολις την καβαλήσεις...ειναι μοναδικη η αισθηση ειναι τελειως διαφορετική...πιο πολυ με εντουρο μοιάζει...χαχα..δεν το μετανιωσα ποτέ εκτος απο το συνεχές προβλημα του σπασιμου του συρματοσχοινου του συμπλέκτη που τελικα εχω παρει τα εργαλεια ολα και σε μιση ωρα τον αλλαζω και ολα οκ
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

εννοείς ότι σπάει ποιο συχνά μετά τη μετατροπή; γιατί έχω την εντύπωση ότι με τη 50s τιμονοπλακα έχει περισσότερο χώρο για να κάνει σωστή καμπύλη και να μη σπάει...
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

καταρχην δε βρησκω σωστο σοιρματοσχοινο....βαζω ποδηλατου σε διαφορες διαστασεις...μεσα σε ενα χρονο μου εχει κοπει τρις φορες...οκ τωρα το εμαθα και αμα βρω χοντρο και συνχρώνος μαλακο συρματοσχοινο  πιστευω να ειμαι οκ
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Κατέφτασε χθές άλλο ένα πακετάκι απο Ινδία.

Αυτή τη φορά ήταν η παραγγελία που έκανα για μια χρωμιομένη θήκη μπαταρίας (μαζί με τη βάση και κλειδαριά).







Κόστισε 23 λίρες μαζί με τα μεταφορικά και ήλθε σε 5 μέρες (νέο ρεκόρ...).

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 3 εβδομάδες πριν...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search