Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Λάμπες Led (Και Παρατράγουδα)


Recommended Posts

Η... ανησυχία μου ξεκίνησε λίγο καιρό πριν, όταν τοποθέτησα κάτι φλασάκια με LED στη Γριά μου.
Μετά, ήταν ο Γιώργος (Κύβος) που είπε ότι είχε βάλει leds στα δορυφορικά του φαναριού.
Τα υπέρ της λάμπας LED είναι η χαμηλή κατανάλωση ρεύματος.
Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία θα λειτουργεί πιό χαλαρά (αν και η κεντρική λάμπα παίρνει ρεύμα απ' ευθείας από την γεννήτρια και όχι από την μπαταρία) αλλά η ιδέα παραμένει.

Γνωρίζοντας ότι υπάρχει δυνατοτητα να μπει λάμπα αποτελούμενη απο leds στο φανάρι της Γριάς, αποφάσισα να αγοράσω μια τέτοια από το Ebay.
Ψάχνοντας για λάμπα Η4 που ταιριάζει στον τύπο που φοράει η Enfield, βρήκα ότι υπάρχουν πολλές τέτοιες διαθέσιμες.
Αποφάσισα να πάρω μια 'λαμπα' που υποσχόταν πολλά, μια και αποτελείτο από 102 ολόκληρα leds συνδεδεμένα με τέτοιον τρόπο ώστε να δίνει φως αρκετό σε μια ακτίνα 360 μοιρών, όπως υποσχόνταν η κατασκευή της.

Αυτή είναι:

[URL=http://smg.photobucket.com/user/paparozoumis/media/Royal%20Enfield%20Club/_12_zps79ae7ee8.jpg.html]th__12_zps79ae7ee8.jpg[/URL][URL=http://smg.photobucket.com/user/paparozoumis/media/Royal%20Enfield%20Club/_11_zps3a68d29a.jpg.html]th__11_zps3a68d29a.jpg[/URL]

Παραγγελία απο τον Κινέζο, λοιπον, και αναμονή για λίγες ημέρες έως ότου έρθει το αντικειμενο στα χέρια μου...
Ηταν πολύ φτηνή η αγορά της... Μόλις που άγγιζε τα 2.5 Ευρώ, όπότε δεν είχα να χάσω και πολλά στον πειραματισμό μου...
Οντως, λίγες ημέρες αργότερα η λάμπα έφτασε στα χέρια μου.
Η τοποθέτηση είναι εύκολη, οπότε κατσαβιδάκι στο χέρι και πάμε...

Λίγο πριν την τοποθετήσω, την δοκίμασα σε μια μπαταρία μοτοσικλέτας, 12V και βρήκα την συνδεσμολογία της.
Οι λάμπες τύπου Η4 έχουν τρεις επαφές πίσω.
Η μία επαφή είναι η γείωση, το Common που λένε οι φίλοι μας οι ξένοι.
Η άλλες επαφές δέχονται το ρεύμα και είναι αντίστοιχα για την χαμηλή σκάλα (Low beam) και την μεγάλη σκάλα (high beam).
Ειδικότερα όμως στις led λάμπες, πρέπει ΑΥΣΤΗΡΑ να καθοριστεί ποιά επαφή είναι η common και ποιά πρέπει να δεχτεί ρέύμα, μια και απαιτούν σωστή πολικότητα.
Δεν θα καούν αν το βάλεις ανάποδα, απλά δεν θα λειτουργήσουν.
H λάμπα λοιπόν, λειτούργησε εντυπωσιακά λαμπερά όταν την είχα στα χέρια μου.
Φώτιζε πολύ δυνατά στην high beam και φυσικά λιγότερα στην low beam. 

Πάμε να την δοκιμάσουμε στο μηχανάκι. Είμαι περίεργος να δω τα αποτελέσματα!
Ανοίγοντας την καούκα και μελετώντας το πώς συνδέεται η κλασσική λάμπα πυράκτωσης, διαπιστώνω ότι έχει αλλιώς την συνδεσμολογία της, σε άλλη σειρά από αυτήν που είχα βρει στην λάμπα led.
Περίεργος, την συνέδεσα όπως ήταν η λάμπα πυράκτωσης και η led ΔΕΝ λειτούργηκε.
Πειραματισμός για λίγα λεπτά και βρέθηκε η σωστή συνδεσμολογία.
Η λάμπα άναβε στην χαμηλή σκάλα και άναβε και στην μεγάλη σκάλα.

Ας δούμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
- Εδωσε ένα φωτεινό, λευκό φως που μπλέδιζε ελαφρώς. Η λάμπα προσφερόταν στα 6000Κ, αριθμός που δείχνει το πόσο λευκό φως εκπέμπει. Οσο πιο χαμηλός ο αριθμός, πηγαίνουμε προς το κίτρινο ενώ όσο πιό υψηλός προς το μπλεδίζον λευκό.
- Η απόκριση του ανάματος ήταν ΑΚΑΡΙΑΙΑ. Μόλις άνοιγες τον διακόπτη, ΑΜΕΣΩΣ η λάμπα άναβε και φώτιζε. Εντυπωσιακό! Η χαρά του σινιάλου :)
- Επιτέλους, λειτουργούσε το pass σε συνδυασμό με την χαμηλή σκάλα. Οταν πατούσες το κουμπί του σινιάλου (pass), άναβε ΚΑΙ η μεγάλη σκάλα, κάτι που με την λάμπα πυράκτωσης δεν συμβαίνει ΠΟΤΕ, όπου αντί να ανάψει περισσότερο φως, σβήνει εντελώς!!!!!

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
- Το λευκό φως έρχεται σε αντίθεση με τα υπόλοιπα κίτρινωπά φώτα της Γριάς, δηλαδή με τα δορυφορικά του φαναριού, το parking λαμπάκι μέσα στην καούκα καθώς και τον φωτισμό των οργάνων. Μπήκα στην πρίζα να ψάχνομαι για λαμπάκια με led και στα υπόλοιπα σημεία που θα δίνουν πιό λευκό φως.
- Το γεγονός ότι τα led φωτίζουν ακαριαία όταν τους δώσεις την εντολή να ανάψουν, σημαίνει ότι σβήνουν και ακαριαία μόλις τους δώσεις την εντολή να σβήσουν. Αυτο λοιπόν, έκανε το φως να αναβοσβήνει σαν strobo light όταν ο κινητήρας ήταν στο ρελαντί :) Αντίθετα με την πυράκτωσης όπου υπάρχει καθυστέρηση σε κάθε φάση της, σε κάθε "πιστονιά" όπου ερχόταν ρεύμα από τον κινητήρα στην λάμπα, η λάμπα άναβε και μετά στον ενδιάμεσο χρόνο προλάβεναι να σβήσει πριν έρθει η επόμενη "πιστονιά"! Φώτιζε θαυμάσια όταν ανέβαζες στροφές! 
- Ενώ όταν κοιτούσες το φανάρι από μπροστά, οπτικά γέμιζε από ωραίο, λευκό και γεμάτο φως, στατικά ακόμη και πριν ξεκινήσω, στην πραγματικότητα αυτό δεν φώτιζε Χριστό. Τίποτα. Είτε το είχες αναμένο είτε όχι, καμμιά διαφορά. Μηδέν εις το πηλίκο. Εβγαζε ένα επίπεδο, άτονο φως που δεν βοηθούσε καθόλου.
- Στην πρώτη δοκιμή σε νύχτερινή πορεία για να δοκιμάσω την αποτελεσμάτικότητα της λάμπας, που ήταν ήδη απογοητευτική απο την πρώτη επαφή, στα πρώτα τρία μέτρα, η μικρή σκάλα σβήνει, πριν καν βγω στο σκοτάδι, μέσα ακόμη στο πάρκινγκ! Ηταν κάποια επαφή που δεν ακουμπούσε; Κάηκε η μικρή σκάλα; Χρόνος δεν υπήρχε, πάμε με την μεγάλη σκάλα αναμένη μόνη της και το βλέπω στην επιστροφή.
- Ποιά μεγάλη σκάλα μου λες τώρα;;; Καντήλι! Εβλεπες ότι είχες φώτα μόνο σε τίποτα πινακίδες όπου μπλέδιζε το φως και πάνω στις πινακίδες με τους αριθμούς των μπροστινών αυτοκινήτων ή όταν το έσβηνες τελείως, οπότε και έβλεπες μια κάποια μικρή διαφορά.
- Σύντομα, κάηκε το λαμπάκι που δείχνει ότι η μεγάλη σκάλα των φώτων είναι αναμένη, εκείνο το μπλε λαμπάκι που βρισκεται μέσα στο κοντέρ.
- Στα τριάντα χιλιόμετρα συνολικά χρήσης των φώτων το βράδυ, και η μεγάλη σκάλα παρέδωσε πνεύμα! Στην επιστροφή διαπίστωσα ότι η λάμπα είχε ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ εκραγεί. Είχε διαλυθεί εις τα εξ ων συνετέθη! Είχε ανοίξει σαν τριαντάφυλλο. Ανοίγοντας την καούκα, μια επίμονη μπόχα καμένου όρμησε έξω.
- Η μυρωδιά της διαλυμένης λάμπας, του καμένου κυκλώματος, της πλακέτας κλπ ήταν τόσο έντονη που δεν έφευγε από τα χέρια ακόμη και μετά απο πολλαπλά πλυσίματα των χεριών.

Επιστροφή στην παλιά καλή λάμπα πυράκτωσης ;)

Παραγγελία άλλου τύπου λάμπας LED από το Ebay, πιό ακριβή αυτήν την φορά, ελπίζοντας σε καλύτερα αποτελέσματα.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....... (όταν φτάσει η λάμπα :) )


 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

led με led διαφερουν. υπαρχουν led που κανουν 3 cents το ενα και αλλα που κανουν 5 ευρω το ενα! σιγουρα λοιπον υπαρχει διαφορα. οτι πληρωνεις παιρνεις. πιθανα να πρεπει να βαλεις εναν σταθεροποιητη για να μην στροβολιζει στο ρελαντι. οι Η4 σε γι αυτη τη δουλεια εχουν περιπου 50-100 ευρα για να παρεις κατι καλο. ετσι νομιζω. αλλα και παλι γιατι να βαλεις τοσο λευκο φως σε ενα μηχανακι που παραλιγο να ειχανε φαναρι με ασετιλινη? δεν νομιζω οτι του παει στο ολο στυλ! γνωμη μου ομως!

καλη πατεντοδουλεια και ενημερωσε μας

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Κατ'αρχην ειχα πεθυμισει τα μακροσκελη και συναρπαστικα γραφομενα του Γιγα!
Γεια ρε Γιγα-ντα!
Κατα δευτερον θεωρω σωστη την τοποθετηση του Σεριφη....Συμφωνω με το Σεριφη περι κλασσικοτητας κ περι οτι δινεις παιρνεις...
Βεβαια αυτο ειναι θεμα γουστου.
Αναμενουμε παντως εξελιξεις στο ενδιαφερον θεμα γιατι θεωρω οτι ειναι και θεμα ασφαλειας ενα πιο ισχυρο φαναρι....
Βεβαια τι να πω και εγω που εχω κιτρινη λαμπα!
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Γίγαντα έχω βάλει led στην 350άρα μου, παντού εκτός από την κεντρική λάμπα και το αμπερόμετρο που είναι ψείρα. Η 350άρα είναι παλιά και παίρνει απευθείας ρεύμα από την μπαταρία οπότε δεν υπάρχει το πρόβλημα του τρεμοπαίγματος.

Τα αρνητικά είναι:

1) Το πίσω φως/φρένο την ημέρα δεν είναι τόσο εμφανές (ΚΤΕΟ όμως πέρασε)

2) Τα φλας αναβοσβήνουν γρήγορα σαν τα στρομπο της μπαρμπαρέλας, παρότι έβαλα ειδικό φλασέρ.

3) Το led ένδειξης φλας στο καντραν ανάβει μόνο προς μία μεριά λόγω πολικότητας.

4) Το μπλεδίζον φως στους δορυφόρους (εμένα μου αρέσει) που σώνεται με άλλο χρώμα τζαμάκια.

 

Τα θετικά, τι άλλο από την χαμηλότερη κατανάλωση.

 

Δοκίμασα να βάλω και στην 500άρα που είναι νεότερη σαν τη δική σου και μόλις είδα το τρεμόπαιγμα στο ρελαντί τα παράτησα. Θέλει γραμμή απευθείας από την μπαταρία ή κάποιον σταθεροποιητή (κανέναν ηλεκτρολόγο δεν έχουμε στην παρέα;).

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Συμφωνώ με @sherif και @andrew. Όταν πριν από πολλά χρόνια είχα κίτρινη λάμπα, η αίσθηση -αλλά και ο φωτισμός- ήταν όλα τα λεφτά...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 months later...

Ελα πάλι ο κολημένος με τα led!!!!!!

Μετά την αποτυχημένη προσπάθειά μου να βάλω LED στον προβολέα, αποφάσισα να τοποθετήσω LED στο πίσω φανάρι.

Παρήγγειλα την λάμπα και χτες έφτασε.

[URL=http://smg.photobucket.com/user/paparozoumis/media/Royal%20Enfield%20Club/IMAG1013_zps9dd003f6.jpg.html]th_IMAG1013_zps9dd003f6.jpg[/URL]

 

Την δοκίμασα στο σπίτι σε μια 12βολτη μπαταρία και ήταν πολύ καλή στην απόδοσή της.

Μάλιστα, την μέτρησα να δω τι κατανάλωση ρεύματος κάνει.

Mέτρησα και μιά λάμπα πυράκτωσης και εντυπωσιάστηκα!!!

Κοίτα φίλε να δεις:

 

                            Πυράκτωσης                  LED

Φως πορείας           5 Watt                      1.80 Watt

Φώς φρένου            22 Watt                     3.60 Watt

 

Το πράγμα ήταν ελπιδοφόρο!

 

 Η ώρα της τοποθέτησης έφτασε.

Η λάμπα πυράκτωσης βγήκε και μπήκε στην θέση της η LED.

Λίγο ζόρικα μπήκε μια και είναι ελαφρά μεγαλύτερη σε μέγεθος αλλά πήρα το κολάι και την έβαλα.

Βάζω το καπάκι του φαναριού και την δοκιμάζω.

Εβγαλα και φωτογραφίες και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό! (θα σου τις δείξω αργότερα)

Πολύ φωτεινή και ζωηρή και από κατανάλωση -όπως είπα- σχεδόν ανεπαίσθητη.

Εκει που η πυράκτωσης όταν άναβε, έκανε το αμπερόμετρο να λιποθυμάει προς τα αριστερά και να βουτάει βαθιά στα αρνητικά πρόσημα, η LED ίσα που κινεί την βελόνα ελαφρότατα!!!!!
Ενθουσιαστηκα!!!

 

Ομως, καλώς την την παρενέργεια!

Οταν πατάω το φρένο, είτε πίσω είτε μπροστά, ενεργοποιούνται μαζί με την πίσω λάμπα και ανάβουν ΟΛΑ τα λαμπάκια μπροστά.

Δηλαδή, ανάβουν τα λαμπάκια στα κοντέρ, στο αμπερόμετρο, τα δύο δορυφορικά και η λάμπα στάθμευσης μέσα στην καούκα!!!!!!!!!

 

Τι συμβαίνει ρε παιδιά;;;

Γιατί να γίνεται αυτό;

Παρατήρησα προσεκτικά και δεν κάνει βραχυκύκλωμα πουθενά πίσω στο φανάρι.

Οι επαφές πατάνε καθαρά πάνω στην λάμπα και δεν γίνεται βραχυκύκλωμα (εμφανές τουλάχιστον).

Αλλάζω την λάμπα και ξαναβάζω την πυράκτωσης.

Ολα γύρισαν στο κανονικό τους.

Τοποθετώ την LED και πάλι το κουφό.... Στο φρένο ανάβουν σαν χριστουγεννιάτικο όλα μπροστά :)

 

Το μόνο που υποθέτω είναι ότι μπορεί να είναι βραχυκυκλωμένη η λάμπα εσωτερικά και να κάνει αυτά τα παλαβά....

Κανένας καμμιά ιδέα ή κάθε που θα πατάω φρένο θα ανάβουν και τα δικά μου τα λαμπάκια;;; :)

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

[URL=http://smg.photobucket.com/user/paparozoumis/media/Royal%20Enfield%20Club/Inca_VS_Led_zpsd828c469.jpg.html]th_Inca_VS_Led_zpsd828c469.jpg[/URL]

 

Εδώ οι συγκριτικές φωτογραφίες, παρμένες όλες κάτω από ίδιες συνθήκες, χωρίς άλλη πηγή φωτός και χωρίς φλας και πάντα από την ίδια απόσταση.

Αριστερά είναι η λάμπα πυράκτωσης και δεξιά η Led.

Πάνω είναι η σύγκριση στο φως πορείας και κάτω στο φρένο....

 

Η σύγκριση είναι συντριπτική υπερ της Led, σε κάθε περίπτωση και από άποψης φωτεινότητας αλλά και κατανάλωσης...

Να μην υπήρχε και αυτό το παρατράγουδο........

 

Ακούω ιδέες, αγόρια.......

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Σου έχω τη λύση! Να έχεις πάντα αναμμένα τα φώτα!

Ετσι κι αλλιώς, όπως πάω συνέχεια φρεναριστός, το ίδιο κάνει :)

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Συμβαίνει και σε μένα στην 350άρα, αλλά είναι ανεπαίσθητο και μάλιστα το παρατήρησα τυχαία όταν πάτησα φρένο βράδυ με σβηστά τα φώτα, ίσα που λαμπυρίζουν τα υπόλοιπα. Την ημέρα δεν μπορείς να παρατηρήσεις ότι ανάβουν, πιθανόν διότι περνάει κάποιο πολύ χαμηλό ρεύμα στην παλαιολιθικής σχεδίασης πλεξούδα μας. Για τα φλας δεν έχω προσέξει αν ανάβουν κι αυτά, ίσως να ανάβουν αλλά όπως είπα είναι πολύ χαμηλά.

 

Όσο για το πίσω φως διαπίστωσα (άλλος μου το είπε) πως την ημέρα δεν ξεχωρίζει εύκολα όταν πατάω φρένο, το βράδυ φαίνεται. Ίσως το δικό μου λαμπόλεντο να μην είναι τόσο καλό. Μάλιστα για τον λόγο αυτό δεν έβαλα και στην Triumph leds διότι θέλω να βλέπουν καθαρά οι άλλοι πότε πατάω φρένο. Στην 350άρα όμως η οικονομία ρεύματος είναι πολύ σημαντική, φυσικά όχι όσο η ασφάλειά μου, αλλα....

 

Γίγαντα, με το δικό σου κωλόφωτο είναι διαφορετικά, από τις φωτογραφίες δείχνει να δουλεύει πολύ καλά. Ίσως και αυτή η διαφορά στην ένταση δικαιολογεί πως τα υπόλοιπα λαμπάκια σου φωτίζουν τόσο.

 

Γενικά το πρόβλημα πιθανολογώ να οφείλεται στην γείωση, αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω.

Ο bbk αν το διαβάσει θα μας δώσει μια ιδέα γιατί ασχολήθηκε με προβολάκια led και χρησιμοποίησε στην γραμμή κάτι ρελέδες και ντίμερ.

 

ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΟΟΟΟΟΟΣ..?

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Συμβαίνει και σε μένα στην 350άρα, αλλά είναι ανεπαίσθητο και μάλιστα το παρατήρησα τυχαία όταν πάτησα φρένο βράδυ με σβηστά τα φώτα, ίσα που λαμπυρίζουν τα υπόλοιπα. Την ημέρα δεν μπορείς να παρατηρήσεις ότι ανάβουν, πιθανόν διότι περνάει κάποιο πολύ χαμηλό ρεύμα στην παλαιολιθικής σχεδίασης πλεξούδα μας. Για τα φλας δεν έχω προσέξει αν ανάβουν κι αυτά, ίσως να ανάβουν αλλά όπως είπα είναι πολύ χαμηλά.


Γίγαντα, με το δικό σου κωλόφωτο είναι διαφορετικά, από τις φωτογραφίες δείχνει να δουλεύει πολύ καλά. Ίσως και αυτή η διαφορά στην ένταση δικαιολογεί πως τα υπόλοιπα λαμπάκια σου φωτίζουν τόσο.

 

ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΟΟΟΟΟΟΣ..?

Αχα...

Ε λοιπόν, ούτε αυτό το περίμενα!!!!
Νόμιζα ότι ήταν ένα πρόβλημα της λάμπας (εσωτερικό βραχυκύκλωμα ή κάτι τέτοιο) αν και δεν καταλαβαίνω πώς κάτι τέτοιο θα μπορούσε να ενεργοποιεί τα λαμπάκια στα όργανα και στους δορυφόρους!!!

Ομως, αν συμβαίνει και στο δικό σου, τότε είναι κάτι που αφορά την χρήση των led στα μηχανάκια μας.

 

Εχω αλλάξει επίσης ΟΛΑ τα λαμπάκια εμπρός με led, κάτι για το οποίο θα μιλήσω κάποια άλλη στιγμή, και στην περίπτωσή μου ανάβουν ΟΛΑ σε φουλ φωτεινότητα, σαν να έχω ανάψει τον διακόπτη :)

 

Με την αλλαγή όλων των ψειρών διαπίστωσα μεγάλη διαφορά στην λειτουργία της κεντρικής λάμπας πυράκτωσης του προβολέα, ο οποίος φωτίζει πλέον εξαιρετικά ικανοποιητικά, όταν φυσικά ανέβουν οι στροφες έστω και λίγο πιό πάνω από το ρελαντί.

Προφανώς, όλο το ρεύμα που τρώνε αυτά τα μικρά λαμπάκια, τώρα το εκμεταλλεύεται ο προβολέας...

Εχω κανει και μετρήσεις ακομη και στις μικρές αυτές ψείρες, οι οποίες όμως δεν είναι και τόσο μικρές στην κατανάλωση ρεύματος :)

 

Οσο για το πισωφάναρο, η φωτεινότητά του είναι απολύτως ικανοποιητική, μια και δουλεύει πιό φωτεινά από την πυρακτωσης.

Μένει μόνο να αποδειχθεί η μακροβιότητά της στην χρήση, μια και μόλις σήμερα το βράδυ την πέρασα και από αύριο το πρωί θα δω την λειτουργία της...

Τουλάχιστον, θα ξέρω πότε θα καεί αφού όταν σταματήσει να λειτουργεί, θα σταματήσουν να ανάβουν τα φωτάκια στο φανάρι :)

Λες να ειναι ένα κύκλωμα ασφαλείας από την μαμά Enfield;

Πολύ μπροστά, φίλε μου οι Ινδοί :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Νϊκο, θέλεις την Κυριακή να φέρεις μαζί σου την δική σου λάμπα led από το 350άρι σου;

Θα ήθελα να κάνω καμμιά δοκιμή και με αυτήν για να δώ πού και αν οφείλονται σε κάτι αυτές οι διαφορές.

Το φανάρι μου ανοίγει πανεύκολα με ένα ίσιο κατσαβιδάκι, ξεβιδώνοντας τις δύο βίδες.

Ελπίζω και το δικό σου να ανοίγει εύκολα.

 

Τουλάχιστον, έτσι θα έκανα μια δοκιμή χωρίς να χρειαζόταν να αγοράσω κι άλλη λάμπα led....

Πιό πολύ το περίμενε δηλαδή παρά το κόστος της :0

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

,,,,,

Για τα φλας δεν έχω προσέξει αν ανάβουν κι αυτά, ίσως να ανάβουν αλλά όπως είπα είναι πολύ χαμηλά.

......

Οχι, τα φλας δεν επηρρεάζονται καθόλου.

Ούτε λαμπυρίζουν, ούτε ανάβουν, ούτε δυσκολεύονται να λειτουργήσουν.

Μόνο τα λαμπάκια σε κοντέρ, δορυφόρους και θέση πάρκινγκ στο φανάρι (το μικρό λαμπάκι κάτω από την κεντρική).

Αυτά, ανάβουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ :)

Προφανώς σε σένα τρεμοπαίζουν επειδή το ρεύμα που δέχονται όταν τοποθετηθεί η λάμπα led πίσω, είναι πολύ λίγο για να ενεργοποιήσει τις ψείρες πυράκτωσης αλλά υπεραρκετό για τις Led που έχω βάλει εγώ.

Θα το καταλάβεις όταν γράψω για το πόσα watt βρήκα ότι είναι οι λαμπίτσες αυτές και πόσα watt καταναλώνει η κάθε μιά από τις ψείρες πυράκτωσης.....

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...χιμμμμμμμ δεν το κατεχω το αθλημα αλλα πηθανολογω αυτο που ειπε και ο Noe...
Παλιοσχεδίαση και καποια διαροη στο κυκλωμα ετσι ωστε να φευγουν φορτια στα λαμπακια που λες...

...αν εχεις κεφια ψαξε την πλεξουδα ...
Προσωπικα δεν θα το εκανα.
Ο Τιντερ ειχε κανει επανεσχεδιασμο ολης της ηλεκτρικης εγκαταστασης αλλα δεν εκατσε να μας στειλει το σχεδιο, απο γερμανικο forum ειναι ο Τιντερ...

...επισης αν θελετε να βελτηωσετε τα φωτα κατα την γνωμη μου πρεπει να ξεκινησετε απο την σωστη παραγωγη και μετατροπη...
Ξερω θελει χρημα αλλα μονο ετσι θα εχετε και ποιοτητα και ποσοτητα.

Ααααααααααααυταααααα...οπαλακια...!!!
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Στέλιο στην 350άρα έχω αλλάξει ΟΛΑ τα φώτα με led εκτός από την κεντρική.

Δεν θυμόμουν αν ανάβουν και τα φλας. Την έχω χωρίς μπαταρία τώρα που κοιμάται.

Την Κυριακή θα σου φέρω λαμπάκια να παίξουμε...[url=http://freesmileyface.net]leisures-and-sports-024.gif[/url]

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...αν εχεις κεφια ψαξε την πλεξουδα ...
Προσωπικα δεν θα το εκανα.
Ο Τιντερ ειχε κανει επανεσχεδιασμο ολης της ηλεκτρικης εγκαταστασης αλλα δεν εκατσε να μας στειλει το σχεδιο, απο γερμανικο forum ειναι ο Τιντερ...

...επισης αν θελετε να βελτηωσετε τα φωτα κατα την γνωμη μου πρεπει να ξεκινησετε απο την σωστη παραγωγη και μετατροπη...
Ξερω θελει χρημα αλλα μονο ετσι θα εχετε και ποιοτητα και ποσοτητα.

Ααααααααααααυταααααα...οπαλακια...!!!

Μπααααα...

Πού κέφια για τέτοιες εξερευνήσεις :)

Ο Χερ Τίντερ είχε επιδότηση από την Φράου Μέρκελ όταν ξεκίνησε τον άθλο αυτόν :)

Οσο για την βελτίωση που λές, έχεις δίκιο αλλά αυτά είναι άλλα κόλπα..

Μια Πτολεμαϊδα θέλουμε για να έχουμε σωστά ρεύματα στην Enfield!!! :D

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Καλησπερα. Εχεις εναν κοινο (-) κ 2 διαφορετικα (+) . Το θεμα ειναι πως εχεις ενωσει κ τα δυο (+) μαζι. Το ενα ειναι για τα πορειας κ το αλλο του φρενου. Ετσι οταν πατας φρενο, αναβουν κ ολα τα πορειας. Η λεντ λαμπα που αγορασες, εχει 2 (+)?  Αν εχει οντως 2, τοτε μπορει να χεις βραχυκυκλωσει με την πατεντα που εκανες τα (+), αλλιως ειναι θεμα λαμπας. Η λυση ειναι να βαλεις μια διοδο στα πορειας, ωστε να μην αναβουν οταν πατας φρενο, αλλα να αναβει η λαμπα οταν ανοιγεις τα φωτα. Πιστευω πως με το μπερδεμα αυτο, οταν θα αναβεις τα φωτα, θα εχεις ταση κ στον διακοπτη του φρενου.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...ο Τιντερ απλα εκανε απο την αρχη ολη την καλωδιωση...τα παντα, φις, φισακια, λαμπες, λαμπακια...κτλ κτλ...

Απλά, είπες;;;;

Ααααααα.

Κι εγώ που νόμιζα ότι έκανε κάτι πιό σύνθετο :)

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Καλησπερα. Εχεις εναν κοινο (-) κ 2 διαφορετικα (+) . Το θεμα ειναι πως εχεις ενωσει κ τα δυο (+) μαζι. Το ενα ειναι για τα πορειας κ το αλλο του φρενου. Ετσι οταν πατας φρενο, αναβουν κ ολα τα πορειας. Η λεντ λαμπα που αγορασες, εχει 2 (+)?  Αν εχει οντως 2, τοτε μπορει να χεις βραχυκυκλωσει με την πατεντα που εκανες τα (+), αλλιως ειναι θεμα λαμπας. Η λυση ειναι να βαλεις μια διοδο στα πορειας, ωστε να μην αναβουν οταν πατας φρενο, αλλα να αναβει η λαμπα οταν ανοιγεις τα φωτα. Πιστευω πως με το μπερδεμα αυτο, οταν θα αναβεις τα φωτα, θα εχεις ταση κ στον διακοπτη του φρενου.

Να κάποιος που φαίνεται να ξέρει :)

Δεν έκανα όμως καμμιά πατέντα. 

Αντικατέστησα απλά την λάμπα με μια που είναι LED.
Και τότε εμφανίστηκε αυτό το ... φαινόμενο.

Επιστρέφοντας την λάμπα πυράκτωσης, όλα επανέρχονται στο φυσιολογικό και το φρένο δεν ενρεγοποιεί τα φώτα εμπρός.

 

Η λάμπα όντως έχει 2 "+" όπως όλες οι 1157 λάμπες.

Σε διάφορα forums που έψαξα λιγάκι,  δεν βρήκα αλλού αυτό το φαινόμενο σε άτομα που άλλαξαν τις λάμπες τους με leds.

 

Προς το παρόν, τσεκάρω το αν θα λειτουργήσει αξιόπιστα και σε μακρά χρήση η λάμπα που έβαλα ή θα παραδώσει πνεύμα....

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

χιμμμμμ

 

για την καλυτερη μελετη...

μανιβελάτη

http://www.royalmotorcycles.com/media/service/Elschema_500cc_KS.pdf

μιζάτη

http://www.royalmotorcycles.com/media/service/Elschema_500cc_ES.pdf

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

για την καλυτερη μελετη...

Aρχίζω μελέτη και αποστηθιση :)

Μέχρι το βράδυ θα το έχω μάθει απ' έξω...

Μπορείς να με τσεκάρεις την Κυριακή, εκεί ανάμεσα στα γουρουνόπουλα τα ψητά...

Ααααα..... εσύ δεν έρθεις όμως... Κρίμα :))))

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Εγω που εχω βαλει led στα πορειας και στο πισωφαναρο δεν εχω κανενα πρόβλημα. Όταν βεβαια εβαλα led στα φλας ειχα θεμα αλλα τοξερα ότι θα το κανει επειδή δεν εβαλα διοδο πριν τη φλασερα .Ισως να παιζει ρολο η μπαταρια που εχω και δουλευουν ,(12V 14A) που είναι μεγαλη σε χωρητικοτητα λογω της τριφασικης μετατροπης.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Εγω που εχω βαλει led στα πορειας και στο πισωφαναρο δεν εχω κανενα πρόβλημα. Όταν βεβαια εβαλα led στα φλας ειχα θεμα αλλα τοξερα ότι θα το κανει επειδή δεν εβαλα διοδο πριν τη φλασερα .Ισως να παιζει ρολο η μπαταρια που εχω και δουλευουν ,(12V 14A) που είναι μεγαλη σε χωρητικοτητα λογω της τριφασικης μετατροπης.

Γειά σου Γιώργαρε!!!! :)

Και η δική μου μπαταρία είναι 14άρα.

Πάνω σε αυτό που είπες, με την λάμπα led πίσω, όταν πατάς φρένο και ανάβει το φρενοφάναρο, εννοείς ότι ΔΕΝ σου ανάβουν τα λαμπάκια εμπρός στο όργανο;;;;

 

Πάντως, άσχετα με την όποια απάντηση του Γιώργου, ενημερώνω την ομήγυρη ότι η λάμπα κάηκε, πέθανε, ψόφησε, αποδήμησε εις Κύριον, κλώτσησε τον κουβά, τίναξε τα πέταλα ή με λίγα λόγια τα κακάρωσε εντελώς :D

Η μεγάλη πλάκα είναι ότι ακόμη κι όταν ήταν καμένη (λες να ανήκει στους ΑΝΕΛ;;;;;;) το χούι ήταν εκεί και παρ' ότι δεν άναβε, τα λαμπάκια εμπρός λειτουργούσαν "κανονικά" όταν πατούσα το φρένο :)

Επέστρεψε η λάμπα πυράκτωσης πίσω εν' όψει αυριανής εκδρομής :)

Επεται συνέχεια πειραματισμού μετά την παραγγελία νέας λάμπας....

Μια περιουσία θα μου στοιχίσει :)

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search